• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Будівельні роботи та поточний ремонт

Торги не відбулися

170 925.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 854.63 UAH
Період оскарження: 15.09.2020 10:16 - 21.09.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 77a968e58bdd467aa53745f61a2dc0f2
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-15-001725-a.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! ПП «Юніверсібуд» як учасник спрощеної публічної закупівлі, розміщеної в системі Прозорро під № UA-2020-09-15-001725-а, не погоджується з відхиленням нашої пропозиції (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №15 від 30.09.2020р.), виходячи з наступного. 1. Замовник зазначив, що учасник не повністю відобразив в довідці, вих. №447 від 17.09.2020 року, інформацію щодо стажу працівників. Слід підкреслити, що Замовник вимагав відобразити відразу три різні позиції щодо стажу працівників – загальний стаж роботи, стаж роботи на посаді, досвід виконання аналогічних робіт (при цьому дві позиції слід було відобразити в одній колонці). Учасник в довідці зазначив загальний стаж роботи і досвід виконання аналогічних робіт, а для підтвердження стажу роботи на посаді Учасником було надано скановані трудові книжки на кожного працівника. Таким чином, Замовник міг переконатись в наявності кваліфікованого персоналу у Учасника та отримати інформацію щодо стажу роботи на посаді з трудових книжок, а отже відсутність зазначення стажу роботи на посаді в довідці, є несуттєвою помилкою, оскільки дана інформація міститься в складі тендерної пропозиції, просто в інших документах. 2. Замовник в протоколі вказав, що Учасник не підтвердив досвід виконання аналогічних договорів, оскільки в якості аналогічних вказав договори з будівництва та реконструкції. Учасник повністю заперечує таку позицію Замовника, оскільки згідно оголошення предметом даної закупівлі є будівельні роботи та поточний ремонт, код за Класифікатором ДК 021:2015 – 45000000-7. Згідно Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затв. постановою Кабінету Міністрів України №466 від 13.04.2011 будівельні роботи – це роботи з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту. Таким чином, виконання робіт з будівництва, реставрації та капітального ремонту за своєю суттю є аналогічними видами робіт. Так, наприклад реконструкція та капітальний ремонт відрізняються в основному лише можливістю втручання у несучі конструктивні системи, але при цьому як і реконструкція так і капітальний ремонт передбачають поліпшення експлуатаційних показників об’єкту. 3. Щодо зауваження Замовника стосовно відсутності акту приймання-передачі офісного приміщення до договору суборенди, Учасник зазначає наступне. Офісне приміщення Учасника знаходиться в його користуванні на підставі Договору суборенди нежитлового приміщення №11 від 01.10.2017 року. Даний Договір діє до 30 вересня 2020 року та акт приймання-передачі до даного Договору наданий Учасником в складі тендерної пропозиції (!). Враховуючи, що в вересні 2020 року закінчувався термін суборенди, Учасником було укладено з орендарем новий Договір суборенди від 21.09.2020 року, згідно умов якого встановлено термін оренди з 30 вересня 2020 по 31 липня 2022 року (даний Договір також був наданий Учасником в складі тендерної пропозиції для підтвердження того, що на весь період виконання робіт по даній закупівлі у Учасника буде діючий договір оренди офісного приміщення). Таким чином, акт приймання-передачі приміщення до Договору суборенди від 21.09.2020 року може бути підписаний сторонами лише 30.09.2020 року. Оскільки тендерна пропозиція Учасника подавалась до 24.09.2020 року, то акту приймання-передачі приміщення до Договору від 21.09.2020 року сторонами ще не укладалось (даний акт міг бути підписаний сторонами лише 30.09.2020 року). А тому дане зауваження Замовника також є безпідставним. 4. Щодо не зазначення на думку Замовника Учасником інформації про використання/невикористання печатки, звертаємо увагу Замовника на те, що ним в Додатку №3 до Тендерної документації зазначено, що серед документів учасника повинна міститись інформація про використання/невикористання печатки. Кожний документ Учасника, що поданий в складі тендерної пропозиції, містить відбиток печатки ПП «Юніверсібууд», що більш ніж очевидно свідчить про її використання учасником. В Додатку №3 Замовник не зазначає, що інформація щодо печатки повинна бути надана окремим листом, чи довідкою, чи в іншій формі – зазначено лише, що інформація про використання/невикористання печатки повинна міститись серед документів. А тому дане зауваження є також абсолютно несуттєвим, оскільки Замовник не конкретизував, яким саме чином, чи яким документом повинна бути відображена інформація про (не)використання печатки, в зв’язку з чим Учасниками закупівлі дана інформація подавалась на власний розсуд. Враховуючи все вищезазначене, ПП «Юніверсібуд» вважає, що його тендерна пропозиція відхилена Замовником безпідставно та неаргументовано. Керуючись ч. 2 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» звертаємось до Замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності нашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Також нагадуємо, що згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати відповідь Учаснику. Про необхідність надання такої відповіді змушені нагадати Вам як Замовнику, оскільки в даній Закупівлі Вами вже були допущені порушення ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема не надана відповідь на запитання Учасника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: «Шановний Учаснику! Відповідно до Вашої вимоги відповідаємо наступне: Щодо першого питання – звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п.7 ч.4 документації про проведення спрощеної закупівлі, від Учасника вимагалася лише заповнена форма відповідно до Додатку 1 до оголошення. У даному випадку, форма про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід заповнена не в повному обсязі, як того вимагала форма Довідки. Надання трудових книжок на працівників – не вимагалось! Також зазначаємо, що дана «несуттєва помилка» не підпадає під Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №710 від 15.04.2020 р. «Про затвердження Переліку формальних помилок» Щодо другого питання – Досвід виконання договорів з виконання робіт: «Будівництво спортивного залу ДЮСШ…» та «Реконструкція існуючої будівлі під амбулаторію сімейного типу…» не може вважатися аналогічним як у розумінні вимог Замовника, які зазначені у документації про проведення спрощеної закупівлі, п. 9 ч.4 Оголошення чітко вказує, що аналогічним договором є договір виконання саме робіт з капітального ремонту, а не будь-яких інших, подібних робіт. Серед іншого ЗУ «Про публічні закупівлі» розмежовує поняття «реконструкції, «будівництво» та «капітального ремонту», як окремих видів робіт. Також є існуюча судова практика (судові прецеденти) що реконструкція - це не капітальний ремонт (підтверджена в Постанові Верховного Суду України від 05.03.2020 р. у справі №640/10448/19. Щодо третього питання: у п.3.1. Договору суборенди нежитлового приміщення №11 від 21 вересня 2020 р. зазначено що: «Орендоване приміщення передається Орендарем і приймається Суборендарем протягом 2-х днів з моменту підписання даного Договору» та у п.3.2. Договору зазначено що «Передача орендованого приміщення здійснюється за актом прийому-передачі підписання якого свідчить про фактичну передачу його в суборенду», тобто Акт прийому передачі повинно бути підписано до 23.10.2020р. (!!!) Щодо не надання відповіді на запитання Учасника від 19.09.2020р., додаємо Протокол УО №13 від 21.09.2020 р.»
Статус вимоги: Відхилено