-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція вуличного освітлення від ТП-51 по вул.Лесі Українки, вул.Шкільній в с.Губин, Локачинського району, Волинської області
Завершена
208 902.18
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 045.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 045.00 UAH
Період оскарження:
15.09.2020 12:18 - 19.09.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Рахунок
Номер:
12322d2504724076ab475e742ce1be70
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-15-002210-b.a5
Назва:
Рахунок
Вимога:
Рахунок за надання консультації
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 02.10.2020 09:08
Дата подачі:
30.09.2020 16:20
Вирішення:
Стосовно поданого оскарження від 30.09.2020, 16:20. ID: UA-2020-09-15-002210-b.a5 «Рахунок за надання консультації»: немає суті виявленого порушення у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
05.10.2020 09:11
Вимога
Залишено без розгляду
Скарга
Номер:
7dd2911a1f7d459eb2e4f52918f9e423
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-15-002210-b.a4
Назва:
Скарга
Вимога:
Скарга про порушення у сфері публічних закупівель
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 02.10.2020 09:08
Дата подачі:
30.09.2020 16:14
Вирішення:
Стосовно поданого оскарження від 30.09.2020, 16:14. ID: UA-2020-09-15-002210-b.a4 «Скарга про порушення у сфері публічних закупівель»: немає суті виявленого порушення у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
05.10.2020 09:11
Вимога
Залишено без розгляду
ВИМОГА про скасування рішення Уповноваженої особи (Протокол №44 від 28 вересня 2020 року та Протокол №46 від 29 вересня 2020 року)
Номер:
25eb20dc8a5846b2a80801dba54244a1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-15-002210-b.c3
Назва:
ВИМОГА про скасування рішення Уповноваженої особи (Протокол №44 від 28 вересня 2020 року та Протокол №46 від 29 вересня 2020 року)
Вимога:
Шановний замовник за дотриманням з боку продавців і виробників прав покупців пильно «стежать» ЦКУ, ГКУ і Закон про захист прав споживачів. Ці документи висувають жорсткі вимоги до якості товарів, які продавець (виробник) передає своїм покупцям. Так, товар, який продавець (виробник) передає або зобов’язаний передати покупцю, повинен відповідати вимогам до його якості в момент його передачі, якщо інший момент визначення відповідності товарів цим вимогам не встановлений договором купівлі-продажу (ч. 1 ст. 675 ЦКУ). А ось ч. 1 ст. 6 Закону про захист прав споживачів говорить нам про те, що продавець (виробник) зобов’язаний передати споживачеві продукцію належної якості, а також надати інформацію про цю продукцію. Більше того, виробник повинен забезпечити належну роботу (використання) продукції, у тому числі комплектуючих виробів, тобто гарантує якість товару, протягом усього гарантійного строку (ч. 1 ст. 7 Закону про захист прав споживачів).
Гарантійний строк — це строк, протягом якого виробник (продавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов’язання про здійснення безкоштовного ремонту або заміну продукції (п. 5 ст. 1 Закону про захист прав споживачів). Гарантійний строк, зазвичай, має бути встановлений нормативно-правовими актами, нормативними документами або договором (ч. 1 ст. 7 Закону про захист прав споживачів).
Так як ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БУДКОНТИНЕНТ» не є ні виробником ні постачальником світильників, на які вимагається гарантія на 36 місяців, тому подано загальну Гарантію вихідний номер 130 від 21 вересня 2020 року на 36 місяців за підписом керівника Товариства ЕЦП 22 вересня 2020 року 12:16. При виконанні робіт будуть надані відповідні документи про гарантійний термін від виробника або постачальника.
У зв’язку з чим повторно
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення Уповноваженої особи (протокол Уповноваженої особи№44 від 28 вересня 2020 року та Протокол №46 від 29 вересня 2020 року).
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 30.09.2020 14:29
Дата подачі:
30.09.2020 12:03
Вирішення:
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі: «Реконструкція вуличного освітлення від ТП-51 по вул. Лесі Українки, вул. Шкільній в с. Губин, Локачинського району, Волинської області» код за ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи у додатку №3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики світлодіодного вуличного світильника» чітко прописана вимога: «Світильники мають бути новими, не бувшими у вжитку, не раніше 2020 року випуску. Гарантія повинна складати не менше 36 місяців, про що у складі документації надається потрібна інформація, а при постачанні товару відповідні документи.»
