-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Роботи з проведення експертизи проектної документації по об’єкту "Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-23 Кропивницький – Кривий Ріг – Запоріжжя на ділянці км 132+736- км 140+056, Дніпропетровська область» (71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва)
Торги не відбулися
285 642.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 428.21 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 428.21 UAH
Період оскарження:
16.09.2020 09:06 - 22.09.2020 17:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо протоколу № 4 від 29 вересня 2020 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області Г.А. Свізінською
Номер:
c7d2c0ff01544d738e3f1a5cb4582078
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-16-000324-b.a2
Назва:
Вимога щодо протоколу № 4 від 29 вересня 2020 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області Г.А. Свізінською
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДПРОЕКТЕКСПЕРТИЗА» (код за ЄДРПОУ 41054749; місцезнаходження: 01042, м. Київ, вул. Саперне поле, 14/55, офіс 1012, далі – Товариства), як учасник закупівлі, не погоджується із відхиленням пропозиції Товариства у спрощеній закупівлі (дискваліфікацією як учасника закупівлі) за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – Роботи з проведення експертизи проектної документації по об’єкту «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-23 Кропивницький – Кривий Ріг – Запоріжжя на ділянці км 132+736- км 140+056, Дніпропетровська область» (71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва) згідно п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», як такої, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а саме: «Учасником не була зазначена будь-як інформація щодо наявності філії (представництва) у регіоні, на території якого реалізують будівництво, а саме Дніпропетровська область.» відповідно до Протоколу №4 від 29 вересня 2020 року щодо прийняття рішення уповноваженої особою Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області.
Свою позицію Товариство обґрунтовує, виходячи із наступного:
Відповідно до п. 2.1. Оголошення спрощеної процедури закупівлі, затвердженого уповноваженою особою від 16 вересня 2020 року, протоколом № 2 Г.А. Свізінською (далі – Оголошення) Замовник висуває вимоги до інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, серед яких ті вимоги, які висуваються до експертної організації, яка відповідає Критеріям, затвердженим наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 15 серпня 2017 року №204.
Згідно даного пункту та будь-якого іншого пункту Оголошення Замовником не вимагається окрема довідка (лист тощо), в якій має бути відображена інформація про наявність філії (представництва) у регіоні, на території якого реалізується будівництво об'єкта.
Частина перша п. 2.1. згаданого Оголошення носить описовий характер. Наступні частини вказаного пункту деталізують вимоги до інформації про експертну організацію, які ставляться до учасників.
Абзацом першим частини третьої п. 2.1. Оголошення вимагається надання «довідки в довільній формі щодо включення учасника в перелік експертних організацій, що здійснюють експертизу проектів будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із значними наслідками (СС3) за рахунок державних коштів».
На виконання вказаної вимоги Товариство надало «Довідку щодо відповідності Критеріям, затвердженим наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 15 серпня 2017 року №204», до якої додано Лист № 7/15.2/12164-19 від 26 липня 2019 року Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, в якому відображається можливість виконання Товариством експертизи проектів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 за рахунок державних коштів на території Дніпропетровської області (частина третя Листа).
Вважаємо, що Товариством, як учасником закупівлі, було подано вичерпний та відповідний до умов Оголошення перелік документів, що вимагалися для участі та перемоги у зазначеній закупівлі, а тому дискваліфікація Товариства є порушенням п. 5 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині порушення принципу об'єктивності визначення переможця процедури спрощеної закупівлі.
Враховуючи викладене вище,
ПРОСИМО:
1. Прийняти вимогу Товариства з обмеженою відповідальністю «БУДПРОЕКТЕКСПЕРТИЗА» до розгляду.
2. Скасувати рішення, винесене протоколом № 4 від 29 вересня 2020 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області Г.А. Свізінською, про відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – Роботи з проведення експертизи проектної документації по об’єкту «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-23 Кропивницький – Кривий Ріг – Запоріжжя на ділянці км 132+736- км 140+056, Дніпропетровська область» (71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва) Товариства з обмеженою відповідальністю «БУДПРОЕКТЕКСПЕРТИЗА».
3. Надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції Товариства умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а у випадку відсутності таких – ВИЗНАТИ Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДПРОЕКТЕКСПЕРТИЗА» переможцем закупівлі.
Додатки:
1. Оголошення спрощеної процедури закупівлі по предмету закупівлі Роботи з проведення експертизи проектної документації по об’єкту «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-23 Кропивницький – Кривий Ріг – Запоріжжя на ділянці км 132+736- км 140+056, Дніпропетровська область» (71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва), отриманий з веб-сайту: zakupki.prom.ua (окремі пункти виділені жовтим кольором).
2. Доказ подання Довідки щодо відповідності Критеріям, затвердженим наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 15 серпня 2017 року №204», до якої додано Лист № 7/15.2/12164-19 від 26 липня 2019 року Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, яка підтверджує надання необхідної інформації, у вигляді скриншоту зі сторінки закупівлі у переліку документів, які подало Товариство.
3. Довідка щодо відповідності Критеріям, затвердженим наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 15 серпня 2017 року №204», до якої додано Лист № 7/15.2/12164-19 від 26 липня 2019 року Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України з додатком, належним чином засвідчена копія, надана у складі пропозиції Товариства.
Оригінал Вимоги та додані до неї додатки прикріпляємо.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток-3_ Довідка щодо відповідності Критеріям.PDF 01.10.2020 18:39
- Додаток-1_Оголошення експертиза – 2.doc 01.10.2020 18:39
- Додаток-2_Скриншот.png 01.10.2020 18:39
- Вимога ТОВ БУДПРОЕКТЕКСПЕРТИЗА.PDF 01.10.2020 18:39
Дата подачі:
01.10.2020 18:39
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога від 01.10.2020 року № 1325
Номер:
5c05a2ae83254975a877db3febd6b26f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-16-000324-b.a1
Назва:
Вимога від 01.10.2020 року № 1325
Вимога:
Вимога до замовника щодо дискримінаційної дискваліфікації учасника ДП "Укрдержбудекспертиза"
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога САД Дніпро.pdf 01.10.2020 12:14
Дата подачі:
01.10.2020 12:14