• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт частини будівлі КНДЗ «Привовчанський ясла-садок «Ромашка» загального розвитку за адресою: вул.Перемоги, 16 с.Привовчанське Павлоградського району Дніпропетровської області

Завершена

3 250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 250.00 UAH
Період оскарження: 11.09.2020 15:11 - 23.09.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на дії Замовника

Номер: 52fbb972170b40d0afde5f0733d56664
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-11-010460-b.c2
Назва: СКАРГА на дії Замовника
Скарга:
скарга
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 28.10.2020 12:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.10.2020 19:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 16.11.2020 22:49
Дата виконання рішення Замовником: 17.11.2020 12:35
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовник, на виконання рішення АМКУ№20970-р/пк-пз від 11.11.2020р., надає Протокол щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т"
Автор: ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т", Тетяна Володимирівна Доценко +380675602501 5602501@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Вимога про скасування Протоколу засідання тендерного комітету Троїцької сільської ради про відхилення тендерної пропозицій учасника у процедурі відкритих торгів на закупівлю робіт від 05 жовтня 2020 року.

Номер: f60462905fbb4467956426a4286cbe4f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-11-010460-b.a1
Назва: Вимога про скасування Протоколу засідання тендерного комітету Троїцької сільської ради про відхилення тендерної пропозицій учасника у процедурі відкритих торгів на закупівлю робіт від 05 жовтня 2020 року.
Вимога:
Протоколом засідання тендерного комітету Троїцької сільської ради про відхилення тендерних пропозицій учасника у процедурі відкритих торгів на закупівлю робіт від 05 жовтня 2020 року було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т». Учасник не погоджується з таким рішенням тендерного комітету з наступних підстав: 1. Позиція Замовника: до Договору оренди №57-ТМ від 01.06.2017р. Учасником, після вимоги про усунення порушень щодо ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», було довантажено Додаток №2, в якому надано перелік орендованої техніки згідно Довідки про наявність обладнання, техніки, матеріально-технічної бази. Але дата Додатку №2 від 05.02.2018р, яка ніяк не відноситься до Договору оренди від 01.06.2017р. Спростування: У файлі « 2.1 Про наявність обладнання та МТБ.pdf» пропозиції знаходиться Договір оренди №57-ТМ від 01.06.2017р у якому: визначено предмет договору п.1.1. Виконавець зобов’язаний надати, а Замовник прийняти будівельні машини і механізми для роботи на об’єкті Замовника; п.5.3. Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за ним, але не довше ніж до «31» грудня 2017 року. Договір автоматично пролонгується наступного року, якщо жодна із сторін не заявила про бажання його розірвати до 31 грудня поточного року. Кількість пролонгацій не обмежена ; Додаткова угода до Договору оформлюється за такими ж правилами, що й сам Договір. Додаток №2 від 05.02.2018 р. до Договору оренди №57-ТМ від 01.06.2017р. є за своїм змістом та оформленням – Додаткова угода до договору, яка підтверджує пролонгацію первинного договору та надання додаткових послуг у 2018 році. Таким чином трактування Замовником господарських відносин що виникли між сторонами у Договорі оренди №57-ТМ від 01.06.2017р. – не є компетенцією Замовника, рішення суду щодо признання цього договору розірваним або недійним – відсутнє. Отже, Замовник перевісив свої повноваження, та безпідставно відхилив пропозицію учасника у цій частині. 2. Позиція Замовника: «у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 21.09.2020р, вказано що Ковач М.В. - підсобний робітник. Після вимоги про усунення порушень щодо ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», було довантажено Наказ від 14.09.2020 р., що Ковач М.В. нібито переведений з монтажника будівельного на слюсара-сантехніка; Перевіряючи дані які надає Учасник до вимоги про усунення порушення, тобто в тендерній пропозиції, та після неї, Замовник приходить до висновку про недостовірність даних». Спростування: Згідно ч.4. Постанови КМУ «Про трудові книжки працівників» від 27 квітня 1993 р. № 301 : «Відповідальність за організацію ведення обліку, зберігання і видачу трудових книжок покладається на керівника підприємства, установи, організації, представництва іноземного суб’єкта господарювання. За порушення встановленого порядку ведення, обліку, зберігання і видачі трудових книжок посадові особи несуть дисциплінарну, а в передбачених законом випадках іншу відповідальність». Замовник не має рішення суду щодо порушення ведення трудової книжки, а Ковач М.