У складі поданої Вами документації наявна гарантія від учасника закупівлі під №130 від 21.09.2020 року, де вказано назву закупівлі, назву учасника закупівлі та термін дії гарантії, яка складає 36 місяців; при цьому жодним чином не вказано на який предмет та/чи роботи така гарантія надається. Таким чином подана вами пропозиція не відповідає оголошеним технічним умовам.
Згідно п.13.11 оголошення «У разі якщо Учасник не відповідає технічним вимогам Замовника або не в змозі виконати умови виконання робіт, які визначені Замовником, пропозиція учасника може бути відхилена замовником».
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
03.10.2020 14:34
Задовільнена:
Ні
Вимога
Залишено без розгляду
ВИМОГА ЩОДО НЕПРАВОМІРНОГО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
Номер:
296d82bc0a1e43eea0210b280b78c2a3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-15-002210-b.b2
Назва:
ВИМОГА
ЩОДО НЕПРАВОМІРНОГО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
Вимога:
Уповноваженій особі Війницької сільської ради
ЄДРПОУ: 04332064
Україна, 45510, Волинська область, Війниця, вул. Миру, 1
тел +380337430410
ВИМОГА
ЩОДО НЕПРАВОМІРНОГО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
15.09.2020 року на офіційному порталі Уповноваженого органу «ПроЗорро» опубліковано оголошення про проведення спрощеної закупівлі згідно предмету закупівлі «Реконструкція вуличного освітлення від ТП-51 по вул.Лесі Українки, вул.Шкільній в с.Губин, Локачинського району, Волинської області», індентифікатор закупівлі: UA-2020-09-15-002210-b.
28.09.2020 року Замовником оприлюднено рішення Уповноваженої особи, згідно якого Учасника ФОП Герасимчука Олега Івановича визначено переможцем Закупівлі.
Проте пропозиція Учасника ФОП Герасимчука Олега Івановича подана з численними порушеннями та не відповідає вимогам Замовника, а саме:
1. Відповідно до п. 12.7 оголошення про проведення закупівлі Учасники в складі пропозиції повинні надати довідку в довільній формі з відомостями про учасника із зазначенням повного найменування, кода за ЄДРПОУ, місцезнаходження, контактних телефонів, банківські реквізити з усіх обслуговуючих банків; керівництво (посада, прізвище, ім'я, по-батькові, номер контактного телефону); форма власності, організаційно-правова форма, статус учасника (фізична особа, юридична особа/підприємство, фізична особа-підприємець, що є самозайнятою особою, тощо), номеру банківського рахунку, на який буде здійснюватися оплата за договором, системи та ставки оподаткування;
Учасник ФОП Герасимчук Олег Іванович у складі пропозиції надав довідку №20 від 21.09.2020 року, однак надана довідка не містить всіх відомостей, що вимагались Замовником, а саме не зазначено інформацію щодо форми власності, організаційно-правової форми, статус учасника (фізична особа, юридична особа/підприємство), що не відповідає вимогам оголошення, та згідно п 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» повинна бути відхилена Замовником.
2. Згідно п .2.10 оголошення Учасники на підтверджєення кваліфікаційних критерії надають довідку про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі, копію аналогічного договору (не менше одного), який повністю виконаний, інформацію щодо якого вказано у довідці про виконання аналогічних договорів з документальним підтвердженням його виконання, а також скановану з оригіналу копію листа-відгука про співпрацю за договором від замовника, який повинен містити назву замовника, предмет та ідентифікатор цієї закупівлі, а також мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу.
Пропозиція Учасника ФОП Герасимчука Олега Івановича містить довідку №23 від 21.09.2020, в якій Учасником вказано інформацію щодо укладеного договору із Замовником № 01/04-2020 від 13.04.2020 та договір із Мар’янівською селищною радою від 07.04.2020 року.
