-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Кошик для сортування сміття ЕКО
Завершена
69 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 346.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 346.00 UAH
Період оскарження:
16.09.2020 15:49 - 22.09.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Додаток 2 "Технічні, якісні та кількісні показники до предмету закупівлі"
Номер:
41528ddf00904ecd91a1a0612d3f2e70
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-16-003903-b.c1
Назва:
Додаток 2 "Технічні, якісні та кількісні показники до предмету закупівлі"
Вимога:
У додатку 2 ("Технічні, якісні та кількісні показники до предмету закупівлі") до тендерної документації зазначена наступна вимога до документі, які Учасник повинен надати у складі пропозиції: "1.Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Довідка довільної форми, сканкопії з оригіналів за 2019 та 2020 роки за бюджетні кошти із зазначенням дати укладання договору, предмету договору, найменування замовника, його адреси та контактного телефону, позитивний лист – відгук про співпрацю (з замовником який зазначений в довідці)".
Просимо внести зміни до тендерної документації дозволивши надавати досвід виконання аналогічних договорів в тому числі і не за бюджетні кошти. Оскільки досвід виконання договорів за бюжетні кошти у порвівнянні з виконанням аналогічного договору, але не за бюджетні кошти, жодним чином не впливає на спроможність Учасника виконати договор своєчасно, з належною якістю, та у відповідності до усіх вимог замовника, Також зазначаємо, що вимога надання досвіду виконання аналогічного договору, що фінансувався лише за бюджетні кошти, штучно звужує коло потенційних учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.09.2020 16:18
Вирішення:
Доброго дня. Право встановлення кваліфікаційних вимог до учасників торгів, у т.ч. щодо досвіду виконання аналогічних договорів, визначене ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Останнє, на думку Замовника, із зазначенням певних обсягів здійснених поставок, має мінімізувати ризики укладення договорів з недобросовісними постачальниками та забезпечити Замовника якісним та своєчасним постачання товару. Оскільки ми є бюджетною установою нам важлива вчасна поставка товару до закінчення фінансового року. Додатково, звертаємо Вашу увагу на те, що Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) вже розглядала аналогічні питання. Як приклад, розгляд скарги ТОВ "Стиль-Декор" від 27.02.2018 №UA-2018-02-02-003154-b.c4 щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі UA-2018-02-02-003154-b в частині встановлення дискримінаційних умов щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. У скарзі, зокрема, йдеться про встановлення Замовником кваліфікаційного критерію в частині досвіду виконання аналогічних договорів у розмірі 100% від обсягів закупівлі. За результатами розгляду скарги Колегія прийняла рішення №2550-р/пк-пз від 21.03.2018, яким відмовила ТОВ "Стиль-Декор" у задоволенні його скарги чим визнала дії замовника вищевказаних торгів, в частині встановлення відповідних кваліфікаційних вимог, такими, що повністю відповідають вимогам Закону. Аналогічну правова позиція викладена в Постанові Київського апеляційного адміністративного суду від 15.09.2016 у справі №712/4434/16-а за позовом ТОВ «Фірма «Технокомплекс» до департаменту економіки та розвитку Черкаської міської ради. Судом встановлено, що дії департаменту економіки та розвитку Черкаської міської ради щодо встановлення в документації такого кваліфікаційного критерію до учасників як подання документів, що підтверджують його кваліфікацію, а саме: оригінал позитивного відгуку щодо постачання аналогічного товару на суму не менше ніж 80% від цінової пропозиції учасника, а також копію договору постачання цього товару за відгуком, завірену учасником (фактичне виконання договору обов’язково вказати у відгуці) відповідають вимогам законодавства України. З огляду на вищевикладене, вважаємо, що документація складена у відповідності до ст.22 Закону та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Статус вимоги:
Відхилено