-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Дизельне паливо
Власні кошти
Завершена
2 335 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 675.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 675.00 UAH
Період оскарження:
14.09.2020 16:25 - 26.09.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
порушення Замовником ЗУ "Про публічні закупівлі" (невідповідність тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації)
Номер:
f04782fb630d4d89b8685b39a37da2f2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-14-002625-c.c2
Назва:
порушення Замовником ЗУ "Про публічні закупівлі" (невідповідність тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації)
Вимога:
ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» приймало участь у тендерні закупівлі UA-2020-09-14-002625-c , оголошеній КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ЛІНІЙНЕ УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ». За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ».
Проте, тендерна пропозиція переможця закупівлі не відповідає вимогам тендерної документації:
Відповідно до п. 31 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронної системі закупівель. Тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (п. 32 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі»). А отже, учасники тендеру у відповідності до тендерної документації Замовника, для участі у торгах на закупівлю Товару, у своїй тендерній пропозиції повинні надати документи передбачені тендерною документацією.
1.Ознайомившись з тендерною пропозицією ТОВ «ФОПРОСТ СІТІ» (переможця) були виявлені грубі порушення вимог тендерної документації, а саме: Розділ «3 ч. 1 «Зміст пропозиції і спосіб подання тендерної документації» ТД про закупівлю «Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі». Згідно ксерокопії паспорту, рішення засновників № 1 від 21.12.2018 року, Статуту наданих учасником у складі тендерної пропозиції встановлено що, паспортні данні. а саме підпис уповноваженої особи учасника Директора ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ» Мовчан Марини Олександрівни, відрізняється від підписів зроблених при завіренні копій документів, які входять до складу тендерної пропозиції учасника У разі якщо зазначені документи не містять зразок підпису повноважної особи, то для порівняння підпису повноважної особи разом з цими документами надається
паспорт цієї особи. Справжність підпису повноважної особи встановлюється шляхом порівняння зі зразком підпису в паспорті цієї особи.
2. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації, учасник повинен надати інформацію про наявність лабораторії з випробування Нафти та нафтопродуктів:
a. Необхідно надати договір на виконання робіт з випробування Нафти та нафтопродуктів та атестат акредитації випробувальної лабораторії (центру).
Наданий у складі тендерної пропозиції атестат акредитації випробувальної лабораторії не є актуальним на дату подання пропозиції, та не містить інформацію щодо змін сфери акредитації та відповідно сфери акредитації зі змінами та доповненнями (додатка до атестату, який є невід’ємною частиною атестату ( додається до вимоги оригінал документу).
Таким чином, ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» не надано атестат акредитації випробувальної лабораторії (центру) відповідно до вимог тендерної документації.
3.Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії до Учасників п. 2 «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації. Які мають необхідні знання та досвід» пп. 2.5. « Учаснику необхідно надати копії сторінок трудових книжок (перша сторінка та інша) та наказів при призначення ……, які підтверджують зазначені в довідці стаж та працевлаштування на відповідній посаді» Учасником ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» був наданий наказ № 1 від 21.12.2018 року про прийняття на роботу Директором ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» Мовчан Марину Олександрівну з 22.12.2018 року підстава рішення засновників № 1 від 21.12.2018 року, хоча в той же час, відповідно до вищезгаданого рішення засновників Мовчан Марина Олександрівна призначається на посаду директора ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» з моменту державної реєстрації Товариства. Відповідно до Відомостей з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань. ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» зареєстроване 27.12.2018 року за № 1 103 102 0000045886.
Відповідно до Наказу № 1 від 03 червня 2020 року прийнято рішення в наказі № 1 «Про прийняття на роботу» від 21 грудня 2018 року., виправити з «прийняття на роботу на посаду директора Мовчан Марину Олександрівну з 22 грудня 2018 року на «прийняття на роботу на посаду директора Мовчан Марину Олександрівну з 27 грудня 2018 року.» та внести виправлення у трудову книжку Мовчан Марини Олександрівни для виправлення описки.
