• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 44220000-8 — «Столярні вироби» (Вікна металопластикові (44221100-6 Вікна ))

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів* 1. Найменування замовника: Архангельський професійний аграрний ліцей. 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02548297. 4. Місцезнаходження замовника: 74022, Херсонська обл., Високопільський р-н., смт. Архангельське, вул. Миру, 45. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Собчук Олег Степанович, голова тендерного комітету Архангельського професійного аграрного ліцею, e-mail: 024apal@i.ua , тел. +380975843108. 6. Вид предмета закупівлі: Товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Вікна металопластикові (44221100-6 Вікна ). 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: 44220000-8 — «Столярні вироби». (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 44221100-6 «Вікна». 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 93 шт. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74022, Херсонська обл., Високопільський р-н., смт. Архангельське, вул. Миру, 45. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 01.11.2020 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 393000,00 грн. (триста дев’яносто три тисячі грн. 00 коп.) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Власні кошти. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 930,00 грн. (три тисячі дев’ятсот тридцять грн. 00 коп.) – 1% від очікуваної вартості. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «_30__» вересня 2020 року час 0000 год. 21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».

Завершена

393 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 930.00 UAH
Період оскарження: 14.09.2020 13:26 - 26.09.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження перемоги учасника ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович

Номер: 245184741e5345cca4a4448fb502cd72
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-14-004741-b.c1
Назва: Оскарження перемоги учасника ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович
Вимога:
ФОП Шевченко Д.М. зеперечує визнання коміссією перемогиги у закупівлі ФОП Абдурахманова Руслана Мухамматовича так як: 1) відповідно до вимог Замовника Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку з обслуговуючого банку (банків) про наявність рахунків в банківських установах та про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами (сканована (-і) довідка (-и) з оригіналу) станом не більше тижневої давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій.) ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович в складі своєї пропозиції надав протерміновані зазначені довідки, а саме від 31.08.2020р., тоді як кінцева дата складала НЕ БІЛЬШЕ ТИЖНЕВОЇ ДАВНИНИ ВІДНОСНО КІНЦЕВОГО СТРОКУ ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЙ = 30.09.2020 - 7 днів = 23.09.2020 року. Тобто надані довідки протерміновані на 23 дні , відносно тендерних вимог Замовника. Таким чином ФОП Шевченко Д.М. вимагає скасувати рішення комісіїї щодо визнання переможцем закупівлі ФОП Абдурахманова Руслана Мухамматовича та перейти до розгляду пропозиції наступного учасника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: За результатами розгляду Вашої вимоги тендерний комітет Архангельського професійного аграрного ліцею (надалі – тендерний комітет) повідомляє про наступне: 1. Згідно Розділу ІІІ тендерної документації Документи, які готуються безпосередньо учасником та копії документів, що засвідчуються учасником повинні бути засвідчені не більше місячної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вимог щодо надання у складі тендерної пропозиції довідку з обслуговуючого банку (банків) про наявність рахунків в банківських установах та про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами (сканована (-і) довідка (-и) з оригіналу) станом не більше тижневої давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій не було. У складі тендерної пропозиції ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович пропозиції надав довідки, а саме не більше місячної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, дану вимогу Замовником відхилено.
Статус вимоги: Не задоволено