В. не звертався до суду з таким позовом про порушення його права на працю, таким чином Замовник не має права стверджувати що надані недостовірні данні у тендерній пропозиції. Замовник мав право звернутися до державних органів з перевіркою наданої інформації згідно ЗУ «Про публічні закупівлі». У відповідності до ч.15 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Таким чином учасник не порушив ведення обліку, зберігання і видачу трудових книжок. Учасником не було внесено запис до трудової книжки стосовно переведення Ковача М.В. на іншу посаду. На працівника Ковача М.В. було надано наказ про призначення на посаду, згідно штатного розпису нараховується заробітна плата та відраховуються усі податки і збори щодо цього працівника, а не відповідно до трудової книжки. Уряд проводить Реформу трудового законодавства. Основними принципами запропонованої Урядом реформи є лібералізація трудового законодавства, спрямована на створення рівних правил гри та балансу інтересів працівників і роботодавців, надання стимулів для розвитку бізнесу, спрощення входу-виходу з трудових відносин у поєднанні з ефективними механізмами захисту від раптової втрати роботи, полегшення пошуку нової роботи та зниження рівня безробіття. Замовник своїм рішенням порушив ст.19 Конституції України – «Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством». Отже, Замовник не довів порушення з боку учасника щодо працевлаштування працівника та не скористався своїм правом звернутися за підтвердженням інформації згідно ч.15 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі». 3. Позиція Замовника: також, Учасник не надає жодного Протоколу засідання комісії з перевірки знань з «Охорони праці», «Промислової безпеки у будівництві», «Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями», «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів». Лише надано «Протокол засідання атестаційної комісії з атестації зварника Пестрякова О.В.. Спростування: У тендерній документації Замовник вимагав у п.14 ч.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: «протокол з засідання комісії з перевірки знань з «Охорони праці», «Промислової безпеки у будівництві», «Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями», «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів», «Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра» (Постанова КМУ №207 від 03.03.2020р. Додаток 6) або дозволи на виконання (ведення) будівельних, небезпечних робіт дійсні на дату завершення робіт»; Виходячи з того що Замовник дозволяв надати документи на вибір, то учасник надав дозволи на виконання (ведення) будівельних, небезпечних робіт дійсні на дату завершення робіт. Тому у Замовника не було підстав відхиляти пропозицію учасника. Виходячи із вищі наведеного та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» та чинним Законодавством України, Просимо: - скасувати Протокол засідання тендерного комітету Троїцької сільської ради про відхилення тендерних пропозицій учасника у процедурі відкритих торгів на закупівлю робіт від 05 жовтня 2020 року . Додаток: - посвідчення Ковача М.В.; - Додаток № 2 від 05.02.2018р до Договору оренди №57-ТМ від 01.06.2017р.; - Договір оренди № 57-ТМ від 01.06.2017р.
Вирішення: Тендерний комітет Виконавчого комітету Троїцької сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області розглянув Вашу вимогу від 07.10.2020 року UA-2020-09-11-010460-b.a1 та повідомляє наступне. Щодо пунктів, які зазначені у Протоколі відхилення пропозиції ТОВ «АЛЬТЕРНАТИВА–Т» на відповідність вимогам тендерної документації, Замовника не задовільнила Вимога з роз’ясненнями від даного Учасника. Також, по інформації, що міститься в Єдиному державному реєстрі судових рішень з’ясовано, що в Павлоградському міськрайонному суді відбувається розгляд кримінального провадження (1-кп/185/63/20, № справи 185/1391/18) на підставі обвинувального акта за обвинуваченням посадових осіб ТОВ «Альтернатива Т» в особі Доценко Т.В. у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч.ч. 1, 2 ст. 367 КК України, ч.ч. 2, 4 ст. 191, ч.ч. 1, 2 ст. 366 КК України, внесеного в Єдиний реєстр досудових розслідувань за № 42017041880000006. В матеріалах суду, зокрема ухвалах суду по справам № 185/1391/18, 185/4054/17 стосовно кримінального провадження № 42017041880000006 вказано, що посадові особи ТОВ «Альтернатива Т» в особі Доценко Т.В. діючи з метою привласнення державних грошових коштів, надали до відділу освіти, молоді, спорту та туризму Павлоградської районної державної адміністрації акти виконаних робіт форми КБ 2Б протягом листопада грудня 2016 року з завідомо неправдивими відомостями, щодо обсягу виконаних робіт капітального ремонту приміщень в Привовчанському ясла-садочку «Ромашка» загального розвитку за адресою: вул. Перемоги, 16, с. Привовчанське, Павлоградський район, Дніпропетровська область, в результаті чого заволоділи бюджетними грошовими коштами і, в свою чергу, кримінальним правопорушенням заподіяли збитки в особливо великому розмірі. Враховуючи викладене та керуючись вимогами статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника.
Статус вимоги: Відхилено