• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Персональний комп’ютер в комплекті

Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, викладаються українською мовою.

Торги не відбулися

1 326 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 630.00 UAH
Період оскарження: 11.09.2020 15:52 - 24.09.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога до замовника

Номер: a5d7556f88534d32a287625cee8812db
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-11-011688-b.a3
Назва: Вимога до замовника
Вимога:
Керуючись ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємося з вимогою до Замовника Комунального некомерційного підприємства “Херсонська міська клінічна лікарня ім. О.С. Лучанського” Херсонської міської ради скасувати рішення про відхилення пропозиції ПП «НІК-СЕРВІС» Замовником після оголошення нас переможцем та надіслання повідомлення про намір укласти договір
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу: За результатами розгляду та оцінки тендерних пропозицій, керуючись частиною 2 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерним комітетом Комунального некомерційного підприємства «Херсонська міська клінічна лікарня ім. О.С. Лучанського» Херсонської міської ради прийнято рішення від 26.10.2020 № 159 про відміну торгів на закупівлю ДК 021:2015: 30210000-4 — Машин для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп’ютер в комплекті) у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій згідно із Законом України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Оскарження дії Замовника

Номер: cdb846fd37314fc08a9ee4b0dfbee002
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-11-011688-b.a2
Назва: Оскарження дії Замовника
Вимога:
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» звертаємося з вимогою до Голові тендерного комітету Замовника Комунального некомерційного підприємства “Херсонська міська клінічна лікарня ім. О.С. Лучанського” Херсонської міської ради надати додаткову інформацію по протоколу №150 від 21.10.2020. Надати роз’яснення до рішення задовільнити вимогу учасника ПП» ЛТ-ОФІС»- частково Керуючись частиною 4 статті 33 Закону учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Вимога учасника , який написав звернення не надає жодного порівняння своїй тендерної пропозицією з пропозицією переможця , а має тільки нічим не обґрунтовані вимоги до тендерної пропозиції переможця. Скаржник не довів та документально не підтвердив, яким чином оформлення пропозиції у наведений вище спосіб впливає на зміст пропозиції переможця. Між тім Замовник в порушення статті 33 Закону приймає на розгляд вимогу UA-2020-09-11-011688-b, та складає протокол в якому немає роз'яснення з яких причин Замовник прийняв рішення задовольнити вимоги учасника торгів ПП « ЛТ-ОФІС» - частково. Виходячи зі змісту протоколу не було на цьому засіданні тендерного комітету розгляду і обговорення правомірності вимог учасника-скаржника з зазначенням , не зазначено переваг його пропозиції та відсутні обґрунтування з яких причин було прийняття рішення про часткове задоволення цих вимог. І тут же в цьому ж протоколі Замовник приймає рішення переглянути протокол від 13.10.2020 №144 про визначення переможця торгів. Враховуючи викладене просимо Замовника відхилити вимогу учасника торгів ПП "ЛТ-ОФІС", (Код ЄДРПОУ:31917623) як таку що не відповідає вимогам Закону, скасувати зазначений протокол, та діяти відповідно до закону. Учасник-переможець залишає за собою право звернутися АМКУ, ДАСУ зі скаргою до дій замовника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Роз’яснення, з яких причин Замовник прийняв рішення задовільнити вимогу учасника торгів та відхилити тендерну пропозицію ПП «НІК – СЕРВІС», (Код ЄДРПОУ:31294417) викладені у протоколі тендерного комітету від 22.10.2020 № 155, який оприлюднено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» в електронній системі закупівель.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

