-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Будівельний камінь (Бортовий камінь гранітний(гранодіоритний)
Торги відмінено
1 184 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 920.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 920.00 UAH
Період оскарження:
11.09.2020 14:47 - 23.09.2020 00:00
Вимога
Без відповіді
Вимога про скасування рішення про визначення ТОВ «ГРАНІТУА» переможцем даної процедури закупівлі (повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2020-09-11-009699-b з ТОВ «ГРАНІТУА»).
Номер:
75eeadfbfb6246a2b75dbc4b4d2a17a2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-11-009699-b.b1
Назва:
Вимога про скасування рішення про визначення ТОВ «ГРАНІТУА» переможцем даної процедури закупівлі (повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2020-09-11-009699-b з ТОВ «ГРАНІТУА»).
Вимога:
11.09.2020 року Замовником Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом’янського району» м. Києва було оголошено закупівлю товарів «Будівельний камінь (Бортовий камінь гранітний (гранодіоритний)» класифікація за ДК 021:2015: 44910000-2 - Будівельний камінь.
28.09.2020 року було проведено аукціон, за результатами якого Учасник, який надав найвигіднішу цінову пропозицію в розмірі 600 000,00 грн. є Товариство з обмеженою відповідальністю «ГРАНІТУА» (код ЄДРЮОФОПГФ 42086090).
06.10.2020 року Замовником Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом’янського району» м. Києва опубліковане повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «ГРАНІТУА».
Для участі в закупівлі товарів «Бортовий камінь гранітний (гранодіоритний)» класифікація за ДК 021:2015: 44910000-2 - Будівельний камінь» учасникам необхідно надати документи, перелік яких міститься в «Тендерній документації» затвердженій Протокольним рішенням Тендерного комітету від 11 вересня 2020 року №11/09, що опублікований Замовником на електронній площадці.
Проте, Учасником, пропозиція якого є найбільш вигідною, а саме ТОВ «ГРАНІТУА» було допущено ряд грубих помилок, а як наслідок не виконано ряд умов, що передбачені Тендерною документацією. Нижче надаємо обґрунтування.
1. Відповідно до п.5 Розділу 1 «Загальні положення» Тендерної документації учасник надає гарантійний лист в складі тендерної пропозиції про те, що закупівля товарів, робіт і послуг не буде здійснюватися у осіб, до яких застосовані санкції згідно із законодавством, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі України, ОДНАК, Учасником ТОВ «ГРАНІУА» вказаного гарантійного листа не надано.
2. Згідно п.6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» для підтвердження відповідності вимогам замовника щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля, учасником надається документ або довідка за підписом уповноваженої особи Учасника, про відповідність запропонованого товару вимогам охорони довкілля ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ ПЕРЕЛІКУ ЗАХОДІВ, що будуть застосовуватися, ПРОТЕ, Учасником ТОВ «ГРАНІУА» в долученій ним довідці зазначених заходів не вказано.
Відповідно до цього ж п.6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції лист на фірмовому бланку (у разі його наявності), з переліком документів, що надаються ним у складі пропозиції для підтвердження якості товару та обгрунтуванням, такий документ відсутній в тендерній пропозиції ТОВ «ГРАНІТУА».
3. Відповідно до пп.3 п.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону.
Розрахунок аномально низької ціни проводиться наступним чином:
спочатку розрахуємо середньоарифметичне значення цін тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону –
ТОВ «ГРАНІТУА» 600 000,00 грн. + ТОВ «ЮНАТАЛ»» 632 000,00 грн. + ТОВ «ГРАНІТ-ГРУПП» 1 084 000,00 грн. = 2 316 000,00 : 3 (три учасника) = 772 000,00 грн. - середньоарифметичне значення цін тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону.
Тепер розрахуємо наскільки вартість найбільш економічно вигідної ціни нижча за середньоарифметичне цін конкурентів –
100% - (ТОВ «ГРАНІТУА» 600 000,00 грн. * 100 : 772 000,00 грн. (середньоарифметичне значення цін тендерних пропозицій) = 77,72%.
Таким чином, найбільш економічно вигідна пропозиція ТОВ «ГРАНІУА» за результатами аукціону на 77,72% менша від середньоарифметичного значення цін тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону.