Однак необхідно зазначити, що Учасником не дотримані вимоги щодо підтвердження кваліфікаційних вимог в даній частині, оскільки не надані документальні підтвердження стосовно виконання аналогічних договорів. Наданий аналогічний договір Мар’янівською селищною радою від 07.04.2020 року не містить номеру договору, що суперечить нормам укладання договору. Листа-відгук про співпрацю за договором від замовника Мар’янівської селищної ради не містить ідентифікатора закупівлі, також Учасником взагалі не надано листа відгуку щого укладеного договору із Замовником № 01/04-2020 від 13.04.2020. Тому наданий Учасником так званий «аналогічний договір» не відповідає вимогам документації Замовника, а тому відповідно Учасником не підтверджено досвід виконання аналогічних договорів.
3. У складі пропозиції Учасника відсутній гарантій лист про те, що ціною пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, з урахуванням сум належних податків та зборів, що мають бути сплачені учасником, а також виконання зобов’язань за гарантійним строком та інше. (п.12.11 оголошення)
4. Учасником ФОП Герасимчуком Олегом Івановичем всупереч вимогам Замовника, зазначеним у п.12.12 оголошеня не надано повний перелік кошторисної документації, що повинен бути розроблений за допомогою програмного комплексу АВК-5/ іншого сумісного з ним ПК з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм і правил (ДБН) України, у форматі PDF, завірену учасником, а сме у пропозиції даного Учасника відсутня відомість ресурсів, - а також з кошторисної документації в електронному вигляді (формат imd. тощо),.
Виходячи із вище зазначеного та з метою не порушення вимог ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи здійснення закупівель, а саме «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», «недискримінація учасників» та «об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій», вимагаємо , відповідно до вимог п.1 ч. 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме невідповідності пропозиції учасника ФОП Герасимчука Олега Івановича умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а також скасувати рішення стосовно визнання переможцем Учасника ФОП Герасимчука Олега Івановича.
Повідомляю, що в разі незадоволення вимоги буду змушений звернутися до контролюючих органів у сфері публічних закупівель, на який покладено обов'язок здійснювати контроль за дотриманням законодавства про закупівлі, а саме до Державної аудиторської служби та до правоохоронних органів у зв’язку з прямим порушенням вимог Закону України «Про публічні закупілі» в частині розгляду пропозицій Учасників закупівлі, неправомірного відхилення та визначення Переможця торгів., а також для оцінки дій замовника при порушенні принципів публічних закупівель, а саме «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», «недискримінація учасників» та «об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій».
ФОП Носальський О.М.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.PDF 29.09.2020 16:52
Дата подачі:
29.09.2020 16:52
Вирішення:
Уповноваженою особою Війницької сільської ради (Код ЄДРПОУ: 04332064) розглянуто Вашу Вимогу (Номер вимоги: UA-2020-09-15-002210-b.b2) щодо неправомірного визначення переможця - Фізичної особи – підприємця Герасимчука Олега Івановича, та за результатами розгляду повідомляємо наступне:
Щодо пункту першого вимоги:
Відповідно до п. 12.7 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі,-
Учасник у складі пропозиції надає наступні документи:
- копію документу, що підтверджує реєстрацію в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб підприємців.
- довідку в довільній формі з відомостями про учасника із зазначенням повного найменування, кода за ЄДРПОУ, місцезнаходження, контактних телефонів, банківські реквізити з усіх обслуговуючих банків; керівництво (посада, прізвище, ім'я, по-батькові, номер контактного телефону); форма власності, організаційно-правова форма, статус учасника (фізична особа, юридична особа/підприємство, фізична особа-підприємець, що є самозайнятою особою, тощо), номеру банківського рахунку, на який буде здійснюватися оплата за договором, системи та ставки оподаткування;
Вами звертається увага на подання Учасником ФОП Герасимчук Олег Іванович у складі своєї пропозиції Довідки №20 від 21.09.2020 року, в якій серед іншого відсутня інформація щодо форми власності, організаційно-правової форми, статус учасника (фізична особа, юридична особа/підприємство).
