-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015- 24324400-5 Сполуки з азотною групою ( Септомакс )
Завершена
150 480.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 451.44 UAH
мін. крок: 0.3% або 451.44 UAH
Період оскарження:
26.01.2017 14:14 - 31.01.2017 17:00
Скарга
Відхилено
До попередньої вимоги
Номер:
f360f453a75843a3b4e2e1ff6e74b89d
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-01-26-001271-b.c4
Назва:
До попередньої вимоги
Скарга:
Шановний Замовнику, Ви хоча б самі зрозуміли те що написали у відповіді? Набір слів без смислу. Прочитайте документацію уважно! Які документи-справки? Річ йде про економію бюджетних коштів! А Ви висуваєте якись незрозумілі додаткові бюрократичні вимоги, які ніяким чином не впливають на якість закупівлі, про які учасник повинен здогадуватись, при тому вносите їх за дуже короткий термін до кінця сроку внесення змін і робите це навмисно для того, щоб були причини для відхилення пропозицій "небажанних" учасників. Ми подали абсолютно всі документи згідно вимог документації. Запропонували Кращий еквівалент ніж засіб Септомакс. Ви вже не знаєте, що написати- пишете, що хотіли придбати тільки засіб Септомакс... Так тоді укажіть вже в документації назву учасника, який повинен перемогти, та щоб інші учасники Вам не заважали. Ваші дії вказують на корупційний зговір посадових осіб лікарні з заздалегідь запланованим переможцем. В останнє попереджаємо, якщо Ви не повернете процедуру цієї закупівлі в правове поле, ми будемо змушені звернутися з заявою до контролюючих органів міста, СМІ та представників Громадського Контролю.
Пов'язані документи:
reviewers
- RV_UA-2017-01-26-001271-b.c4.pdf 28.02.2017 16:15
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.02.2017 07:30
Вирішення:
Шановний, Учасник! На усі Ваші питання, зауваження та вимоги повідомляємо наступне:
1. Відповідно до п. 6.2. «Порядку здійснення допорогових закупівель», затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 (надалі – Порядок), Замовник повинен дотримуватись не лише принципу максимальної економії, але й ефективності. Просимо цей принцип теж враховувати при поданні на нашу адресу звернень.
2. Відповідно п. 6.3. Порядку «…під час оголошення Закупівлі замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, … а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку…». Отже, наша вимога надати довідку або витяг з реєстру Міністерства внутрішніх справ (п. 2.11 Кваліфікаційних вимог до закупівлі викладених у Додатку № 1 до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів) цілком є в рамках правового поля України.
3. Відповідно до п. 17.1 Порядку «Замовник має право вносити зміни в інформацію та документи щодо оголошеної Закупівлі до початку прийому пропозицій…» . Отже, наші дії цілком є в рамках правового поля України.
4. Відповідно до п. 6.4. Порядку, «…Замовник має право у вимогах до предмет Закупівлі… може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників…». Звертаємо Вашу увагу на термін «має право». Отже, Замовник має право, а не «зобов’язан” вказувати про можливість заміни на аналог та/або еквівалент.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
28.02.2017 16:15
Задовільнена:
Ні
Скарга
Відхилено
Вимога
Номер:
a2ebe5e9e8d5469e9f23c13578718f20
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-01-26-001271-b.c3
Назва:
Вимога
Скарга:
В процесі редукціону наша пропозиція була економічно найвигідніша, але Замовник відхилив її, аргументувавши своє рішення тим, що згідно пункту 2.11 ми не надали оригінал довідки, а також не оформили Додаток #1. Складається таке враження, що Замовник навмисно шукає причини для відхилення нашої пропозиції. Є всі причини допустити, що існує корупційний зговір Замовника з заздалегідь запланованим Учасником-переможцем.Шановний Замонику, оригінал довідки може бути тільки в паперовому вигляді з мокрою печаткою, тому надається Учасником, чия пропозиція акцептована. Сканкопія довідок документацією торгів не вимагалася. Також документацією торгів не вимагалося оформлення учасником додатку#1. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, та акцептувати її, в іншому випадку будемо змушені звернутися до контролюючих органів з метою припинення свавілля Замовника.
