• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Світла в сел. Дослідне Дніпровського району Дніпропетровської області

Завершена

1 142 366.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 711.83 UAH
Період оскарження: 11.09.2020 14:11 - 25.09.2020 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на рішення Замовника

Номер: fb9f3c36954041c490480500bad51d59
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-11-008564-b.b6
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Не згода з рішенням Замовника
Дата розгляду скарги: 26.10.2020 12:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.10.2020 10:32
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 12.11.2020 22:44
Автор: ТОВ "КАПІТАЛ СТРОЙ ІНВЕСТ", Тетяна Петрова +380507488043 kapitalstr19@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Оскарження протоколу дискваліфікації

Номер: a9b7522f4cde4bffae99f99e6c757401
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-11-008564-b.b5
Назва: Оскарження протоколу дискваліфікації
Скарга:
СКАРГА на рішений Замовника про відхилення пропозиції Учасника Дочірнього іноземного підприємства «Дніпродор» та визначення переможцем закупівлі ТОВ БК "МАГІСТРАЛЬ СЕРВІС 2015"
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 22.10.2020 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.10.2020 22:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 06.11.2020 22:14
Дата виконання рішення Замовником: 26.11.2020 13:35
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМК виконано в повному обсязі
Автор: ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР", Андрій Федорович Демченко +380985802587, +380567881938, +380562396369 dniprodor@ukr.net
Вимога
Без відповіді

Не згода з рішенням Замовника

Номер: 15d4f16449674a1e9de400ae3cd3a72e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-11-008564-b.a4
Назва: Не згода з рішенням Замовника
Вимога:
ТОВ "КАПІТАЛ СТРОЙ ІНВЕСТ" не згоден з рішенням Замовника про вибір переможця.
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Без відповіді

вимога про оскарження протоколу дискваліфікації

Номер: 5c78d7daad644ac7a57dfca41dea17c8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-11-008564-b.a3
Назва: вимога про оскарження протоколу дискваліфікації
Вимога:
Підприємство Дочірнє іноземне підприємство «Дніпродор» не може погодитись з оприлюдненим протоколом дискваліфікації нашого підприємства з наступних причин: 1. В протоколі зазначено: «Учасник надав листів відгуків від контрагентів без терміну виконання робіт, чим порушено вимогу пп.5.3.3 п.5 розділу 3 тендерної документації». Пояснюємо, що нами надано 2-а відгуки від 2-х Замовників, в яких в одному вказано строк виконання робіт, в іншому відгуку вказано: «Роботи були виконані з належною якістю і строки, відповідні договору». Тобто надано позитивний відгук з відзначенням дотримання строків виконання робіт згідно договору. Копія договору нами надана, де пунктом 5.1 зазначено: «Роботи згідно даного Договору повинні бути виконані в термін до 20.12.2018 р.». Згідно Закону України «Про державні закупівлі» сказано, що якщо в тендерній пропозиції на вимогу тендерної документації інформація наведена в іншому документі, то така вимога не може бути розцінена як помилка. Згідно Закону України «Про державні закупівлі» сказано, що « Позитивним відгуком в розуміння Замовника – є відгук зміст якого підтверджує відсутність обґрунтованих претензій, позовів, щодо порушення учасником умов договору». Вбачаємо претензію тендерного комітету безпідставною. 2. В протоколі зазначено: Учасник надав копію витягу з ЄДРПОУ взагалі не завірену , більш того Замовником вимагалось інформаційна довідка з ЄДРПОУ, видану уповноваженим органом (тобто управлінням статистики), не раніше ніж десятиденної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пп.5.3.3 п.5 розділу 3 Тендерної документації. Пояснюємо, що нами на вимогу тендерної документації надана інформаційна довідка- оригінал, але на жаль помилково надана не довідка з управлінням статистики, а витяг з Єдиного Державного реєестру юридичних осіб. Вважаємо цю помилку «не суттєвою» і яка могла бути виправлена на протязі 24 години на вимогу Замовника торгів, згідно закону України «Про державні закупівлі». 3. В протоколі зазначено: Учасник не надав копію посвідчень про проходження навчання з питань пожежної безпеки та посвідчень з навчання про знання нормативно-правових актів з охорони праці (надати копії), які вимагались умовами тендерної документації, чим порушено вимоги пп.5.2.2 п.5 розділу 3 Тендерної документації. Пояснюємо, що нами надані копії документів посвідчень про перевірку знань з пожежної безпеки та охорони праці на директора та інженера з охорони праці на підприємства, та копії усіх наказів про організацію служб з пожежної безпеки та охорони праці на підприємстві. Тому копії протоколів перевірки знань працівників ІТР готові надати додатково. Вважаємо цю помилку «не суттєвою» і яка могла бути виправлена на протязі 24 години на вимогу Замовника торгів, згідно закону України «Про державні закупівлі». Окремо звертаємо увагу, що у розділі IV Тендерної документації, пунктом 3 «Відхилення тендерних пропозицій» зазначено: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;». Зважаючи на вищенаведене, вважаємо, що Замовник торгів, тендерний комітет підійшов до розгляду і оцінки тендерної пропозиції ДІП» Дніпродор» упереджено, не дотримуючись нових вимог згідно останніх змін до Закону України «Про державні закупівлі». Просимо тендерний комітет відмінити протокол дисквалифікації та подовжити розгляд тендерної пропозиції ДІП «Дніпродор», даючи можливість підприємству захистити свою відповідність кваліфікаційним критеріям тендерної пропозиції цієї закупівлі згідно Закону України «Про державні закупівлі». На підтвердження наших висновків додаємо до цієї вимоги уточнюючі документи: 1. Оновлені оригінали відгуків на приведені договори в якості аналогічних; 2. Інформаційна довідка з ЄДРПОУ (Держстату) станом на 29 вересня 2020 року; 3. Документи з охорони праці та пожежної безпеки на ІТР працівників.
Вимога
Вирішена