оскарження визначення переможця

Номер: a9eef809249c4bdb885773991a7f4221
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-11-011688-b.c1
Назва: оскарження визначення переможця
Вимога:
Доброго дня! Шановний Замовнику, керуючись чинним законодавством України та Законом України Про публічні закупівлі інформуємо про невідповідність тендерної пропозиції учасника, якого визнано переможцем закупівлі та вимагаємо перегляну своє рішення керуючись наступним: В складі пропозиції учасника ПП "НІК - СЕРВІС" надано декларацію про відповідність Монітор LCD Dell, проте у документі відсутні печатка та підпис уповноваженої особи виробника товару, що засвідчує дійсність даного документу та підтверджує стосунки сертифікаційного органу з виробником, стор. 88 тендерної пропозиції учасника. Тобто документ наданий з відсутністю всієї (повної) інформації, а саме ненадання окремо інформації та документів, що підтверджують відповідність предмета закупівлі технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановленим замовником, що відповідно до ЗУ Про публічні закупівлі вважається як неподання учасником такого документу. В складі пропозиції учасника ПП "НІК - СЕРВІС" надано скан-копії документів, а саме сертифікатів справжність котрих неможливо визначити та перевірити строк іх дійсності, у зв'язку з тим, що текст таких документів є нечитабельним (нечітке зображення, відсутність окремих фрагментів/інформації документі на його копії), тобто вважаються такими, що не відповідають вимогам, а учасник таким, що не надав відповідного документу, що передбачає настання відповідних наслідків згідно ст. 31 ЗУ Про публічні закупівлі. В складі пропозиції учасника ПП "НІК - СЕРВІС" надано документ, передбачений Додатком 5 до тендерної документації "Загальні відомості про учасника торгів" з порушеннями, стор. 18 тендерної пропозиції учасника. Відповідно до форми даного додатку учасником необхідно вказати у п. 1.5 форми відсоткову ставку суб‘єкта підприємницької діяльності. Проте учасник ПП "НІК - СЕРВІС" всупереч вимогам замовника додатку 5 до тендерної документації не надав даної інформації чим порушив форму даного документа, а отже наданий документ не відповідає вимогам замовника, що призводить до відхилення тендерної пропозиції відповідно до ЗУ Про піблічні закупівлі. В складі пропозиції учасника ПП "НІК - СЕРВІС" надано документи на підтвердження інформації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), в якій повинна бути зазначена інформація щодо товару, що є предметом закупівлі. ПП "НІК - СЕРВІС" надано копію договору № 177 від 25.03.2020 року з КНП Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є.Є. Карабелеша Херсонської міської ради, предметом якого є наступний товар: ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп’ютер), що вказано у Специфікації до даного договору. Вимогою тендерної документації, Додаток 1 передбачено підтвердження даного кваліфікаційного підтвердження: "В підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник повинен надати копію аналогічного(их) договору(ів), завірену власноручним підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника (у разі її використання), з усіма додатками до договору (договорів), які є його (їх) невід’ємною частиною та документів, які свідчать про його (їх) виконання (актів приймання-передачі, накладних). Проте учасником ПП "НІК - СЕРВІС" надано копію видаткової накладної № 5716 від 27.03.2020 року, що не підтверджує виконання договору, оскільки в документі вказаний інакший товар, аніж передбачено предметом договору та вказано у Специфікації до договору, а саме: персональний комп'ютер COMEL Busines C500. Відповідно дану видаткову накладну неможливо віднести до поданого договору № 177 від 25.03.2020 року та підтвердити досвід виконання поставки. Усі визначені нами невідповідності тендерної пропозиції учасника ПП "НІК - СЕРВІС" є суттєвими та призводять таку пропозицію до відхилення відповідно до ЗУ. Із зазначених нами причин наявна відповідна позитивна практика Колегії АМКУ за посиланням на офіційному сайті https://amcu.gov.ua/news/uzagalnena-praktika-kolegiyi-amku-tipovi-prichini-oskarzhennya-zakupivel. Для уникнення таких обставин вимагаємо переглянути рішення Замовника щодо визначення переможцем закупівлі ПП "НІК - СЕРВІС" та відхилити тендерну пропозицію останнього як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника у відповідності до ЗУ Про публічні закупівлі.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Розглянувши вимогу та питання, зазначені в ній, тендерним комітетом Комунального некомерційного підприємства «Херсонська міська клінічна лікарня ім. О.С. Лучанського» Херсонської міської ради прийнято рішення: 1. Задовільнити вимогу учасника торгів ПП "ЛТ-ОФІС", (Код ЄДРПОУ:31917623) частково; 2. Переглянути рішення тендерного комітету від 13.10.2020 № 144 про визначення переможцем торгів на закупівлю ДК 021:2015: 30210000-4 — Машин для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп’ютер в комплекті) ПП «НІК – СЕРВІС».
Статус вимоги: Задоволено