• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Шкільні меблі в асортименті

Замовник відповідає категорії згідно пункту 1 частини 4 статті 2 Закону№922-VIII. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Посадова особа Замовника - Соломаха Валентина Василівна - секретар тендерного комітету.

Торги не відбулися

511 890.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 559.45 UAH
Період оскарження: 14.09.2020 17:09 - 26.09.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

технічні характеристики

Номер: 413248e61e134735868af109cb829b6c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-14-002873-c.a1
Назва: технічні характеристики
Вимога:
Згідно Наказу Міністерства економіки розвитку і торгівлі №93 від 26.01.2018 року скасовується дія Наказу державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики №28 від 01.02.2005 року " Про затвердження переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні". Таким чином, з 01.01.2018/ року законодавством України скасовується вимога до обов'язкової сертифікації даного переліку продукції. Цей факт підтвеорджує те, що на даний момент жодним нормативно- правовим актом України не визначена обов'язковість сертифікації меблевої продукції та матеріалів для її виготовлення. Більше того, згідно вимог НУШ пункту 5.2.13 Вимагається оформлення висновків СЕЕ. Вимог до оформлення сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2008, IDT), (ISO 14001:2015),або ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю та інших сертифікатів немає. Згідно наказу Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи пункту 4 Засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі в початковій школі, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання українською мовою, та обов’язковим методичним забезпеченням для різних видів робіт відповідно до навчальних програм початкової школи. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації що до наявності сертифікатів. ISO
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Преамбулою Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року зі змінами передбачено цілі, що покладаються на замовників закупівель, при використанні ними публічних коштів, а саме: «Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.». Статтею 3 Закону передбачено основні принципи здійснення закупівель: «1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.». Тобто, законодавцем сформульовано орієнтир для усіх замовників та учасників закупівлі, що процедури публічних закупівель покликані максимально створити конкурентний ринок при використанні публічних коштів та інформація про використання таких коштів, повинна бути максимально відкритою. Саме це і є сенсом роботи системи електронних публічних закупівель «Prozorro». Варто зауважити, що публічність та відкритість при процедурах публічних закупівель є не лише обов’язком замовника закупівлі, а і учасника, суб’єкта господарювання, що прийняв рішення в забезпеченні потреб держави та територіальної громади необхідними товарами, роботами та послугами. З метою формування цілісної картини щодо діяльності учасника процедури закупівлі, його зв’язків та легальності функціонування в рамках українського законодавства Замовником створено обов’язок для подання сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 Сертифікат на систему управління якості та ДСТУ ISO 14001:2015 Сертифікат на систему екологічного управління. Обґрунтування встановлення відповідних документів міститься власне в самих ДСТУ, з якими Ви також маєте змогу ознайомитись. Щодо правомірності використання, встановлення відповідних вимог по вище описаним сертифікатам, маємо нагоду запропонувати ознайомитись з рішенням постійно діючої адміністративної колегії щодо розгляду скарг в сфері публічних закупівель (далі - Колегія) № 10800-р/пк-пз від 01.06.2020 року по закупівлі UA-2020-05-07-002102-a. За наведеним рішенням Колегії підтверджено правомірність використання відповідних вимог про подання учасниками в складі пропозиції сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 Сертифікат на систему управління якості та ДСТУ ISO 14001:2015 Сертифікат на систему екологічного управління. Таким чином, слід відзначити, що встановлення Замовником, описаних за Вашим зверненням, вимог за тендерною документацією, жодним чином не дискримінує та не обмежує участь суб’єктів господарювання в даній процедурі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.09.2020 00:02