• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 42510000-4: “Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої” (Придбання кондиціонерів)

Завершена

298 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 490.00 UAH
Період оскарження: 15.09.2020 10:57 - 27.09.2020 00:00
Вимога
Відхилено

дискримінаційні вимоги!

Номер: 73a6feebb4f0452cbbec81100e054dba
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-15-001379-b.b2
Назва: дискримінаційні вимоги!
Вимога:
Згідно з Додатком 1 є наступна вимога: Вимоги до компетенції Учасника, щодо технічної підтримки. Для належного надання гарантійної підтримки, та забезпечення прозорості процесу обміну повідомленнями та фіксації подій Учасник повинен мати розгорнуту на власному сайті Службу отримання сервісних повідомлень Service Desk з метою надання можливості реєстрації заявок Замовника. Для підтвердження наявності Служби отримання сервісних повідомлень Service Desk (надалі – Сервісна Служба) Учасник надає у складі Тендерної пропозиції довідку про наявність Сервісної Служби та посилання на веб сторінку розташовану на власному домені Учасника де розташована Сервісна Служба. Також Учасник повинен забезпечити можливість тестування Сервісної Служби представником Замовника. Сервісна Служба повинна забезпечувати реєстрацію Заявок із зазначенням дати і часу, набору реквізитів для однозначної ідентифікації Представника Замовника, терміновості виконання Заявки і т.п. Також Сервісна Служба повинна забезпечувати ведення інформації про хід обробки гарантійних заявок Замовника, та мати можливість підвищення пріоритету їх виконання. В даному випадку є тільки один дистрибьютор кондиционерів на території України який підпадає під даний пункт Сервісної служби! У звязку з тим, що дану вимогу може виконати тільки офіційний дистрибьютор, тобто одна компанія на всю Україну, таким чином немає можливості запропонувати під дані характеристики та вимогу щодо сервісної служби аналоги других торгових марок кондиціонерів! Вімагаємо внести зміни з виключенням цього пункту, або змінити його на вимагання Довідки в довільній формі про наявність сервісної підтримки на території України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дана вимога стосується Учасника, а не виробника та/чи дистрибутора запропонованого Обладнання. Учасник, як потенційний Постачальник обладнання, має забезпечити не тільки постачання товару, але й зручний та доступний для Замовника супровід під час гарантійного терміну. Тобто для найкращого виконання договірних зобов’язань між Замовником та Постачальником, що включає в себе гарантійну підтримку, у Учасника має бути Служба отримання сервісних повідомлень. Також нагадуємо, що відповідно Статті 22 п. 3. Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

монтаж та пусконалагодження

Номер: 2675b299241c4324898407143834e42c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-15-001379-b.b1
Назва: монтаж та пусконалагодження
Вимога:
згідно Додатку 2, а саме: Загальна ціна має враховувати всі затрати учасника (виконавця) на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, пусконаладку, сплату податків і зборів (обов’язкових платежів) тощо. У разі якщо Учасника не зареєстровано платником податку на додану вартість, Учасником зазначається ця обставина з посиланням на відповідні положення податкового законодавства. ВКАЗАНО "пусконаладку", раніше Ві відповіли, що закупівля без монтажу, якщо закупівля не передбачає монтаж то вона не повинна включати і пусконаладку так як це сумісна послуга! Просимо виключити з данного додатку послугу з пусконалагодження!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Статус вимоги: Задоволено