Можна зробити висновок, що ціна ТОВ «ГРАНІТУА» - 600 000,00 грн є аномально низькою ціною.
Згідно ч.2 пп.3 п.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота). Чому в даному аукціоні цінова пропозиція Учасника ТОВ «ГРАНІУА» в розмірі 600 000,00 грн. не була визначена системою автоматично, як аномально низька, не зрозуміло, проте ТОВ «ГРАНІТ-ГРУПП» 07.10.2020 року було надіслано запит про надання такої інформації від авторизованого електронного майданчика «Держзакупівлі.Онлайн».
Пунктом 14 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції.
Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини.
Враховуючи вищевказане та те, що система автоматично не визначила аномально низькою цінову пропозицію Учасника ТОВ «ГРАНІТУА» Замовник – Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом’янського району» м. Києва повинен був звернути на це увагу та дати можливість Учаснику ТОВ «ГРАНІТУА» можливість обґрунтувати, згідно Закону аномально низьку ціну поданої ним тендерної пропозиції.
Разом з тим, відповідно до п.1 Розділу 5 «Оцінка тендерних пропозицій» Учасник повинен надати гарантійний лист в складі пропозиції про те, що він погоджується з беззаперечним правом Замовника відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини, ОДНАК, Товариством «ГРАНІУА» вказаного гарантійного листа не надано.
4. Пунктом 1 Додатку 3 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» передбачено, що Учасники повинні надати в складі пропозиції гарантії якості товару згідно ДСТУ Б EN 1343:2007 «Бордюри з природного каменю для мостіння вулиць. Вимоги і методи випробування» або ДСТУ Б EN 1467:2007 «Камінь природний. Блоки необроблені. Вимоги», яка підтверджується копією сертифікату відповідності(якості), копією паспорту, копією висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або іншого документу, що підтверджує якість та походження товарів (надається при постачанні на склад Замовника кожної партії товару та надати скан-копію у складі пропозиції), копію радіаційного паспорту.
Товариством з обмеженою відповідальністю «ГРАНІТУА» було долучено копії наступних документів:
• Сертифікату відповідності № UA.ІО207.061-19 від 21.03.2019 року, виробником продукції згідно якого є Товариство з обмеженою відповідальністю «ТД Комета»;
• Протоколу сертифікаційних випробувань продукції №24 від 02.03.2019 року, згідно якого заявником на випробування продукції також є Товариство з обмеженою відповідальністю «ТД Комета»;
• Протоколу сертифікаційних випробувань продукції №25Б від 21.03.2019 року, де заявником вказане Товариство «ТД Комета»;
• Паспорт радіаційної якості сировини і будівельного матеріалу №1691-1700 від 06 серпня 2019 року з Протоколом випробування, який виданий ТОВ «ТД КОМЕТА»;
• Радіаційний сертифікат №27 від 07 липня 2020 року, який виданий Товариству «ТД Комета»;
• Паспорт №646-655 радіаційної якості сировини і будівельного матеріалу з Протоколом випробування від 07 липня 2020 року, який виданий Товариству «ТД Комета»;
Учасником ТОВ «ГРАНІТУА» в складі поданої ним тендерної пропозиції, разом з уточненнями від 02 жовтня 2020 року не було надано ніякої інформації про співпрацю з ТОВ «ТД Комета», тобто яке відношення має дане підприємство до закупівлі невідомо, а отже якість Товару, який продає ТОВ «ГРАНІТУА» підлягає сумніву, оскільки неможливо визначити хто є виробником товару.
На підставі вищевикладеного та враховуючи, що ТОВ «ГРАНІТУА» було допущено грубі порушення умов Тендерної документації,
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення про визначення ТОВ «ГРАНІТУА» переможцем даної процедури закупівлі (повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2020-09-11-009699-b з ТОВ «ГРАНІТУА»).
У випадку, якщо дана вимога залишиться без відповіді Замовником або буде ним відхилена, ТОВ «ГРАНІТ-ГРУПП» буде звертатися зі скаргою до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у порядку, згідно ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Директор ТОВ «ГРАНІТ-ГРУПП»
Козін М.О. 08.10.2020 року
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.10.2020 08:51