-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту приміщення Ізюмського відділу обслуговування громадян (сервісний центр) управління обслуговування громадян головного управління ПФУ в Харківській області за адресою: Харківська обл., м. Ізюм, проспект Незалежності, 2 (ДСТУ - НБД.1.1-1:2013) Джерело фінансування - кошти Пенсійного фонду України
Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області,61022, м. Харків, Майдан Свободи, Держпром, 3 під'їзд, 2 поверх. 14099344. Орган соціального страхування - Пенсійний фонд України. Пропозиції учасника готуються виключно українською мовою
Завершена
199 980.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 999.80 UAH
мін. крок: 1% або 1 999.80 UAH
Період оскарження:
10.09.2020 17:57 - 16.09.2020 18:02
Вимога
Залишено без розгляду
ВИМОГА СКАСУВАТИ РІШЕННЯ
Номер:
f2983eebfcf14deaac71e7209bddba5b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-10-010508-b.c2
Назва:
ВИМОГА СКАСУВАТИ РІШЕННЯ
Вимога:
Шановний Замовнику! Вважаємо, що Ви порушили наші права та інтереси в процесі проведення закупівлі, неправомірно відхиливши пропозицію підприємства ТОВ “Сількомунсервіс” та не надавши достатньої обгрунтованої аргументації у відповідь на Вимогу нашого підприємства. Отже, неправомірне відхилення нашої пропозиції, веде до неправомірного визнання переможцем ТОВ “АІСМ”.
Ви відхилили нашу пропозицію з вигаданих підстав, з метою вибору певної особи переможцем. На нашу думку, правдивою підставою відхилення є заздалегідь запланований корупційний зговір між Замовником та певним Учасником, якщо Замовник визнає переможцем Учасника, пропозиція якого містить невідповідності — надані страною — аргесором протоколи випробувань на матеріали. З метою відстоювання таким чином своїх прав та забезпечення справедливості у сфері закупівель вважаємо, що потрібно заявити про наступне.....
Вважаємо що наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, а саме вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі затверджено рішенням уповноваженої особи головного управління пенсійного фонду України в Харківській області 10.09.2020, протокол №30. Отже, Ви, або самі не знали чого вимагаєте, або нарочито вигадуєте уявні підстави для дискваліфікації? Надаємо факти, які підтверджують, що Ви суперечите самі собі та порушуєте принципи закупівель.
Пункт 1. Підстава для скасування стосовно працівників. В оголошенні вимагається лише довідка щодо наявності працівників відповідної кваліфікації та підтвердження наявності працівників у вигляді копії штатного розпису або іншого підтверджувального документу. Але не зазначено слів “ у кількості необхідній для виконання робіт” або що “у штаті Учасник повинен зазначити працівників у неохідній кількості для виконання робіт”. Оголошення не містить заперечень типу: “пропозиція Учасника буде відхилина, якщо підприємство буде залучати працівників, для виконання робіт закупівлі за договорами цивільно-правового характеру”. Якщо Ви не встановили заборони, отже Ви приймали можливість залучення Учасником працівників за договорами цивільно-правового характеру. Таким чином, чому недостатня кількість працівників у штаті стала підставою для відхилення пропозиції нашого підприємства? Вважаємо рішення необгрунтоване.
Наш конкурент ТОВ “АІСМ” має у штаті лише п'ять працівників робочих професій, необхідних для виконання робіт (теж недостатня кількість для виконання у строк). Відповідно до проведених розрахунків, а саме: кількість розрахованих людино-годин (1491 л.-г.), що потребує виконання робіт та за наявністю зазначеної кількості штатних працівників (5 чоловік), ТОВ “АІСМ” потребує для виконання робіт закупівлі 37 робочих днів, відповідно 2 місяці. За умовами тендерної документації (п. 3.6.) Строк виконання робіт чітко визначений — до 30.10.2020 р. Яким чином ТОВ “АІСМ” збирається встигнути виконати роботи, якщо не планує залучати додатково працівників за договорами цивільно-правового характеру? Та, якщо ТОВ “АІСМ” буде додатково залучати працівників за договорами ЦПХ, чому Ви не відхили його пропозиції з тієї ж самої підстави, що і ТОВ “Сількомунсервіс”. Та Ви “не бачите” підстав і визнаєте ТОВ “АІСМ” переможцем.
Пункт 3. Підстава для скасування стосовно вимог до фарби. Вимога в оголошенні виглядає як інформаційне повідомлення, у вигляді розповідного речення. Відсутні чіткі накази “надати довідку”, “надати підтвердження у вигляді гарантійного листа” і т. і. До інших вимог Ви додаєте подібні словосполучення, чіткі вимоги. Якщо Замовник не вказав слова “Учасник повинен надати”, це означає, що документ “не подається”, “не обов'язковий”, “не вимагається Замовником”.
