-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 33600000-6 Фармацевтична продукція (МЕДАКСОН (Ceftriaxone, ДК 021:2015: 33631400-6); ЦЕФТРІАКСОН (Ceftriaxone, ДК 021:2015: 33631400-6)
Постачальник повинен поставити Замовнику товар, якість якого відповідає Державним стандартам України, умовам і вимогам, що чинні та діють до товарів даного типу в Україні. Категорія Замовника: підприємства зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»/ Термін поставки: протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту направлення Замовником Заявки на адресу Учасника. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (більш детально в тендерній документації)
Завершена
543 020.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 715.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 715.10 UAH
Період оскарження:
11.09.2020 17:42 - 23.09.2020 00:00
Вимога
Без відповіді
СКАРГА НА НЕПРАВОМІРНІ ДІЇ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ТОРГІВ ТОВ "БАДМ"
Номер:
4b8115c8d2c343d89e67aa039064c19c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-11-013046-b.b2
Назва:
СКАРГА НА НЕПРАВОМІРНІ ДІЇ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ТОРГІВ ТОВ "БАДМ"
Вимога:
1) ЩОДО НАРАХУВАННЯ ПДВ НА ЛІКАРСЬКІ ЗАСОБИ.
Цінова пропозиція ТОВ «БаДМ» безпідставно розрахована без нарахування ПДВ та без дотримання вимог Розділу V, частини, пункту 1.2.ТД, ЗУ «Про публічні закупівлі» (Перехідні положення ст.3-1 ) та Податкового кодексу України!!!
Звертаємо увагу на те, що Замовник закупляє лікарські засоби не для заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (covid-19). Це підтверджується видом процедури та відсутності інформації щодо відміток електронному оголошенні та документації про те, що це закупляється під Сovid-19.
2) ЩОДО РОЗРАХУНКУ ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ.
Запропонована ціна за одиницю товару Учасника торгів ТОВ «БаДМ» по позиції товару під порядковим номером 2 є нижчою від ціни, що зареєстрована в реєстрі оптово-відпускних цін на лікарські засоби в Україні. В даному випадку розрахунок пропонованої цінової пропозиції здійснено без дотримання вимог Постанови КМУ від 17 жовтня 2008 р. № 955, ЗУ «Про ціни і ціноутворення»!!! Тобто така пропозиція учасника торгів є штучно заниженою, що в результаті може стати причиною щодо підняття ціни за одиницю, тим самим зменшення загальної кількості товару та порушення Замовником принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності!!!
1) ЦЕФТРІАКСОН-БХФЗ учасник пропонує по ціні: 9,24 грн. Зареєстрована ціна в реєстрі 15.88 грн.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.docx 13.10.2020 01:58
Дата подачі:
13.10.2020 01:58
Вимога
Відхилено
Внесення змін до документації
Номер:
1a026b06eb86494286912141d7d0ea02
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-11-013046-b.a1
Назва:
Внесення змін до документації
Вимога:
Додатком 4 тендерної документації зазначено наступне:
«Якщо учасник пропонує інший товар (еквівалент) ніж передбачений цією Документацією, то учасник повинен надати:
1) порівняльну таблицю, що підтверджує відповідність запропонованого товару по відношенню до того, що закупляється (таблиця повинна містити порівняння по: МНН, найменування препарату, виробник, діючі речовини та їх кількість, лікарська форма препарату, дозування, фасування, номер реєстраційного посвідчення, термін дії реєстраційного посвідчення;
2) копію заключного звіту про проведення дослідження з оцінки біоеквівалентності та біодоступності даних препаратів (аналогів) та/або іншого документу який відображає однакові параметри (біологічні, токсикологічні, фармацевтичні та терапевтичні властивості препарату) про біоеквівалентність та біодоступність засобу, виданого уповноваженою установою/закладом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я;
3) до кожного еквівалента в тендерній документації додаються наступні документи: інструкція до застосування лікарського засобу, сертифікат якості, реєстраційні посвідчення. Стандартні характеристики еквіваленту товару, на який відбувається заміна, повинні відповідати вимогам діючих стандартів щодо даних товарів.
