• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з поточного ремонту приміщення Богодухівського відділу обслуговування громадян (сервісний центр) управління обслуговування громадян головного управління ПФУ в Харківській області за адресою: Харківська область, м. Богодухів, пл. Поштова, 7 (ДСТУ - НБД.1.1-1:2013). Джерело фінансування - кошти Пенсійного фонду України

Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області,61022, м. Харків, Майдан Свободи, Держпром, 3 під'їзд, 2 поверх. 14099344. Орган соціального страхування - Пенсійний фонд України. Пропозиції учасника готуються виключно українською мовою

Завершена

199 960.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 999.60 UAH
Період оскарження: 10.09.2020 17:47 - 16.09.2020 17:52
Вимога
Залишено без розгляду

Що до дискваліфікації ФОП Коваля О.С

Номер: 9d9b9c980a9742a99bc707fbe816537f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-10-006123-c.a1
Назва: Що до дискваліфікації ФОП Коваля О.С
Вимога:
Незгода з причинами дискваліфікації
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учасник! На виконання Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції Закону України від 19 вересня 2019 року № 114-ІХ (далі – Закон) Замовник уважно розглянувши подану Вами скаргу, повідомляє наступне. По-перше. Щодо не підтвердження Учасником наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі. Довідка про наявність у ФОП Коваль О. С. працівників відповідної кваліфікації, надана Учасником засвідчує, що роботи з поточного ремонту приміщення Богодухівського відділу обслуговування громадян (сервісний центр) управління обслуговування громадян головного управління ПФУ в Харківській області буде виконувати один працівник Коваль Олександр Сергійович, який має загальний стаж роботи 28 років, при цьому стаж роботи в якості ФОП складає термін до 1 року. В довідці, що надана Учасником не зазначено, яку кваліфікацію має працівник та відповідно знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі. Пояснення Учасника про те, що ним додатково будуть залучатися спеціалісти, з якими будуть укладені цивільно-правові договори не є підтвердженням наявності працівників відповідної кваліфікації (робочих професій). Враховуючи значний об’єм робіт та стислі строки їх проведення Замовник вимагає, щоб на момент подання пропозицій вже були наявні працівники відповідної кваліфікації (або перебували у штаті підприємства або працювали за цивільно-правовими угодами), які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі. Тобто штат був укомплектований з урахуванням об’єму необхідних робіт. По-друге. Щодо ненадання Учасником копій сертифікатів відповідності на всі будівельні матеріали, що будуть застосовані під час виконання робіт та зазначені у відомості ресурсів, у разі, якщо продукція підлягає обов`язковій сертифікації в Україні. Вимога Замовника передбачена абз. 4.10 Оголошення щодо надання Учасником відповідних сертифікатів обумовлена наявним технічним завданням на закупівлю, необхідністю підтвердження надання послуг з використанням якісних матеріалів, оскільки дані матеріали будуть використовуватись у приміщеннях, в яких щоденно відбувається прийом громадян, постійно знаходяться працівники управління та відвідувачі. Замовник повинен бути впевнений у безпечності та якості даних матеріалів. По-третє. Щодо ненадання Учасником відомостей про наявність транспортного засобу за допомогою якого можливо перевезення визначеного об’єму будівельного сміття (3,35 т), передбаченого п. 68 «Різні роботи» таблиці Технічного завдання на закупівлю послуг з поточного ремонту Додатку 5 до Оголошення. Учасником не надано документального підтвердження відповідності його пропозиції технічній вимозі щодо перевезення визначеного об’єму будівельного сміття (3,35 т). Про необхідність укладення у майбутньому договору на транспортні послуги (з Богодухівським ПУЖКХ) Замовнику невідомо. Вимоги викладені Замовником в Оголошенні передбачають їх документальне підтвердження до закінчення терміну подання пропозицій, а не на майбутнє. По-четверте. Щодо ненадання довідки про застосування санкцій до Учасника, відповідно до Закону України «Про санкції». Пункт 12 Оголошення міститься в складі розділу 4 Оголошення Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження. В якому зазначено, що учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції визначений перелік документів, в тому числі інформацію про застосування/незастосування санкцій. Після оцінки пропозиції Учасника, за результатами електронного аукціону, Замовник розглядає пропозицію на відповідність вимогам Оголошення на підставі наявних, а не майбутніх документів. Замовник повинен бути впевнений, що Учасник потурбувався про вчасне отримання необхідних документів та довідок, з урахуванням ще й того, що строки проведення необхідних послуг дуже стислі а об’єм досить значний. Замовник не може уявляти та домислювати про те, що Учасник зробить за для виконання необхідних послуг. Просимо мати на увазі та пам’ятати, що Замовник не має на меті свідомо або несвідомо порушувати норми Закону та не є зацікавлений у лобіюванні інтересів Товариства з обмеженою відповідальністю «АІСМ», а також не має з ним ніяких домовленостей та угод. Ваша думка щодо цього являється хибною та нічим не підкріпленою. Враховуючи вищевикладене, рішення про відхилення ФОП Коваль Олександр Сергійович (код ЄДРПОУ 2255220811) було прийнято Замовником об’єктивно та неупереджено на підставі Закону України «Про публічні закупівлі», вимог визначених в Оголошенні та наявних документів Учасника. Уповноважені особи Катерина БУДЬОННА Лариса ХАЧАТРЯН
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 09.10.2020 14:25