-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Основні органічні хімічні речовини
Завершена
109 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 547.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 547.50 UAH
Період оскарження:
14.09.2020 13:03 - 18.09.2020 13:08
Вимога
Вирішена
Щодо відповіді
Номер:
1685c9d003e6499c9e05a985a8e2eef5
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-14-004444-b.a3
Назва:
Щодо відповіді
Вимога:
Важко зрозуміти людей, які дерібанять бюджетні кошти. Або перегрілися на сонці, або правда коліт очі, тому так виправдовуєтесь. Листи готуються, відправляються. Контролюючим органам будете розповідати, які ви еквіваленти розглядаєте, чому акцептуєте найдорожчі пропозиції впритул до очікуваної вартості та скільки саме головний лікар на пару з головною медичною сестрою вимагають відсотків за співпрацю з Постачальниками. А ми підскажемо.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на скаргу 30.09.2020 10:53
Дата подачі:
29.09.2020 15:54
Вирішення:
Учаснику закупівлі ТОВ «Фартунат»!
Ознайомившись з черговою вимогою, та враховуючи її зміст пропонуємо ретельно вивчити Лист Мінекономіки, витяги з якого надаються.
В подальшому просимо дотримуватись етичної та професійної поведінки в ході здійснення публічних закупівель та не надсилати образливі та невмотивовані Вимоги.
МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ
ЛИСТ
15 листопада 2019 року № 3301-04/47784-06
«Щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель»
Додаток
Настанови щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях
І. Загальні положення
2. Під етичною поведінкою в Настановах розуміється сукупність вчинків та дій суб’єктів сфери публічних закупівель, які відповідають принципам здійснення закупівель, а також нормам моралі, свідомості чи порядку, що характерні для сучасного суспільства розвинутих демократичних країн.
3. Неналежна етична поведінка між суб’єктами сфери публічних закупівель суттєво впливає на кінцевий результат закупівель. Недотримання етичних норм та свідоме або несвідоме недотримання норм законодавства може призвести до порушень, за які передбачена адміністративна та/або кримінальна відповідальність.
ІІ. Фактори, що впливають на мінімізацію конфліктності між суб’єктами сфери публічних закупівель
4. Взаємоповага
Дотримання загально визначених етичних норм поведінки, виявлення ввічливості та поваги між всіма суб’єктами сфери закупівель, недопущення словесних образ, погроз та залякувань.
ІІІ. Рекомендації щодо ефективної поведінки під час підготовки та участі в публічних закупівлях
2. Під час підготовки тендерних пропозицій та участі у публічних закупівлях учасникам рекомендується:
- користуватися правом щодо внесення змін до тендерної документації та/або надання роз’яснень замовником щодо тендерної документації в разі необхідності, у строки, встановлені законодавством;
- готувати документи у складі тендерної пропозиції у чіткій відповідності до вимог тендерної документації, що зменшуватиме ймовірність дискваліфікації такої пропозиції;
- не допускати зазначення недостовірної інформації в тендерній пропозиції;
- уникати переговорів з іншими учасниками тендеру щодо цінової пропозиції, змісту тендерних пропозицій, оскільки зазначене може кваліфікуватися як прояв антиконкурентних узгоджених дій;
- не демпінгувати цінову пропозицію до рівня, що може викликати ризик не укладення, невиконання та/або неналежного виконання договору про закупівлю та його розірвання;
- аргументовано оскаржувати процедури закупівлі у разі порушення їх прав та законних інтересів. Учасникам не слід використовувати механізм оскарження, з метою умисного затягування та/або зриву процедур публічних закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
3f00b1a1fd324686be73cb2bae9818a7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-14-004444-b.a2
Назва:
Вимога
Вимога:
На підтвердження еквівалентності надані затверджені інструкції щодо використання. Враховуючи небажання Замовника економити бюджетні кошти, наявні докази вимагання хабарів керівництвом від Постачальників, надсилаємо листи до вказаних у попередній вимозі контролюючі органи!
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на скаргу 29.09.2020 12:36
Дата подачі:
29.09.2020 09:57
Вирішення:
Як вбачається з Вимоги направленої на адресу замовника 29.09.2020 (09:57) в рамках оголошення «Основні органічні хімічні речовини» № UA-2020-09-14-004444-b, вона (Вимога) надіслана учасником спрощеної закупівлі ТОВ «Фартунат», в той час як оскаржувати дискваліфікацію мало Товариство з обмеженою відповідальністю «Лізоформ Медікал».
Наведене засвідчує наявність протиправної «схеми» для забезпечення перемоги у електронних торгах системи «Прозоро» Державних Закупівель України, ТОВ «Фартунат» з використанням так званої фірми «прокладки»-Товариство з обмеженою відповідальністю «Лізоформ Медікал» і є грубим порушенням вимог п. 37 ст. 1 та абз.3, ч.9, ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо повторної Вимоги, то долучений до протоколу №43 від 28.09.20 про відхілення тендерної пропозиції учасника закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «Лізоформ Медікал» аналіз, проведено саме з використанням згаданих інструкцій і з вказаного аналізу вбачається, що запропоновані ТОВ «Лізоформ Медікал» засоби не є аналогами закуповуємих. У Вимозі крім погроз та необоснованих звинувачень, не надало жодного конкретного факту, яким би спростовувались доводи замовника про не еквівалентність запропонованих засобів.
Відповідно до п.19 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю.
Медико-технічні вимоги до предмета закупівлі нами визначені із урахуванням особливостей функціонування медичного закладу в даний період та на термін використання оголошених для закупівлі дезінфікуючих засобів. Замовник в своїх обґрунтуваннях визначених характеристик спирається в т.ч. на необхідність дотримання запланованих до виконання заходів по профілактиці внутрішньо-лікарняних інфекцій в закладі, умов дотримання чинних нормативних документів, при цьому обов’язково враховує індивідуальну чутливість персоналу, який виконує дезінфекційні заходи.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
8f521ddd92e9488283b2c8ce7f92bb38
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-14-004444-b.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури Державних закупівель. Однією з ключових вимог до проведення Державних закупівель є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на скаргу 29.09.2020 09:45
Дата подачі:
28.09.2020 09:45
Вирішення:
Учаснику закупівлі ТОВ «Фартунат»!
Ознайомившись з вимогою повідомляємо, що обвинувачення замовника у дискримінації, анти-конкурентних узгоджених діях, спотворенні результатів торгів, хабарництві, заробітку посадових осіб на бюджетному фінансуванні, корупції тощо, є цілком безпідставними.
Разом з протоколом про відхілення пропозицій ТОВ «Фартунат», наданий аналіз медико-технічних характеристик засобів які заплановано закупити та тих які запропоновані учасником. З вказаного аналізу вбачається, що запропоновані ТОВ «Фартунат» засоби не є аналогами закуповуємих. У вимозі крім погроз та необоснованих звинувачень, ТОВ «Фартунат» не надало жодного конкретного факту, яким би спростовувались доводи замовника про не еквівалентність запропонованих засобів.
Посилання ТОВ «Фартунат» на те, що еквівалентність визначається за групою діючих речовин, спектром антимікробної дії, призначенням, класом безпеки, режимом використання можна прийняти, але тільки в тому разі коли діючі речовини одної групи, спектр антимікробної дії та клас безпеки не менші тощо. У випадку з засобами ТОВ «Фартунат» їх не можна вважати аналогами.
Медико-технічні вимоги до предмета закупівлі нами визначені із урахуванням особливостей функціонування медичного закладу в даний період та на термін використання оголошених для закупівлі дезінфікуючих засобів. Замовник в своїх обґрунтуваннях визначених характеристик спирається в т.ч. на необхідність дотримання запланованих до виконання заходів по профілактиці внутрішньо-лікарняних інфекцій в закладі, умов дотримання чинних нормативних документів, при цьому обов’язково враховує індивідуальну чутливість персоналу, який виконує дезінфекційні заходи.
Відповідно до п.19 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю.
З огляду на вказану норму, ТОВ «Фартунат» не можна вважати переможцем, оскільки на нашу думку його пропозиція відповідала не всім умовам, що було визначено в оголошенні та вимогам до предмета закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні