-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Будівництво аеродрому Міжнародного аеропорту «Дніпропетровськ» в Дніпропетровській області, Дніпровському районі
Завершена
5 698 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 494 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 28 494 000.00 UAH
Період оскарження:
15.09.2020 09:12 - 23.11.2020 00:00
Скарга
Скасована
Загальні положення
Номер:
18c34588b21a4556a37851c6e9efe22f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-15-000585-a.a8
Назва:
Загальні положення
Скарга:
Наша компанія зацікавлене в участі в майбутніх торгах, однак процес підготовки необхідної документації і банківської гарантії на участь в торгах не може бути закінчений вчасно через ситуацією, що склалася через спалах коронавірусу (COVID-19) як в Україні, так і у всьому світі. Фінансові організації та перекладацькі компанії змушені вносити корективи в свій режим роботи у зв'язку з ростом числа хворих співробітників, що викликає затримки в наданні послуг.
Крім того, останні зміни в проекті договору підряду, внесені 18.11.2020 р., також вимагають додаткового розгляду.
Дані обставини перешкоджають подачі якісної і повної заявки в передбачений термін.
Товариство впевнене, що багато компаній, які бажають взяти участь у вищезазаначених торгах, також зіткнулися з даною проблемою.
У зв'язку з вищевикладеним, просимо Вас розглянути можливість продовження крайнього терміну подачі заявок на 10 робочих днів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Звернення.pdf 19.11.2020 11:19
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
23.11.2020 00:04
Вимога
Відхилено
Додаток №6 до ТД
Номер:
25b6e8a785db430283297d111bac690d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-15-000585-a.c7
Назва:
Додаток №6 до ТД
Вимога:
Шановний Замовнику!
Відповідно до п.6.4 проекту договору підряду (Додаток 6 до тендерної документації) замовник може прийняти рішення щодо надання підряднику авансу на строк не більше трьох місяців (але не пізніше кінця поточного бюджетного року) у розмірі, що не перевищує 30 % вартості річного обсягу робіт. При цьому підрядник має право використати аванс саме для придбання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів.
Одночасно просимо звернути увагу, що до предмету закупівлі входять роботи з улаштування дуже специфічного світлосигнального та радіотехнічного обладнання, яке просто відсутнє у вільному продажу, виготовляється лише на замовлення і має досить значну собівартість. Практичний досвід реалізації подібних проектів показав, що виготовлення та постачання такого обладнання займає 6-8 календарних місяців, а його монтаж та передача Замовнику ще 2 місяці. Таким чином авансування цих витрат підрядника строком до 3 місяців є абсолютно неефективним та не раціональним. Підрядник буде просто змушений замовляти дане обладнання за кредитні або власні обігові кошти, що може негативно вплинути на його поточний фінансовий стан і, як наслідок, на темп виконання ним робіт в цілому.
У той же час згідно п.1 Постанови КМУ від 4 грудня 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» розпорядники (одержувачі) бюджетних коштів (крім закордонних дипломатичних установ) у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати попередню оплату в разі закупівлі товарів, робіт і послуг за капітальними видатками та державними контрактами (договорами) на строк не більше 12 місяців.
Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» одним з основних принципів публічних закупівель є ефективність та пропорційність.
На підставі викладеного, керуючись ч.1 ст.24 ЗУ «Про публічні закупівлі» і враховуючи положення п.1 Постанови КМУ від 4 грудня 2019 р. № 1070, просимо внести зміни до тендерної документації та передбачити у п. 6.4 проекту договору підряду (Додаток 6 до тендерної документації) можливість надання авансу підряднику на придбання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів строком до 10 календарних місяців.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.11.2020 19:14
Вирішення:
Шановний учаснику! Відповідно до п. 5 «Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для проектування та будівництва аеродрому Міжнародного аеропорту “Дніпропетровськ”», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №384 від 20 травня 2020р. - видатки, пов’язані з фінансуванням за рахунок бюджетних коштів об’єктів капітального будівництва, здійснюються відповідно до Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 (Офіційний вісник України, 2001 р., № 52, ст. 2374), та Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. № 461 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 32, ст. 1359; 2015 р., № 78, ст. 2599).
Зміни до тендерної документації в цій частині вноситись не будуть.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Додаток №6 до ТД
Номер:
7886ef98faf24391b878a878f1483bed
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-15-000585-a.b6
Назва:
Додаток №6 до ТД
Вимога:
Шановний Замовнику!
