-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з технічного обслуговування ангіографічної системи InfinixVF-i/SP фірми Toshiba та рентгенівської системи Radrex фірми Toshiba
Торги не відбулися
100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
15.09.2020 12:22 - 27.09.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Розділ 6 ТД п.5,6. модернізація програмного забезпечення обладнання та авторизація від представництва. Додаток №3 Календарний графік надання послуг помилка двічі вказан листопад.
Номер:
57fbc1a5a112473d92485a73a3151828
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-15-004276-a.a1
Назва:
Розділ 6 ТД п.5,6. модернізація програмного забезпечення обладнання та авторизація від представництва. Додаток №3 Календарний графік надання послуг помилка двічі вказан листопад.
Вимога:
Скасувати п.5 та п.6 в розділі 6 ТД про модернізація програмного забезпечення обладнання та авторизація від представництва. В Додатоку №3 ТД Виправити помилку в Календарному графіку надання послуг, помилка двічі технічне обслуговування ангіографа планується в листопаді 2020 року.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА тендер Запорожье сервис Ангеографа, RADrex 09. 2020.docx 20.09.2020 23:37
Дата подачі:
20.09.2020 23:37
Вирішення:
1. Ангіографічна система та рентгенівська система – це високотехнологічне, складне і специфічне дороговартісне обладнання.
Замовник має право вимагати якість послуг належного рівня, які планує закупати.
Оновлення програмного забезпечення (модернізації програмного забезпечення обладнання та його компонентів згідно вимог виробника) – важливий аспект при експлуатації обладнання, яке може робити тільки компанія, що має взаємовідносини з виробником обладнання, та якій виробник офіційно надає оновлені версії. Оновлення програмного та апаратного забезпечення проводиться за умови вимог виробника.
При укладеному договорі на технічне обслуговування оновлення програмного забезпечення обладнання, надається виробником безкоштовно. Сподіваємось, що всі учасники тендерної процедури відповідально ставляться до якості сервісних послуг, які надають, виконують умови та рекомендації виробника щодо експлуатації обладнання та співпрацюють з виробником.
2. «Послуги повинні надаватися кваліфікованим персоналом. (Надати Гарантійний лист в довільній формі та копії сертифікатів про навчання від виробника).»
Вимога залишається без змін
3. Календарний графік надання послуг залишається без змін
Статус вимоги:
Відхилено