-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
«Облаштування та встановлення тимчасової споруди (модульної громадської вбиральні) в зоні відпочинку по вул. Грушевського, 22 (центральна площа біля міськвиконкому) в м. Коростень Житомирської області»
Фінансування за рахунок місцевого бюджету на 2020 рік складає – 433 868,00 грн. (Чотириста тридцять три тисячівісімсот шістдесят вісім гривень 00 коп.), в т.ч. ПДВ – 72 311,33 грн.
Завершена
654 326.60
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 271.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 271.60 UAH
Період оскарження:
11.09.2020 08:20 - 17.09.2020 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
6c9674ce7d214560b812af94b8f0c887
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-11-000118-b.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Доброго дня!
В висвітлених Додатках №4 тендерної документації в п.2.1, 2.2, 2.5, 2.6, 2.7 неоднозначно стверджується про необхідність надання учасником під час підготовки пропозиції перелічених документів, а в таблиці існує підтвердження відповідності з посиланням на документ (стор. №). Якщо необхідно надати лист-погодження з Додатком №4, в довільній формі, то яким чином та коли необхідно надавати розрахунок договірної ціни та документи, що вимагаються від учасника в період підготовки тендерної пропозиції, зазначених в п.2.1, 2.2, 2.5, 2.6, 2.7 та яким чином надавати підтвердження відповідності з посиланням на документ? (який документ?)
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол від 15.09.2020.pdf 15.09.2020 10:34
Дата подачі:
11.09.2020 21:11
Вирішення:
Доброго дня. Розрахунок договірної ціни та документи, що вимагаються від учасника в період підготовки тендерної пропозиції, подаються шляхом завантаження через електронну систему закупівель в складі своєї пропозиції (Відповідні зміни були внесені в ТД Протоколом від 15.09.2020). Щодо «Підтвердження відповідності з посилання на документ (стор. №)», дану вимогу було скасовано. Дякуємо за зауваження.
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
15.09.2020 10:34
Підтвердження вирішення:
Внесено відповідні зміни до оголошення про закупівлю робіт