-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Пісок митий кар’єрний природний
Тендерна пропозиція готується українською мовою. Детальніше - в тендерній документації.
Завершена
4 608 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 040.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 23 040.00 UAH
Період оскарження:
13.09.2020 18:11 - 10.10.2020 00:00
Скарга
Скасована
Скарга
Номер:
720ac3e0bff0456aa21a35d7899dd058
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-13-000061-c.a3
Назва:
Скарга
Скарга:
CКАРГА
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель, на рішення
Замовника про відхилення пропозиції ПрАТ «Микитівський гранітний кар’єр»,
Філія «Центр будівельних монтажних робіт та експлуатації будівельних споруд» АТ «Українська залізниця» (далі Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) з публікацією англійською ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-13-000061-c.
Приватне акціонерне товариство «Микитівський гранітний кар`єр» (надалі Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. Предмет закупівлі: Код ДК 021:2015-14210000-6 «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі», пісок митий кар’єрний природний.
14.10.2020 року, Замовником було опубліковано відхилення нашої пропозиції з наступних підстав, а саме:
- Опис кваліфікації тендеру - учасником не надана копія протоколу дослідження питомої активності (піску), в порушення пункту 8.3. Додатку 3 тендерної документації, - наданий учасником, у складі тендерної пропозиції, документ «паспорт радіаційної якості сировини і будівельного матеріалу на Олександрівське родовище піску ділянки «Комінтерн-1», «Комінтерн-2» с. Бузьке», виданий ПрАТ «Микитівський гранітний кар'єр», не може вважатися дійсним, чинним та достовірним паспортом радіаційної якості сировину (піску), надання якого передбачає п. 8.2. Додатку 3 тендерної документації, оскільки, згідно діючих державних будівельних норм України, а саме : ДБН В.1.4-2-01-97 «Радіаційний контроль будівельних матеріалів та об’єктів будівництва», п.п. 5.2.1., радіаційний контроль в будівництві на території України можуть виконувати тільки лабораторії, відділи лабораторних досліджень та лабораторні центри, які акредитовані Держстандартом або МОЗ України, що є порушенням умов тендерної документації в цій частині;
- Згідно частини 2 п.п.1.1 Розділу 3 тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та вимогам установленим статтею 17 Закону, згідно Додатку 2 до тендерної документації, а саме: учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5,6,12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді зведеної довідки, складеної учасником у довільній формі, зміст якої підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, в наданій учасником, у складі тендерної пропозиції, зведеній довідці про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі № 922/2 від 07.10.2020 р. не має інформації про відсутність підстави, передбаченої частиною 2 ст. 17 Закону, що є порушенням умов тендерної документації в цій частині;
- У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". Учасником не надана довідка/пояснення щодо причин відсутності даної інформації.
Але Скаржник не згоден з підставами відхилення його пропозиції в участі у відкритих торгах за кодом ДК 021:2015-14210000-6 «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі», пісок митий кар’єрний природний, у зв’язку з тим, що вищезазначене відхилення Замовника є необґрунтованим, неправомірним, що в цілому порушує права учасника та Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовником була відхилена наша пропозиція на закупівлю піску митого з наступних підстав: на думку замовника документ наданий нами в тендерній пропозиції «паспорт радіаційної якості сировини і будівельного матеріалу на Олександрівське родовище піску ділянки «Комінтерн-1», «Комінтерн-2» с. Бузьке», виданий ПрАТ «Микитівський гранітний кар'єр», не може вважатися дійсним, чинним та достовірним паспортом радіаційної якості сировину (піску), надання якого передбачає п. 8.2. Додатку 3 тендерної документації, оскільки, згідно діючих державних будівельних норм України При цьому посилаючись на ДБН В.1.4-2-01-97 «Радіаційний контроль будівельних матеріалів та об’єктів будівництва» Однак ДБН В.1.4-2-01-97 на якій посилається замовник втратив свою чинність згідно Наказу міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14 листопада 2014 року за №302(наказ додається). При цьому хочемо зауважити, що вимога надати паспорт радіаційної якості не відповідає вимогам діючого законодавства. Підтвердженням цього є прикріплення іншими учасниками закупівлі паспортів, у яких закінчився термін дії (1 рік з моменту видачі. Оскільки в спецдозволі на користування надрами в кожного виробника в особливих умовах зазначено обов’язковість проведення щорічного радіаційного контролю) (паспорта надаються). Це пояснюється тим, що жодна лабораторія, відділи лабораторних досліджень та лабораторні центри, які акредитовані Держстандартом або МОЗ України не надають паспорта на будівельні матеріали, так як ДБН В.1.4-2-01-97 втратив свою чинність. Лабораторії здійснюють контроль за будівельними матеріалами та об’єктами будівництва (згідно нрбу-97/д-2000) та видають протокол випробувань питомої сумарної активності, який нами було надано в тендерній пропозиції (35 протокол радіації пісок. Pdf).
