-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Мультимедійне обладнання для НУШ
Завершена
114 285.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 571.43 UAH
мін. крок: 0.5% або 571.43 UAH
Період оскарження:
12.09.2020 20:49 - 17.09.2020 10:00
Вимога
Залишено без розгляду
дискримінаційні вимоги
Номер:
a231b99d1dff45fab0824b22d7123ab1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-12-000057-c.a3
Назва:
дискримінаційні вимоги
Вимога:
це стосується і вимоги надати "методичні матеріали для різних видів робіт відповідно до освітніх та навчальних програм НУШ, 1-4 класи;"просимо внемти зміни та усунути дану вимогу!
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокольне рішення УО №18.docx 17.09.2020 10:00
Дата подачі:
16.09.2020 20:39
Вирішення:
Вашу вимогу задоволено частково: прибране слово "методичні", оскільки дане обладнання буде використовуватися в класах НУШ і має відповідати вимогам Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, затвердженого наказом МОН від 07 лютого 2020 року № 143, зареєстрованим в Мінюсті 11 березня 2020 року за № 258/34541 та не можуть відрізнятися від встановлених Наказом
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
20.09.2020 10:02
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
9c7397edc96b4800a33b9c1e14349aea
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-12-000057-c.b2
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замонику!Додатком №1 тендерної документації а саме в інтерактивній дошці встановлено опис програмного забезпечення : Спеціалізоване програмне забезпечення, яке постачається в комплекті з інтерактивною дошкою повинно мати багатомовний інтерфейс (український, англійський обов’язково), інструментарій для створення, редагування та демонстрації інтерактивного навчального матеріалу та містити інструментарій для редагування; можливість налаштування об’єктів на сторінці електронного конспекту засобами ПЗ (переміщення, зміна розміру, дублювання, поворот на заданий кут, блокування тощо); наявність швидкої навігації по сторінці; наявність вбудованих інструментів для створення відеоконспекту уроку, знімків екрану, звукозапису, цифрової камери, що дає можливість редагувати, анотувати інформацію, отриману з документ-камери; бібліотеку ресурсів та шаблонів, яка містить навчальні матеріали, які легко та швидко можна застосовувати та поповнювати при підготовці до занять та під час проведення уроків у 1-4 класах за програмою НУШ; функція автозбереження конспекту уроку з можливістю налаштування інтервалу зберігання; можливість збереження, друкування конспекту уроків, імпорту та експорту в програми Microsoft Office. Можливість пробного тестування україномовної версії з періодом до 10 днів (дана функція має бути на сайті виробника - зазначити посилання) Учасник має зазначити посилання на сайт виробника Спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення для підтвердження його характеристик.
Це є Програмне забезпечення Klassmate Presenter дистриб’ютором якого є Інститут новітніх технологій в освіті Посилання на сайт - http://into-edu.com/index.php?route=product/product&product_id=73 .Дана вимога є дискримінаційною адже звужую коло учасників.Вимагаємо внести зміни та прибрати дану вимогу ,щоб інші учасники мали можливість запропонувати декілька ,як мінімум 2 види прогамного забезпечення !
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокольне рішення УО №18.docx 17.09.2020 09:58
Дата подачі:
16.09.2020 20:17
Вирішення:
Ваша вимога є некоректною, так як вказаний нами інструментарій присутній в програмному забезпеченні багатьох інтерактивних дошок.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
f2d0db3ac5384071ac39b2b845934e22
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-12-000057-c.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від виробника, офіційного дистриб’ютора є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Пов'язані документи:
Замовник
- ПРОТОКОЛ 17.docx 15.09.2020 10:42
Дата подачі:
14.09.2020 16:19
Вирішення:
Відповідно до абз. 3 ч. 7 ст. 14 Закону внесено зміни до умов до предмету закупівлі
Статус вимоги:
Задоволено