-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ГБН Г.1-218-182:2011 Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт. ДК 021:2015 – 71320000-7 Послуги з інженерного проектування. Розробка проектної документації капітального ремонту мосту через річку Деркул на км 72+331 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-13-14 Контрольно-пропускний пункт «Просяне» - Біловодськ - Широкий у Луганській області.
ГБН Г.1-218-182:2011 Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт. ДК 021:2015 – 71320000-7 Послуги з інженерного проектування. Розробка проектної документації капітального ремонту мосту через річку Деркул на км 72+331 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-13-14 Контрольно-пропускний пункт «Просяне» - Біловодськ - Широкий у Луганській області.
Торги не відбулися
1 450 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 250.00 UAH
Період оскарження:
14.09.2020 15:05 - 18.09.2020 08:00
Вимога
Залишено без розгляду
Кваліфікаційні вимоги
Номер:
199f77be14984e419543d1cb59ba8d10
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-14-002078-c.c1
Назва:
Кваліфікаційні вимоги
Вимога:
Наше підприємство має великий досвід з обстеження та розробки проектно-кошторисної документації на ремонт шляхопроводів та мостів, але договори укладалися на розробку проектно-кошторисної документації на проведення поточного ремонту та експертиза кошторисної документації проводилася за рахунок Замовника послуг.
Згідно додатку 4 до оголошення до закупівлі Вами прописано вимоги, що «Аналогічним договором буде вважатись договір з надання послуг із розроблення проектно-кошторисної документації з нового будівництва, реконструкції та капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення та штучних споруд на них за останні 5 (п’ять) років» та встановлена вимога, щодо надання копії експертного висновку експертизи кошторисної частини.
Враховуючи принципи здiйснення закупiвель, закрiпленi у статтi 5 Закону України «Про публiчнi закупiвлi» (надалi - Закон), такi як, добросовiсна конкуренцiя серед учасникiв, вiдкритiсть та прозорiсть на всiх стадiях закупiвель, недискримiнацiя учасникiв та об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупiвлi, просимо Вас внести зміни до документації до оголошення про закупівлю, а саме, вважати також аналогічним договір з розроблення проектно-кошторисної документації з поточного ремонту шляхопроводів, оскільки складність розроблення проектно-кошторисної документації з поточного ремонту дуже часто відповідає об’єму та складності проектних послуг з проектування капітального ремонту та лише вивчення проектно-кошторисної документації може бути об’єктивним критерієм складності наданих послуг, а формулювання предмету договору «поточний» чи «капітальний» не завжди відповідає дійсності. Також просимо викреслити пункт, щодо надання копії експертного висновку експертизи кошторисної частини, оскільки підписаний обома сторонами акт здачі-приймання наданих послуг за аналогічним договором вже є підтвердженням повного та якісного надання послуг.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогуUA-2020-09-14-002078-c.pdf 17.09.2020 14:31
Дата подачі:
16.09.2020 17:18
Вирішення:
Спрощена закупівля № UA-2020-09-14-002078-c проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). П. 4, п. 5, ст.14, ст. 16 передбачається право Замовника самостійно встановлювати кваліфікаційні критерії та вимагати їх документальне підтвердження, тобто встановлення умов Закупівлі є виключним правом Замовника.
У завданні на розробку проектної документації капітального ремонту мосту через річку Деркул на км 72+331 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-13-14 Контрольно-пропускний пункт «Просяне» - Біловодськ - Широкий у Луганській області.зазначено:
- Виконання експертизи - Кошторисної частини Відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 17 лютого 2011 року № 3038-VІ.
- Склад проектної документації - Кошторисну документацію розробити згідно СОУ 42.1-37641918-050:2018
Слід зазначити, що «складність розроблення проектно-кошторисної документації з поточного ремонту дуже часто відповідає об’єму та складності проектних послуг з проектування капітального ремонту» не є аргумент, оскільки склад проектної документації на поточний ремонт розробляється відповідно до МВ 37641918-751:2016, кошторисна частина згідно СОУ 42.1-37641918-085:2018.
Щодо надання копії експертного висновку експертизи кошторисної частини:
- висновок експертизи кошторисної частини слугує підтвердженням щодо розгляду проектної документації за робочим проектом розробленим певною проектною організацією та визначеним класом наслідків (відповідальності) об’єктів – СС3.
Відповідно до вище наведеного Уповноважена особа не вбачає аргументованих підстав для внесення змін до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та не задовольняє вимогу Учасника.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
20.09.2020 14:33