Однак Замовник не може погодитися з Вашими твердженнями, оскільки:
- Відповідно до чинного Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» державна реєстрація фізичних осіб — підприємців полягає у засвідчення факту набуття статусу підприємця фізичною особою. Фізична особа здійснює своє право на підприємницьку діяльність за умови її державної реєстрації. Державна реєстрація особи, яка бажає отримати статус підприємця здійснюється державними реєстраторами підрозділів державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань Державної реєстраційної служби. На підтвердження набуття статусу фізичній особі — підприємцю державним реєстратором видається Виписка. Фізична особа — підприємець є суб'єктом господарювання з моменту державної реєстрації. Крім цього, фізична особа — підприємець не є різновидом юридичної особи, а тому не має організаційно-правової форми.
Фізична особа — підприємець — фізична особа, яка реалізує свою здатність до праці шляхом самостійної, на власний ризик діяльності з метою отримання прибутку.
- Учасником у складі своєї пропозиції також надано документ Виписка з Державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, яка містить дані стосовно державної реєстрації ФОП Герасимчук Олег Іванович та дані, які в свою чергу дають можливість перевірити актуальність документу та інформації про учасника за допомогою офіційного веб – порталу Кабінету міністрів України.
Відтак, Замовник вважає, що надані документи та інформація ФОП Герасимчук Олег Іванович в своїй пропозиції дає змогу отримати вичерпну інформацію та перевірити її актуальність.
Замовник вважає, що в цій частині вимога не підлягає задоволенню.
Щодо пункту другого вимоги:
Слід відразу звернути увагу, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі – не містить пункту п.2.10!
Однак, допускаємо, що Ви мали на увазі саме пункт 12.10 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Так от, щодо пункту 12.10 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, -
На підтвердження відповідності учасників встановленим у цій документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі кваліфікаційним критеріям необхідно подати довідку про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що складена в довільній формі, або по формі п.4 Додатку 4, з документальним підтвердженням з урахуванням наступних вимог:
- у довідці має бути зазначено назва та адреса організації з якою укладено договір, номер договору та дата його укладення, предмет договору, найменування об’єкта будівництва, ціна договору та інші відомості, які учасник вважає за необхідне повідомити;
- для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати скановану з оригіналу копію аналогічного договору (не менше одного), який повністю виконаний, інформацію щодо якого вказано у довідці про виконання аналогічних договорів з документальним підтвердженням його виконання. Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” з характером робіт – Електромонтажні роботи.
- Скановану з оригіналу копію листа-відгука про співпрацю за договором від замовника, який повинен містити назву замовника, предмет та ідентифікатор цієї закупівлі, а також мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу.
Так, Ви стверджуєте, що Учасником ФОП Герасимчук Олег Іванович не надано документальні підтвердження стосовно виконання аналогічних договорів, аналогічний договір Мар’янівською селищною радою від 07.04.2020 року не містить номеру договору, що суперечить нормам укладання договору, лист-відгук про співпрацю за договором від замовника Мар’янівської селищної ради не містить ідентифікатора закупівлі, також Учасником взагалі не надано листа відгуку щого укладеного договору із Замовником № 01/04-2020 від 13.04.2020.
В даному випадку варто звернути увагу, а саме на Лист – відгук вих. №73 від 15.09.2020 року, в якому Замовником чітко вказано, що Договір укладений між ним та ФОП Герасимчук Олег Іванович виконано в повному обсязі, якісно та в зазначені терміни.
Стосовно не надання Листа – відгуку щого укладеного договору із Замовником № 01/04-2020 від 13.04.2020, то тут варто уважно прочитати п. 12.10, де замовником вказано копію аналогічного договору (не менше одного), що означає достатність одного документу інші документи подаються учасником на їх власний розсуд.
Твердження стосовно відсутності «номеру договору, що суперечить нормам укладання договору», саме по собі не є юридично вірним, оскільки законодавчо ніде не закріплено обов’язок нумерації договорів, проте в даному випадку Вами вірно помічено, що в наданому учасником ФОП Герасимчук Олег Іванович Договорі відсутній номер, але знову ж таки якщо уважно співставити документи: Лист – відгук вих. №73 від 15.09.2020 року та Договір укладений між ФОП Герасимчук Олег Іванович та Мар’янівською селищною радою, то відраз ж простежується, що як у Довідці №23 від 21.09.2020 так і у Листі – відгукі вих. №73 від 15.09.2020 року мова йде про Договір укладений між ФОП Герасимчук Олег Іванович та Мар’янівською селищною радою оскільки: предмет той самий, дата укладення таж сама, об’єкт той самий, вартість та ж сама.