У підпункті 8.1.33 пункту 8.1 розділу 8 «Права та обов’язки сторін» проєкту договору підряду (Додаток 6 до тендерної документації) зазначено, що обов’язком підрядника є укладення договору страхування об’єкту будівництва. А згідно підпункту 18.14.5 пункту 18.14. проєкту договору замовник має право ініціювати розірвання договору у разі, якщо підрядник не уклав договір страхування об’єкту будівництва або комплексу робіт.
Таким чином на підрядника відповідно до підпункту 8.1.33 пункту 8.1 розділу 8 даного проєкту договору покладаються обов’язки страхування всього об’єкту будівництва, але при цьому не зазначається ані строки страхування, ані комплекс страхових ризиків, ані те - за чий рахунок: за власний рахунок підрядника чи за рахунок замовника з наступної компенсацією. Безперечно дані обставини є дуже важливими при формуванні учасниками ціни своєї тендерної пропозиції (врахування чи не врахування розміру витрат на страхування), а також прийняття ними рішень під час аукціону.
Також з аналізу вказаних умов проєкту договору можна зробити висновок, що страхування окремого певного комплексу (частини) робіт не допускається. У той же час підпункт 18.14.5 пункту 18.14. проєкту договору містить положення відносно страхування «комплексу робіт».
Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» одним з основних принципів публічних закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Тому, на нашу думку, положення проєкту договору про закупівлю вимагають конкретизації та уточнення з метою уникненню неоднозначного їх трактування та недопущення численних порушень основних принципів публічних закупівель і прав учасників торгів. На підставі викладеного, керуючись ч.1 ст.24 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо внести зміни до додатку 6 тендерної документації шляхом доповнення підпункту 8.1.33 пункту 8.1 розділу 8 «Права та обов’язки сторін» проєкту договору положеннями, які б чітко визначали:
а) за чий рахунок підрядник зобов'язаний здійснити страхування об’єкту будівництва та чи приймає замовник на себе обов’язок наступної компенсації витрат підрядника на це, якщо приймає то вказати в якому порядку та в які строки мають бути проведені ці операції;
б) основні умови страхування об’єкту будівництва, строки та перелік страхових ризиків;
в) чи допускається поетапне страхування об’єкту будівництва шляхом страхування певних комплексів робіт по мірі їх виконання. У разі недопущення страхування комплексів робіт логічним є виключення з підпункту 18.14.5 пункту 18.14. проєкту договору фрази «або комплексу робіт».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.11.2020 17:17
Вирішення:
Шановний учаснику! До тендерної документації будуть внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази
Номер:
ae0e5282f96a41b783f94146a342169f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-15-000585-a.c5
Назва:
1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази
Вимога:
Шановний Замовник!
Згідно з п.1 Додатку 3 до тендерної документації «Учасник повинен мати власний або залучений бетонний (-і) завод* (-и). Для документального підтвердження наявності бетонного (-их) заводу (-ів), учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документ (-и), що підтверджує (-ють) право власності Учасника на бетонний (-і) завод* (-и) або копію (-ї) діючого (-их) договору (-ів) з усіма додатками які вказані у договорі (-ах), що підтверджує правові підстави залучення бетонного (-их) заводу* (-ів) (договір оренди/договір лізингу/договір надання послуг тощо).
Таким чином формулювання даної вимоги допускає залучення бетонного заводу учасниками і на інших правових підставах, крім договорів оренди/договір лізингу/ надання послуг.
Але при цьому залишається незрозумілим - чи буде відповідати даному кваліфікаційному критерію учасник, що уклав договір купівлі-продажу (постачання) бетону з постачальником, який має у своєму володінні необхідне обладнання, готовий його перебазувати у 30-денний термін і гарантує стабільне постачання потрібних обсягів бетону для виконання робіт за предметом закупівлі.
Між тим є очевидним, що «залучення» бетонного заводу у такий спосіб так само задовольнить усі виробничі потреби переможця торгів і є цілком відповідною та належною альтернативою варіантам використання власного або орендованого обладнання. Також, передбачаючи можливість придбання бетону у виробників, замовник сформує максимально комфортне конкурентне середовище для всіх потенційних учасників і жодним чином не обмежить нормальну економічну конкуренцію в процесі торгів.
