• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Стент-система коронарна без лікувального покриття для лікування хворих із стандартними ураженнями)

НК 024:2019 – 53616 Стент для коронарних артерій металевий непокритий

Торги не відбулися

4 145 157.77 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 725.79 UAH
Період оскарження: 11.09.2020 15:01 - 08.10.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Внесення змін до технічних характеристик предмета закупівлі

Номер: 3db4e75c51d74020b13947bee7924348
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-11-010130-b.a1
Назва: Внесення змін до технічних характеристик предмета закупівлі
Вимога:
Шановний замовнику! Ознайомившись із технічними характеристиками предмета закупівлі, хочемо наголосити на тому, що вони значно звужують коло потенційних учасників чим обмежують конкуренцію, з наступних причин. Згідно дослідження ISAR-STEREO у порівнянні зі стентами з товстим прутом, стенти з тонким прутом призводять до більш низькій частоти рестенозів і кращого клінічного результату, що особливо важливо для коронарних стентів без лікарського покриття. Тобто, замовляючи коронарні стенти з більш товстим прутом – збільшується кількість рестенозів. Тендерна документація містить технічну характеристику «Товщина прута», згідно якої товщина прута повинна становити – «Не менше 0,0031", не більше 0,0036"». Товщина прута 0,0031" є не найменшою із всіх існуючих. Стенти з товщиною прута 0,0026" та навіть 0,0024" також широковідомі та користуються попитом у хірургів. Зазначене обмеження виключає багатьох потенційних учасників від участі у закупівлі, а сформована таким чином технічна специфікація дискримінує світових виробників від можливості представлення своєї продукції на зазначених торгах. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», принципи здійснення публічних закупівель передбачають недискримінацію учасників та рівне ставлення до них. Також, згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто, чинне законодавство визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Наразі, через один технічний критерій для багатьох потенційних учасників прийняття участі у закупівлі є неможливим. Таким чином, ми вимушені звернутися до вас з вимогою щодо внесення змін до тендерної документації, в частині технічних вимог, а саме - видалити нижню межу товщини прута «Не менше 0,0031"», та залишити лише верхню межу «Не менше 0,0036"». Внесення змін до даних вимог дозволило б більшій кількості виробників прийняти участь у закупівлі, що в свою чергу сприяло би прояву конкуренції та, як наслідок - економії бюджетних коштів. Виходячи з наведеного вище, з метою уникнення порушення основних принципів публічних закупівель, розширення кола потенційних учасників та створення конкурентного середовище, звертаємося до Вас з вимогою внести зміни в тендерну документацію: переглянути медико-технічні вимоги Додатку 1, взявши за основу аргументовані медико-технічні вимоги щодо товщини прута стенту, та привести їх у відповідність. У випадку відмови та не приведення тендерної Документації у відповідність до норм чинного законодавства України, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день! Дякуємо за інтерес до закупівель ДП "Медичні закупівлі України". Інформуємо, що медико-технічні вимоги даної закупівлі сформовані за аналізом ринку, чітко встановлені Замовником та відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», ніяким чином не звужують коло можливих потенційних учасників та не встановлюють обмеження для участі у торгах. Також зауважуємо що, розмір бранши є важливим параметром (тому внесений в ТЗ). Однак, необхідно мати на увазі, що просте зменшення розміру бранши не забезпечує ефективне лікування. Розмір бранши стента - це компроміс між прохідністю стента (наприклад, тонкі бранши для анатомічно складних ситуацій, коли потрібно пройти складну ділянку артерії) і радіарною резистентністю (тобто, можливість утримати опір стінки судини після імплантації стента більш товщою браншей), щоб занадто тонкий стент не був роздавлений кальцинованою стінкою артерії. Іншими словами, необґрунтована тонка бранша стента, що не була посилена іншими інженерними знахідками, може призвести до ускладнень.
Статус вимоги: Відхилено