• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Продуктові набори

2200 наборів. Гречана крупа фасована 1кг. Цукор-пісок фасований 1 кг. Олія рафінована, 800-1000 мл. Макаронні вироби, фігурні, 800 гр. Кукурудза консервована, залізна банка 430 гр. Тушонка яловича, кускова, залізна банка, 325 гр. Цукерки желейні “Джеллі”, фасовані, 200 гр. Печиво, фасоване 150-200 гр. Молоко згущене незбиране 8,5% жиру, залізна банка 370 гр. Пакет для фасування набору- 2200 шт.

Завершена

436 598.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 182.99 UAH
Період оскарження: 10.09.2020 17:19 - 25.09.2020 00:00
Скарга
Відхилено

надання неіснуючих документів у складі тендерної пропозиції

Номер: beb28180bace4426a271122993aa6d31
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-10-005976-c.c2
Назва: надання неіснуючих документів у складі тендерної пропозиції
Скарга:
деталі у файлі з текстом скарги + 5 додатків
Дата розгляду скарги: 29.10.2020 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.10.2020 22:56
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 16.11.2020 22:42
Автор: ФОП "КЛИНЧУК СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ", Сергій Клинчук +380674107136 klinser1971@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Подання не існуючих підроблених документів.

Номер: 3bafc58ebc9f4d22b06ce24c9e83d71c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-10-005976-c.a1
Назва: Подання не існуючих підроблених документів.
Вимога:
Протоколом №120 від 6.10 20р. уповноважена особа Сергеева О.Ю. визнала переможцем даної закупівлі учасника Ващилко О. З даним рішенням категорично не згоден по слідуючих причинах: 1. На виконання вимоги ДОД.1 тендерної документації учасник повинен чітко зазначити назву ,або виробника продукції,в оприлюдненій Ціновій Ващилко вказав,що він має намір постачати макаронні вироби ТОВ НВФ "Віконт" Як один із власників даної виробничої фірми,відповідально заявляю,що ТОВ НВФ "Віконт" на протязі 25 років займається виробництвом продукції борошномельно-круп"яної промисловості і реалізовує власну продукцію ВИКЛЮЧНО ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВАМ,оскільки має всі дозвільні документи та високу якість,а приватникам не продається жодного кілограма. Отже вказана інформація не є дійсною. 2. На виконання вимог ДОД.4 учасник повинен надати міжнародний Сертифікат ISO .В своїй пропозиції Ващилко оприлюднив Сертифікат ISO 22000 виданий ДП "Київоблстандартметрологія"21.05.20р. на ім"я учасника Ващилко О. Даний "документ "визвав у мене сумнів ,оскільки була нечітка печатка і підпис,крім того Сертифікати такого рівня отримати важко.Я подав запит(додається) і отримав відповідь лист від 1.10.20р.№30/18 (додається) ЩО ДАНИЙ СЕРТИФІКАТ ДП "Київстандартметрологією"НЕ ВИДАВАВСЯ І НЕ РЕЕСТРУВАВСЯ. Тобто Ващилко оприлюднив підроблений документ ДЕРЖАВНОЇ УСТАНОВИ.Оскільки документ підроблений,то він не дійсний і не може розглядатися як існуючий,а це є грубим невикононням умов тендерної документації. Більш того,несправжність даного сертифікату запідозрили ваші колеги ,з Оболонського терцентру,і самостійно дали свій запит ,на який отримали лист-відповідь від 6.10 20р №30\20 (додається),яка ідентична . 3.На виконання Дод.4 п.4 (вимоги до поставки і транспортних засобів) учасник оприлюднив Договір № 315/3 від 1 липня 2020 р. з ПП "Біосанлайф" на дезинфекцію транспортного засобу NISSAN QASHQAI держ № АА 74-32 ТН. ,та талон НА ДЕЗИНФЕКЦІЮ № 099743 від 3.09 2020р. ДАНІ ДОКУМЕНТИ МІСТИЛИ ТІЛЬКИ ПЕЧАТКУ,А ПІДПИС ВІДСУТНІЙ. Зробивши офіційний запит на ПП "Біосанлайф" на ім"я директора Дьоміна О. (додається) отримав лист відповідь від 7.10 2020р. (додається) ,ЩО НІЯКИХ ДОГОВОРІВ З ФОП ВАЩИЛКО НЕ ЗАКЛЮЧАЛОСЯ,І САНІТАРНІ ОБРОБКИ НЕ ПРОВОДИЛИСЯ. Звертаю увагу Директора пані Рудківську Л.П .та уповноважену особу пані Сергееву О.Ю.