• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку А 4)

Завершена

255 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 275.00 UAH
Період оскарження: 11.09.2020 12:12 - 26.09.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 4c463debf44149489d8fef50f1cb3da1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-11-001197-c.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2020-09-11-001197-c на закупівлю «Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку А 4)» де Замовником виступає Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради. Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2020-09-11-001197-c нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретної марки. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо. Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: В тендерній документації на закупівлю "Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку А 4) дані технічні вимоги є загальними для паперу. в зазначених технічних вимогах відсутні посилання на будь-якого конкретного виробника паперу або торговельну марку. Також в тендерній документації замовником встановлена можливість надання еквіваленту, тому учасниками може бути запропонований папір різних виробників. Характеристики паперу мають бути відповідними або кращими, ніж у технічних вимогах. Таким чином, внесення змін до тендерної документації є недоцільним.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.09.2020 12:19