Пункт 4. Підстава для скасування стосовно вимог до підтвердження не застосування санкцій до Учасника. Вимога в оголошенні виглядає як інформаційне повідомлення, у вигляді розповідного речення. А саме звучить так: Відповідно до Закону України “Про санкції”, ... пропозиція Учасників, відносно яких, .... застосовано спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції),... розглядатиметься як така, що не відповідає вимогам оголошення та підлягатиме відхиленню Замовником.” Яким чином Замовник збирається отримати данні про застосування санкцій до Учасника не зазначено, тим паче, що на даний час є відкриті для Замовника реєстри, де можливо отримати самостійно інформацію стосовно накладання санкцій на підприємство. Текст виглядає як попередження і не містить вимог. Також, у тексті Оголошення стосовно цього пункту відсутні слова “Учасник повинен надати довідку, гарантійний лист або підтвердження” це означає, що документ “не подається”, “не обов'язковий”, “не вимагається Замовником”. Але Ви відхиляєте нашу пропозицію на підставі неподаної довідки про відсутність накладених санкцій до ТОВ “Сількомунсервіс”
Пункт 5. Підстава для скасування стосовно надання листів-згод на обробку персональних даних. Вимога звучить так: Пропозиція Учасника повинна містити лист-згоду на обробку персональних даних щодо кожної особи, персональні дані якої використовуються у пропозиції (довідка надається у довільній формі). З відповіддю на вимогу до Замовника ми не згодні. Законом України «Про захист персональних даних» абз.10 ст.2 чітко визначено термін : «персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована». Прізвище ім'я та по-батькові разом із відомою цифрою зарабітньої платні — не є тими відомостями або не є повною сукупністю відомостей про фізичну особу, за якими особу можна ідентифікувати, тим паче, ідентифікувати конкретно. Дані на працівників — не є песональними даними фізичних осіб. Отже це означає, що листи-згоди від працівників “не подаються”, “не обов'язкові”, “не вимагаються Замовником”.
Пункт 6. Підстава для скасування щодо наівності власних машин, механізмів та техніки. Були виконані вимоги Оголошення, надана Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, де була зазначена транспортна одиниця- Екскаватор ЮМЗ-6 Свідоцтво про реєстрацію машини Серія АБ №642769, яка дозволяє впоратися з об'ємом робіт по об'єкту. Отже вимоги оголошення були виконані, а відхилення пропозиції з зазначенням цього пункту необгрунтовані.
Якщо Ви в оголошенні не вказали чітких слів-наказів, це Ваша помилка, як Замовника, та не є помилкою Учасника. ТОВ “Сількомунсервіс” задовольнив усі вимоги Оголошення. Ніяких додаткових приміток, пояснень, чітких вимог Оголошення не містить. Таким чином, ТОВ “Сількомунсервіс” задовольнив вимогу Замовника, та був неправомірно відхилений. Відповідно, неправомірним було оголошення переможцем ТОВ “АІСМ”.
Вважаємо метою відхилення нашої пропозиції, було бажання бачити переможцем саме ТОВ “АІСМ”. Бо, як інакше можна пояснити той факт, що у процедурі № UA-2020-07-28-002402-a Ви, як Замовник, визнали його переможцем навіть с помилками?
Ви порушуєте ст. 5 пункту 1 про принципи здійснення закупівель, а саме: “об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.”
Враховуючи вищевикладене, учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «СІЛЬКОМУНСЕРВІС» не погоджується з рішенням уповноваженої особи Замовника, яке порушує права учасника та не відповідає основним принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, встановленим у Законі України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» , а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вимагаємо скасувати обидва рішення. Вимагаємо перегляду пропозицій учасників.
Якщо Ви не надасте вагомих обгрунтованих роз'яснень або не скасуєте своїх рішень, змушені будем звернутися до суду.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА п.doc 05.10.2020 15:49
Дата подачі:
05.10.2020 15:49
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
074ff28c87824d7c8b9667c5795dcee3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-10-010508-b.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовник!
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Головним управлінням Пенсійного фонду України в Харківській області була проведена процедура закупівлі за кодом ДК 021:2015:45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (Послуги з поточного ремонту приміщення Ізюмського відділу обслуговування громадян (сервісний центр) управління обслуговування громадян головного управління ПФУ в Харківській області за адресою: Харківська обл., м. Ізюм, проспект Незалежності, 2 (ДСТУ - НБД.1.1-1:2013) Джерело фінансування - кошти Пенсійного фонду України) UA-2020-09-10-010508-b.
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі Оголошення про відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «Сількомунсервіс»(код ЄДРПОУ 01241028) , затверджене рішенням уповноваженої особи № 37 від 28.09.2020.
Учасник ТОВ «СІЛЬКОМУНСЕРВІС» вважає рішення уповноваженої особи щодо відхилення його пропозиції безпідставним з наступних причин:
Стосовно п.9.1. вищезазначеного оголошення - абз. 4 пункту 4.3. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, у якому вимагалося надання Учасником довідки на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі (Додаток 3). На підтвердження цього, Учасником надано довідку № 215 від 14.09.2020 про наявність у ТОВ «Сількомунсервіс» працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Так, у штаті підприємства наявні працівники робочих професій (два штукатура та бетоняр), разом з тим, в довідці зазначено про необхідність додаткового залучення працівників робочих професій на підставі цивільно-правових угод (двох мулярів-штукатурів; двох підсобних робітників; покрівельника). Враховуючи значний об’єм робіт та стислі строки проведення поточного ремонту, довідка, надана Учасником, на думку Замовника, не підтверджує наявність в Учасника укомплектованого штату постійних працівників робочих професій для надання послуг за предметом закупівлі. Тобто ми, як Учасник, саме для проведення поточного ремонту у стислі строки залучаємо додатково працівників. Від Замовника не вимагалося наявності необхідної кількості найманих працівників у штаті.
Стосовно п.9.2. оголошення про відхилення - абз. 5 пункту 4.10 Оголошення окремі вимоги висувались до матеріалів: фарба для укосів та фасаду – атмосферостійка, водопаростійка (w 0,07 кг/м2 час), незаймиста, А2 по стандарту DIN 4102 з наданням відповідних сертифікатів. Учасником не надано ніяких гарантій на підтвердження окремих вимог до матеріалів. Вимогу щодо застосування саме такої фарби підтверджено Підсумковою відомістю ресурсів, де зазначена саме ця фарба. В Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі не вимагалося гарантії на підтвердження окремих вимог до матеріалів.
Стосовно п.9.3. оголошення про відхилення - абз. 2 пункту 4.18 Оголошення передбачено, що пропозиція Учасника повинна містити лист-згоду на обробку персональних даних щодо кожної особи, персональні дані якої використовуються у пропозиції (довідка надається в довільній формі).
Учасником на виконання вказаної вимоги надано довідку № 214 від 14.09.2020 за підписом лише Курченка О.В. Листів-згод на обробку персональних даних щодо інших осіб, дані яких містяться в наданій пропозиції, Учасником не надано. Законом України «Про захист персональних даних» абз.10 ст.2 чітко визначено термін : « персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована». Прізвище, ім’я та по-батькові співробітників не є персональними даними - за ними неможливо ідентифікувати чи конкретно ідентифікувати. Учасником надан лист-згода лише на Курченка О.В., тому що лише його дані розголошені: у Статуті та у Протоколі загальних зборів зазначені його паспорті дані, ідентифікаційний код.
Стосовно п 9.4. оголошення про відхилення - пунктом 12 Оголошення передбачено, що відповідно до Закону України «Про санкції», рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», введеного в дію Указом Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017, пропозиція Учасників, відносно яких, їх службових (посадових) осіб, уповноважених Учасником представляти його інтереси під час проведення закупівлі, застосовано спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції), зокрема, заборону здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб–резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з цим Законом, розглядатиметься як така, що не відповідає вимогам оголошення та підлягатиме відхиленню Замовником. Учасником не зазначено про відповідність наданої пропозиції щодо санкцій. Але в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі Замовником не вимагалася довідка про незастосування санкцій до Учасника.
Стосовно п.9.5. оголошення про відхилення - п. 16 «Різні роботи» таблиці Технічного завдання на закупівлю послуг з поточного ремонту Додатку 5 до Оголошення передбачено виконання робіт з «Перевезення будівельного сміття до 20 км (без урахування вартості навантажувальних робіт) кількістю 2,4 т. Однак, Учасником в довідці № 217 від 14.09.2020 наданій на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для наданих послуг, що є предметом закупівлі (Додаток 2 до Оголошення) відсутні відомості про наявність транспортного засобу за допомогою якого можливо перевезення визначеного об’єму будівельного сміття (2,4 т). У пропозиції Учасника саме у довідці № 217 п. 8 таблиці був зазначений Екскаватор ЮМЗ-6, який з причепом надасть таку послугу. Відповідна бухгалтерська довідка про знаходження на балансі підприємства машин, механізмів, техніки, інвентарю за підписом керівника та головного бухгалтера у вигляді Витягу із оборотно-сальдової відомості по рахунку № 104 за серпень 2020 року.
Враховуючи вищевикладене, учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «СІЛЬКОМУНСЕРВІС» не погоджується з рішенням уповноваженої особи Замовника, яке порушує права учасника та не відповідає основним принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, встановленим у Законі України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» , а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Виходячи з вищезазначеного :
Прошу
Розглянути цю вимогу, надати відповідь у встановлені Законом строки та прийняти об’єктивне та неупереджене рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015:45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (Послуги з поточного ремонту приміщення Ізюмського відділу обслуговування громадян (сервісний центр) управління обслуговування громадян головного управління ПФУ в Харківській області за адресою: Харківська обл., м. Ізюм, проспект Незалежності, 2 (ДСТУ - НБД.1.1-1:2013) Джерело фінансування - кошти Пенсійного фонду України) UA-2020-09-10-010508-b.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога ПФ.pdf 29.09.2020 12:19
- Протокол з поясненням 01.10.2020 13:34
Дата подачі:
29.09.2020 12:19
Вирішення:
Шановний Учасник!
На виконання ч. 2 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції Закону України від 19 вересня 2019 року № 114-ІХ (далі – Закон) учасник пропозиція якого відхилена, може звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, Замовник повідомляє наступне.
По-перше. Щодо непідтвердження Учасником наявності укомплектованого штату постійних працівників робочих професій для надання послуг за предметом закупівлі.
Довідка № 215 від 14.09.2020 про наявність у ТОВ «Сількомунсервіс» працівників відповідної кваліфікації, надана Учасником підтверджує, що для надання послуг з поточного ремонту приміщення Ізюмського відділу обслуговування громадян (сервісний центр) управління обслуговування громадян головного управління ПФУ в Харківській області, Учаснику додатково необхідно залучити працівників відповідної кваліфікації (двох мулярів-штукатурів; двох підсобних робітників; покрівельника). Замовник, в свою чергу вимагає, щоб на момент подання пропозицій вже були наявні працівники (або перебували у штаті підприємства або працювали за цивільно-правовими угодами). Тобто штат був укомплектований з урахуванням об’єму необхідних робіт.
Пояснення Учасника, що він у стислі строки планує додатково залучити працівників, не є підтвердженням наявності необхідної кількості працівників робочих професій.
По-друге. Щодо непідтвердження Учасником окремих вимог до матеріалів (фарба для укосів та фасаду – атмосферостійка, водопаростійка (w 0,07 кг/м2 час), незаймиста, А2 по стандарту DIN 4102).
Підсумкова відомість ресурсів не є підтвердженням окремих вимог до матеріалів. В підсумкову відомість ресурсів заносяться назви матеріалів, відповідно до накладної за даними бухгалтерського обліку визначеного Учасника (Підрядника) після виконаних робіт на стадії розрахунків.
По-третє. Щодо ненадання листа-згоди на обробку персональних даних щодо кожної особи, персональні дані якої використовуються у пропозиції.
Учасником надано штатний розпис підприємства від 31.08.2020 в якому зазначені суми посадових окладів працівників ТОВ «Сількомунсервіс».
Рішенням Конституційного Суду України від 20 січня 2012 року № 2-рп/2012 (далі – Рішення КСУ) до конфіденційної інформації про фізичну особу віднесено, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров’я, а також адреса, дата і місце народження. Конституційний Суд України в абзаці першому пункту 1 резолютивної частини Рішення від 30 жовтня 1997 року № 5-зп відніс до конфіденційної інформації про фізичну особу, крім вказаної, ще й відомості про її майновий стан та інші персональні дані.
Враховуючи це, Замовник вважає свою вимогу обґрунтованою.
По-четверте. Щодо ненадання довідки про застосування санкцій до Учасника, відповідно до Закону України «Про санкції».
Пункт 12 Оголошення міститься в складі розділу 4 Оголошення Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження. В якому зазначено, що учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції визначений перелік документів, в тому числі інформацію про застосування/незастосування санкцій.
По-п’яте. Щодо відсутності відомостей про наявність транспортного засобу за допомогою якого можливо перевезення визначеного об’єму будівельного сміття (2,4 т).
Учасником в довідці № 217 від 14.09.2020 на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідного для наданих послуг, що є предметом закупівлі (Додаток 2 до Оголошення) повідомлено про екскаватор ЮМЗ-6 за допомогою якого можливо перевезення визначеного об’єму будівельного сміття (2,4 т).
В документах, наданих Учасником під час надання пропозицій не згадується про оснащеність екскаватора ЮМЗ-6 причепом за допомогою якого Учасник буде надавати необхідну послугу.
Про це Замовнику стало відомо тільки 29.09.2020 після спливу строку надання пропозицій під час ознайомлення з вимогою учасника.
Враховуючи вищевикладене, рішення про відхилення ТОВ «Сількомунсервіс» було прийнято Замовником об’єктивно та неупереджено на підставі Закону України «Про публічні закупівлі», вимог визначених в Оголошенні та наявних документів Учасника.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
04.10.2020 13:36
Задовільнена:
Ні