-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
вугілля кам'яне марки АМ 13-25
Завершена
219 420.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 097.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 097.10 UAH
Період оскарження:
14.09.2020 09:52 - 03.10.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА щодо оскарження переможця закупівлі
Номер:
32db7d8097eb4daa996d599b195040d3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-14-000339-c.c2
Назва:
СКАРГА щодо оскарження переможця закупівлі
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Південний паливний склад» (далі - Скаржник), як учасник закупівлі, яку було оголошено Замовником - Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги Зачепилівського району" Зачепилівської районної ради Харківської області (далі – Замовник) відповідно Закону Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції Закону №114-ІХ від 19.09.2019) (далі - Закон) Код за ДК 021:2015 (CPV): 09110000-3 – Тверде паливо (вугілля) вугілля кам'яне марки АМ 13-25 (відкриті торги) (далі - Процедура закупівлі) звертається за захистом своїх прав та охоронюваних законом інтересів, які були порушені в результаті прийняття рішення, дій чи бездіяльності замовника, а також з метою запобігання проявам корупції, вимагає усуненням грубих порушень законодавства при проведенні публічних закупівель згідно із Законом в частині прийняття безпідставних та протизаконних рішень щодо визнання переможцем учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації (далі – ТД), та позбавлення Скаржника права на добросовісну конкуренцію, перемогу та укладення договору з метою його виконання та отримання прибутку від господарської діяльності, що є порушенням вимог статті 5 Закону.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ-19.10.2020.pdf 19.10.2020 10:13
- рішення від 22.10.2020№19700+лист замовнику.pdf 22.10.2020 20:08
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 30.10.2020 №17281.pdf 02.11.2020 11:01
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.11.2020№20955.pdf 12.11.2020 16:36
- рішення від 11.11.2020№20955.pdf 16.11.2020 18:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.10.2020 13:01
Дата розгляду скарги:
30.10.2020 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.10.2020 20:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.11.2020 18:14
Дата виконання рішення Замовником:
03.12.2020 11:12
Коментар замовника щодо усунення порушень:
згодні з рішенням Антимонопольного комітету, прийняли рішення
Вимога
Є відповідь
Вимога Замовнику щодо неправомірного та протизаконного обрання переможцем відкритих торгів UA-2020-09-14-000339-c учасника ТОВ ІНТЕРБУДСЕРВІС»
Номер:
f3211343d62c421ca9c6ae43b87d7bb6
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-14-000339-c.b1
Назва:
Вимога Замовнику щодо неправомірного та протизаконного обрання переможцем відкритих торгів UA-2020-09-14-000339-c учасника ТОВ ІНТЕРБУДСЕРВІС»
Вимога:
Вимога Замовнику щодо неправомірного та протизаконного обрання переможцем відкритих торгів UA-2020-09-14-000339-c учасника ТОВ ІНТЕРБУДСЕРВІС»
29.09.2020р. Замовником - Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги Зачепилівського району" Зачепилівської районної ради Харківської області була викладена нова редакція Тендерної документації до закупівлі та Проект договору з Додатками до тендерної документації, умовами якої згідно з Розділом ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції:
- учасник повинен надати Цінову пропозицію (Додаток 1) за встановленою формою Замовника від якої учасник не повинен відступати;
- Інформацією про відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (подається у вигляді Додатку 2 шляхом зазначення відповідної інформації);
- підтвердженням згоди Учасника із проектом договору про закупівлю, встановленому в тендерній документації (подається у вигляді Додатку 6 шляхом зазначення відповідної інформації).
1. В складі тендерної пропозиції учасником ТОВ ІНТЕРБУДСЕРВІС» надано ФОРМУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, яка не відповідає встановленій формі «Цінова пропозиція» (Додаток 1) тендерної документації від 29.09.2020р., що не відповідає вимогам замовника та тендерній документації;
2. Відсутня Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що наведена в Додатку 2 (Технічна специфікація), яка подається у вигляді Додатку 2 шляхом зазначення відповідної інформації, що не відповідає вимогам замовника та тендерній документації;
3. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ ІНТЕРБУДСЕРВІС» надано Проект договору, який не відповідає встановленому в тендерній документації Додатку 6, що не відповідає вимогам замовника та тендерній документації.
Відповідно Додадку 3 «Перелік документів, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження її відповідності вимогам замовника», а саме:
- п.2.2. надати копію аналогічного договору та документи, що підтверджують його виконання (видаткова(і) накладна(і) або акт(и) прийому-передачі товару(ів), або лист-відгук від контрагента;
- п.3.2. підтвердити наявність договірних відносин з виробником вугілля (шахтою, вугільною компанією, тощо) або його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором чи покупцем, що здійснює реалізацію та відвантаження вугілля, шляхом подання у складі тендерної пропозиції копії договору, що підтверджує можливість відвантаження вугілля кам’яного на договірних засадах на користь такого учасника, в тому числі вугілля запропонованої марки.
На вищезазначені вимоги тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ ІНТЕРБУДСЕРВІС» надано:
1. оригінали аналогічних договорів, що не відповідає вимогам замовника та умовам тендерної документації
2. оригінал договору на постачання №0602-19 ІКТ-ІБС від 06.02.2019 з специфікацією №1 від 11.02.2019 на марки вугілля АКО (25-100) та АС (6-13), що не відповідає умовам тендерної документації, бо надана специфікація до договору не не підтверджує можливість відвантаження вугілля кам’яного марки АМ (13-25), що є предметом закупівлі та пропонується учасником, що не відповідає вимогам замовника та умовам тендерної документації.
Таким чином при прийнятті рішення та оприлюдненні Протоколу щодо Переможця закупівлі ТОВ «ІНТЕРБУДСЕРВІС» Замовником грубо порушено законодавство при проведенні публічних закупівель згідно із Законом та позбавлено права інших учасників на добросовісну конкуренцію, перемогу та укладення договору з метою його виконання та отримання прибутку від господарської діяльності, що є порушенням вимог статті 5 Закону.
Беручи до уваги мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів.
Виходячи з вищенаведеного ТОВ «Південний паливний склад» вимагає від Замовника усунення грубих порушень законодавства при проведенні публічних закупівель згідно із Законом в частині прийняття протизаконних рішень щодо визначення переможця закупівлі учасника ТОВ ІНТЕРБУДСЕРВІС» шляхом скасувння Протоколу про визначення Переможця №2 від 09.10.2017 (2020р.)
Вразі невиконання нашої вимоги ТОВ «Південний паливний склад», відповідно до ст.18 Закону, змушене буде звернутися до АМКУ за захистом своїх прав та охоронюваних законом інтересів, які були порушені в результаті прийняття рішення, дій чи бездіяльності замовника, а також з метою запобігання проявам корупції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.10.2020 14:19
Вирішення:
Згідно п. 36) ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ, як Уповноважений орган, забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель.
До відання Уповноваженого органу в т.ч. належать:
- надання узагальнених відповідей рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері закупівель (відповідно до п.12 ст. 9 «ЗУ «Про публічні закупівлі»),
- надання безоплатних консультацій рекомендаційного характеру з питань закупівель на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу (відповідно до п.13 ст. 9 «ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Вищевказані повноваження реалізовуються Уповноваженим органом в т.ч. за допомогою інформаційного ресурсу Уповноваженого органу (згідно з п.12) ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Крім того, на виконання своїх повноважень МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ затверджено наказ № 710 від 15.04.2020, в якому викладено Перелік формальних помилок, допущення яких учасником тендеру не призводить до відхилення його тендерної пропозиції.
Згідно п.19 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції. Допущення вищевказаних помилок учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Стосовно Вашого зауваження, що «в складі тендерної пропозиції учасником ТОВ ІНТЕРБУДСЕРВІС» надано ФОРМУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, яка не відповідає встановленій формі «Цінова пропозиція» (Додаток 1) тендерної документації від 29.09.2020р., що не відповідає вимогам замовника та тендерній документації;» повідомляємо наступне.
Згідно відповіді Уповноваженого органу на запит 660/2017 на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу (https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?lang=uk-UA&id=19bae207-3168-4ded-9dac-0527f9503410) формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки.
У свою чергу, ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються зокрема за такими принципами як максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Ураховуючи зазначене, та беручи до уваги мету ЗУ «Про публічні закупівлі», якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів.
На підставі вищевикладеного, згідно норм діючого законодавства і роз’яснень Уповноваженого органу, тендерна пропозиція ТОВ «Інтербудсервіс» не може бути відхилена з вказаної Вами причини.
Стосовно Вашого зауваження, що «в складі тендерної пропозиції учасником ТОВ ІНТЕРБУДСЕРВІС» 2. Відсутня Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що наведена в Додатку 2 (Технічна специфікація), яка подається у вигляді Додатку 2 шляхом зазначення відповідної інформації, що не відповідає вимогам замовника та тендерній документації)» повідомляємо наступне.
Згідно п.3 Переліку формальних помилок невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації, відноситься до формальних (несуттєвих помилок).
ТОВ «Інтербудсервіс» в складі тендерної пропозиції надало всю необхідну інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у файлі «технічна частина.pdf», зміст якого повністю відповідає вимогам стосовно технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, визначеним замовником у тендерній документації.
З огляду на вищенаведене, тендерна пропозиція ТОВ «Інтербудсервіс» не може бути відхилена з вказаної Вами причини.
Стосовно Вашого зауваження, що «У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ ІНТЕРБУДСЕРВІС» надано Проект договору, який не відповідає встановленому в тендерній документації Додатку 6» повідомляємо наступне.
Наданий ТОВ «Інтербудсервіс» проект договору про закупівлю містить всі істотні умови. Крім того, ТОВ «Інтербудсервіс» надало лист-згоду з проектом договору.
Тому з огляду на положення ЗУ «Про публічні закупівлі» а також на Перелік формальних помилок, затверджений уповноваженим органом, з метою дотримання принципів максимальної економії та ефективності вважаємо, що в цій частині ТОВ «Інтербудсервіс» виконало всі вимоги замовника.
Стосовно Вашого зауваження, що «учасником ТОВ ІНТЕРБУДСЕРВІС» надано оригінали аналогічних договорів» замість їх копій, повідомляємо наступне.
Згідно п.8 Переліку формальних помилок подання учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції оригіналу документа замість його копії є формальною помилкою.
З огляду на вищенаведене, тендерна пропозиція ТОВ «Інтербудсервіс» не може бути відхилена з вказаної Вами причини.
Стосовно Вашого зауваження, що «оригінал договору на постачання №0602-19 ІКТ-ІБС від 06.02.2019 з специфікацією №1 від 11.02.2019 на марки вугілля АКО (25-100) та АС (6-13), що не відповідає умовам тендерної документації, бо надана специфікація до договору не підтверджує можливість відвантаження вугілля кам’яного марки АМ (13-25)» повідомляємо наступне.
З огляду на те, що тендерна документація не містила прямої вимоги того, щоб договір з виробником містив саме вугілля АМ 13-25, і приймаючи до уваги той факт, що ТОВ «Інтербудсервіс» надало в складі тендерної пропозиції лист-дозвіл від Виробника вугілля (файл «лист-дозвіл виробника.pdf»), в якому виробник гарантує відвантаження ТОВ «Інтербудсервіс» в т.ч. вугілля АМ 13-25, вважаємо, що ТОВ «Інтербудсервіс» тим самим підтвердило можливість відвантаження вугілля АМ 13-25 на користь замовника.
З огляду на вищенаведене, тендерна пропозиція ТОВ «Інтербудсервіс» не може бути відхилена з вказаної Вами причини
Статус вимоги:
Відхилено