Натомість Учасник ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» не виконав умови тендерної документації та не надав трудової книжки на директора ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» Мовчан Марину Олександрівну, з виправленими описками відповідно до Наказу № 1 від 03 червня 2020 року, хоча в інших процедурах закупівлі наприклад ( UA-2020-06-04-005269-b) ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» вже її використовував, тому трудова книжка, яка була надана Учасником в складі тендерної пропозиції не відповідає дійсним обставинам, щодо призначення директора, що є грубим порушенням умов ТД.
Таким чином на підставі вищевикладеного Учасник ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» не виконав умови тендерної документації та не надав всі сторінки трудової книжки на директора ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» Мовчан Марину Олександрівну..
3. Відповідно до кваліфікаційних критеріїв до учасників п. 3.2.. Для підтвердження інформації до довідки надати копії договорів аналогічних предмету даної закупівлі. Для підтвердження виконання зобов’язань по договорам в повному обсязі, до копій договорів надати копії видаткових накладних, копій актів прийому-передачі талонів (скретч-карток або еквіваленту), копії податкових накладних, довіреностей на отримання, та позитивних відгуків від Замовників.
Так Учасником на виконання даної вимоги був наданий договір № 542 від 15.08.2019 року укладений між ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» та Таврійським державним агротехнологічним університетом на поставку Дизельного палива у кількості 35000 літрів. На підтвердження виконання договору поставки учасником була надана:
- видаткова накладна № 7 від 22.08.2019 року на поставку 2000 л. (палива дизельне) підписана не відомою особою, без зазначення прізвища та ініціалом, а також документа на уповноваження особи на підписання первинної документації (довіреності, наказу тощо), акт прийому-передачі 100 талонів номіналом 20 літрів та довіреність № 63 від 22.08.2019 року на отримання Корнієнко Н. Л. 2000 літрів Палива дизельного та податкову накладну .
- Видаткова накладна № 8 від 03.09.2019 року на поставку дизельного палива в кількості 5000 літрів підписала Корнієнко на підставі Довіреності № 65 від 03.09.2019 року, акт прийому-передачі талонів на відпуск дизельного палива 250 талонів номіналом літрів та вищезазначена довіреність № 65 від 03. 09.2019 року на отримання від ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» цінностей.
- Видаткова накладна № 10 від 0.09.2019 року на поставку дизельного палива в кількості 28000 літрів підписана О.М. Рижковим без надання йому цих повноважень на підписання первинної документації (довіреності. Наказу тощо), акт прийому-передач талонів на відпуск дизельного палива 1400 талонів номіналом 20 літрів та податкову накладну.
На підставі вищевикладеного О.М. Рижков, без наявних у нього повноважень, отримав за актом – прийому передач талони на дизельне паливо в кількості 1400 талонів номіналом 20 літрів в той час коли довіреність на отримання від ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» цінностей в кількості 28 000 літрів була у Корнієнко Н.Л.
Таким чином на підставі вищевикладеного Учасник грубо порушив умови ТД щодо надання первинної документації на отримання товару. а саме не надав довіреність на отримання цінностей , а також надав первинну документацію, яка надана з порушенням вимог Податкового Кодексу України.
Учасником на виконання вимоги був наданий Договір № 40/10 від 23.10.2019 року укладений між КОМУНАЛЬНИМ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ЗЕЛЕНБУД» та ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» про закупівлю товару.
Відповідно до п. 11.10. Постачальник зобов’язаний не пізніше дати підписання цього Договору надати Покупцю оригінал банківської гарантії забезпечення виконання Договору на суму, що становить 5 % (п’ять) відсотків вартості (ціни) Договору. Строк дії банківської гарантії забезпечення виконання Договору повинен перевищувати строк дії Договору не менше ніж на 1 (один) місяць. Усі витрати, пов’язані з наданням банківської гарантії. Здійснюється за рахунок коштів Постачальника. Натомість учасник закупівлі не надав вищезазначений Договір (договір банківської гарантії) в складі своєї тендерної пропозиції, хоча будь-який Договір повинен бути наданий в повному обсязі.