Натомість відразу ж хочемо Вас повідомити, що Замовником в цілях підтвердження інформації в наданих ФОП Герасимчук Олег Іванович документах вжито заходів щодо правомірності походження Листа – відгука вих. №73 та власне існування договірних відносин між ФОП Герасимчук Олег Іванович та Мар’янівською селищною радою.
Так, за результатами спілкування з головою Мар’янівської селищної ради засобами телефонного зв’язку, які знаходяться в публічному доступі, останньою підтверджено існування договірних зобов’язань та репутацію ФОП Герасимчук Олег Іванович як надійного виконавця та справедливого контрагента, а також підтверджено в повному обсязі зміст Листа – відгуку вих. №73 від 15.09.2020 року.
Відтак, Замовник вважає, що надані документи та інформація ФОП Герасимчук Олег Іванович в своїй пропозиції дає змогу отримати вичерпну інформацію та перевірити її актуальність.
Замовник вважає, що в цій частині вимога не підлягає задоволенню.
Щодо пункту третього вимоги:
Відповідно до п. 12.11 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі,-
Ціною пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, з урахуванням сум належних податків та зборів, що мають бути сплачені учасником, а також виконання зобов’язань за гарантійним строком та інше, про що у складі пропозиції надається гарантійний лист.
В даному випадку слід звернути увагу на надані Учасником ФОП Герасимчуком Олегом Івановичем документи під назвою Цінова пропозиція, Гарантійний лист вих. №33 від 21.09.2020 року, Гарантійний лист вих. №34 від 21.09.2020 року, Гарантійний лист вих. №35 від 21.09.2020 року, Гарантійний лист вих. №21 від 21.09.2020 року, відповідно до яких Учасник ФОП Герасимчуком Олегом Івановичем чітко вказує на згоду з технічним завданням та іншими вимогами документації, визнає, що його пропозиція разом з документацією Замовника має силу попереднього договору, після обрання переможцем приймає на себе зобов’язання виконати всі умови передбачені договором( з проектом якого учасник ознайомлений та погодив його шляхом проставляння підпису), підтверджено згоду з усіма без виключення положеннями документації та одночасно прийнято зобов’язання по виконанню всіх без виключення вимог передбачених документацією. Більше того тексти вказаних документів містять гарантійні зобовязання по виконанню робіт відповідно до технічного завдання, додатків №2,№3 та чинних нормативно-правових актів у сфері будівництва. Підтвердження загальної суми за яку Учасник готовий виконати умови закупівлі є також гарантійне зобов’язання з тим, що будь – які не враховані в загальній ціні пропозиції витрати оплачуватися – Замовником на користь учасника окремо не будуть, зазначене гарантування саме по собі є підтвердженням, що сума пропозиції учасника є загальною сумою, за яку він погоджується виконати умови закупівлі. Також серед документів пропозиції Учасник надає гарантійне зобов’язання щодо відповідності його пропозиції технічним, якісним та кількісних характеристикам предмету закупівлі.
Таким чином, вважаємо, що надані Учасником ФОП Герасимчуком Олегом Івановичем документи в складі своєї пропозиції є достатнім в розумінні тендерної документації для здійснення його кваліфікації. Відтак, Замовник вважає, що підстав для відхилення пропозиції Учасника ФОП Герасимчуком Олегом Івановичем з обґрунтувань пункту 3 вашої вимоги відсутні і тому Замовник не вбачає підстав для відхилення пропозиції.
Щодо пункту четвертого вимоги:
Відповідно до п. 12.12 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі,-
Звертаємо Вашу увагу, що твердження викладені Вами у пункті четвертому не відповідають дійсності з наступних причин:
- відомість ресурсів надана Учасником ФОП Герасимчуком Олегом Івановичем в складі прикріпленого файлу «Кошторисна документація». Так в складі даного файлу міститься документ під назвою Підсумкова відомість ресурсів, який і є тією самою відомістю ресурсів.
Одночасно звертаємо увагу, на те що зазначений документ серед інших має формат PDF розроблений за допомогою програмного комплексу АВК-5.
