-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код за ДК 021:2015 - 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери металеві для збору твердих побутових відходів 1,1 м3)
Торги відмінено
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період оскарження:
15.09.2020 14:16 - 27.09.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
щодо порушення порядку проведення процедури відкритих торгів(в порядку ст.18 Закону України про публічні закупівлі) - Придбання обладнання для збору побутових відходів, а саме ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Номер:
174aec5a53c444e884721476ee63b09e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-15-003263-b.c1
Назва:
щодо порушення порядку проведення процедури відкритих торгів(в порядку ст.18 Закону України про публічні закупівлі) - Придбання обладнання для збору побутових відходів, а саме ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Скарга:
СКАРГА
щодо порушення порядку проведення процедури відкритих торгів - Придбання обладнання для збору побутових відходів, а саме ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
У відповідності до закупівлі номер у Prozorro: UA-2020-09-15-003263-b, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (надалі – Предмет закупівлі): Контейнер металевий для збору твердих побутових відходів ДК 021:2015: 44610000-9, в кількості Контейнер металевий для збору твердих побутових відходів (євростандарт, оцинкований, 1,1 м3) 34 шт. Контейнер металевий сітчастий гарячеоцинкований з пофарбованою кришкою для роздільного збору побутових відходів, ємкістю 1,1 м3 24 шт.Загальна кількість 58 шт. З орієнтовною вартістю закупівлі 500 00 грн. з ПДВ. Кінцевим строком подання пропозицій учасниками цієї процедури закупівлі є: до 01.10.2020 15:00 Товариство з обмеженою відповідальністю «Запоріжкомунсталь» (надалі – Учасник) приймає участь у вищевказаній закупівлі. Учасник є виробником металоконструкцій та виробів з металу. При цьому, основним видом діяльності підприємства є саме виробництво металевих баків, урн для сміття, резервуарів, контейнерів, якість яких підтверджена відповідною сертифікацією. Для виробництва цієї продукції Учасник має: необхідне обладнання; кваліфікований персонал; затверджену в установленому порядку конструкторську документацію; сертифікацію серійного виробництва, матеріальні ресурси та інше. За час своєї діяльності Учасник зарекомендував себе виробником якісної продукції. З підстав наведеного, вважаємо, що Учасник є спроможним гідно прийняти участь у закупівлі та виконати належним чином договір із Замовником. Про те при розгляді пропозиції Учасника ТОВ «Запоріжкомунсталь», яка була визначена як найбільш економічно вигідною та становить - 462 049,20 грн. з ПДВ, тендерним комітетом Замовника, ЛСКП «Луськспецкомунтранс», було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції протокол розгляду тендерних пропозицій від 26.10.2020 р.№ б/н. В мотивації було зазначено декілька причини а саме:
1) На вимогу Замовника яка визначена п.1 підпунктом 16 Розділу III тендерної документації Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «Запоріжкомунсталь» надав довідку про відсутність зауважень від Покупців аналогічних товарів (документ №51 ТП Учасника Лист - 51 Довідка про відсутність зауважень.pdf). Також на вимогу Замовника, яка визначена у додатку №2 КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ Таблиця 2.1 – Вимоги щодо кваліфікації учасників, Учасником була надана довідка про виконання аналогічних договорів (документ тендерної пропозиції №10 Довідка про досвід виконання аналогічних договорів) з документальним підтвердженням у вигляді аналогічних договорів (документ тендерної пропозиції № 11 Відгук + Договори + ВН Кушугум_compressed.pdf), що повністю підтверджує відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям у цій частині і відсутність зауважень від покупців згідно наданим документам.
В наданих документах йшлося про взаємовідносини Учасника з Замовником в особі Кушугумської селищної ради. Про те, Згідно п. 5 Розділу III тендерної документації Замовник скориставшись своїм правом звертається за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, а саме до Покупця аналогічних товарів, Нікольської селищної ради, з якою у Учасника, за результатами закупівлі номер UA-2019-01-28-001036-а, оголошеної 28 січня 2019, було укладено договір, розірваний в подальшому за згодою сторін. Замовник прикладає лист від Нікольської селищної ради про наявність зауважень до ТОВ «Запоріжкомунсталь» стосовно співпраці. Але на разі взаємостосунки з Нікольською селищною радою, на які посилається Замовник, не мають відношення до документально підтвердженої інформації про аналогічні договори, наданої Учасником в тендерній пропозиції супровідною довідкою про відсутність зауважень (документ ТП Учасника № 51 ) від Покупців аналогічних товарів (документи №10, №11 ТП Учасника). Таким чином, відхилення пропозиції Учасника в цій частині є безпідставним.
2) У другому пункті протоколу відхилення Замовником вважається, що Учасник, Товариство з обмеженою відповідальністю «Запоріжкомунсталь», на вимогу Замовника, яка визначена п.8 Розділу 111 тендерної документації, надав гарантійний лист № 1 від 29.09.2020 р. щодо поставки товару, в якому зазначено термін поставки до 31.11.2020 р., проте Замовник визначив поставку товару однією партією не пізніше 30.11.2020р. Про те згідно офіціального календаря на 2020 рік у листопаді місяці лише 30 календарних днів. Таким чином це зауваження відноситься суто до описок і технічних помилок які кваліфікуються як формальні, пункт ТД Замовника 1.3. ….
Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - відсутність нумерації сторінок, підписів на окремих документах, технічні помилки та описки який також чітко зазначений у Наказі № 710 від 15.04.2020 р. Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.
3) Третім пунктом протоколу зазначено, що згідно вимоги Замовника, яка визначена п.7 Розділу III тендерної документації, Учасник, повинен надати документ, що підтверджує повноваження щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів учасника процедури закупівлі (повноваження щодо підпису документів пропозиції учасника процедури закупівлі уповноваженою особою підтверджується будь-яким з перерахованих документів: випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або випискою, витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань).
Згідно цієї вимоги, учасником, були надані наступні документи: №33 Додаток 4 Про уповноважену особу.pdf; №35 Копія завірена Паспорт + код Шульга С.В. (уповноважена особа).pdf; № 37 Копія завірена Наказ про призначення директора Шульга А.С.pdf; №34 Паспорт+код+прописка директора Шульга А.С..pdf; № 37 Копія завірена Наказ про призначення директора Шульга А.С..pdf; № 38 Копія завірена Наказ директор комерційний Шульга С.В.pdf; № 39 Довіреність на підпис Шульги С.В. до 2021 року.pdf; № 40 Статут+опис новий сжатий.pdf;
Таким чином весь перелік документів витребуваних Замовником, Учасником був наданий. Але на думку Замовника, окрім наказу № 11/11 від 07.11.2018 року на призначення комерційного Директора Товариства Шульги С. В. відповідно, потрібно також надати відповідне рішення учасника, хоча цей документ в Тендерній Документації замовника не вимагався. Разом з тим, згідно з ч. 16 ст. 29 Закону та пункту 2.3.4. розд.V Тендерної документації Замовника - Якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону згідно додатку 2 до тендерної документації; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю згідно додатку 4 до тендерної документації. Але повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей Учаснику не було надане. Таким чином можливості виправити невідповідності в інформації та документах, що виникли на думку Замовника подані Учасником у своїй тендерній пропозиції не було надане. Проте виправлення невідповідностей в цій частині і передбачається пунктом 2 абзацу 2 частини 16 статті 29 Закону. Таким чином Замовником порушено зазначену норму Закону, та позбавлено Товариство права виправити невідповідності, які є на думку Замовника закупівлі. Враховуючи викладене, в т.ч. наявність необхідних документів для цілей зазначеної вимоги Тендерної документації, Учасник її не порушував та виконав, а тому Тендерна пропозиція Учасника не підлягає відхиленню.
Таким чином при ухваленні рішення про відхилення Учасника Замовником порушено принципи об’єктивної та неупередженої оцінки тендерної пропозиції Учасника. Також ним застосовано дискримінаційний підхід розгляду пропозиції. Це вбачається зокрема і в суперечності прийнятого рішення з умовами Процедури закупівлі. Прийняте Замовником Рішення порушує право Учасника на чесні та прозорі торги. Права Учасника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника здійснити зазначені в скарзі дії.
Керуючись ст. ст. 5. 18, 28-30 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПРОШУ
1.Прийняти скаргу до розгляду.
2.Визнати рішення тендерного комітету Замовника від 26.10.2020р. про відхилення Тендерної Пропозиції ТОВ «Запоріжкомунсталь», висвітлене в Протоколі розгляду тендерних пропозицій від 26.10.2020р б/н, а також рішення про визначення переможцем ТОВ «Еко-Львів» від 30.10.2020, неправомірним, тобто прийнятим з порушенням з порушенням Законодавства у сфері публічних закупівель.
3.Скасувати рішення тендерного комітету Замовника від 30.10.2020 про визначення переможцем Процедури закупівлі ТОВ «Еко-Львів» та про намір укласти з ним договір.
4.Скасувати рішення Тендерного комітету Замовника . від 26.10.2020р про відхилення Тендерної Пропозиції ТОВ «Запоріжкомунсталь» висвітлене в протоколі . від 26.10.2020р № б/н.
5.Зобовязати тендерний комітет Замовника здійснити повторну кваліфікацію ТОВ «Запоріжкомунсталь
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Луцк111 (1).docx 05.11.2020 14:28
- Луцк протокол відхилення.pdf 05.11.2020 14:28
- НАКАЗ МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ (1).pdf 05.11.2020 14:28
- луцк Протокол розгляду тендерних пропозицій від ВОРД 26.docx 05.11.2020 14:28
- Луцк повідомлення про намір.pdf 05.11.2020 14:28
- Скарга Луцк111.pdf 05.11.2020 14:49
- рішення від 09.11.2020 № 20693 + лист Замовнику.pdf 09.11.2020 23:43
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.11.2020 № 21243.pdf 17.11.2020 21:19
- рішення від 16.11.2020 № 21243.pdf 20.11.2020 00:29
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.11.2020 14:54
Дата розгляду скарги:
16.11.2020 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.11.2020 23:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.11.2020 00:30
Дата виконання рішення Замовником:
24.11.2020 16:56
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Порушення усунено.