-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож(Спил дерев)
Додаткові кошти
Завершена
68 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 680.00 UAH
мін. крок: 1% або 680.00 UAH
Період оскарження:
15.09.2020 10:32 - 21.09.2020 12:00
Вимога
Відхилено
Неправомірне визначення переможця
Номер:
86e6ff1430954eeaa4423a5f0521908d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-15-002044-a.a2
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Дякуємо Вам за відповідь! Але нами залишається незрозумілою Ваша позиція стосовно свідомого порушення норм Закону України "Про публічні закупівлі" та основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивне та неупереджене визначення переможця спрощеної закупівлі. У попередній вимозі нами були визначені чіткі факти, що вказують на неправомірність прийнятого рішення стосовно обрання переможця процедури закупівлі. У своїй відповіді Ви не навели жодного контраргументу, який би спростовував наші твердження, а лише вказали на те, що якщо наша пропозиція не розглядалась, то і права на вимогу щодо усунення порушення закону в нас немає. Варто зазначити, що за наявності технічної можливості подання вимоги в електронній системі закупівель наше товариство має повне право на звернення до Вас як до замовника з вимогою про усунення порушень, в той час як Ви маєте таку саму можливість задоволення цієї вимоги, незважаючи на факт розгляду (чи не розгляду) нашої пропозиції. Але своєю відповіддю Ви порушили один із основних принципів здійснення публічних закупівель - рівне та неупереджене ставлення до учасників, що є неприпустимим.
Беручи до уваги все зазначене вище, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖЖЯ КОМУНАЛЬНЕ" наполегливо рекомендує Вам переглянути своє рішення стосовно визначення переможця закупівлі спрощеної процедури закупівлі та скасувати його задля уникнення порушень законодавства.
В разі незадоволення нашої вимоги, ми будемо вимушені звернутись до контролюючих органів з метою захисту наших прав та законних інтересів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.10.2020 11:54
Вирішення:
Шановний Учасник! 1.Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМБУДСЕРВІС - ПЛЮС" надано лист про проходження спеціального навчання та перевірки знань робітників «Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07)», які надають дозвіл роботи з підйомних механізмів, в тому числі і з люльки.
2.Надане посвідчення електрика дійсне до 21.01.2021 р.. Тому вважається дійсним станом на 01.10.2020р.
3.В.о. інженера з охорони праці (за сумісництвом), який займає основну посаду майстра, пройшов необхідну перевірку знань з охорони праці та пожежної безпеки. Тому надана інформація є достовірною.
4.У довідці про досвід зазначений телефон контактної особи, а не керівника підприємства. Стосовно виконаних робіт за даним договором наданий лист-відгук, із засвідченням проведення робіт, які є предметом Закупівлі. Роботи проводилися в рамках договору який і був наданий для підтвердження.
5.Відомості про учасника заповнені згідно вимог Додатку 5. ТОВ «ПРОМБУДСЕРВІС – ПЛЮС» надав наказ на призначення керівника та копію свідоцтва платника єдиного податку.
6.В гарантійному листі щодо ознайомлення з проектом договору учасник надав гарантію на виконання робіт в зазначений термін.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Неправомірне визначення переможця спрощеної процедури закупівлі
Номер:
e2f9435969ad48308d2ce5b1c6a531ea
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-15-002044-a.a1
Назва:
Неправомірне визначення переможця спрощеної процедури закупівлі
Вимога:
Територіальний відділ освіти Шевченківського району департаменту освіти і науки Запорізької міськради, як замовник в спрощеній процедурі закупівлі 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож (Спил дерев), UA-2020-09-15-002044-a, 29.09.2020 року прийняв рішення про визначення переможця спрощеної процедури закупівлі та намір укласти договір. Наше товариство не погоджується з даним рішенням, вважає його помилковим, таким, що порушує Закон України «Про публічні закупівлі», а також наші законні права та інтереси. Нижче наводимо аргументацію помилковості та необґрунтованості прийнятого замовником рішення.
