• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Детектори та аналізатори (Гематологічний аналізатор НК 024:2019-35476 Аналізатор гематологічний IVD, автоматичний))

Гематологічний аналізатор код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 38430000-8 Детектори та аналізатори (НК 024:2019 –35476 Аналізатор гематологічний IVD, автоматичний) – 1 штука Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд.

Торги відмінено

220 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 100.00 UAH
Період оскарження: 15.09.2020 09:18 - 27.09.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель (на рішення замовника, у порядку, визначеному статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)

Номер: 42b742eeb9ac4dddb88fafd30b5126ba
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-15-000691-a.c2
Назва: Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель (на рішення замовника, у порядку, визначеному статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Скарга:
СКАРГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовником 15.09.2020 через систему електронних закупівель ProZorro оголошено публічну закупівлю за предметом згідно тендерної документації: Гематологічний аналізатор код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 38430000-8 Детектори та аналізатори НК 024:2019 –35476 Аналізатор гематологічний IVD, автоматичний – 1 штука Приватне підприємство «Сінкро Медика» подало пропозицію та взяло участь у даній закупівлі. На вказану закупівлю було подано тендерні пропозиції двох учасників: ТОВ «МЕД ЛАЙН ГРУП» та ПП «Сінкро Медика». 01.10.2020 відбувся аукціон по предмету закупівлі, який виграв скаржник з найнижчою тендерною пропозицією - 190 999,00 грн з ПДВ. Пропозиція ТОВ «МЕД ЛАЙН ГРУП» склала 191 000,00 грн з ПДВ, проте саме вказаного учасника зрештою було визнано переможцем закупівлі. ПРОТОКОЛОМ № 26 ЗАСІДАННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ВЕЛИКОБЕРЕЗНЯНСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ВЕЛИКОБЕРЕЗНЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ» від 07.10.2020 року за результатами розгляду пропозиції Приватного підприємства «Сінкро Медика» визначено ряд невідповідностей кваліфікаційним критеріям тендерної документації, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та відхилено Приватне підприємство «Сінкро Медика» на підставі п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». ПП «Сінкро Медика» не погоджується із рішенням Замовника із наступних причин. Звернувшись до виробника Dymind, щодо більш поглибленого роз’яснення вимог замовника тендерної документації, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведені в Додатку 2 тендерної документації «МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ». Отримавши відповідь звертаємо увагу, що запропонований Гематологічний аналізатор DH26 відповідає вимогам замовника за наступними пунктами: 1. «Замовник зазначив, що відповідно до п 6.8. Медико - технічних вимог до предмету закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації) учасник не надав фото для підтвердження україномовного інтерфейсу програмного забезпечення. Також після ознайомлення із інструкцією по експлуатації гематологічного аналізатору DH 26 було встановлено, що на фото інтерфейсу аналізатору вказано англійською мовою. Всі пояснення стосовно керування та налаштування вказані англійською мовою та нема пояснення стосовно можливості зміни мов. Відповідно до чого можна зробити висновок, що аналізатор DH 26 не підтримує україномовний інтерфейс». У наданій «Інструкція з експлуатації Автоматичний гематологічний аналізатор DH26» чітко вказано, що аналізатор має український інтерфейс на сторінці №249 «Автоматичний гематологічний аналізатор DH26 Інструкція з експлуатації». Фото для підтвердження україномовного інтерфейсу програмного забезпечення надано нижче: Відповідно до чого можна зробити висновок, що аналізатор DH 26 підтримує україномовний інтерфейс. 