Стосовно відсутності в пропозиції кошторисної документації в електронному вигляді (формат imd. тощо), слід зрозуміти саму природу даного інструменту та його функціональне призначення.
Так ставлячи вимогу по наданню даного файлу замовник мав на меті отримання додаткового(альтернативного) способу перевірки кошторисної документації на випадок неможливості відкриття файлових документів долучених в інших форматах PDF та/або файлів-архівів у форматах RAR або ZIP.
Варто також звернути увагу, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містило вказівки на виключно формат imd., а навпаки вказувало на надання інформації альтернативного формату про що свідчить припис «тощо».
Натомість долучена кошторисна документація учасником ФОП Герасимчуком Олегом Івановичем дає всі можливості для огляду, аналізу та перевірки кошторисної документації відповідності предмету та технічному завданню закупівлі.
Оскільки, документація надана Учасником ФОП Герасимчуком Олегом Івановичем не має перепон для здійснення її аналізу відповідності документації з Оголошенню про проведення спрощеної закупівлі Замовник вважає, що відсутність даного файлу не впливає на прийняття рішення.
Замовник вважає, що в цій частині вимога не підлягає задоволенню.
Враховуючи вищевикладене, вимоги викладені ФОП Носальський О.М. в документі - Вимога (Номер вимоги: UA-2020-09-15-002210-b.b2) щодо неправомірного визначення переможця не підлягають задоволенню.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
05.10.2020 09:11
Вимога
Залишено без розгляду
ВИМОГА про скасування рішення Уповноваженої особи (Протокол №44 від 28 вересня 2020 року)
Номер:
82f9c01dd87243fba1e7d2d5a97dd63f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-15-002210-b.c1
Назва:
ВИМОГА про скасування рішення Уповноваженої особи (Протокол №44 від 28 вересня 2020 року)
Вимога:
Війницькою сільською радаю (далі - Замовник) 15 вересня 2020 року було розпочато спрощену закупівлю «Реконструкція вуличного освітлення від ТП-51 по вул.Лесі Українки, вул.Шкільній в с.Губин, Локачинського району, Волинської області (код ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи)», ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-15-002210-b.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БУДКОНТИНЕНТ» (надалі - Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідній закупівлі та згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі, подало свою пропозицію.
28 вересня 2020 року за результатами розгляду пропозиції Скаржника, Уповноваженою особою Замовника було прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БУДКОНТИНЕНТ» (Протокол Уповноваженої особи №44 від 28 весесня 2020 року) з таких підстав:
«… У складі документації відсутня гарантія на світильники, яка повинна складати не менше 36 місяців (вимога прописана у додатку № 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики світлодіодного вуличного світильника»)».
Натомість, Учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БУДКОНТИНЕНТ» у складі пропозиції 22 вересня 2020 року 15:26 подано Гарантію вихідний номер 130 від 21 вересня 2020 року на 36 місяців за підписом керівника Товариства ЕЦП 22 вересня 2020 року 12:16. Слід зауважити, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій Замовник визначив до 23 вересня 2020 року 00 год. 00 хв. Тому, Учасником виконано вимоги ч. 9 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Таким чином пропозиція ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БУДКОНТИНЕНТ» повністю відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, а також потребам Замовника.
На підставі вищезазначеного та керуючись ч. 20 ст. 14 Закону з метою захисту прав та охоронюваних законом інтересів
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення Уповноваженої особи (протокол Уповноваженої особи№44 від 28 вересня 2020 року).
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.TIF 29.09.2020 12:44
- протокол 29.09.2020 17:28
Дата подачі:
29.09.2020 12:44
Вирішення:
У складі документації наявна гарантія від учасника закупівлі під №130 від 21.09.2020 року, де вказано назву закупівлі, назву учасника закупівлі та термін дії гарантії, яка складає 36 місяців; при цьому жодним чином не вказано на який предмет та/чи роботи така гарантія надається. Фактично надана гарантія не має змісту.
У складі документації відсутня гарантія на світильники, яка повинна складати не менше 36 місяців, (вимога прописана у додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики світлодіодного вуличного світильника»).
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
02.10.2020 17:31
Задовільнена:
Ні