На підставі викладеного, з метою уникнення неоднозначного трактування
зазначеної вимоги тендерної документації і для недопущення численних порушень основних принципів публічних закупівель та прав учасників торгів, просимо внести зміни у тендерну документацію в цій частині і передбачити можливість для учасників залучити до виконання робіт обладнання сторонніх виробників бетону шляхом укладення договору поставки бетону безпосередньо для предмету закупівлі у заздалегідь встановленій кількості.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.10.2020 16:13
Вирішення:
Шановний учаснику! У відповідності до п. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, в тому числі наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Вимогами тендерної документації передбачено, що Учасник повинен мати власний або залучений бетонний (-і) завод (-и). Для документального підтвердження наявності бетонного (-их) заводу (-ів), Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документ (-и), що підтверджує (-ють) право власності Учасника на бетонний (-і) завод (-и) або копію (-ї) діючого (-их) договору (-ів) з усіма додатками які вказані у договорі (-ах), що підтверджує правові підстави залучення бетонного (-их) заводу (-ів) (договір оренди/договір лізингу/договір надання послуг тощо). Таким чином, Замовник не встановлював будь-яких обмежень щодо способів документального підтвердження правових підстав залучення бетонного (-их) заводу (-ів). Зміни до тендерної документації в цій частині вноситись не будуть.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
виробничі, адміністративні та інші приміщення
Номер:
48904512df294d60a51176c09a2bcdb4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-15-000585-a.c4
Назва:
виробничі, адміністративні та інші приміщення
Вимога:
Відповідно до пункту 1 додатку 3 до тендерної документації Замовник вимагає від учасників надання інформації про наявність виробничої бази надати по формі Таблиці №1 із зазначенням площі виробничих, адміністративних та інших приміщень та документів про власність (оренду) на це майно.
Виходячи зі змісту зазначеної вимоги, кожен з учасників повинен мати щонайменше 6 (шість) приміщень – виробничих (тобто 2 і більше), адміністративних (2 і більше), інших приміщень (2 і більше).
Враховуючи викладене, передбачивши вимоги щодо наявності не менше 6 приміщень, Замовник ставить в нерівні умови разом з іншими учасниками, у яких є 1 приміщення в якості виробничої бази, що є достатнім для вимог даної закупівлі. Таким чином, вимагаємо внести зміни до тендерної документації шляхом заміни у пункті 1 додатку 3 до тендерної документації виразу «виробничих, адміністративних та інших приміщень» на вираз «виробничої бази».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.09.2020 11:32
Вирішення:
Шановний учаснику! Відповідно до пункту 1 Наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт відповідно до вимог технічного завдання Додатку 3 тендерної документації, Замовником встановлено вимогу щодо наявності в учасника виробничої бази, інформацію про яку необхідно надати по формі Таблиці №1 із зазначенням площі виробничих, адміністративних та інших приміщень та документів про власність (оренду) на це майно – без зазначення мінімально необхідної кількості та не встановлено вимог щодо наявності в учасника щонайменше 6 (шість) приміщень – виробничих (тобто 2 і більше), адміністративних (2 і більше), інших приміщень (2 і більше). Зміни до тендерної документації в цій частині вноситись не будуть.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
переклад
Номер:
72d189ddc26b4793b3dcea9f4057842e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-15-000585-a.c3
Назва:
переклад
Вимога:
Відповідно до пункту 7 Загальних положень тендерної документації якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові учасник надає переклад цього документу на українській мові. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник.
Однак, відповідно до статті 79 «Про нотаріат» саме нотаріус засвідчує вірність перекладу документа з однієї мови на іншу, якщо він знає відповідні мови. Якщо нотаріус не знає відповідних мов, переклад документа може бути зроблено перекладачем, справжність підпису якого засвідчує нотаріус. Статтею 38 зазначеного Закону вірність перекладу документів з однієї мови на іншу можуть засвідчувати консульські установи України.
