-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Природний газ
Природний газ
Торги відмінено
315 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 575.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 575.00 UAH
Період оскарження:
15.09.2020 13:52 - 08.10.2020 00:00
Вимога
Вирішена
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
3c193ad07c8f42eabd18568354833c49
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-15-003012-b.a3
Назва:
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
Відповідно до п. 4 Додвтку 4 Тендерної документації замовником вимагається : "Надати документ, виданий уповноваженим органом, що підтверджує відсутність порушень законодавства з питань охорони навколишнього середовища (висновок, експертиза тощо).". Хочемо зазначити те, що дана вимога суперечить вимогам ч. 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі", якою встановлено те, що тендерна документація може містити іншу інформацію , вимоги щодо якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Чинним законодавством та ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з постачання природного газу не передбачено та не встановлено обов'язок Учасника отримувати документ, виданий уповноваженим органом, що підтверджує відсутність порушень законодавства з питань охорони навколишнього середовища (висновок, експертиза тощо). Таким чином замовник умисно обмежує конкуренцію та дискримінує учасників, які не отримували зазначейний вище документ, що в свою чергу, суперечить вимогам п. 4 ч. 1 ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі". Вимагаємо виключення із тендерної документації дискримінаційної, та такої, що обмежує коло Учасників вимоги про надання документу, виданого уповноваженим органом, що підтверджує відсутність порушень законодавства з питань охорони навколишнього середовища (висновок, експертиза тощо) задля усунення зазначеної вище вимоги замовником без втручання колегії з розгляду скарг у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України до якої ми вимушені будемо звернутись, якщо замовником не буде приведено Тендерну документацію у відповідність із Законом.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.09.2020 16:39
Вирішення:
Шановний Учаснику, дякуємо за співпрацю! В тендерну документацію внесено зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні умови
Номер:
f5cb48a74a8048ca94965619f521c06e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-15-003012-b.c2
Назва:
Дискримінаційні умови
Вимога:
Детально проаналізувавши тендерну документацію Замовника у вказаній закупівлі, було встановлено наявність надмірних і дискримінаційних вимог до учасників, що суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель, що викладені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме недискримінація учасників та порушують право усіх учасників брати участь у даних торгах. Згідно з Проектом договору, що викладено в Додатку №3 ТД Розділу 3: «Споживач підтверджує що ознайомлений з тим, що протягом дії договору ціна на газ може змінюватись, але не частіше, ніж один раз на квартал, про що Сторони укладатимуть відповідні додаткові угоди». Згідно з листом-роз’ясненням Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 27 жовтня 2016 року №3302-06/34307-06 сторони можуть вносити такі зміни до договору про закупівлю кілька разів – залежно від коливання ринкових цін та за умови, що такі зміни до договору про закупівлю будуть обґрунтованими та документально підтвердженими. Таким чином зазначена умова вказує на неможливість Постачальником змінювати ціну товару не частіше, ніж один раз на квартал. Тобто завчано передбачено, що постачальник зможе змінювати ціну на газ не частіше, ніж один раз на квартал (три місяці). Відповідно до ч. 2 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії. Зауважимо, що предметом даної закупівлі є Газове паливо (природний газ), отже законодавством не передбачено обмеження щодо строків або будь-яких інших обмежень зміни ціни за одиницю товару. Тож вбачається, що такі зміни до договору про закупівлю можна вносити декілька разів. Водночас законодавство не містить обмежень, що для внесення таких змін до договору про закупівлю має пройти певний строк або має бути виконаний певний обсяг поставки природного газу. Отже, заборона зміни ціни не частіше, ніж один раз на квартал даного договору є безпідставною, незаконною та необґрунтованою. Виходячи з вищевикладеного, ПРОСИМО: 1. Внести зміни до документації шляхом виключення названих положень. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки. У раз ігнорування даної вимоги, ми використаємо надане нам право, згідно статті 18 Закону, звернутися з відповідною скаргою до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення принципів здійснення публічних закупівель
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.09.2020 16:19
Вирішення:
До тендерної документації внесені зміни шляхом виключення названих положень.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо вимоги тендерної документації
Номер:
1892c90ae10342c78be08453e254f7dd
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-15-003012-b.c1
Назва:
Щодо вимоги тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник! В тендерній документації наявна вимога, що Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Лист від СБУ який підтверджує, що діяльність учасника не розглядалась як така, що підпадає під ЗУ «Про санкції» з метою надання РНБО пропозицій щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій. Дана вимога зобов’язує потенційних учасників вчиняти дії щодо отримання від Служби Безпеки України документу, який остання згідно законодавства не зобов’язана надавати на запити суб’єктів господарювання. Звертаємо Вашу увагу, що ОБОВ’ЯЗКИ СБ України чітко визначені в статті 24 Закону України «Про Службу безпеки України», та функції СБУ не відносяться до функцій надання будь-яких листів на запити суб’єктів господарювання щодо розгляду діяльності учасника процедури закупівлі законодавству про санкції. Також Служба безпеки України не надає інформацію суб’єктам господарювання стосовно будь-яких рекомендацій та пропозицій Раді національної безпеки і оборони України, щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій до учасників процедури закупівлі в неофіційний спосіб. Будь-які рішення та рекомендації СБУ для РНБО відбуваються на їхніх спільних засіданнях з обов’язковим прийняттям публічних рішень. Тобто, списки юридичних і фізичних осіб, до яких застосовані санкції та інші обмежувальні заходи знаходяться у відкритому публічному доступі та безперешкодно можуть бути переглянуті замовниками процедури закупівлі. Так, згідно ч.5 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Також зауважимо, що відсутній офіційний порядок розгляду таких звернень, та існує ризик неможливості отримання запитуваної інформації учасником процедури закупівлі з незалежних від нього обставин. З огляду на вказане, вимога тендерної документації в редакції «надати Лист від СБУ який підтверджує, що діяльність учасника не розглядалась як така, що підпадає під ЗУ «Про санкції» з метою надання РНБО пропозицій щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій» - підлягає виключенню як неправомірна, надмірна та незаконна.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.09.2020 15:47
Вирішення:
Тендерну документацію змінено . Вимоги про надання листа скасовано .
Статус вимоги:
Задоволено