-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з прибирання адміністративного приміщення.
Закупівля послуг з прибирання адміністративного приміщення (площа - 1100 кв.м.) та прибудинкової території (площа — 1374,84 кв.м.) Головного управління Державної казначейської служби України у Кіровоградській області (кількість персоналу — 2 чоловіка) за адресою: Кіровоградська область, м. Кропивницький, просп. Винниченка,1А. на період з 01.03.2017 по 31.12.2017року (10 місяців). Відповідно до технічних вимог до предмета закупівлі (додаток 1). Миючі засоби за рахунок замовника.
Завершена
100 608.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 505.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 505.00 UAH
Період оскарження:
14.02.2017 15:43 - 17.02.2017 16:00
Вимога
Залишено без розгляду
Скарга
Номер:
db9aacbbc8e6428bb785ee8da541bb24
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-02-14-001503-c.a1
Назва:
Скарга
Вимога:
В порушення Закону України "Про державні закупівлі" Замовником безпідставно дискваліфіковано переможця державної закупівлі ФОП Стадник Ю.О. Висунуті Замовником незаконні вимоги, щодо наявності в Учасника торгів офісного приміщення є порушенням чинного законодавства України. Окрім цього мною було надіслано на адресу Замовника листа, про те, що в разі визнання мене переможцем даних торгів мною буде розглянуто дане питання. Все це говорить про упередженість тендерного комітету Замовника. Зацікавленості його в тому, щоб переможцем даних торгів був контрольований переможець.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.02.2017 18:37
Вирішення:
відповідь на вимогу ФОП Стадник Юлії Олексіївни
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
27.02.2017 17:47
Підтвердження вирішення:
Головне управління Державної казначейської служби України у Кіровоградській області (далі – Головне управління Казначейства) за наслідками розгляду вимоги ФОП «Стадник Юлія Олексіївна» щодо перегляду рішення про відхилення пропозиції від 24.02.2017, повідомляє наступне.
Відповідно до ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) цей Закон застосовується до Замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товарів та послуг дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт 1,5 мільйона гривень.
Закупівля послуг з прибирання адміністративного приміщення та прибудинкової території Головного управління Казначейства не перевищує меж встановлених ст.2 Закону та має статус допорогової закупівлі. Порядок здійснення допорогових закупівель, затверджено наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок).
Відповідно до п. 6.4. Порядку, Головним управлінням Казначейства, як замовником, в оголошенні про проведення закупівель від 14.02.2017 було визначено період уточнень, який тривав до 16:00 год. 17.02.2017, протягом якого всі Постачальники мали можливість звернутися з питаннями щодо встановлених вимог.
З метою оперативного вирішення виробничих питань однією із вимог Замовника є наявність офісу за місцем дислокації об’єкта Замовника. Дану інформацію необхідно було підтвердити довідкою. На момент визначення переможця Вами не надано довідку про наявність офісу у м. Кропивницькому.
Враховуючи викладене, а також, відсутність з Вашого боку звернень щодо вимог до предмета закупівель, які призводять до дискримінації учасників торгів, вважається, що ви погодились із запропонованими вимогами вказаної документації.
Таким чином, на даній стадії торгів зазначене апелювання є безпідставним і необґрунтованим.