-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
30210000-4 Машини для обробки даних(апаратна частина) (комп ютерне робоче місце;серверний комп'ютер(системний блок)/ номенклатурна позиція 30213300-8 - Настільні комп’ютери
інформація у доданій документації
Завершена
129 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 290.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 290.00 UAH
Період оскарження:
15.09.2020 10:08 - 21.09.2020 12:00
Вимога
Відхилено
Скарга
Номер:
d9a9204133ff4b9f8f46d5907bc4afc2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-15-001561-a.a3
Назва:
Скарга
Вимога:
Шановний Замовник!
Детально ознайомившись з пропозицією переможця були виявлені наступні невідповідності:
1. Декларація про відповідність на морітори торгової марки АОС втратила чинність 23.07.2020р.
2. Довідка з банку надана з порушенням вимог стандарту IBAN (29 літерно-цифрових символів) та не відновідає п. 3 Постанови Правління НБУ від 28.12.2018 № 162.
Оскільки, закінчення строку чинності зазначених документів вказує на їх недійсність,то формальна наявність запитуваних документів, які втратили юридичну силу, не може прирівнюватись до виконання умов оголошення. Незважаючи на очевидні підстави для відхилення пропозиції Замовником незаконно було визнано учасника ФОП Супруненко Тетяна Андріївна переможцем спрощеної закупівлі, чим порушено принципи здійснення публічних закупівель, визначені у Ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Вимагаємо скасування незаконно прийнятого рішення!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.10.2020 20:18
Вирішення:
Надаємо відповідь на скаргу UA-2020-09-15-001561-a.a3 від 01.10.2020 року
Щодо оскарження визначення переможця вимоги, які ви зазначаєте за наступного учасника нами у кваліфікаційних вимогах НЕ ВИМАГАЛИСЯ.
Щодо: 1. Деклараціі про відповідність на монітори торгової марки АОС втратила чинність 23.07.2020р. – дійсно у наданих фірмою ФОП Супруненко Тетяна Андріївна
декларація дійсна до 23.07.2020р. – натомість фірмою надано листа у довільній формі «Лист про не сертифікацію» у якому йдеться, що з 1 січня 2018 року скасовується обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію» № 46-93 від 10 травня 1993 року (та власне втрачає чинність сам Декрет) , а також з 01.01.2018 року органи сертифікації не тільки не сертифікують продукцію, а й не видають жодних довідок про те чи підпадає товар сертифікації. – декларація про відповідність – не вимагалася.
2. Довідка з банку надана з порушенням вимог стандарту IBAN (29 літерно-цифрових символів) та не відновідає п. 3 Постанови Правління НБУ від 28.12.2018 № 162. – не вимагалася, п. 3 Постанови Правління НБУ від 28.12.2018 № 162. жодним чином не впливає на прийняття рішення про обрання переможця по даній спрощеній закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Скарга
Номер:
1fb85bc994bd4fae98b13b8879c6d401
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-15-001561-a.a2
Назва:
Скарга
Вимога:
Шановний Замовник!
