-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 3
Капітальний ремонт рентген кабінету та кабінету комп’ютерної томографії приймального відділення Вишгородської центральної районної лікарні за адресою: м. Вишгород, вул. Кургузова, 1 (Код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація).
Категорія замовника: юридична особи, яка є підприємством, установами, організаціями, та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі. п.3 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (детальніше в тендерній документації)
Завершена
2 993 874.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 969.37 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 969.37 UAH
Період оскарження:
15.09.2020 18:14 - 27.09.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Визначення переможцем закупівлі учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації
Номер:
47359bc842054118b6660abb18776d4f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-15-010247-a.a1
Назва:
Визначення переможцем закупівлі учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації
Вимога:
Адміністрація ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» не погоджується з рішенням Замовника від 05.10.2020 №134 щодо визначення переможцем закупівлі «Капітальний ремонт рентген кабінету та кабінету комп’ютерної томографії приймального відділення Вишгородської центральної районної лікарні за адресою: м. Вишгород, вул. Кургузова, 1 (Код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» учасника ТОВ «ГРІН МАЄТОК», оскільки пропозиція даного учасника не відповідає вимогам тендерної документації.
Так, Учасником ТОВ «ГРІН МАЄТОК» не надано в складі тендерної пропозиції гарантійне підтвердження того, що до нього не застосовувались оперативно – господарські санкції за результатами виконання аналогічних договорів, чим недотримано вимоги п. 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації.
Крім того, Учасником ТОВ «ГРІН МАЄТОК» не надано в складі тендерної пропозиції інформаційне повідомлення про погодження із відхиленням пропозиції учасника у разі визначення його ціни аномально низькою, чим недотримано вимоги п. 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації.
Також, Учасником ТОВ «ГРІН МАЄТОК» не підтверджено жодним чином про дотримання норм чинного законодавства України, зокрема: Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. № 1644- VII; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-VII; Указу Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017; рішення РНБО України від 28 квітня 2017 року (введеного в дію Указом Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017); Рішення РНБО України від 02 травня 2018 року (введене в дію Указом Президента України від 14 травня 2018 року № 126/2018); Рішення РНБО України від 19 березня 2019 року (введене в дію Указом Президента України від 19 березня 2019 року № 82/2019; Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства»; Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» в редакції від 20.12.2018 року згідно Постанови КМУ №1089 від 18.12.2018р. Згідно пункту 2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації «…У випадку недотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, пропозиція такого учасника відхиляється…».
Окрім іншого, згідно ч.3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Учасником ТОВ «ГРІН МАЄТОК» в складі тендерної пропозиції надано інформацію про підтвердження відсутності підстав згідно п.6, 12, 13 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (файл «довідка ст. 17.pdf»). Інформації про підтвердження відсутності підстав для відхилення, передбачених ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», Учасником ТОВ «ГРІН МАЄТОК» в складі тендерної пропозиції не надано.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ГРІН МАЄТОК» не відповідає вимогам тендерної документації та у відповідності до вимог ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» має бути відхилена.
З огляду на зазначене, вимагаємо скасувати рішення щодо визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ «ГРІН МАЄТОК».
У разі ігнорування нашої вимоги, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» змушені будемо направити скаргу до Антимонопольного комітету України як до органу оскарження.
Акцентуємо Вашу увагу!!!!, що згідно ст. 16414 КУПАП невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 25 500,00 до 51 000,00 грн.).
Пов'язані документи:
Учасник
- Вишгород ЦРЛ скарга неправомірне визначення переможця.pdf 06.10.2020 12:12
Дата подачі:
06.10.2020 12:12
Вирішення:
Доброго дня! Тендерна документація не містить вимог до формату надання інформації підтвердження про не застосування оперативно-господарських санкцій (лист чи довідка чи інше). Тим паче це вимога до переможця закупівлі, а не до предмету закупівлі. Одже, у розумінні тендерної документації ця інформація відноситься до ч. 2 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі», але згідно з ч. 3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частини другої цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Оскільки тендерна документація не може суперечити ЗУ «Про публічні закупівлі», то ці документи та довідки за ч. 2 ст. 17 надаються виключно переможцем закупівлі. Тендерна документація лише визначає, які документи повинні бути подані згідно законодавства. Тендерна документація відносить вимогу надання цих документів до переможця закупівлі. Більш того, КНП «Вишгородська центральна районна лікарня» Вишгородської районної ради, не має негативного досвіду договірної співпраці за раніше укладеним договором з переможцем закупівлі, тобто це відкрита інформація для Замовника, яка не потребує додаткових гарантій, але переможець закупівлі згідно законодавства повинен її надати.
Відсутність інформативної довідки про погодження із відхиленням пропозиції учасника у разі визначення його ціни аномально низькою, є формальною помилкою, оскільки ця інформація не впливає на зміст пропозиції Учасника. Більш того, п. 14 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» надає можливість виправити це, надавши обґрунтування аномально низької ціни. Таким чином наявність або відсутність цієї довідки жодним чином не впливає на зміст пропозиції Учасника.
Згідно ч. 5 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Наразі у відкритому доступі відсутній для отримання інформації реєстр щодо судимостей за злочини, учинені з корисливих мотивів, та реєстр осіб, яких було притягнуто за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці або торгівлею людьми. Реєстр осіб до яких застосовані санкції згідно ЗУ «Про санкції» є відкритим.
У новій редакції ЗУ «Про публічні закупівлі» немає, вже на відміну від старої редакції, формулювання «не відповідає вимогам тендерної документації». Нова норма закону містить формулювання – не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, одже, передбачає можливість відхилення тендерної пропозиції лише у випадку невідповідностей, що пов’язані саме із вимогами до предмета закупівлі. Таким чином пропозиція ТОВ «ГРІН МАЄТОК» повністю відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні