-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
бензин, дизельне паливо
Торги не відбулися
2 215 665.72
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.8% або 40 000.00 UAH
мін. крок: 1.8% або 40 000.00 UAH
Період оскарження:
10.09.2020 16:42 - 22.09.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
eb8ceacda1d741e4b57b9e0df03909d4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-10-009766-b.c3
Назва:
Скарга
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Скарга
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Пов'язані документи:
Учасник
- Cкарга_Калуцька ТЕЦ-Нова.pdf 06.11.2020 09:51
- Платіжка до скарги.pdf 09.11.2020 11:22
- рішення від 10.11.2020 № 20794 + лист Замовнику .pdf 11.11.2020 11:03
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.11.2020 № 21368.pdf 18.11.2020 16:05
- рішення від 17.11.2020 № 21368 .pdf 20.11.2020 23:07
- Заперечення на скаргу-ПП ОККО КОНТРАКТ.docx 16.11.2020 11:22
- Заперечення на СКАРГУ ПП ОККО КОНТРАКТ.pdf 16.11.2020 11:22
- РІШЕННЯ від 27.11.2020.pdf 27.11.2020 15:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.11.2020 11:51
Дата розгляду скарги:
17.11.2020 12:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.11.2020 11:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.11.2020 23:07
Дата виконання рішення Замовником:
27.11.2020 15:58
Коментар замовника щодо усунення порушень:
РІШЕННЯ АМКУ Задоволено
Вимога
Є відповідь
Необґрунтоване відхилення тендерної пропозиції Учасника ПП «ОККО Контракт».
Номер:
9025aed910a041c3b6c71b44464d4ad2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-10-009766-b.c2
Назва:
Необґрунтоване відхилення тендерної пропозиції Учасника ПП «ОККО Контракт».
Вимога:
Доброго дня! Ми, ПП «ОККО Контракт», звертаємось із вимогою щодо усунення порушення у сфері публічних закупівель, допущеного Замовником на етапі кваліфікації Учасників, а саме: необґрунтоване відхилення тендерної пропозиції Учасника ПП «ОККО Контракт».
Керуючись положенням протоколу засідання тендерного комітету, пропозиція ПП «ОККО Контракт» не відповідає умовам тендерної документації, у зв’язку ненаданням забезпечення виконання умов договору. Замовником не надано в повному обсязі належного обґрунтування підстав відхилення тендерної пропозиції, що суперечить принципам публічних закупівель, зазначених в ЗУ « Про публічні закупівлі», дотримання яких є загальнообов’язковим усіма суб’єктами публічних закупівель, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Дії Замовника свідчать про явне порушення чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
09.10. 2020р. було прийнято рішення щодо визначення ПП «ОККО Контракт» переможцем торгів.
Відповідно до ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Згідно ст. 253 ЦКУ перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок.
Керуючись інформацією, яка є у відкритому публічному доступі, рішення про намір укласти договір було прийнято 09.10.2020р. Отже, останнім календарним днем для укладення договору та надання забезпечення виконання умов договору згідно вимог тендерної документації є 29.10.2020. Проте, 29.10.2020 року замовник прийняв рішення про дискваліфікацію учасника, у зв’язку з ненаданням вищезазначених документів.
Звертаємо увагу, що ПП «ОККО Контракт» неухильно дотрималось всіх вимог законодавства України у сфері публічних закупівель тендерної документації в частині строків для укладення договору за результатами торгів (направлення рекомендованого листа 29.10.2020) та створенням забезпечення виконанням умов договору у формі електронної банківської гарантії. Документи, зазначені вище, додано до вимоги про усунення правопорушення з метою підтвердження вищеподаних аргументів.
Враховуючи вищенаведені обставини, прошу членів тендерного комітету надати відповідь на Наше звернення із зазначенням інформацію стосовно необґрунтованої причини невідповідності пропозиції ПП «ОККО Контракт» умовам тендерної документації, а також скасувати рішення тендерного комітету в частині дискваліфікації пропозиції ПП «ОККО Контракт»..