Тобто посвідчення перекладу документів, складених на іншій мові, здійснюється виключно нотаріусами або консульскими установами. При цьому, жодним нормативно-правовим актом не передбачено можливість посвідчення перекладів документів іншими особами, окрім тих, що зазначені вище, що нівелює можливість учасників відповідати за достовірність перекладу у разі їх самостійного посвідчення.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо привести вимогу пункту 7 Загальних положень тендерної документації у відповідність до законодавчих актів України шляхом виключення можливості посвідчення перекладу документів учасниками торгів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.09.2020 11:30
Вирішення:
Шановний учаснику! Відповідно до статті 79 Закону України «Про нотаріат» (далі – Закон), нотаріус засвідчує вірність перекладу документа з однієї мови на іншу, якщо він знає відповідні мови. Якщо нотаріус не знає відповідних мов, переклад документа може бути зроблено перекладачем, справжність підпису якого засвідчує нотаріус. Виходячи з даних положень Закону, нотаріус засвідчує справжність підпису перекладача, який перекладає документ з однієї мови на іншу, тому, нотаріальний переклад чи переклад здійснений перекладачем або агенцією з перекладів жодним чином не впливає на зміст перекладеного документу. З метою недопущення додаткових витрат учасниками процедури закупівлі (оскільки за кожну дію нотаріуса стягується плата), переклад може бути зроблений професійною агенцією з перекладів та засвідчений підписом перекладача. Оскільки нотаріальне засвідчення підпису перекладача не впливає на зміст документу або зміст перекладу, в тендерній документації, відповідно до абзацу третього пункту 7 Загальних положень тендерної документації передбачено можливість посвідчення перекладу учасником торгів. Одночасно повідомляємо, що відповідно до абзацу четвертого пункту 7 Загальних положень тендерної документації, відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Зміни до тендерної документації в цій частині вноситись не будуть.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Консорціум
Номер:
c3a8444629b64e1791f4690b03bed06c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-15-000585-a.c2
Назва:
Консорціум
Вимога:
Відповідно до пункту 5 Загальних положень тендерної документації у разі, якщо учасником процедури закупівлі є консорціум, утворений відповідно до норм Господарського кодексу України, документальне підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям може бути надане консорціумом щодо відповідності таким кваліфікаційним критеріям підприємством-учасником консорціуму та консорціум має документальне підтвердження того, що у підприємства-учасника консорціуму виникнуть обов'язки щодо виконання зобов'язань перед консорціумом у разі укладання договору за результатами процедури закупівлі. Таке підтвердження від імені підприємства-учасника оформлюється листом на адресу консорціуму.
Відповідь консорціуму має чітко підтверджувати наявність відповідних зобов'язань, зокрема щодо надання техніки, персоналу, фінансових ресурсів та іншого.
Однак, консорціум, виходячи з положень статті 120 Господарського кодексу є однією з організаційно-правових форм об’єднань підприємств. Окрім консорціуму, господарські об’єднання можуть утворюватися як асоціації, корпорації, концерни, інші об'єднання підприємств, передбачені законом.
Так, відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Для цілей цього Закону до об’єднання учасників належать:
- окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб - резидентів;
- окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб (резидентів та нерезидентів);
- об’єднання юридичних осіб - нерезидентів із створенням або без створення окремої юридичної особи.
Враховуючи викладене, передбачивши вимоги тільки для однієї з форм об’єднань, Замовник ставить в нерівні умови разом з іншими об’єднаннями підприємств. Таким чином, вимагаємо внести зміни до тендерної документації шляхом заміни у пункті 5 Загальних положень терміну «консорціум» на термін «об’єднання підприємств».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.09.2020 11:27
Вирішення:
Шановний учаснику! В абзаці третьому пункту 5 загальних положень тендерної документації передбачена норма про участь у торгах консорціуму. Відсутність можливості участі даного виду об’єднання у торгах є дискримінаційною нормою, що порушує принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості процедури закупівель, і обмежує конкуренцію. Слід зазначити, що в абзаці першому пункту 5 загальних положень тендерної документації передбачена можливість участі у процедурі закупівлі на рівних умовах вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм. Зміни до тендерної документації в цій частині вноситись не будуть.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо листа відгуку
Номер:
da47839d19294a3d91bb658180c67941
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-15-000585-a.a1
Назва:
Щодо листа відгуку
Вимога:
Відповідно до пункту 3 додатку 3 до тендерної документації Замовник під таблицею № 4 вимагає у якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (них) договору (рів) надання у складі тендерної пропозиції копії позитивного (них) відгуку (ків) за кожним (и) договором (ами) вказаним (их) у Таблиці № 4 від замовника.
Відповідно до пункту 11 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники - суб’єкти, визначені згідно із статтею 2 цього Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до цього Закону, тобто Державне підприємство «Фінансування інфраструктурних проектів».
Враховуючи викладене, з метою запобігання непорозумінь з боку учасників, вимагаємо внести зміни до тендерної документації в цій частині шляхом заміни терміну «замовник» на термін «замовник робіт» або «контрагент».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.09.2020 14:39
Вирішення:
Шановний учаснику! Відповідно до пункту 3 Документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного* (-их) договору (-ів) Додатку 3 тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного (них) договору (рів), зокрема, копією позитивного (них) відгуку (ків) за кожним (и) договором (ами) вказаним (их) у Таблиці № 4 від замовника. Одночасно повідомляємо, що під терміном «від замовника» слід розуміти – від підрядника/від генпідрядника/від одержувача бюджетних коштів/від балансоутримувача об’єкта будівництва - за виконаними аналогічними договорами. Зміни до тендерної документації в цій частині вноситись не будуть.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Скарга 2
Номер:
0450f1ca77764b4799c093e9766c7933
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-15-000585-a.c15
Назва:
Скарга 2
Скарга:
Скарга 2
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 2.pdf 05.01.2021 16:25
- Технические характеристики. Бетоноукладчик со скользящими формами SP 850.pdf 05.01.2021 18:28
- sp-850-8601.pdf 05.01.2021 18:28
- Скарга 2.pdf 05.01.2021 21:20
- Додаткові пояснення.pdf 15.01.2021 12:15
- рішення від 06.01.2021 № 141 + лист Замовнику .pdf 06.01.2021 18:20
- інформація про перенесення розгляду скарги від 12.01.2021 № 239.pdf 12.01.2021 19:48
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.01.2021 № 661.pdf 16.01.2021 17:14
- на заміну помилково оприлюденої інформації про резолютивну частину рішення від 15.01.2021 № 630 .pdf 19.01.2021 18:59
- рішення від 15.01.2021 № 630 .pdf 19.01.2021 19:51
- Лист-клопотання про прискорення розгляду скарги.pdf 07.01.2021 13:12
- Заперечення UA-2020-09-15-000585-a.c15.docx 11.01.2021 18:39
- Заперечення UA-2020-09-15-000585-a.c15.pdf 11.01.2021 18:39
- Протокол №5 від 20.01.2021.pdf 20.01.2021 14:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.01.2021 17:20
Дата розгляду скарги:
19.01.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.01.2021 18:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.01.2021 19:52
Дата виконання рішення Замовником:
20.01.2021 14:33
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником скасовано рішення про допущення до аукціону ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН"
Задовільнена:
Так
Скарга
Відхилено
Замовником порушено вимоги ЗУ "Про публічні закупівлі" та тендерної документації, внаслідок чого неправомірно допущено до аукціону пропозицію учасника Консорціума "Блек Сі Консорціум"
Номер:
d95fdef1356247ff82aeb6b3d149ccfa
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-15-000585-a.c16
Назва:
Замовником порушено вимоги ЗУ "Про публічні закупівлі" та тендерної документації, внаслідок чого неправомірно допущено до аукціону пропозицію учасника Консорціума "Блек Сі Консорціум"
Скарга:
Тендерна пропозиція учасника Консорціума "Блек Сі Консорціум" не відповідає вимогам тендерної документації та мала бути віхиленою. Детальніше у доданій скарзі. Внаслідок допущених порушень виграти аукціон може учасник, пропозиція якого не відповідає вимогам.
Пов'язані документи:
Учасник
- UA-2020-09-15-000585-a-qualifications.pdf 05.01.2021 17:11
- СКАРГА.pdf 05.01.2021 20:24
- відповідь на заперечення замовника.PDF 15.01.2021 14:37
- Лист-клопотання про прискорення розгляду скарги.pdf 07.01.2021 13:11
- Заперечення UA-2020-09-15-000585-a.c16.docx 12.01.2021 13:50
- Заперечення UA-2020-09-15-000585-a.c16.pdf 12.01.2021 13:50
- рішення від 11.01.2021 №227 + лист Замовнику.pdf 11.01.2021 20:08
- інформація про перенесення розгляду скарги від 12.01.2021 № 239.pdf 12.01.2021 19:48
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.01.2021 № 630.pdf 16.01.2021 17:08
- на заміну помилково оприлюдненої інформації про резолютивну частину рішення від 15.01.2021 № 661.pdf 19.01.2021 18:57
- рішення від 15.01.2021 № 661 .pdf 19.01.2021 20:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.01.2021 18:04
Дата розгляду скарги:
19.01.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.01.2021 20:08
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
19.01.2021 20:00
Задовільнена:
Так