• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код 33600000-6 (DEXTROSUM, CALCII GLUCONAS, ACIDUM TRANEXAMICUM, DECAMETOXINUM, ORNIDAZOLUM, BUPIVACAINUM, METRONIDAZOLUM, PARACETAMOLUM, VOLUTENS, SOLUTIO RINGERI, SOLUTIO RINGERI LACTATE, TRISOL, KALII CHLORIDUM, AQUA PRO INJECTIONIBUS, PROCAINUM, NATRII CHLORIDUM, MANNITOLI HEXANITRAS, REOSORBILACT, FLUCONAZOLUM, FLUCONAZOLUM, ACIDUM AMINOCAPROICUM, ETHAMBUTOLUM, ISONIAZIDUM)

Завершена

786 989.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 934.95 UAH
Період оскарження: 27.01.2017 14:17 - 10.02.2017 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Виділити наркотичні препарати в окремий лот

Номер: 372bbf10462d4b8ba55241ee8f0bedfa
Ідентифікатор запиту: UA-2017-01-27-000506-c.c1
Назва: Виділити наркотичні препарати в окремий лот
Вимога:
Запит у вкладенні
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Визначення предмета закупівлі затверджено наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016р. №454. Згідно ч.1 п.ІІ Порядку визначення предмета закупівлі зазначено, що Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів, тобто Миколаївський обласний протитуберкульозний диспансер має законне право не виносити перелік лікарських засобів в окремі лоти. Тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об'єктом авторського права та/або суміжних прав (пункт 29 частини першої статті 1 Закону). Перелік складових, який повинна містити тендерна документація, визначено частиною другою статті 22 Закону. При цьому частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що документація конкурсних торгів може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином, тендерна документація розробляється замовником з дотриманням вимог Закону, зокрема статті 22 Закону, та керуючись наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. N 680 "Про затвердження примірної тендерної документації". Відповідно до положень п.3 ст. 22 Закону зазначено, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів учасникам необхідно надати гарантійний лист виробника у якому визначено, що виробник підтверджує можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів. Правомірність встановлення Замовником даної вимоги вбачається з наступного. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, встановлені Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 1197- (Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488) (далі - Закон). Пунктом 3 статті 5 Закону визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. При цьому, пунктом 4 вищевказаної статті встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Із вище наведеного вбачається, що стаття 22 Закону містить обов’язковий перелік інформації для включення до документації конкурсних торгів, який не є виключним. Тому, перелік документів, яким учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеній вимозі, визначається замовником самостійно з дотриманням законодавства та принципів, установлених статтею 3 Закону. Відповідно до висновків Міністерства економіки України (уповноваженого органу) за результатами здійснення моніторингу державних закупівель, вимоги документації конкурсних торгів не відповідають принципам здійснення закупівель, встановленим статтею 3 Закону , якщо вони ставлять учасників в нерівні умови та можуть призвести до штучного обмеження участі у процедурі закупівлі потенційних учасників (листи від 24.09.2014 року № 3304-05/33065-03 та від 24.09.2014 р. № 3304-05/33031-03). Тоді як, встановлення в тендерній документації обов'язку щодо надання учасниками гарантійного листа виробника, у якому визначено, що виробник підтверджує можливість поставки товару, який є предметом закупівлі, не ставить учасників в нерівні умови та не може призвести до штучного обмеження участі у процедурі закупівлі потенційних учасників, оскільки стосується всіх учасників торгів, а тому не порушує принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону. Аргументи щодо застосування гарантійних листів у тендерній документації: 1. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів 2. Проведення закупівлі лікарських засобів належної якості 3. Недопущення випадків отримання лікарських засобів, ризик від застосування яких переважає над користю (недопущення у застосуванні лікарських засобів з побічними реакціями). 4. Для подальшого використання лікарських засобів із доказаною ефективністю (недопущення генериків із сумнівною якістю та дією). 5. Для отримання лікарських засобів від заводу виробника (зменшення ланки постачання, виключення недоброчесних дистриб’юторів ). 6. Гарантійний лист є способом забезпечення виконання зобов'язання стороною угоди в частині повного забезпечення об’єму закупівлі та дотримання умов цінової пропозиції.
Статус вимоги: Не задоволено