Виходячи з вищенаведеного, Замовник прискіпливо розглядав тендерну пропозицію ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ», та знайшов в ньому недоліки. А обрав переможцем Закупівлі учасника, який в складі тендерної пропозиції надає не достовірну інформацію, в якого недоліків також вистачає але він їх чомусь не помітив. Дії Замовника, чітко демонструють дискримінаційний підхід до розгляду пропозицій і можуть мати для Замовника негативні наслідки. А відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі Замовнику за визначенням переможцем учасника з пропозицією з недоліками загрожує адміністративна відповідальність, без огляду на причини, які спонукали його до такого рішення.
На підставі вищевикладеного можливо зробити висновок , що вимоги тендерної документації Замовника, які він складає сам, для одних учасників є обов’язковими зі сторони Замовника і вони повинні дотримуватись цих вимог, а інші учасники можуть не дотримуватись вимог та бути визнанні переможцями. Враховуючи, що всі вище перелічені факти є суттєвим при визначенні результатів процедури закупівлі наполягаємо на відхиленні пропозиції ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» на підставі норм Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами та доповненнями.
Пов'язані документи:
Учасник
- Атестат та сфера акредитації лабораторії!!! (1).pdf 17.10.2020 22:42
- на вимогу UA-2020-09-14-002625 с.с2.docx 21.10.2020 15:27
Дата подачі:
17.10.2020 22:42
Вирішення:
вимога ТОВ "Зог-Рітейл" відхилена
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Порушення Замовником ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер:
ee5ba072dd6a49e58decaa91b33ee092
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-14-002625-c.c1
Назва:
Порушення Замовником ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель Замовником - КП «ЕЛУАШ» була проведена закупівля ( UA-2020-09-14-002625-c) За результатами проведення аукціону , ціна учасника ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» була визначена системою закупівель, як найбільш економічно вигідна, однак Протокольним рішенням Замовник дискваліфікував ТОВ «ЗОГ- РІТЕЙЛ» через зазначенням Учасником у тендерній пропозиції, ніби то, недостовірної інформації про відсутність відкритих кримінальних проваджень відносно учасника за фактами участі у процедурах закупівлі або при виконанні зобов’язань по договору поставки нафтопродуктів. Разом з тим, у протоколі зазначено, що до Замовника надійшла Ухвала суду, в якій міститься інформація про те, що на даний час відкрито кримінальне провадження № 12020080060001109 від 25.04.2020 року. Згідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерної пропозиції якого відхилина, вважає недостатньою аргументацію, зазначену у повідомлені, такий учасник може повторно звернутися до Замовника з вимогою наддати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації , зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а Замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією. Вважаємо що рішення Замовника, оформлене Протоколом, про відхилення тендерної пропизиції ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» є недостатньо аргументованим та таким, що не ґрунтується на нормах законодавства, з огляду на наступне. Відповідно до вимог Закону тендерна документація- документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчика. На виконання вимог розробленої і затвердженої Замовником тендерної документації ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» було сформовано необхідний пакет документів та подано тендерну пропозицію щодо предмету закупівлі. Так відповідно до п. 11 Розділу ІІІ інструкції з підготовки тендерної пропозиції учаснику необхідно надати довідку, складену у довільній формі, завірену підписом уповноваженої особи про відсутність відкритих кримінальних проваджень відносно учасника за фактами участі у процедурах закупівлі або при виконанні зобов’язань по Договорам поставки. На виконання зазначеної вимоги ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» у складі тендерної пропозиції надав довідку. Однак, згідно Протокольного рішення Замовником було встановлено, що інформація , зазначена ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» в довідці є недостовірною, у зв’язку з УХВАЛОЮ СУДУ!!! ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» вважає зазначену аргументацію недостатньою для відхилення тендерної пропозиції Товариства, оскільки з Протокольного рішення Замовника не є зрозумілим на підставі якої саме Ухвали, тендерний комітет дійшов висновку про те, що на даний час відносно ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» відкрите кримінальне провадження. При цьому, в ЄДРСР за параметрами пошуку ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» містяться Ухвали суду, і жодна з них не свідчить про те, що відносно ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» відкрите кримінальне провадження за № 12020080060001109 від 25.04.2020 року. З огляду на вище викладене, рішення Замовника, оформлене Протоколом, згідно якого Товариством у тендерній документації зазначено недостовірну інформацію, є недостатньо аргументованим для відхилення тендерної пропозиції Товариства та не ґрунтується на положеннях законодавства. Згідно Додатку № 1 Тендерної документації, учаснику необхідно надати довідку у довільній формі , яка містить відомості про те, що Учасник не вчиняв дій пов’язаних з підвищенням ціни на поставку аналогічного товару без документального підтверджених підстав, що призвели до таких змін. Вважаємо що рішення Замовника, оформлене Протоколом, про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» в цій частині є недостатньо аргументованим та таким, що не ґрунтується на нормах законодавства, з огляду на наступне. Відповідно до додатку № 1 до тендерної документації Учасник повинен надати Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за останні 3 роки (2018-2020р.р.) Примітки: 3.1. Під терміном «аналогічні договори» мається на увазі виконання договорів з поставки нафтопродуктів (бензину та/або дизельного палива). 3.2. Для підтвердження інформації до довідки надати копії договорів аналогічних предмету даної закупівлі. Для підтвердження виконання зобов’язань по договорам в повному обсязі, до копій договорів надати копії видаткових накладних, копії податкових накладних, копій актів прийому-передачі талонів, довіреностей на отримання, та позитивних відгуків від Замовника. 3.3. Договори повинні бути виконані в повному обсязі. (інформація про виконання договорів, зазначених в довідці №3 повинна підтверджуватися на веб-порталі Уповноваженого органу ‘https://prozorro.gov.ua). Додатково учасник у складі своєї пропозиції повинен надати інформацію (довідку) із посиланням на номери всіх закупівель, зазначених в довідці №3.Сума договорів, які перелічені в довідці повинна бути не меншою ніж очікувана вартість закупівлі. 3.4. В позитивному відгуку повинно бути зазначено: назва замовника, назва учасника, дата, номер договору поставки, стан виконання договору, термін поставки, вид та кількість поставленого пального, відсутність претензій. Відгуки повинні бути надані на всі договори, які зазначені в таблиці. 3.5. Крім цього учаснику необхідно надати довідку у довільній формі, яка містить відомості про те, що Учасник не вчиняв дій пов'язаних з підвищенням ціни на поставку аналогічного товару без документально підтверджених підстав, що призвели до таких змін. На виконання вимог Тендерної документації Замовника ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» надав довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договір, а також самі Договори, які укладені між: - ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» та КНП «Благоустрій-Пологи» Пологівської міської ради № 1-19 від 14.01.2019 року ; - ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» та КНП «КПМСД №9» № 3018 від 18.10.2019 року; - ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» та Департамент освіти і науки ЗМР № 0913 від 18.02.2019 року., ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» та КЗ «Навчально-виховний комплекс «Основа» Преображенської СР Оріхівського району ЗО № ТЗТА0081019001 від 08.10.2019 р. Таким чином ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» виконав вимоги тендерної документації Замовника щодо надання Довідки . яка містить відомості про те, що учасник не вчиняв дії пов’язані з підвищенням ціни на поставку аналогічного товару без документального підтвердження. Замовник не має права звертатися до будь-кого щодо отримання від будь-яких органів інформації, яка Учасником не надавалась у складі тендерної пропозиції та відповідно до вимог Закону Замовник ненаділений правом звертатися до будь-яких осіб щодо отримання будь-якої інформації стосовно аналогічних робіт (послуг), про виконання яких учасником не вказувалося у відповідній довідці і інформаця про які відсутня у тендерній пропозиції Учасника. Відповідно будь-яка інформація, яка не надавалась Учасником у складі тендерної пропозиції не має бути перевірена або спростована, тим паче не, яким чином не може вплинути на відхилення пропозиції відповідного учасника. На підставі тендерної документації Замовника підставою для відхилення тендерної пропозиції може бути лише відсутність досвіду виконання аналогічного договору та дії які з ним пов’язані, а не будь-які власні оціночні роздуми чи судження Замовника на тему підвищення ціни на поставку аналогічного товару без документально підтверджених підстав, (відгуків) щодо досвіду виконання аналогічного договору. Встановленні дії Замовника, прямо суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» є протиправним а також порушує такі принципи закупівель як запобігання корупційним діям і зловживанням, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій та недискримінація учасників. З огляду на вище викладене, рішення Замовника, оформлене Протоколом, згідно якого Товариством у тендерній документації зазначено інформацію яка не відповідає дійсності, є не Законним та недостатньо аргументованим для відхилення тендерної пропозиції Товариства та не ґрунтується на положеннях законодавства. Згідно Додатку 1 то тендерної документації, Учаснику необхідно надати довідку 1.1. Інформація про наявність власної або орендованої (партнерської) матеріально-технічної бази. ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» у складі тендерної пропозиції надав відповідну довідку . Ви дискваліфікували нашу пропозицію у зв’язку з відсутністю АЗС Учасника / або партнерську на відстані не більше 2,5 км від ШЕД № 7 Заводського району. З першого погляду ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» розуміє Ваше вимогу тендерної документації, щодо мінімальної відстані АЗС від підрозділу підприємства, яка повинна бути мінімальною та не повинна перевищувати 2,5 км, у зв’язку з щоденною заправкою вашим підприємством автотранспортних засобів, за для економії часу при переїзді від підприємства до АЗС . Але на томись з другої сторони Ви , як Замовник крім економії часу повинні ще економити бюджетні кошти. Ґрунтовний аналіз практики проведення подібних закупівель, дає підстави зробити висновок про те, що факт наявності Учасників-конкурентів під час проведення відкритих процедур закупівель, внаслідок відкритої та добросовісної конкуренції між ними та електронного аукціону «на зниження ціни», дає можливість Замовнику отримати необхідних товар за цінами, що є значно нижчими за очікувану вартість, що в свою чергу забезпечує економію місцевих бюджетних та комунальних коштів, власником яких є територіальна громада міста. Відповідно до Вашої тендерної документації виконати яку має можливість лише «Ваш» єдиний потенційний Учасник. Відповідно до статистики проведених вами закупівель за 2020 рік, перемогу отримав , саме цей «Потенційний учасник» ціна якого була на багато вища ніж ціна тих учасників, які ви дискваліфікували, за нібито не відповідність Закону України «Про публічні закупівлі» . Всі ваші рішення , призводять до висновку про відсутність у Вас бажання проводити конкурентні та економічно-вигідні закупівлі , за для економії державних коштів. Тому , з огляду на вище сказане, нелогічним є Ваша вимога щодо мінімальної відстані АЗС за для економії холостого пробігу, та визнання переможцем Учасника з ціною, яка набагато більше ціни. що існує на ринку нафтопродуктів. З огляду на вище викладене, рішення Замовника в цій частині, оформлене Протоколом , призвела до не законної дискваліфікації учасника з найбільш вигідною цінової пропозицією, та визнання переможцем торгів учасника ціна , якого на багато більше
Пов'язані документи:
Замовник
- на вимогу UA-2020-09-14-002625-с.c1.docx 21.10.2020 15:26
Дата подачі:
16.10.2020 22:47
Вирішення:
вимога ТОВ "Зог-Рітейл" відхилено
Статус вимоги:
Відхилено