Пов'язані документи:
reviewers
- RV_UA-2017-01-26-001271-b.c3.pdf 28.02.2017 16:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.02.2017 13:13
Вирішення:
"Замовник під час оголошення закупівлі розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію... "(наказ ДП "Зовнішторгвидав" №35 від 13.04.2016).І саме вимоги до Учасника були чітко прописані в оголошенні!Документ, який був не надан згідно п.2.11додатка до оголошення, був прописан серед інших документів, які Учасник надав і тільки один документ, який не був підготовлений Учасником, трактується якось по іншому. Крім того, якщо не зрозуміло, як надати документ, в Системі є період Уточненнь. І можно в цей період часу чітко визначити як подавати і коли подавати(але і цей момент чітко прописан в оголошенні).Крім того, Учасник не надав технічні вимоги згідно з вимогою Замовника. В технічних вимогах був чітко прописан предмет закупівлі-Септомакс, який має право закупити саме це найменуванння відповідно п.6.4 Наказу ДП "Зовнішторгвидав" №35 від 13.04.2016
Статус вимоги:
Відхилено
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
28.02.2017 16:10
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога
Номер:
8484d49389e2450b98873be067bbe340
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-01-26-001271-b.c2
Назва:
Вимога
Вимога:
В процесі редукціону наша пропозиція була економічно найвигідніша, але Замовник відхилив її, аргументувавши своє рішення тим, що згідно пункту 2.11 ми не надали оригінал довідки. Шановний Замонику, оригінал довідки може бути тільки в паперовому вигляді з мокрою печаткою, тому надається Учасником, чия пропозиція акцептована. Сканкопія довідок документацією торгів не вимагалася. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, та акцептувати її, в іншому випадку будемо змушені звернутися до контролюючих органів з метою припинення свавілля Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.02.2017 13:01
Опис причини скасування:
111
Дата скасування:
10.02.2017 13:08
Вимога
Відхилено
Щодо штучного обмеження кола учасників закупівлі
Номер:
12ae4d6920e74ac8b43842dd7c39b394
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-01-26-001271-b.a1
Назва:
Щодо штучного обмеження кола учасників закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику, в своїх МТВ Ви вказали вираз "аналогів не пропонувати". Ви як Замовник самі зможете дати чітку відповідь а чому не допускаєте до участі пропозиції з еквівалентами. Не зможете.
Ви все ж таки спробуєте послатись на наказ ДП « Зовнішторгвидав» від 13.04.2016р. №35, що як би дозволено і не вибирати еквіваленти. У згаданому наказі №35 написано, що «Замовник може вказати які саме еквіваленти прийматимуться», але в документі жодним чином не надано право Замовнику обмежувати коло учасників указуючи в документації «Аналогів не пропонувати»!. Прописування вимог до еквівалентів дає можливість чітко розуміти учасникам ринку які ж конкретно якісні характеристики товару необхідні Замовнику із огляду на діяльність підприємства/установи і враховувати їх при формуванні пропозицій із товарами з ідентичними або більш якісними характеристиками. Замовник може прописати в документації вимоги до еквівалентів, а може і не прописувати, але не допускати до участі у торгах пропозиції з еквівалентами - порушення принципів проведення закупівель за державні кошти. Ви своїми діями штучно, не обґрунтовано обмежуєте коло учасників, тим самим порушуєте принципи прозорості, запобігання корупційним діям та зловживанням, і що дуже важливо – економії, для чого насправді і проводяться торги!
Наказ ДП « Зовнішторгвидав» від 13.04.2016р п.1.1., розроблений на підставі Закону "Про публічні закупівлі". Згідно із Законом України "Про публічні закупівлі", стаття 2, розділ 1, абзац 4 :"Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом. Одним із таких принципів згідно зі статтею 22, розділ 2, підрозділ 3 є наступний принцип: "... Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Обгрунтувати чому саме Ви не допускаєте еквівалентів оголошених Вами конкретного дезінфекційного засобу Ви не зможете, тому що таких причин не існує. І не потрібно, наприклад, посилатись на алергії у персоналу та подібні речі. Адже на любу хімічну речовину, якою і є деззасоби, при не дотриманні ( не створенні ) умов праці персоналу можуть бути алергічні реакції, і в кожному документі, який зветься «Методичні вказівки» конкретному на кожен деззасіб чітко вказано, що не допускаються до роботи особи з алергічними захворюваннями чи підвищеною чутливістю (в особливості якщо це хлорвмісні засоби , а саме такий Ви оголосили до закупівлі).
Таким чином, оскільки Закон України має вищу юридичну силу ніж наказ Зовнішторгвидав, Замовник ПОВИНЕН внести в тендерну документацію вираз"або еквівалент" і може прописати свої вимоги до еквівалентів.
Враховуючи вищевикладене вимагаємо від Замовника внести відповідні зміни в тендерну документацію, допустити до участі з пропозиціями еквівалентів/аналогів, причому, з викладенням чітких критеріїв без надуманих необгрунтовани обмежень, провести торги із дотриманням чинного Законодавста.
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
30.01.2017 20:57
Вирішення:
У відповідь на звернення від 30.01.2017 повідомляємо наступне: у зв`язку з тим , що ця закупка не відповідає вимогам частини 1 аб.1 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі" (надалі - Закон) - сума закупівлі є меншою ніж 200 тисяч грн., то Замовник спирається на абзац 3 частини 1 ст. 2 Закону "...Під час здійснення закупівлі товарів...замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом ...". Ці принципи викладені у ст.3 цього Закону. Отже ст.22 не містить переліку принципів, які можна застосовувати на допорогових закупівлях. Використання електроного майданчика на допорогових закупівлях дозволяє замовнику здйіснити закупівлю чітко визначеного товару, який 100% задовольняє його та знайти оптимального постачальника саме цього товару.
Статус вимоги:
Відхилено