1. Відповідно до п. 5 додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі затвердженого протоколом уповноваженої особи від 15.09.2020 року № 129 (далі – Оголошення) учасником у складі його пропозиції, з метою дотримання норм/правил охорони праці, повинні бути надані копії посвідчень, на роботи з робочої платформи (люльки) підйомника. Серед посвідчень про проходження навчання з питань охорони праці, що були надані ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМБУДСЕРВІС - ПЛЮС" (далі – Учасник) немає жодного посвідчення про проходження навчання на роботи з робочої платформи підйомника (люльки). Тобто вимога Оголошення є невиконаною. Крім того Учасником у складі пропозиції надано посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці, що видане ТОВ «МК-РІТЕЙЛ» на ім’я Долотій М.А., який зазначений Учасником як штатний працівник який буде залучений ним до виконання послуг, що є предметом закупівлі. З цього випливає, що перевірка знань з питань охорони праці працівника Долотій М.А. учасником не проводилась, що є невідповідністю вимогам Оголошення.
В довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, що була надана Учасником вказана наявність в.о. інженера з охорони праці – Ткаченко О.А. але відповідно до посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці, його посадою є – майстер будівельних робіт. Тобто Учасником у складі його пропозиції надана недостовірна інформація, що є невідповідністю вимогам Оголошення.
2. Вимогами п. 3 додатку 2 до Оголошення було встановлено, що учасниками у складі своїх пропозицій повинна бути надана інформація у довільний формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору разом з копією такого договору та усіма документами, що підтверджують факт надання послуг в повному обсязі. Учасником у складі його пропозиції була надана довідка за формою встановленою замовником та наданий договір підряду від 16.03.2020 року №124-Ф. Предметом договору є Капітальний ремонт елементів благоустрою Запорізької дитячої музичної школи №7, розташованої за адресою: м. Запоріжжя, вул. В. Духовченка, 40а» (45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи). Тобто предмет закупівлі є абсолютно протилежним до предмету закупівлі 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож (Спил дерев). Тому даний договір не може вважатись документально підтвердженим досвідом виконання аналогічного договору. Тому Учасник є таким, що не виконав вимоги Оголошення. До того ж інформація, яка надана Учасником у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору не відповідає дійсності. По-перше, Учасником невірно зазначено ПІБ керівника контрагента, по-друге, Учасник вказав, що фактичний строк виконання послуг за договором з 01.04.2020 року по 30.04.2020 року. Але дана інформація не відповідає дійсності, оскільки, відповідно до підписаного сторонами акту КБ-3, який був наданий Учасником даний акт був підписаний сторонами 23.06.2020 року, дана дата означає фактичне виконання робіт за договором та не збігається з датою, вказаної Учасником в довідці (30.04.2020). Таким чином, інформація, що надана Учасником в довідці є недостовірною.
3. П. 4 додатку 2 Оголошення встановлена вимога про надання учасниками довідки у довільній формі підписана уповноваженою особою учасника, яка повинна містити відомості про учасника, в тому числі: посаду керівника, дата державної реєстрації, система оподаткування. Учасником у складі його пропозиції було надано файл «2.10 Відомості учасника», який містить інформацію про Учасника відповідно до вимог додатку 2 до Оголошення, але при цьому не містить інформації про посаду керівника, дату державної реєстрації, систему оподаткування Учасника. Даний документ не відповідає вимогам Оголошення.
4. Учасником у складі його пропозиції не надано гарантійний лист за підписом уповноваженої особи й завірену печаткою про те, що Учасник забов’язується надати послуги, що передбачені предметом закупівлі в зазначений термін, як того вимагалось вимогами додатку 2 до Оголошення.
Спираючись на все вищезазначене, можна дійти висновку, що пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМБУДСЕРВІС - ПЛЮС" є такою, що не відповідає вимогам Оголошення та підлягає відхиленню. Тому ми вимагаємо скасувати рішення про визначення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМБУДСЕРВІС - ПЛЮС" переможцем спрощеної процедури закупівлі, відхилити пропозицію даного учасника як таку, що не відповідає вимогам Оголошення та перейти до розгляду пропозиції наступного учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖЖЯ КОМУНАЛЬНЕ", відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
У разі незадоволення даної вимоги ми будемо вимушені звернутись до головного розпорядника коштів Територіального відділу освіти Шевченківського району департаменту освіти і науки Запорізької міськради та інших контролюючих органів з метою захисту своїх прав та законних інтересів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.09.2020 16:18
Вирішення:
Відповідно до частини 3 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.Проте, Ваша пропозиція не була розглянута та відхилена.
Статус вимоги:
Відхилено