Пов'язані документи:
Учасник
- thumbnail_IMG_20201029_180537.jpg 29.10.2020 20:12
- Лист підтвердження.pdf 29.10.2020 20:12
- thumbnail_IMG_20201029_180527.jpg 29.10.2020 20:12
- Договір.pdf 29.10.2020 20:12
- banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s 29.10.2020 20:12
- Банківська гарантія.pdf 29.10.2020 20:12
- Довіреність_Малов Д._2020.pdf 29.10.2020 20:12
- Гарантія_98 710,80 грн..pdf.p7s 29.10.2020 20:12
- Довіреність_Малов Д._2020.pdf.p7s 29.10.2020 20:12
- banking_licence_ПУМБ.pdf 29.10.2020 20:12
- Гарантія_98 710,80 грн..pdf 29.10.2020 20:12
- thumbnail_IMG_20201029_180356.jpg 29.10.2020 20:12
- відповідь на вимогу від 02.11.2020.pdf 02.11.2020 14:14
Дата подачі:
29.10.2020 20:12
Вирішення:
Вимога ПП "ОККО Контракт" є безпідставною та такою що підлягає відхиленню
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Про приведення умов тенд.док. у відповідність до чинного законодавства України
Номер:
760c6f9b3d094c3fbb9751ed89586049
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-10-009766-b.a1
Назва:
Про приведення умов тенд.док. у відповідність до чинного законодавства України
Вимога:
З метою приведення умов тендерної документації у відповідність до вимог чинного законодавства України (в тому числі до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України), керуючись умовами ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору щодо наступного:
1.1. Для поліпшення якості Товару:
Згідно п. 5. ,ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, перерахованих п. 5. ,ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», в тому числі:
˗ покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Просимо Вас додати вказаний пункт до проекту договору.
Якість предмету закупівлі відповідає вимогам, які встановлені в даному Договорі, вимогам ДСТУ, ГСТУ та інших нормативних документів.
Зазначені зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі.
1.2. Зміни ціни на товар згідно умов, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Також просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору про зміну ціни на предмет закупівлі (товар), згідно п. 5, ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
˗ збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії;
˗ покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
˗ погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
˗ зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;
˗ зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.
1.3. Зміна розміру відповідальності Постачальника/Учасника (відповідає умовам чинного законодавства, ст. 231 Господарського кодексу України):
Керуючись нормами ст. 231 Господарського кодексу України просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору в частині зменшення розміру відповідальності Постачальника/Учасника, та передбачити для Постачальника/Учасника такі умови щодо відповідальності:
˗ У разі порушення строків поставки товару при закупівлі товару за бюджетні кошти, Постачальник/Учасник сплачує Покупцю/Замовнику пеню у розмірі 0,1% від суми непоставленого (несвоєчасно поставленого) товару, за кожний день затримки, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі 7% вказаної вартості.
˗ У разі поставки неякісного товару, Постачальник/Учасник сплачує на користь Покупця/Замовника штраф у розмірі 20% вартості неякісного товару.
1.4. Зміна істотних умов договору:
Керуючись специфікою діяльності з реалізації нафтопродуктів з використанням талонів (карток на пальне) просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору та передбачити такі істотні умови за договором:
Талони/скретч-картки/картки на пальне (штрих-картки)/бланки-дозволи – документи внутрішнього обігу на отримання Товару відповідно до «Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1442 від 20.12.1997 р. Талони/скретч-картки/картки на пальне (штрих-картки)/бланки-дозволи – є товарно-розпорядчими документами на Товар, на підставі яких здійснюється видача Товару за місцем знаходження Товару (АЗС) та не є розрахунковим чи платіжним засобом.
та/або
Право власності на Товар переходить до Покупця/Замовника з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на Товар.
та/або
Розрахунки за Товар (партію Товару) Покупець/Замовник здійснює протягом _______(______________) банківських днів з дати підписання Сторонами відповідної видаткової накладної на Товар.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.09.2020 16:07
Вирішення:
Запропоновані у вимозі зміни до тендерної документації та проекту договору не прийнятні для Замовника.
Статус вимоги:
Відхилено