Хотілося б звернути Вашу увагу, що з 19.04.2020 року набула чинності нова редакція Закону України «Про публічні закупівлі»(далі - Закон), відповідно до якої, стаття 3 НЕ РЕГУЛЮЄ принципи здійснення публічних закупівель, більше того перераховані Вами принципи взагалі не закріплені в новій редакціїї Закону. Проте закріплені принципи добросовісної конкуренції серед учасників, МАКСИМАЛЬНОЇ ЕКОНОМІЇ, ефективності та пропорційності, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання КОРУПЦІЙНИМ ДІЯМ І ЗЛОВЖИВАННЯМ, недискримінації учасників та РІВНЕ СТАВЛЕННЯ до них, яких Замовник НЕ ДОТРИМАВСЯ під час проведення спрощеної закупівлі Оголошення № UA-2020-09-15-001561-a. Аналізуючи Вашу відповідь на нашу попоредню вимогу, зауважимо, що відповідно до ч. 10 Ст. 14 Закону розкриття припозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 цього Закону. В свою чергу ст. 28 Закону встановлює, що перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій/пропозицій. Розкриття тендерних пропозицій/пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям/умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а також з інформацією та документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону. Отже, Протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій формується та оприлюднюється електронною системою закупівель автоматично в день розкриття тендерних пропозицій/пропозицій та містить інформацію щодо ціни тендерної пропозиції/пропозиції до початку аукціону та після закінчення аукціону у тому числі. Враховуючи цей факт, твердження стосовно того, що Ви не можете впевнено відповісти який товар, в якій кількості, та за яку ціну буде поставлено (підтвердження ціни тендерної пропозиції) є хибним, зважаючи на те, що Учасником у складі пропозиції було надано Довідку Вих. №250920/1 від 25.09.2020р. "Технічна спеціфікація" (файл технічна частина.pdf) в якій чітко зазначено технічні характеристики, кількість, строк поставки, найменування та ін. необхідну інформацію, що вимагалася Замовником в оголошенні. Разом з тим, у відповіді на вимогу, вами було зазначено, що В оголошені про спрощену закупівлю не надано типового бланку складання тендерної пропозиції, так як фірмам було надано право на складання тендерної пропозиції у довільній формі (на власний розсуд) - про що вказано у оголошенні. Проте, дально ознайомившись з вимогами, наявними в оголошенні ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" так і не було виявлено, де саме зазначено, що учасник має надати цінову пропозицію складену у довільній формі. Нажаль, а ні учасник, а ні уповноважена особа учасника не володіють екстрасенсорними здібностями, даром телепатії та не наділені здатністю ясновидення. Очевидно, що передбачити, які саме документи Замовник бажає побачити у складі пропозиції в учасника не було можливості. Проте була можливість ознайомитися з умовами, що були визначані та оприлюднені відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі на веб-порталі уповноваженого органу. Керуючись чинним законодавством та вимогами, що визначені в оголошені, Учасником було підготовлено та подано пропозицію для участі у процедурі спрощеної закупівлі. Шановний Замовнику, Законом не передбачено відхилення пропозицій на підставі відсутності документів, які не вимагалися! Окрім того, не закріплено можливості розгляду пропозиції керуючись внутнішнім переконанням та суб*єктивним відношенням.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.10.2020 18:56
Вирішення:
Шановний учасник!
Надаємо відповідь на скаргу UA-2020-09-15-001561-a.a2 від 01.10.2020 року
При відповіді на скаргу UA-2020-09-15-001561-a.a1 від 30.09.2020 а саме у частині, що фірма ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" не надала тендерну пропозицію (комерційну частину), по якій я можу впевнено відповісти який товар, в якій кількості, та за яку ціну буде поставлено (підтвердження ціни тендерної пропозиції), що порушує ВИМОГИ СТАТТІ 3, ДІЙСНО БУЛО ДОПУЩЕНО ТЕХНІЧНУ ПОМИЛКУ, ВКАЗАНА СТАТТЯ 3 - ЗАМІСТЬ СТАТТІ 5, нова редакція Закону України «Про публічні закупівлі» ТЕЖ МІСТИТЬ ПРИНЦИПИ ЗДІЙСНЕННЯ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ ТА НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ: Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Ще раз повідомляємо, що Вами не надана пропозиція та не зазначена ціна по позиціям товару. Навіть, якщо взяти наданий Вами проект договору, Вами не надана специфікація, яка є невід ємною частиною до договору у якій учасник повинен вказати найменування, кількість, ЦІНА, та загальну суму договору. Як розуміти за яку вартість учасник пропонує товар - Ми не бачимо.
Пропозиція ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" подана із порушенням Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
СКАРГА
Номер:
3e7bf7ba3cac47ff96cca31249114fe8
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-15-001561-a.a1
Назва:
СКАРГА
Вимога:
Шановний Замовнику!
ПРОТОКОЛОМ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 74 від 29 вересня 2020 року (далі - Протокол), Вами, як Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ». Однак, у Товариства з обмеженою відповідальністю «МАЙВЕР КОНСАЛТ» є вагомі підстави вважати, що рішення Замовника є незаконним та таким, що порушує принцип об’єктивності та неупередженості визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, закріплений у статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Відповідно до Протоколу підставою для відхилення було наступне:
"Фірмою ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" не надано тендерну пропозицію".