2. «Замовник зазначив, що відповідно до п 2.21 Медико - технічних вимог до предмету закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації) учасник вказав, що інформація по цих показниках вказана на ст. 45-48. Після ознайомлення із інформацією, що міститься на вказаних сторінках Інструкції було виявлено, що точні показники діаметрів апертури WBС та RBC відсутні». Апертура становить 100 та 70 мкм. Дана інформація вказана на сторінках Сервісної інструкції на ст. №75 та №79. Нижче наведені фото з інструкції. Сервісну інструкцію надаємо окремим документом. Даний параметр суттєво не впливає на роботу приладу для визначення аналізу. В якості доказу, приводимо порівняльну таблицю, де видно, що відтворюваність та діапазон лінійності при діаметрі апертури WBC 100 та RBC 70 мкм значно кращі. Аналізатор задовольняє абсолютно всім параметрам перерахованим Замовником. Таблиця 1. Порівняльна таблиця впливу діаметру апертури на показники Відтворюваність та Лінійність DH26 HTI MicroCC-20Plus Параметр Діаметр апертури WBC 100 мкм RBC 70 мкм Параметр Діаметр апертури WBC 80 мкм RBC 50 мкм Параметр Діапазон Діапазон відтворюваності (CV) WBC (3.50~7.00)×109/л ≤2.5% (7.01~15.00)×109/л ≤2.0% RBC (3.50~6.50)×1012/л ≤1.4% HGB (100~180)г/л ≤1.4% MCV (70.0~110.0)фл ≤0.5% HCT (35.0~50.0)% ≤1.5% PLT (100~149)×109/л ≤5.0% (150~500)×109/л ≤4.0% 3. «Замовник зазначив, що відповідно до п 2.28 Медико - технічних вимог до предмету закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації) учасник вказав що інформація про підтвердження міститься на ст. 117-119 Інструкції. За результатами розгляду визначено відповідність показникам 2.27, а підтвердження статевовікових груп для друку відповідних границь норм у звіті пацієнта не виявленою. Відповідно до чого встановлено, що інформація відсутня». Дана інформація наявна на сторінці № 117-119 Інструкції з експлуатації гематологічного аналізатору DH26, та повідомляємо для підтвердження, що дана інформація відображена також на сторінці № 110 інструкції з експлуатації гематологічного аналізатору DH 26. Стать пацієнта обирається з спливаючого списку, вік пацієнта можна обрати з спливаючого списку (Рік, місяць, день чи година) або, якщо дата народження задана, вік відображається автоматично. Окрім цього на сторінці № 61 вказано: «Даний аналізатор розділяє пацієнтів на 4 демографічні групи: Загальна, Чоловік, Жінка та Дитина. Можна також налаштувати інші групи». Таким чином за необхідністю користувач може налаштувати власні Статевовікові групи. Значення контрольного діапазону автоматично введених Статевовікових груп мають коригуватися користувачем самостійно. Оскільки, згідно до рекомендації МОЗ України, кожна лабораторія має сама провести процедуру визначення застосовуваних референтних діапазонів для свого регіону. 4. «Замовник зазначив, що відповідно до п 5.1 Медико - технічних вимог до предмету закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації) інформація у тендерній пропозиції не містить підтвердження, що джерело безперервного живлення буде надано при поставці». Комплектація аналізатора DH 26 не передбачає джерело безперервного живлення, однак ПП «Сінкро Медика» гарантує при поставці надати джерело безперервного живлення, ця інформація підтверджена в п. 5.1 Медико - технічних вимог до предмету закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації) «Додаток 2 МТВ.pdf». 5. «Замовник зазначив, що відповідно до п. 2.17 Медико - технічних вимог до предмету закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації) учасник підтверджує наявність сканеру штрих - кодів (ст.37 Інструкції). Дані стосовно підтвердження того, що він входить у комплект до Гематологічного аналізатору DH26 в Інструкції по експлуатації не містяться. В Інструкції вказано лише про можливість такого підключення». Підтвердження наявності сканеру штрих - кодів (ст.37 Інструкції) – є механічною опискою, дане підтвердження знаходиться на наступній сторінці № 38 Інструкції з експлуатації гематологічного аналізатору DH 26, та повідомляємо для підтвердження, що дана інформація відображена також на сторінці № 249 інструкції з експлуатації гематологічного аналізатору DH26. 6. «Замовник зазначив, що відповідно до п. 2.15 Медико - технічних вимог до предмету закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації) Гематологічного аналізатору DH26 має містити 20 або більше 20 контрольованого матеріалу (файлів) у пам'яті приладу. Але за результатами аналізу Інструкції було виявлено, що вказано тільки кількість контролю в одному файлі». Інформація що міститься в Медико - технічних вимогах до предмету закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації), інформація щодо кількості результатів вказана на сторінці № 149 Інструкції з експлуатації гематологічного аналізатору DH26 «Кожен файл QC може зберігати до 500 результатів контролю якості”. Цього цілком достатньо для ефективної роботи з приладом та проведення ефективного контролю якості. Слово «файл» у даному випадку означає кількість контрольних точок, що будуть збережені у пам’яті аналізатора. Аналізатор DH26 може зберегти до 500 контрольних значень. Таким чином аналізатор повністю забезпечує параметри заявлені Замовником. Зазначаємо, що Замовник звертає увагу на параметри, які не впливають на роботу приладу для визначення аналізу. Параметри запропонованого нами гематологічного аналізатора, які є важливими для роботи є значно кращими та задовільняють абсолютно всі параметри перераховані Замовником. 7. Відповідно до принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, Закупівлі повинні здійснюватися за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до п. 31 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Тендерна документація розробляється відповідно до вимог, які встановлені ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що у тендерній документації повинна міститись інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону, тобто Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Проте, Замовник завідомо у тендерній документації, а саме у Додатку 2 тендерної документації «МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» чітко визначив посилання на сторінки експлуатаційної документації. Визначення Замовником у закупівлі чітких сторінок є прямим порушенням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, які передбачені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». 8. ПП «Сінкро Медика» не погоджується із підставою відхилення яку визначив Замовник. Замовник відхилив на підставі п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме через ряд невідповідностей кваліфікаційним критеріям тендерної документації, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі». п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено підстави для відхилення тендерних пропозицій, а саме: – учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі, а саме: 1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. 3. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. 4. Під час проведення торгів із обмеженою участю замовником застосовуються всі кваліфікаційні критерії, встановлені частиною другою цієї статті. 5. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Ряд невідповідностей, які визначив замовник відносяться до Додатку 2 тендерної документації «МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ». Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не встановлені вимоги щодо надання інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. З огляду на вищезаначене, рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції скаржника та акцепт тендерної пропозиції переможця не можуть залишатися в силі і підлягають скасуванню як безпідставні і неправомірні. 09.10.2020 Скаржником через систему електронних закупівель було подано замовнику вимогу про усунення порушення (з вищевказаним описом заперечень Скаржника проти підстав відхилення тендерної пропозиції), яку замовником 13.10.2020 було відхилено. Враховуючи вищенаведене та на підставі ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВЕЛИКОБЕРЕЗНЯНСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ВЕЛИКОБЕРЕЗНЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАД
Дата розгляду скарги: 29.10.2020 17:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.10.2020 19:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 18.11.2020 21:42
Дата виконання рішення Замовником: 25.11.2020 09:40
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ виконати у повному обсязі. Та перейти на етап кваліфікації переможця.
Автор: ПП "СІНКРО МЕДИКА", Валентина Іванюк +380503725319 sinkromed2016@gmail.com
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА про усунення порушень що обмежують конкуренцію, дискримінують учасників та створюють умови для корупції та зловживань

Номер: 6641510320ec47d29479edd9f559bbd3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-15-000691-a.b1
Назва: ВИМОГА про усунення порушень що обмежують конкуренцію, дискримінують учасників та створюють умови для корупції та зловживань
Вимога:
