-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Дитячі майданчики
Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Завершена
504 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 040.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 040.00 UAH
Період оскарження:
14.09.2020 19:58 - 26.09.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника
Номер:
bb0e335ed33a448f8d234a10ade38c96
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-14-009840-b.b1
Назва:
на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника
Вимога:
01.10.2020р . ТОВ «РОСКВІТ» брали участь у тендері УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ МІСТА СЄВЄРОДОНЕЦЬК ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ за кодом ДК 021:2015: 37535200-9 - Обладнання для ігрових майданчиків .Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ «РОСКВІТ» (надалі – Скаржник) прийняло участь у закупівлі та подало свою тендерну пропозицію (надалі – ТП) у строки визначені згідно оголошення про проведення закупівлі та вимог тендерної документації Замовника (надалі – ТД); Замовником 05.10.2020 розглянута найбільш економічно вигідна пропозиція Скаржника. Протоколом засідання тендерного комітету від 05.10.2020 № 16, за результатами розгляду пропозиція Скаржника відхилена з підстав її не відповідності вимогам ТД Замовника
Рішення про відхилення ТОВ «РОСКВІТ» прийнято з порушенням законодавства про публічні закупівлі та порушує права та законні інтереси Скаржника. ТОВ «РОСКВІТ» вважає рішення Замовника таким що суперечить вимогам Закону та порушує основні принципи здійснення закупівель, визначені ст. 5 Закону - недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду тендерної пропозиції Скаржника, зловживаючи службовими повноваженнями, Замовник порушив законні інтереси (права) Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд його тендерної пропозиції, а також порушив право на визначення переможцем його тендерної пропозиції. Так, згідно Протоколу засідання тендерного комітету
згідно тендерній документації Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Протоколу про усунення невідповідностей замовник не надав .
Замовник відхилив найбільш економічну пропозицію, та вибрав учасника з найдорожчою ціною. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВЕ МІСТО БЛАГОУСТРІЙ" не відповідало кваліфікаційним критеріям , документи які повинні підтверджувати кваліфікацію учасника додано не було !!!!
А саме Замовником було порушено процедуру відкритих торгів Закону України «Про публічні закупівлі» ЗАКОН
Щодо процедури закупівлі «відкриті торги»:
Відповідно до п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі за текстом – Закон), тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
В Роз’ясненні Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 27.10.2016 №3302-06/34323-06 «Щодо оцінки та розгляду тендерних пропозицій учасників процедур закупівель» зазначається наступне: відповідно до ст. 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
При цьому подання учасниками документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, у паперовій формі Законом не передбачено.
У свою чергу, ст. 21 Закону встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Водночас, виходячи зі змісту ст. 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Таким чином, документи, які завантажені після кінцевого строку подання не вважаються частиною тендерної пропозиції, тому їх завантаження не може вплинути на рішення Замовника щодо оцінки пропозиції та вибору переможця торгів.
Відповідно до ч. 3 абз. 2 ст. 17 Закону, переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Учасник, якого визнали переможцем, повинен надати документи передбачені даним пунктом згідно умов тендерної документації.
Згідно з ч. 1 ат 2 ст. 38 Закону, за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Таким чином, у разі визначення переможцем процедури закупівель учасника, який подав частину документів після кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а замовник визнав ці документи як частину тендерної пропозиції, то кожен член тендерного комітету, якщо такий голосував «за», або уповноважена особа, яка прийняла таке рішення буде нести персональну відповідальність відповідно до ст. 164-14 кодексу України про адміністративні правопорушення, де передбачена санкція у вигляді накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Враховуючи викладене вище, керуючись та на підставі статті 18 Закону, Скаржник – ТОВ ТОВ «РОСКВІТ»
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника - УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ МІСТА СЄВЄРОДОНЕЦЬК ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ відмінити рішення про визначення переможцем процедури закупівлі UA-2020-09-14-009840-b
учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВЕ МІСТО БЛАГОУСТРІЙ" (Протокол рішення від 09.10.2020 року № 21) та відповідно скасувати рішення про намір укласти договір за результатами проведення процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника - УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ МІСТА СЄВЄРОДОНЕЦЬК ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВЕ МІСТО БЛАГОУСТРІЙ" з підстав її невідповідності вимогам тендерної документації.
Якщо замовником не буде прийнято рішення що до ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВЕ МІСТО БЛАГОУСТРІЙ" " ,ми будемо звертатись зі скаргою до Держаудитслужби (Донецька обл.) та до Антимонопольного комітету України.
Директор О.П.Передерий
Пов'язані документи:
Замовник
- CCI_000681.pdf 16.10.2020 11:24
Дата подачі:
15.10.2020 11:56
Вирішення:
Відповідь на вимогу учасника ТОВ «РОССВІТ» від 15.10.2020 року
Шановний учасник ви звернулися зі скаргою відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» у розділ «Вимоги» електронної системи закупівель, що не передбачено діючим Законом України «Про публічні закупівлі». Скарги згідно Закону подаються до Антимонопольного комітету України, як органу оскарження визначеного Законом. Отже ми маємо повне право не розглядати вашу «Вимогу», як таку, що не відповідає діючому законодавству. Але було прийнято рішення надати Вам відповідь на вашу Вимогу.
Отже, ще раз пояснюємо, що Вашу тендерну пропозицію було відхилено з підстав зазначених пунктом 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону, а саме: у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів) - інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи (ТОВ «РОССВІТ») відсутня. Можете переконатися в цьому отримавши інформацію з ЄДРПОУ.
Переваги тендерної пропозиції переможця торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВЕ МІСТО БЛАГОУСТРІЙ" полягає в тому, що вона відповідає усім вимогам тендерної документації та переможець відповідає усім вимогам статті 17 Закону на відміну від ТОВ «РОССВІТ» а саме у Вас відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів) - інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи відсутня.
Також Вами у Вашому листі гарантії №20 від 23.09.2020 року зазначено, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", що є недостовірною інформацією.
Також повідомляємо Вам, що за підроблення документів та внесення до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей, а також за складання і видача завідомо неправдивих документів Учасник торгів може понести кримінальну відповідальність згідно статті 358, статті 366 Кримінального Кодексу України.
Звертаємо Вашу увагу та те, що у вашій вимозі посилання на статті Закону України «Про публічні закупівлі» не відповідають суті питань викладених у вимозі.
Отже вашу вимогу відхилено.
Дякуємо Вам за участь у наших торгах. Уважніше вивчайте закупівельне законодавство.
Хай Вам щастить у майбутніх Ваших закупівлях !!!!!!!!
Статус вимоги:
Відхилено