Усі посилання на конкретну торгівельну марку чи форму, патент, або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника — читати як вираз «або еквівалент». Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією документацію, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками»
З метою недопущення дискримінації учасників та підвищення конкуренції серед учасників, що відповідає основним принципам ЗУ «Про публічні закупівлі» та приведе в свою чергу до мінімізації витрат бюджетних коштів, просимо Вас внести зміни до Додатку 4 тендерної документації та викреслити, що в разі подання іншого товару (еквіваленту) учасник повинен надати копію заключного звіту про проведення дослідження з оцінки біоеквівалентності та біодоступності даних препаратів (аналогів) та/або іншого документу який відображає однакові параметри (біологічні, токсикологічні, фармацевтичні та терапевтичні властивості препарату) про біоеквівалентність та біодоступність засобу, виданого уповноваженою установою/закладом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я.
Це пов’язано з тим, що відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров'я України № 460 від 23.07.2015 р. біоеквівалентність для такого типу лікарських засобів доводиться при реєстрації лікарського засобу (входить в матеріали реєстраційного досьє, яке проходить повну експертизу), що підтверджується реєстраційним посвідченням. Тобто, у Замовника не повинно бути неяких сумнівів в біоеквівалентності запропонованого товару до того товару, який зазначено у вимогах до тендерної документації, при отриманні реєстраційних посвідчень на лікарський засіб, сертифікатів якості та інструкції на запропонований товар, надання яких замовник передбачив вимогами ТД.
В свою чергу, спроба Замовника зазначити підтвердження біоеквівалентності через надання учасниками заключного звіту про біоеквівалентність свідчить про дискримінаційні умови тендерної документації, у зв’язку з тим, що цей документ міститься тільки у реєстратора лікарського засобу і вже від його суб’єктивної позиції залежить надасть він цей документ або ні. Також, реєстратор вправі відмовити, посилаючись на те, що інші документи, а саме, по-перше реєстраційне посвідчення на лікарський засіб, по-друге, сертифікати якості та інструкції, свідчать про біоеквівалентність.
Саме такого висновку дійшла Постійно діюча адміністративна колегія АМКУ в своєму рішенні 3991-р/пк-пз від 02.03.2020р. (оголошення UA-2020-01-30-000354-b) та зобов’язало замовника усунути дискримінаційні порушення щодо надання заключного звіту про проведення дослідження з оцінки біоеквівалентності та біодоступності.
Таким чином, просимо внести зміни до ТД, прибравши вимогу надання заключного звіту про проведення дослідження з оцінки біоеквівалентності та біодоступності.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 188.pdf 17.09.2020 13:10
Дата подачі:
14.09.2020 14:29
Вирішення:
Розглянувши та проаналізувавши подану вимогу, тендерний комітет дійшов висновку про те, що підстави для внесення змін до Тендерної документації відсутні.
Вимоги Тендерної документації встановлені з дотриманням всіх принципів здійснення публічних закупівель. Законність наших дій підтверджується рішенням АМКУ (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-29-009282-c; номер скарги: ID: UA-2020-07-29-009282-C.B1).
Інформуємо Вас про те, що встановлена вимога в Тендерній документації щодо надання копії заключного звіту про проведення дослідження з оцінки біоеквівалентності та біодоступності даних препаратів (аналогів) та/або іншого документу який відображає однакові параметри (біологічні, токсикологічні, фармацевтичні та терапевтичні властивості препарату) про біоеквівалентність та біодоступність засобу, виданого уповноваженою установою/закладом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я, вже оскаржувалася до АМКУ (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-29-009282-c). В задоволенні скарги АМКУ відмовив (Рішення від 04.09.2020 №16723)!
Тендерна документація по закупівлі на яку Вами подано вимогу (UA-2020-09-11-012240-b), є аналогічною до вимог ТД тієї закупівлі (UA-2020-07-29-009282-c), що оскаржувалася в АМКУ та за результатами якої скаргу не задоволено! В даному випадку, ми належним чином обґрунтували та законодавчо підтвердили законність встановлення вимоги щодо надання копії заключного звіту про проведення дослідження з оцінки біоеквівалентності та біодоступності даних препаратів (аналогів) та/або іншого документу який відображає однакові параметри (біологічні, токсикологічні, фармацевтичні та терапевтичні властивості препарату) про біоеквівалентність та біодоступність засобу, виданого уповноваженою установою/закладом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я, у зв’язку із чим АМКУ відмовив скаржнику в задоволенні його скарги.
Статус вимоги:
Відхилено