ВИМОГА про усунення порушень що обмежують конкуренцію, дискримінують учасників та створюють умови для корупції та зловживань ПРОТОКОЛОМ № 26 ЗАСІДАННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ВЕЛИКОБЕРЕЗНЯНСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ВЕЛИКОБЕРЕЗНЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ» (далі-Замовник) від 07.10.2020 року за результатами розгляду пропозиції Приватного підприємства «Сінкро Медика» - Учасника (далі-ПП «Сінкро Медика») визначено ряд невідповідностей кваліфікаційним критеріям тендерної документації, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та відхилено Приватне підприємство «Сінкро Медика» на підставі п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». ПП «Сінкро Медика» не погоджується із рішенням Замовника із наступних причин. 1. Замовник зазначив, що відповідно до п 6.8. Медико - технічних вимог до предмету закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації) учасник не надав фото для підтвердження україномовного інтерфейсу програмного забезпечення. Також після ознайомлення із інструкцією по експлуатації гематологічного аналізатору DH 26 було встановлено, що на фото інтерфейсу аналізатору вказано англійською мовою. Всі пояснення стосовно керування та налаштування вказані англійською мовою та нема пояснення стосовно можливості зміни мов. Відповідно до чого можна зробити висновок, що аналізатор DH 26 не підтримує україномовний інтерфейс. ПП «Сінкро Медика» не погоджується з Замовником, оскільки ПП «Сінкро Медика» у файлі «Декларації, сертифікати, паспорт, фото інтерфейсу.pdf» на сторінці № 20 надало фото для підтвердження україномовного інтерфейсу програмного забезпечення. На сторінці № 249 інструкції з експлуатації гематологічного аналізатору DH 26 вказано, що мова інтерфейсу українська, англійська, китайська. Відповідно до чого можна зробити висновок, що аналізатор DH 26 підтримує україномовний інтерфейс. 2. Замовник зазначив, що відповідно до п 2.21 Медико - технічних вимог до предмету закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації) учасник вказав, що інформація по цих показниках вказана на ст. 45-48. Після ознайомлення із інформацією, що міститься на вказаних сторінках Інструкції було виявлено, що точні показники діаметрів апертури WBS та RBC відсутні. ПП «Сінкро Медика» не погоджується з Замовником, оскільки показник діаметр апертури є індивідуальним параметром для різних виробників. Конструкторські особливості аналізатора виробник може не надавати. Даний параметр не впливає на роботу приладу для визначення аналізу. Аналізатор задовольняє абсолютно всі параметри перераховані Замовником. 3. Замовник зазначив, що відповідно до п 2.28 Медико - технічних вимог до предмету закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації) учасник вказав що інформація про підтвердження міститься на ст. 117-119 Інструкції. За результатами розгляду визначено відповідність показникам 2.27, а підтвердження статевовікових груп для друку відповідних границь норм у звіті пацієнта не виявленою. Відповідно до чого встановлено, що інформація відсутня. ПП «Сінкро Медика» не погоджується з Замовником, оскільки дана інформація наявна на сторінці № 117-119 інструкції з експлуатації гематологічного аналізатору DH 26, та повідомляємо для підтвердження, що дана інформація відображена також на сторінці № 110 інструкції з експлуатації гематологічного аналізатору DH 26. Стать пацієнта обирається з спливаючого списку, вік пацієнта можна обрати з спливаючого списку (Рік, місяць, день чи година) або, якщо дата народження задана, вік відображається автоматично. 4. Замовник зазначив, що відповідно до п 5.1 Медико - технічних вимог до предмету закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації) інформація у тендерній пропозиції не містить підтвердження, що джерело безперервного живлення буде надано при поставці. ПП «Сінкро Медика» не погоджується з Замовником, оскільки комплектація аналізатора DH 26 не передбачає джерело безперервного живлення, однак ПП «Сінкро Медика» гарантує при поставці надати джерело безперервного живлення, ця інформація підтверджена в п. 5.1 Медико - технічних вимог до предмету закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації) «Додаток 2 МТВ.pdf». 5. Замовник зазначив, що відповідно до п. 2.17 Медико - технічних вимог до предмету закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації) учасник підтверджує наявність сканеру штрих - кодів (ст.37 Інструкції). Дані стосовно підтвердження того, що він входить у комплект до Гематологічного аналізатору DH 26 в Інструкції по експлуатації не містяться. В Інструкції вказано лише про можливість такого підключення. ПП «Сінкро Медика» не погоджується з Замовником, оскільки підтвердження наявності сканеру штрих - кодів (ст.37 Інструкції) – є механічною опискою, дане підтвердження знаходиться на наступній сторінці № 38 Інструкції з експлуатації гематологічного аналізатору DH 26, та повідомляємо для підтвердження, що дана інформація відображена також на сторінці № 249 інструкції з експлуатації гематологічного аналізатору DH 26. 