Відповідно до п. 32 ч.1 Ст. 1 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Згідно з п. 24 ч.1 Ст 1 ЗУ "Про публічні закупівлі" пропозиція учасника спрощеної закупівлі (далі - пропозиція) - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини лота, яку учасник подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі.
Разом з тим, ч.9 Ст. 14 встановлено, що пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Отдже, Учасник ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ» не надає тендерної пропозиції, адже закупівля проподиться на підставі п. 28 ч.1 Ст. 1 ЗУ "Про публічні закупівлі" та керуючись ст.14 вищезазначеного Закону. Проте, керуючись положеннями закупівельного законодавства, Учасник ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ» надає пропозицію учасника спрощеної закупівлі, яка включає в себе інформацію про ціну, а також іншу інформацію, яка була визначена в оголошені про проіедення спрощеної закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, у Замовника відсутні законні підстави для відхилення пропозиції ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ".
Відповідно до п. 11 Ст. 14 Закону Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Наголошуємо, що відповідно до частини другої статті 19 Конституції України, Ви як Замовник, зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, дотримуючись принципів визначених у Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, МАКСИМАЛЬНОЇ ЕКОНОМІЇ, ефективності та пропорційності, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
З огляду на усе вищевикладене та керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо від Вас скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ» затвердженого Протоколом.
Звертаємо Вашу увагу, що за порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників несуть відповідальність згідно із Законами України. За порушення вимог, встановлених Законом у частині прийнятих рішень відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. Відповідно до Ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Додатково повідомляємо, що у разі не скасування Вами незаконного рішення ми ми будемо змушені звернутись із заявами до Державної аудиторської служби України, Національного антикорупційного бюро України та органів прокуратури України.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на скаргу.doc 01.10.2020 15:23
Дата подачі:
30.09.2020 13:28
Вирішення:
Шановний учасник!
Відповідь на скаргу № UA-2020-09-15-001561-a.a1 від 30.09.2020 року
29.09.2020 було розглянуто другого учасника у закупівлі UA-2020-09-15-001561-a по коду ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (комп’ютерне робоче місце; серверний комп'ютер (системний блок)/ номенклатурна позиція 30213300-8 - Настільні комп’ютери , а саме документацію фірми ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" - яку відхилено протоколом щодо прийняття рішення уповноваженої особи № 74 від 29.09.2020 року згідно Закону Про публічні закупівлі ст.14 п. 13. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: п.п 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;,
а саме: ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" - не надала тендерну пропозицію (комерційну частину), надано лише технічну специфікацію та порівняльну таблицю відповідності товару. без зазначення ціни кожної позиції.
Кваліфікація учасника системи закупівель Prozorro - це процес, який відбувається після завершення торгів. Це так званий процес оцінки, який передбачає визначення результатів комерційної та кваліфікаційної частини існуючих пропозицій (пропозиція Учасників має складатися з двох частин: Технічної і Комерційної). Комерційна частина Пропозиції Учасника повинна містити інформацію про строки поставки, умови оплати та ціну на кожну позицію. Ціни повинні бути сформовані на умовах поставки до закладу.
Одже, спираючись на Закон України «Про публічні закупівлі Стаття 14. Спрощені закупівлі п.9. Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником. Кожен учасник має право подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі частини предмета закупівлі (лота) - Фірмою ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" не надано тендерної пропозиції (комерційної частини), по якій я можу впевнено відповісти який товар, в якій кількості, та за яку ціну буде поставлено (підтвердження ціни тендерної пропозиції), що порушує вимоги ст. 3 Закону України про закупівлі, яка стверджує: Принципи здійснення закупівель, 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням; вільного переміщення товарів; свободи надання послуг.
Беручи до уваги наданий сканований договір у папці «Документи за вимогою» у якому йдеться, що специфікація невід ємна частина договору, і її не надано для повноцінного відображення запропонованого товару (найменування, кількість, ціна).
В оголошені про спрощену закупівлю не надано типового бланку складання тендерної пропозиції, так як фірмам було надано право на складання тендерної пропозиції у довільній формі (на власний розсуд) - про що вказано у оголошенні.
Статус вимоги:
Відхилено