код ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Дизельне паливо Євро-5*)
Назва предмета закупівлі: код ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Дизельне паливо Євро-5*)
*або еквівалент;
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено умовами цієї тендерної документації.
У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами абзацу першого цього пункту тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою, який повинен бути зроблений в центрі (бюро тощо) перекладів та завірений підписом уповноваженої особи та печаткою цього центру (бюро тощо). Переклад також може бути зроблений перекладачем та, відповідно, посвідчений підписом перекладача. У разі, якщо переклад буде здійснено перекладачем, кваліфікація перекладача повинна бути підтверджена шляхом надання у складі тендерної пропозиції копії відповідного документу щодо кваліфікації (професійної діяльності) перекладача. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Найменування торгових марок, комерційні найменування, оригінальні патентовані назви, іноземні географічні найменування, найменування юридичних осіб – нерезидентів України, а також найменування та назви міжнародних або іноземних нормативних актів, технічних документів, стандартів, регламентів, директив тощо можуть виконуватися та зазначаються у тендерній пропозиції мовою оригіналу латиницею або кирилицею.
Тендерна пропозиція учасника, складена іншою мовою, ніж передбачено умовами даної Тендерної документації може бути відхилена як така, що не відповідає умовам Тендерної документації.
Дата та час розкриття тендерних пропозицій: 12.10.2020 року 09-00
Торги не відбулися
855 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 525.00 UAH
Період оскарження:11.09.2020 10:16 - 08.10.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги
Номер:671441ddcec14c228b63501eedb9a0ea
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-09-11-002397-b.b1
Назва:Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Відповідно до Тендерної документації Замовника, а саме Додатку 2 Кваліфікаційні критерії Учасник повинен надати:
«Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначається наступна інформація:
1) про наявність (у користуванні або у власності) як мінімум до 31 січня 2020 року мережі автозаправних станцій за місцезнаходженням відділень ЕМД, або приміській зоні з цілодобовим режимом роботи, із зазначенням власника, адреси АЗС та актуальними номерами телефонів (у випадку, коли АЗС знаходиться у користуванні, надати завірені печаткою учасника копії діючих договорів з власником АЗС або інші документи, які підтверджують право на користування АЗС за вказаною адресою).»
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації торгів UA-2020-09-11-002397-b у зв’язку з внесенням до їх складу дискримінаційних вимог. Зазначаємо, що жоден з нафтотрейдерів на території України не користується АЗС на праві власності. Майже всі оператори ринку нафтопродуктів, які мають розгалужені мережі АЗС та зарекомендували себе, як надійні постачальники на ринку нафтопродуктів, використовують АЗС на підставі договорів, що мають відмінні назви від "Договір оренди". Проте, це жодним чином не свідчить про їх ненадійність.
Вимога щодо наявності АЗС у користуванні або у власності є явно дискримінаційною, що підтверджується рішенням АМКУ по закупівлях UA-2019-09-04-000955-b та UA-2019-09-04-000741-b (рішення додається). Таким чином вимагаємо видалити вимогу щодо наявності АЗС у користуванні або у власності, або включити до цього списку партнерські договори, що підтверджують гарантії постачання нафтопродуктів за бланками-дозволами.
Вирішення:КНП "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Житомирської обласної ради повідомляє, що право на користування АЗС підтверджується не лише договорами оренди та в тендерній документації вимагається підтвердити договірні відносини з власниками АЗС копіями діючих договорів або іншими документами, які підтверджують право на користування АЗС за вказаною адресою.
Партнерські договори, що підтверджують гарантії постачання нафтопродуктів за бланками-дозволами на вказаних АЗС, які скаржник вимагає включити до списку можливих документів, також підтверджують право на користування АЗС, а тому є такими, які описує тендерна документація.
Тому внесення змін до тендерної документації не є доцільним.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:12.10.2020 09:01