6. Замовник зазначив, що відповідно до п. 2.15 Медико - технічних вимог до предмету закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації) Гематологічного аналізатору DH 26 має містити 20 або більше 20 контрольованого матеріалу (файлів) у пам'яті приладу. Але за результатами аналізу Інструкції було виявлено, що вказано тільки кількість контролю в одному файлі. ПП «Сінкро Медика» не погоджується з Замовником, оскільки інформація що міститься в Медико - технічних вимогах до предмету закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації), щодо кількості контрольного матеріалу (файлів) у пам’яті приладу не містить чіткої вимоги в параметрах показників. Інформація щодо кількості результатів вказана на сторінці № 152 інструкції з експлуатації гематологічного аналізатору DH 26, та повідомляємо для підтвердження, що дана інформація відображена також на сторінці № 149 Інструкції з експлуатації гематологічного аналізатору DH 26. 7. ПП «Сінкро Медика» не погоджується із підставою відхилення яку визначив Замовник. Замовник відхилив на підставі п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме через ряд невідповідностей кваліфікаційним критеріям тендерної документації, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі». п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено підстави для відхилення тендерних пропозицій, а саме: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: – учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі, а саме: 1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. 3. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. 4. Під час проведення торгів із обмеженою участю замовником застосовуються всі кваліфікаційні критерії, встановлені частиною другою цієї статті. 5. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Ряд невідповідностей, які визначив замовник відносяться до Додатку 2 тендерної документації «МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ». Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не встановлені вимоги щодо надання інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Відповідно до принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників Закупівлі повинні здійснюватися за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Отже, можна зробити висновок, що Замовник неправомірно відхилив пропозицію ПП «Сінкро Медика». З огляду на вищевикладене просимо вас повторно та неупереджено розглянути нашу тендерну пропозицію. У разі її повторного відхилення ми звертатимемось зі скаргою до Антимонопольного комітету України. Додаток. Скановані вказані сторінки Інструкції з експлуатації гематологічного аналізатору DH 26 – на 8 арк. в 1 прим.
Вирішення: Відповідь на вимогу про усунення порушень що обмежують конкуренцію, дискримінують учасників та створюють умови для корупції та зловживань 09 жовтня 2020 року було надіслано вимогу від ПП «СІНКРО МЕДИКА» ( надалі – Учасник) про усунення порушень, що обмежують конкуренцію, дискримінують учасників та створюють умови для корупції та зловживань № 2252 до закупівлі UA-2020-09-15-000691-a. У вимові йде мова про те, що Замовник неправомірно відхилив пропозицію Учасника порушуючи принципи публічних закупівель. З огляду на встановлені у вимозі можливі порушення з боку Замовника існує необхідність повторно всебічно та детально розглянути підстави відхилення Учасника, який був дискваліфіковий відповідно до основного принципу «Тендерна пропозиція повинна відповідати вимогам тендерної документації». Учасник у своїй вимозі чітко посилається на те, що Замовник упереджено та не об’єктивно оцінював пропозицію учасника. Хочемо повідомити, що чітко визначені технічні вимоги до предмета закупівлі - запорука отримання саме того товару і саме тієї якості, що нам потрібні. Тож до складання МТВ товару ми поставилися дуже серйозно. Тому у МТВ детально були описано конкретні технічні, якісні характеристики, чітко зазначені вимоги до функціональних характеристик предмета закупівлі. Також до прописування технічних вимог до предмета закупівлі було залучено спеціаліста з відділу, для якого даний товар закуповується, який працюватиме з даним товаром. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмету закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог ч. 4 ст. 5 Закону. Правильно встановлені нами вимоги до якості предмета закупівлі, дають нам право оцінювати пропозиції від учасників за технічними та якісними показниками. Якщо товар, який є найдешевшим за підсумками аукціону не відповідає технічним вимогам замовника , то ми як замовник маємо право відхилити пропозицію учасника і перейти до розгляду наступної пропозиції. Окрім цього, якщо оцінювати пропозицію лише за ціною, це шлях до завищення цін та зниження якості. Стосовно причин відхилення вказаних у Протоколі № 26 від 07.10.2020 р. повідомляємо, що: 1) п.6.8. МТВ (Додаток №2 до тендерної документації) «Надати інформацію ( у вигляді картино/фото) про підтвердження україномовного інтерфейсу програмного забезпечення. Фото вказує на англійськомовне меню інтерфейсу та нема підтвердження в Інструкції по експлуатації гематологічного аналізатору DH 26, що можливий вибір мови із меню спливаючого вікна. Тому невідповідність є підтвердженою так, як тендерна документація чітко вимагає фото або/та картинку україномовного інтерфейсу. Відповідна вимога була встановлена з метою чіткого розуміння про те, що гематологічний аналізатор дійсно підтримує українську мову так, як нам були відомі випадки недобросовісних учасників, що надають гарантійні листи про відповідність цій характеристиці, а в результаті виникали проблеми на практиці у реалізації цього пункту. 2) п.2.21 Діаметр апертури WBC / Діаметр апертури RBC. Учасник у вимозі зазначає/, що даний параметр не впливає на роботу приладу для визначення аналізу і аналізатор задовольняє всі параметри перераховані Замовником. Повідомляємо, що ці показники є значимими для проведення діагностичних аналізів пацієнта. Так, як частинки, розведені фізіологічним розчинником, шляхом пропускання їх через отвір малого діаметру (апертуру) і реєстрації змін електричного опору, викликаних проходженням клітин. По обидва боки від апертури знаходяться електроди, підключені до вимірювального пристрою, через які проходить постійний електричний струм. Так як електричний опір (імпеданс) клітин значно вище в порівнянні з фізіологічним розчинником, в той момент, коли клітина буде проходити через апертуру, опір в електричному ланцюзі різко зросте – вимірювальний пристрій зареєструє імпульс. Підрахувавши число імпульсів в певному об’ємі суспензії частинок, можна визначити число клітин, а аналіз амплітуди імпульсів дозволяє визначити об’єм виміряних частинок. Вимірювальний пристрій фіксує не тільки число імпульсів, але також їх амплітуду, яка, в свою чергу, залежить від об’єму часточки, що проходить через апертуру. Чим більше об’єм частки, тим більший імпульс вона формує. Підрахувавши число імпульсів певного об’єму, можна побудувати гістограму розподілу частинок за об'ємом, а також розрахувати середній об'єм клітин. У зв’язку із чим можна зробити висновок, що до апарату, який заснований на кондуктометричному методі роботи, встановлюються вимоги щодо діаметру апертур. 3) 2.28 Статевовікові групи для друку відповідних границь норм у звіті пацієнта. Цей показник був вставлений з метою забезпечення наступних принципів діагностики, а саме: • точність у визначені аналізу для друку відповідних границь норм у звіті пацієнта • правильно встановленого аналізу пацієнту, який відноситься до певної групи. Відповідно до Інструкції по експлуатації гематологічного аналізатору DH 26, не підтверджено, що є можливість встановлення необхідних для нас градацій відповідно до віку та статі: - Головна - Дорослий чоловік - Доросла жінка - 14 -18 років - 6 -13 років - 3 – 5 років - 2 місяці – 2 роки - 8 днів –1 місяці - Перший тиждень - Визначені користувачем 4) 2.17 Сканер штрих-кодів. Відповідно до Інструкції по експлуатації гематологічного аналізатору DH 26 на ст. 37 є підтвердження, що апарат дійсно має можливість підключення через USB у лівій частині основного блоку сканеру штрих-кодів ( п.3.4.8. Інтерфейс USB). На вказаній сторінці йде мова про можливість підключення його як додаткового обладнання (мишка, принтер, клавіатура і т.д.), а тому підтвердження того, що сканер штрих – кодів входить у комплект до апарату немає. Також Розділ 6. Комплектація приладу Паспорту гематологічного аналізатору DH 26 ще раз підтверджує, що сканер штрих – кодів відсутній. 5) 2.15 Кількість файлів контрольного матеріалу у пам’яті приладу. Вимога у тендерній документації є чітка вказана у наступному вигляді: 2.15 Кількість файлів контрольного матеріалу у пам’яті приладу ≥ 20 Учасник надав у складі своєї тендерної пропозиції наступні відомості: 2.15 Кількість файлів контрольного матеріалу у пам’яті приладу ≥ 20 так, відповідність ст.152 На ст.152 чітко зазначено, що гематологічний аналізатор DH 26 може зберігати до 500 результатів у одному файлі , а кількість файлів не вказана. Прийняті рішення на засіданнях тендерного комітету ( Протоколи № 26,27) залишити без змін. За результати розгляду вимоги, було прийнято рішення - ВІДХИЛИТИ ВИМОГУ.
Статус вимоги: Відхилено