Стосовно довідки про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі: в наданій нами довідці до тендерної пропозиції, складеній в довільній формі присутня інформація про відсутність підстави, передбаченої частиною 2 ст. 17 Закону (ПрАТ «Микитівський гранітний кар'єр» підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5,6,12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону). Щодо відхилення стосовно відсутності інформації у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" хочемо зауважити, що Двадцять восьмого квітня 2020 року набрав чинності Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 06.12.2019 № 361-IX (далі – Закон № 361-IX), яким суттєво змінюються вимоги й процедура розкриття інформації про кінцевих бенефіціарних власників юридичних осіб.
Згідно з пунктом 9 частини другої статті 9 Закону № 755-IV (у редакції Закону № 361-IX), в ЄДР повинна міститися така інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи (у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник – юридична особа):
1. прізвище, ім’я, по батькові (за наявності);
2. дата народження;
3. країна громадянства;
4. серія та номер паспорта громадянина України або паспортного
документа іноземця;
5. місце проживання;
6. реєстраційний номер облікової картки платника податків (за
наявності);
7. повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента)
засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим
бенефіціарним власником;
8. характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу).
Пунктом 4 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 361-IХ передбачено, що юридичні особи, зареєстровані до набрання чинності цим Законом, подають державному реєстратору інформацію про кінцевого бенефіціарного власника в обсязі, визначеному цим Законом, та структуру власності протягом трьох місяців з дня набрання чинності нормативно-правовим актом, яким буде затверджена форма та зміст структури власності.
Станом на 22.10.2020 року нормативно-правовий акт, яким затверджена форма та зміст структури власності не набрав чинності, тому відповідно до розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 361-IХ юридичні особи, зареєстровані до набрання чинності цього Закону не мають подавати державному реєстратору інформацію про кінцевого бенефіціарного власника в обсязі, визначеному цим Законом, та структуру власності.
Тобто, подія з якою починається відлік тримісячного терміну для внесення інформації про кінцевого бенефіціарного власника в обсязі, визначеному Законом № 361-IХ, та структуру власності починається з дня набрання чинності нормативно-правового акту, яким буде затверджена форма та зміст структури власності. Проте, деякі державні реєстратори без набрання чинності вищезазначеного нормативно-правового акту, приймають інформації про кінцевого бенефіціарного власника в обсязі, визначеному Законом № 361-IХ, та структуру власності для внесення її до ЄДР.
Відповідно до пункту 9 частини другої статті 9 Закону про державну реєстрацію в Єдиному державному реєстрі містяться відомості саме про юридичну особу (крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб), у тому числі – інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи.
Отже, інформацію про кінцевого бенефіціарного власника зазначають саме юридичні особи. Згідно Рішення від 29.07.2020 року № 14626, оголошення № UA-2020-05-07-005097-b, уповноважений орган оскарження також розділяє дане твердження.
До того ж, Антимонопольний комітет України у Рішенні від 10.07.2020 року № 13435, оголошення № UA-2020-05-26-002622-b, зазначає, що у разі якщо кінцевим бенефіціарним власником (контролером) юридичної особи є саме юридична особа у ЄДР має бути зазначена відповідна інформація або причина її відсутності.
Враховуючи вищезазначене, можемо дійти висновку, що замовник не має права відхиляти тендерні пропозиції учасників у разі відсутності в ЄДР інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) якщо кінцевим бенефіціарним власником (контролером) юридичної особи є фізична особа.
Також нами була направлена Вимога про надання додаткової інформації стосовно відхилення нашої пропозиції відповідно до п.3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», але відповідь на момент подачі Скарги відповідь замовника відсутня.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо що Замовник порушив принцип здійснення закупівель встановлених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» , об’єктивне та неупереджене рішення стосовно кваліфікації учасника.
Відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», -
ПРОШУ:
1. Прийняти до розгляду скаргу ПрАТ «Микитівський гранітний кар`єр», щодо порушення Філією «Центр будівельних монтажних робіт та експлуатації будівельних споруд» АТ «Українська залізниця» законодавства в сфері публічних закупівель про відхилення тендерної пропозиції скаржника.
2. Зобов’язати Філію «Центр будівельних монтажних робіт та експлуатації будівельних споруд» АТ «Українська залізниця» (код ЄДРПОУ 41149437, місцезнаходження: 03035, м. Київ, вул. Льва Толстого, буд. 61) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПрАТ «Микитівський гранітний кар`єр» предмет закупівлі код ДК 021:2015-14210000-6 «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі», пісок митий кар’єрний природний.
3. Зобов’язати Філію «Центр будівельних монтажних робіт та експлуатації будівельних споруд» АТ «Українська залізниця» (код ЄДРПОУ 41149437, місцезнаходження: 03035, м. Київ, вул. Льва Толстого, буд. 61) допустити до електронного аукціону тендерну пропозицію ПрАТ «Микитівський гранітний кар`єр» предмет закупівлі код ДК 021:2015-14210000-6 «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі», пісок митий кар’єрний природний чи відмінити торги.
Додаток:
1. Протокол випробувань питомої сумарної активності.
2. Відсутність підстав.
3. Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 302 від 04.11.2014 р.
4. Протокол дослідження ПП «Спецторгресурс».
5. Протокол досліджень ПП «Будтехнологія-В».
6. Платіжне доручення про сплату плати за подання скарги до органу оскарження.
Пов'язані документи:
Учасник
- протокол дослідження ПП Спецторгресурс 23.10.2020 16:37
- протокол випробувань питомої сумарної активності 23.10.2020 16:37
- скарга 23.10.2020 16:37
- відсутність підстав 23.10.2020 16:37
- Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №302 від 04.11.2014 р. 23.10.2020 16:37
- протокол дослідження ПП Будтехнологія 23.10.2020 16:37
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
25.10.2020 23:03
Вимога
Є відповідь
необгрунтоване відхилення
Номер:
fe5ba5cd164a43ec841bc6053c8fa40e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-13-000061-c.a2
Назва:
необгрунтоване відхилення
Вимога:
Вимога
Вами була відхилена наша пропозиція на закупівлю піску митого з наступних підстав: документ наданий нами в тендерній пропозиції «паспорт радіаційної якості сировини і будівельного матеріалу на Олександрівське родовище піску ділянки «Комінтерн-1», «Комінтерн-2» с. Бузьке», виданий ПрАТ «Микитівський гранітний кар'єр», не може вважатися дійсним, чинним та достовірним паспортом радіаційної якості сировину (піску), надання якого передбачає п. 8.2. Додатку 3 тендерної документації, посилаючись при цьому на ДБН В.1.4-2-01-97 «Радіаційний контроль будівельних матеріалів та об’єктів будівництва». Однак ДБН В.1.4-2-01-97 втратив свою чинність згідно Наказу міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14 листопада 2014 року за №302(наказ додається). Тому відхилення Вами нашої тендерної пропозиції з підстав відсутності паспорту радіаційної якості не відповідає вимогам діючого законодавства. Підтвердженням цього є прикріплення іншими учасниками закупівлі паспортів, у яких закінчився термін дії (1 рік з моменту видачі. Оскільки в спецдозволі на користування надрами в кожного виробника в особливих умовах зазначено обов’язковість проведення щорічного радіаційного контролю). Це пояснюється тим, що жодна лабораторія, відділи лабораторних досліджень та лабораторні центри, які акредитовані Держстандартом або МОЗ України не надають паспорта на будівельні матеріали, так як ДБН В.1.4-2-01-97 втратив свою чинність. Лабораторії здійснюють конроль за будівельними матеріалами та об’єктами будівництва (згідно нрбу-97/д-2000) та видають протокол випробувань питомої сумарної активності, який нами було надано в тендерній пропозиції (35 протокол радиации песок. Pdf).
Щодо довідки про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі: в наданій нами довідці, складеній в ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ присутня інформація про відсутність підстави, передбаченої частиною 2 ст. 17 Закону (ПрАТ «Микитівський гранітний кар'єр» ПІДТВЕРДЖУЄ ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВ, передбачених пунктами 5,6,12 і 13 частини першої та ЧАСТИНОЮ ДРУГОЮ статті 17 Закону). Щодо відхилення стосовно відсутності інформації у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" повідомляємо наступне: Двадцять восьмого квітня 2020 року набрав чинності Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 06.12.2019 № 361-IX (далі – Закон № 361-IX), яким суттєво змінюються вимоги й процедура розкриття інформації про кінцевих бенефіціарних власників юридичних осіб.
Згідно з пунктом 9 частини другої статті 9 Закону № 755-IV (у редакції Закону № 361-IX), в ЄДР повинна міститися така інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи (у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник – юридична особа):
1. прізвище, ім’я, по батькові (за наявності);
2. дата народження;
3. країна громадянства;
4. серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця;
5. місце проживання;
6. реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності);
7. повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником;
8. характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу).
Пунктом 4 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 361-IХ передбачено, що юридичні особи, зареєстровані до набрання чинності цим Законом, подають державному реєстратору інформацію про кінцевого бенефіціарного власника в обсязі, визначеному цим Законом, та структуру власності протягом трьох місяців з дня набрання чинності нормативно-правового акту, яким буде затверджена форма та зміст структури власності.
Станом на 21.10.2020 року нормативно-правовий акт, яким затверджена форма та зміст структури власності не набрав чинності, тому відповідно до розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 361-IХ юридичні особи, зареєстровані до набрання чинності цього Закону не мають подавати державному реєстратору інформацію про кінцевого бенефіціарного власника в обсязі, визначеному цим Законом, та структуру власності.
Тобто, подія з якою починається відлік тримісячного терміну для внесення інформації про кінцевого бенефіціарного власника в обсязі, визначеному Законом № 361-IХ, та структуру власності починається з дня набрання чинності нормативно-правового акту, яким буде затверджена форма та зміст структури власності.
Відповідно до пункту 9 частини другої статті 9 Закону про державну реєстрацію в Єдиному державному реєстрі містяться відомості саме про юридичну особу (крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб), у тому числі – інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи.
Отже, інформацію про кінцевого бенефіціарного власника зазначають саме юридичні особи. Згідно Рішення антимонопольного комітету від 29.07.2020 року № 14626, оголошення № UA-2020-05-07-005097-b, Уповноважений орган оскарження також розділяє дане твердження.
До того ж, Антимонопольний комітет України у Рішенні від 10.07.2020 року № 13435, оголошення № UA-2020-05-26-002622-b, зазначає, що у разі якщо кінцевим бенефіціарним власником (контролером) юридичної особи є саме юридична особа у ЄДР має бути зазначена відповідна інформація або причина її відсутності.
Враховуючи вищезазначене, можемо дійти висновку, що замовник не має права відхиляти тендерні пропозиції учасників у разі відсутності в ЄДР інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) якщо кінцевим бенефіціарним власником (контролером) юридичної особи є фізична особа.
Крім цього хочемо зазначити, що замовником не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим замовник порушив п.9. ст. 26. Закону.
На підставі вищезазначеного, вважаємо відхилення нашої пропозиції зазначеної в опису кваліфікації є необґрунтованою, у зв’язку з чим вимагаємо допустити нас до участі у відкритих торгах.
Пов'язані документи:
Учасник
- 2 відсутність підстав.pdf 22.10.2020 16:03
- Наказ 22.10.2020 16:03
- протокол дослідження питомої активності 22.10.2020 16:03
Дата подачі:
22.10.2020 16:08
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що Замовник розглянув документи тендерних пропозицій усіх учасників процедури закупівлі та опублікував протокол їх розгляду і вважаємо Вашу вимогу безпідставною, а саме:
- стосовно того, що відхилення тендерної пропозиції з підстав відсутності паспорту радіаційної якості не відповідає вимогам діючого законодавства повідомляємо, що в наданому учасником ПрАТ «Микитівський гранітний кар’єр», у складі тендерної пропозиції, протоколі випробувань питомої сумарної активності піску № 1368/20 від 01.10.2020 (35 протокол радиации песок. PDF), виданого ДП «Миколаївський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» є чітке посилання на нормативний документ ДБН В.14-97 (ДБН В.1.4-2-01-97) «Державні будівельні норми «Система норм та правил зниження рівня іонізуючих випромінювань природних радіонуклідів в будівництві» та не має жодного посилання на НРБУ-97/д-2000. Таким чином, наданий учасником ПрАТ «Микитівський гранітний кар’єр», у складі тендерної пропозиції, протокол випробувань сумарної активності піску не є чинним та достовірним, оскільки вимірювання сумарної питомої активності піску, засвідчені в даному протоколі, проводились згідно ДБН, який втратив свою чинність,
- згідно частини 2 п.п.1.1 Розділу 3 тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та вимогам установленим статтею 17 Закону, згідно Додатку 2 до тендерної документації, а саме: учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5,6,12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді зведеної довідки, складеної учасником у довільній формі, зміст якої підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. В наданій учасником ПрАТ «Микитівський гранітний кар’єр», у складі тендерної пропозиції, зведеній довідці про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі № 922/2 від 07.10.2020 р. не має інформації про відсутність підстави, передбаченої частиною 2 ст. 17 Закону, а саме: інформації стосовно того, що учасник не має не виконаних своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з Замовником, що є порушенням умов тендерної документації в цій частині,
- згідно частини 8 п. п.1 Розділу 3 тендерної документації, у разі відсутності у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, яка є учасником, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку/пояснення щодо причин відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань* з посиланням на відповідні положення чинного законодавства України. Учасник ПрАТ «Микитівський гранітний кар’єр» не надав таку довідку/пояснення, у складі тендерної пропозиції
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Необгрунтоване відхилення
Номер:
b31878c89e5a40589282ae7393b90e2f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-13-000061-c.a1
Назва:
Необгрунтоване відхилення
Вимога:
Вимога
Вами була відхилена наша пропозиція на закупівлю піску митого з наступних підстав: документ наданий нами в тендерній пропозиції «паспорт радіаційної якості сировини і будівельного матеріалу на Олександрівське родовище піску ділянки «Комінтерн-1», «Комінтерн-2» с. Бузьке», виданий ПрАТ «Микитівський гранітний кар'єр», не може вважатися дійсним, чинним та достовірним паспортом радіаційної якості сировину (піску), надання якого передбачає п. 8.2. Додатку 3 тендерної документації, При цьому Ви посилаєтесь на ДБН В.1.4-2-01-97 «Радіаційний контроль будівельних матеріалів та об’єктів будівництва». Однак ДБН В.1.4-2-01-97 втратив свою чинність згідно Наказу міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14 листопада 2014 року за №302(наказ додається). Тому відхилення Вами нашої тендерної пропозиції з підстав відсутності паспорту радіаційної якості не відповідає вимогам діючого законодавства. Підтвердженням цього є прикріплення іншими учасниками закупівлі паспортів, у яких закінчився термін дії (1 рік з моменту видачі. Оскільки в спецдозволі на користування надрами в кожного виробника в особливих умовах зазначено обов’язковість проведення щорічного радіаційного контролю). Це пояснюється тим, що жодна лабораторія, відділи лабораторних досліджень та лабораторні центри, які акредитовані Держстандартом або МОЗ України не надають паспорта на будівельні матеріали, так як ДБН В.1.4-2-01-97 втратив свою чинність. Лабораторії здійснюють конроль за будівельними матеріалами та об’єктами будівництва (згідно нрбу-97/д-2000) та видають протокол випробувань питомої сумарної активності, який нами було надано в тендерній пропозиції (35 протокол радиации песок. Pdf).
Щодо довідки про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі: в наданій нами довідці, складеній в ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ присутня інформація про відсутність підстави, передбаченої частиною 2 ст. 17 Закону (ПрАТ «Микитівський гранітний кар'єр» ПІДТВЕРДЖУЄ ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВИ, передбачених пунктами 5,6,12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону). Щодо відхилення стосовно відсутності інформації у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" повідомляємо наступне: Двадцять восьмого квітня 2020 року набрав чинності Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 06.12.2019 № 361-IX (далі – Закон № 361-IX), яким суттєво змінюються вимоги й процедура розкриття інформації про кінцевих бенефіціарних власників юридичних осіб.
Згідно з пунктом 9 частини другої статті 9 Закону № 755-IV (у редакції Закону № 361-IX), в ЄДР повинна міститися така інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи (у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник – юридична особа):
1. прізвище, ім’я, по батькові (за наявності);
2. дата народження;
3. країна громадянства;
4. серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця;
5. місце проживання;
6. реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності);
7. повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником;
8. характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу).
Пунктом 4 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 361-IХ передбачено, що юридичні особи, зареєстровані до набрання чинності цим Законом, подають державному реєстратору інформацію про кінцевого бенефіціарного власника в обсязі, визначеному цим Законом, та структуру власності протягом трьох місяців з дня набрання чинності нормативно-правового акту, яким буде затверджена форма та зміст структури власності.
Станом на 21.10.2020 року нормативно-правовий акт, яким затверджена форма та зміст структури власності не набрав чинності, тому відповідно до розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 361-IХ юридичні особи, зареєстровані до набрання чинності цього Закону не мають подавати державному реєстратору інформацію про кінцевого бенефіціарного власника в обсязі, визначеному цим Законом, та структуру власності.
Тобто, подія з якою починається відлік тримісячного терміну для внесення інформації про кінцевого бенефіціарного власника в обсязі, визначеному Законом № 361-IХ, та структуру власності починається з дня набрання чинності нормативно-правового акту, яким буде затверджена форма та зміст структури власності.
Відповідно до пункту 9 частини другої статті 9 Закону про державну реєстрацію в Єдиному державному реєстрі містяться відомості саме про юридичну особу (крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб), у тому числі – інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи.
Отже, інформацію про кінцевого бенефіціарного власника зазначають саме юридичні особи. Згідно Рішення антимонопольного комітету від 29.07.2020 року № 14626, оголошення № UA-2020-05-07-005097-b, Уповноважений орган оскарження також розділяє дане твердження.
До того ж, Антимонопольний комітет України у Рішенні від 10.07.2020 року № 13435, оголошення № UA-2020-05-26-002622-b, зазначає, що у разі якщо кінцевим бенефіціарним власником (контролером) юридичної особи є саме юридична особа у ЄДР має бути зазначена відповідна інформація або причина її відсутності.
Враховуючи вищезазначене, можемо дійти висновку, що замовник не має права відхиляти тендерні пропозиції учасників у разі відсутності в ЄДР інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) якщо кінцевим бенефіціарним власником (контролером) юридичної особи є фізична особа.
Крім цього хочемо зазначити, що замовником не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим замовник порушив п.9. ст. 26. Закону.
На підставі вищезазначеного, вважаємо відхилення нашої пропозиції зазначеної в опису кваліфікації є необґрунтованою, у зв’язку з чим вимагаємо допустити нас до участі у відкритих торгах.
Пов'язані документи:
Учасник
- Наказ 22.10.2020 15:36
- відсутність підстав 22.10.2020 15:36
- протокол дослідження питомої активності 22.10.2020 15:36
Опис причини скасування:
незагрузився докумти
Дата скасування:
22.10.2020 15:38