Вимога щодо досвіду роботи

Номер: 202960b1414b4520bd5c5f1feabe253e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-11-008564-b.b2
Назва: Вимога щодо досвіду роботи
Вимога:
Згідно п.п.5.3.3 п.5 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовником встановлено кваліфікаційний критерій: «Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 3 (трьох) років». Ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено вичерпний перелік кваліфікаційних критеріїв процедури закупівлі. Відповідно до ч.2 Ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Відповідно вимога Замовника щодо загального досвіду роботи Учасника не менше 3 (трьох) років є необґрунтованою, порушує засади ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» і обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Згідно п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимагаю скасувати вимогу п.п.5.3.3 п.5 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації щодо загального досвіду роботи Учасника не менше 3 (трьох) років.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. Шановний Учасник закупівлі дякуємо за запитання. Тендерним комітетом було вивчено дане запитання, проаналізовано та прийнято рішення про задоволення вказаного Вами питання та прийнято рішення про внесення змін до складу тендерної документації шляхом видалення вимоги про «копія ліцензії, видану учаснику, діючої на теперішній час, виданої ДАБІ України з додатком переліку зазначених видів робіт. Види робіт в ліцензії повинні відповідати видам робіт зазначеним у дефектному акті які згідно Законодавства потребують ліцензування 2. Шановний Учасник закупівлі дякуємо за запитання. Тендерним комітетом було вивчено дане запитання, проаналізовано та прийнято рішення про задоволення вказаного Вами питання та прийнято рішення про внесення змін до складу тендерної документації шляхом видалення вимоги про «загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 3 (трьох) років
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога щодо ліцензії

Номер: e80d07a1c67447a28b3886ba0e3ae808
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-11-008564-b.b1
Назва: Вимога щодо ліцензії
Вимога:
Згідно відповіді, наданої Замовником на поставлене запитання по закупівлі, клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва згідно проектної документації - СС1 (незначний). Згідно ч. 9 п. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 28.09.2017р. ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності: «будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності"». Відповідно, виконання робіт, що є предметом закупівлі (об'єкт відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС1), не передбачає необхідність отримання ліцензії. Згідно п.п.12 «Інші документи» п.1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовником вимагається подання у складі тендерної пропозиції: «копія ліцензії, видану учаснику, діючої на теперішній час, виданої ДАБІ України з додатком переліку зазначених видів робіт. Види робіт в ліцензії повинні відповідати видам робіт зазначеним у дефектному акті які згідно Законодавства потребують ліцензування». Відповідно учасник повинен подати чинну ліцензію на провадження виду господарської діяльності, при тому, що виконання робіт, що є предметом закупівлі (об'єкт відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС1), не передбачає необхідність отримання ліцензії. Відповідно зазначена вимога Замовника обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Згідно п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимагаю скасувати вимогу п.п.12 «Інші документи» п.1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації щодо подання у складі тендерної пропозиції «копія ліцензії, видану учаснику, діючої на теперішній час, виданої ДАБІ України з додатком переліку зазначених видів робіт. Види робіт в ліцензії повинні відповідати видам робіт зазначеним у дефектному акті які згідно Законодавства потребують ліцензування».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник закупівлі дякуємо за запитання. Тендерним комітетом було вивчено дане запитання, проаналізовано та прийнято рішення про задоволення вказаного Вами питання та прийнято рішення про внесення змін до складу тендерної документації шляхом видалення вимоги про «загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 3 (трьох) років
Статус вимоги: Задоволено