-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери вчителя (форм-фактор desktop) для організації освітнього простору Нової української школи )
Завершена
495 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 475.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 475.00 UAH
Період оскарження:
11.09.2020 09:20 - 24.09.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами)
Номер:
701a7c340567414fb123ddeb0be20762
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-11-000250-a.c2
Назва:
СКАРГА відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами)
Скарга:
Тендерним комітетом Замовника, Протоколом № 02-10/2020 від 05 жовтня 2020 року, було прийнято рішення, що тендерна пропозиція учасника - ТОВ «ЛІДЕР ЧЕ» відповідає умовам (вимогам) Тендерної документації Замовника та підлягає акцепту. Разом з цим, ми, як Учасник, пропозиція якого не розглядалась, вважаємо, що тендерна пропозиція - ТОВ «ЛІДЕР ЧЕ» є такою, що не відповідає вимогам Замовника та надаємо обґрунтування невідповідності.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ.docx 13.10.2020 16:43
- Скарга АМКУ.pdf 13.10.2020 16:43
- Додаток 2.docx 13.10.2020 16:43
- Додаток 3 1.docx 13.10.2020 16:43
- Додаток_1.docx 13.10.2020 16:43
- Додаток_4.docx 13.10.2020 16:43
- Додаток_5.docx 13.10.2020 16:43
- Тендерна_документація.docx 13.10.2020 16:43
- 31. Довідка про сервісні центри.pdf 13.10.2020 16:43
- 41. Лист Майкрософт.pdf 13.10.2020 16:43
- 40. Авторизаційний лист на ПК.pdf 13.10.2020 16:43
- 35. Технічні характеристики.pdf 13.10.2020 16:43
- 37. Технічний опис.pdf 13.10.2020 16:43
- Платіжне доручення.pdf 13.10.2020 17:56
- рішення від 16.10.2020 № 19395.pdf 16.10.2020 22:05
- інформація про перенесення від 28.10.2020 № 17164.pdf 29.10.2020 12:26
- інформація про резулятивну частину рішення від 10.11.2020 № 20848.pdf 11.11.2020 22:18
- рішення від 10.11.2020 № 20848.pdf 13.11.2020 23:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.10.2020 17:19
Дата розгляду скарги:
28.10.2020 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.10.2020 22:06
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.11.2020 23:27
Дата виконання рішення Замовником:
17.11.2020 16:58
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Зобовязуємось виконати рішення постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України та скасувати рішення тендерного комітету від 05.10.2020 р. №02-10/2020 про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Лідер Че" переможцем.
Вимога
Залишено без розгляду
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
4bc59de8b3cb4eaaa280f1b3641a6bfa
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-11-000250-a.b1
Назва:
Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Відповідно до ч.3 ст.5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте відповідно до технічних вимог Замовника учасник має надати "В складі пропозиції надати лист від компанії Microsoft або представництва ТОВ «Майкрософт Україна», наданий виробнику системних блоків та ноутбуків, що підтверджує право використання технології ОЕМ активації ОА 3.0 при виробництві". Звертаємо увагу, що право на використання технології OEM активації ОА 3.0 на території України має лише один виробник, що суперечить принципам добросовісної конкуренції (особливо безпосередньо серед українських виробників ПК) та значно звужує коло потенційних учасників та можливих пропозицій, а також збільшує вартість закуповуваного обладнання, при тому що на сьогоднішній день на ринку представлені не гірші, але відчутно дешевші, альтернативні види активацій Microsoft® Windows® 10 Pro. Виникає питання стосовно цільового використання бюджетних коштів, оскільки як Вам має бути відомо ОА 3.0 активація передбачає цифровий запис ключа в материнську плату і у разі заміни материнської плати Ви автоматично втрачаєте ліцензійний ключ і можливість подальшого використання вказаного програмного продукту, тобто після заміни материнської плати прийдеться повторно купувати ліцензію. Таким чином, встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст.1, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників. Усунення дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Дякуємо!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.09.2020 12:28
Вирішення:
Доброго дня!!!
Дякуємо вам за інформацію та повідомлення, але в останній час побільшало випадків придбання комп’ютерів разом із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які виявилися неліцензійними, тобто нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». За інформацією корпорації Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав, такі комп’ютери супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності, аби приховати від покупця не ліцензійність встановленого програмного забезпечення. Так як предметом закупівлі є Комп’ютерне обладнання з попередньо встановленим ПЗ Microsoft® Windows® 10 Pro UKR, для запобігання придбання неліцензійного або піратського ПЗ, тендерною документацією вимагається використання технології ОЕМ активації ОА 3.0. Корпорація Microsoft розробила процес активації операційної системи Windows, за допомогою технології OEM Активації 3.0 (ОА 3.0) активації для великих виробників комп'ютерних систем. Робиться це з однією метою: щоб повністю виключити можливість не ліцензійної ОЕМ активації операційної системи Windows за допомогою емуляції розділу BIOS комп'ютера де розташована SLIC (Software Licensing Description Table) - таблиця з сертифікатом автентичності від Microsoft. Тепер вводиться нова система цифрового підпису в біосі комп'ютера версії 3.0. Таким чином Microsoft відмовилася від політики використання OEM-виробниками сертифіката автентичності, що надає більш витончений спосіб захисту від піратства.
Отже, кожен виробник системних блоків, ноутбуків, моноблоків (вітчизняний або іноземний), який має власне виробництво, який є партнером компанії Microsoft, для запобіганню розповсюдження піратства програмного забезпечення, повинен мати та використовувати технологію ОЕМ активації ОА 3.0. Наразі ми не володіємо інформацією про кількість вітчизняних виробників, що використовують зазначену технологію в своєму виробництві, однак є безліч всесвітньовідомих виробників (HP, Dell, Asus, Acer, Lenovo та інші). Саме закупівля звичайних ліцензійних OEM-версій Microsoft Windows на даний час може призвести до додаткових витрат у майбутньому, а не заміна материнської плати з вшитим ключем у BIOS. Тому ми не будемо розглядати звичайну ліцензійну OEM версію Microsoft Windows 10 PRO як, таку, що відповідає вимогам. А також повідомляємо, що згідно ч. 2 п. 3 статті 22 Закону України передбачено, що «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробник», наша тендерна документація не містить опис конкретної марки чи моделі, а містить опис технічних характеристик предмета закупівлі, а також згідно ч. 3 статті 22 Закону України передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за потрібне додати до неї. Тому для запобігання придбання неякісного та не ліцензійного товару, і були встановлені такі вимоги у тендерній документації, які не призводять до дискримінації потенційних учасників та недобросовісної конкуренції.
Враховуючи вищевказане зазначаємо, що немає ніяких підстав для внесення змін до тендерної документації. Також беручи до уваги ваше бажання прийняти участь у процесі торгів хочемо вказати, що однією з цілей проведення прозорих закупівель – отримання Замовником якісних послуг та/або товарів, з дотриманням Авторського права.
Дякуємо за звернення!!!
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
28.09.2020 09:28