ЩО ПРИ ВІДСУТНОСТІ САН ОБРОБОК ЕКСПЛУАТАЦІЯ ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ В СФЕРІ ТРАНСПОРТУВАННЯ ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ КАТЕГОРИЧНО ЗАБОРОНЕНА. Невідповідність вказаного Договору ЗАГРОЖУЄ БЕЗПЕЦІ ЛЮДЕЙ,ОСКІЛЬКИ ТОВАРИ НЕ ТРАНСПОРТУЮТЬСЯ В НАЛЕЖНОМУ СТАНІ. Більш того,виникають сумніви,щодо САНІТАРНОГО ПАСПОРТУ№ 25/11виданий ДУ Київським МЛЦ ДСЕСУ печатка не чітка і заповнений бланк різними чорнилами. Офіційний запит на дану організацію відправлено,відповіді ще не отримано,але В ТЕЛЕФОННОМУ РЕЖИМІ ПОВІДОМЛЕНО,ЩО ТАКИЙ ДОКУМЕНТ НА ДАНИЙ ТРАНСПОРТНИЙ ЗАСІБ НЕ ВИДАВАВСЯ. Згідно ДОД 4. П.4 транспортний засіб повинен відповідати критеріям і нормам для перевезення швидкопсувних продуктів. ВРАХОВУЮЧИ НЕПОРЯДНІСТЬ Учасника Ващилко І ЩОБ НЕ НАРАЖАТИ НА БЕЗПЕКУ ЖИТТЯ ЛЮДЕЙ(А В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ ЦЕ ВАЖЛИВО) В ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБУ м.Киева направлений запит ,щодо роз"яснення ,ЧИ ВІДПОВІДАЄ ЛЕГКОВИЙ АВТОМОБІЛЬ ВСАНОВЛЕНИМ НОРМАМ,ЩОДО ПЕРЕВЕЗЕННЯ ШВИДКОПСУЮЧИХ ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ. Також перевіряються справжність аналогічного договору,бо адреса ФОП Футало в Договорі № 1607/02 і телефон вказаний невірно. Враховуючи вищенаведене ПРОШУ ВІДХИЛИТИ ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ ФОП ВАЩИЛКО О.,ЯК ТАКУ,ЩО НЕ ВІДПОВІДАЄ УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ЗАКУПІВЛІ. Також хочу застерегти керівництво ,та звернути увагу,що даний учасник підробляє документи вже не в першій закупівлі(дивитись закупівлю UA 2020-08-19-003264-a) замовник МЕДИЧНИЙ РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР МВС УКРАЇНИ. Ващилко О.наголошую,ЩО БУДЬ ЯКИЙ ДОКУМЕНТ,ЯКИЙ УЧАСНИК ПОДАЄ В РАМКАХ ТЕНДЕРНОЇ ЗАКУПІВЛІ,ПІДПАДАЄ ПІД ОЗНАКИ ОФІЦІЙНОГО ДОКУМЕНТУ,ОТЖЕ МОЖЕ ЙТИСЯ ПРО ЙОГО ПІДРОБЛЕННЯ.Підроблення офіційного документу ,ЙОГО СВІДОМЕ ВИКОРИСТАННЯ -ЦЕ ЗЛОЧИН,відповідність за який,залежно від обставин справи настає за ст. 358(підроблення документів,печаток,штампів)та 366 (службове підроблення) Кримінального Кодексу України.Санкція варіює від штрафу ,до позбавлення волі в срок до 5 років.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідь на вимогу На виконання вимоги Додатку 1 учасник закупівлі ФОП Ващилко О.П. зазначив назву та виробника продукції. Учасником до Додатку 4 ФОП Ващилко О.П. було надано гарантійного листа, щодо надання сертифікатів та поставки у зазначені строки. Згідно додатку 4. п. 7 Разом з партією товару повинна надаватися супровідна первинна документація (накладна, сертифікат відповідності чи якісне посвідчення, чи інший документ, що підтверджує їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно- гігієнічним вимогам). Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару. Всі поставленні товари повинні відповідати вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР, нормативно-технологічній документації, встановленим санітарно-гігієнічним нормам, нормам стандартизації і сертифікації та супроводжуватись відповідними документами, що підтверджують їх якість та придатність до використання. Щодо до Датку 4 п. 16 зазначено, що прийом товару по кількості та якості здійснюється працівниками Територіального центру. Прийманню не підлягає товар: - без маркування; - у пошкодженій упаковці; - після закінчення терміну придатності; - без документів, що засвідчують якість; - на який оформлені супроводжувальні документи з порушенням. На кожній одиниці фасування (коробці) або на ярлику всередині упаковки, повинна бути наступна інформація: назва харчового продукту, назва та адреса підприємства-виробника, вага нетто, склад, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання, дані про харчування та енергетичну цінність. Без ГМО, що має бути зазначено на упаковці. Строк придатності товару на момент поставки, повинен становити не менше 80% від загального терміну зберігання. Замовник не є уповноваженим органом, який має законні повноваження перевіряти справжність наданих документів у складі тендерної пропозиції, а також встановлювати факти підроблення (ст.11 п.10 ЗУ « Про публічні закупівлі» ).
Статус вимоги: Не задоволено