• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

бензин А-92, бензин А-95, дизельне паливо

Торги не відбулися

845 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 459.00 UAH
Період оскарження: 30.01.2017 16:13 - 12.02.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

порушення Замовником ЗУ "Про публічні закупівлі" під час оцінки тендерної пропозиції ТОВ "Нафтотрейд Ресурс"

Номер: 51b5d4e18fff4f6e963e58e3188d6844
Ідентифікатор запиту: UA-2017-01-30-001762-b.c1
Назва: порушення Замовником ЗУ "Про публічні закупівлі" під час оцінки тендерної пропозиції ТОВ "Нафтотрейд Ресурс"
Вимога:
У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Так, відповідно до умов тендерної документації, ч.2 розділу "Оцінка тендерної пропозиції" формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: відсутність нумерації сторінок, підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки та описки. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявлені формальних (несуттєвих) помилок незначного характеру. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки: - не завірення та/або неповне чи неправильне завірення окремої сторінки (сторінок) підписом та/або печаткою (за наявності) учасника торгів; - орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції; - зазначення невірної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації; - зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі пропозиції учасника. Також, згідно інструкції з підготовки тендерної пропозиції усі аркуші тендерної пропозиції які містять інформацію, повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та відбитки печатки, крім оригіналів документів, виданих іншими установами та підприємствами. Якщо Замовником вимагається завантаження в електронну систему закупівель електронних файлів кольорових сканованих копій документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін..), то такі документи на паперовому носії перед кольоровим скануванням мають бути завірені відповідно до вимог самої тендерної документації. (Наприклад, копії документів, отримані учасником від інших установ (довідки, листи, сертифікати, ліцензії, дозволи, тощо) на паперовому носії завіряються («копія вірно») безпосередньо печаткою (у разі наявності) та підписом уповноваженої особи Учасника із зазначенням його посади і прізвища, а тільки потім робиться кольорова сканкопія документу). Тендерна пропозиція була підписана Мороз Ольгою Сергіївною за довіреністю, яка була надана у складі документації. Згідно довіреності посада Мороз Ольги Сергіївни не перередбачена. Таким чином зазначені помилки у протоколі відхилення пропозиції ТОВ “Нафтотрейд Ресурс” відносяться до несуттєвих. Враховуючи вищезазначене, пропозиція ТОВ “Нафтотрейд Ресурс” повністю відповідає чиному законодавству та умов тендерної документації, а рішення щодо дискваліфікаї необрунтованим та незаконним.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Рішення тендерного комітету (протокол № 28 від 22.02.2017 року) щодо відхилення тендерної пропозиції учасника відкритих торгів по закупівлі бензину А-92, бензину А-95 та дизельного палива ТОВ «НАФТОТРЕЙД РЕСУРС» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації і підпункту 4 пункту 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», залишити незмінним.
Статус вимоги: Відхилено