-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Засіб для догляду за руками, код 33740000-9 – Засоби для догляду за руками та нігтями за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.
Торги відмінено
2 742 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 710.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 710.00 UAH
Період оскарження:
10.09.2020 15:42 - 22.09.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
572a9c82aef84c2e9b31bd74b336ce97
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-10-008491-b.c10
Назва:
Скарга
Скарга:
Оскарження визначення переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 17.12.2020 11:49
- рішення від 21.12.2020 №23519+лист замовнику.pdf 22.12.2020 17:43
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30 12 2020 №24182.pdf 31.12.2020 13:53
- рішення від 30.12.2020 №24182.pdf 05.01.2021 17:49
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.12.2020 13:02
Дата розгляду скарги:
30.12.2020 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.12.2020 17:43
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
05.01.2021 17:49
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо незаконного визнання переможця закупівлі
Номер:
def65f6510604536b59fe024999965e9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-10-008491-b.c9
Назва:
Вимога щодо незаконного визнання переможця закупівлі
Вимога:
Шановний замовнику, про упереджені дії та неправомірне відхилення всіх учасників написано багато, але визнання переможцем ФОП ВОЛОШИН С.А. з пропозицією яка має найвищу ціну та ще й не відповідає вимогам тендерної документації викладеним в тендерній документації, це вже нехтування законами України. Тож, згідно ДОДАТКУ 2 до тендерної документації:
7. Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, в якій зазначити дані про державну реєстрацію засобу (номер та дату реєстрації засобів у реєстрі дезінфекційних засобів МОЗ) з інтерактивним посиланням на відкриті дані/відкриті реєстри або подану заяву щодо проведення державної реєстрації дезінфекційного засобу, та інтерактивне посилання на відкриті дані/відкриті реєстри про включення до переліку висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи (дезінфекційні засоби).
Учасник ФОП ВОЛОШИН С.А. запропонував засіб «Асептік Біодез» виробник ТОВ «Альянс Групп». Згідно наданої документації запропонований засіб розроблений та має відповідно Висновок СЕЕ№12.2-185/27812 від 18.12.2019р, Методичні вказівки датовані 2019р, які ніким не затверджені та не мають жодного підпису та дати (тобто достовірність викладена в МВ ніким не підтверджена, отже не дійсні), Паспорт якості за квітень 2020р, який не відображає фактичні показники, а зазначені лише нормативні дані згідно ТУ, тож відповідність якості засобу викликає великий сумнів. Крім того, в Паспорті вказане Свідоцтво про реєстрацію засобу 05.03.02-08/929, що в свою чергу не відповідає дійсності.
Учасником не надано підтвердження реєстрації дезінфікуючого засобу згідно чинного законодавства та вимог тендерної документації викладеної в п.7. ( див.вище).
Натомість, Учасник надав лист від ФОП ВОЛОШИН С.А ,про те що виробник ТОВ «Альянс Групп» звернувся з листом від04 вересня 2020р №0409/1 до МОЗ України щодо реєстрації (перереєстрації) дезінфекційного засобу «Асептік Біодез». Звертаємо Вашу увагу, що не має підтвердження такого листа від виробника , а є лише відписка Учасника, крім того в Довідці № 24/13 від 24.09.2020р Учасник вказує, що виробник звернувся за реєстрацією 04.09.2020р, в той час коли Висновок був отриманий ще 18.12.2019р, а в реєстрі дезінфікуючих засобів від виробника ТОВ «Альянс Групп» проведено багато перереєстрованих засобів, окрім дезінфекційного засобу «Асептік Біодез». Ще одна не правдива інформація про термін перереєстрації, яка проводиться значно швидше і кожні 3-5 днів викладається інформація про нові зареєстровані засоби, та навіть, як вказав учасник -30денний термін, то з дати подання 04.09.2020р пройшло 60 діб, а реєстрація так і не з’явилась на офіційному сайті, тож засіб залишається не зареєстрованим, отже використання в державних закладах заборонено.
Відповідно до статті 34 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про захист населення від інфекційних хвороб», встановлено: «Стаття 34. Дезінфекційні засоби. Хімічні речовини, біологічні чинники та засоби медичного призначення, що застосовуються для проведення дезінфекційних заходів, підлягають гігієнічній регламентації та державній реєстрації в порядку, встановленому законодавством. Застосування дезінфекційних засобів, не зареєстрованих у встановленому порядку в Україні, а також тих, у процесі виготовлення, транспортування чи зберігання яких було порушено вимоги технологічних регламентів та інших нормативно-правових актів, забороняється.».
ПОРЯДКОМ державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 3 липня 2006 р. № 908 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 14 березня 2018 р. № 178) передбачено:
«…4. Державну реєстрацію (перереєстрацію) засобів проводить МОЗ на підставі поданих документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, або позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що виданий до моменту набрання чинності цим Порядком.
… 8. За результатами розгляду документів МОЗ приймає рішення про державну реєстрацію (перереєстрацію) засобу або відмову в ній.
Протягом трьох робочих днів з дня прийняття рішення про державну реєстрацію (перереєстрацію) засобу інформація про засіб вноситься до Державного реєстру дезінфекційних засобів (далі - Реєстр). Засіб вважається зареєстрованим з моменту внесення його до Реєстру…».
Враховуючи вище наведене Ви не можете визнати пропозицію ФОП ВОЛОШИН С.А., такою, що відповідає вимогам Тендерної документації.
На підставі вищевикладеного, ВИМАГАЄМО протокол (рішення) засідання
тендерного комітету Замовника про визначення Переможця від 04 листопада 2020 року щодо визначення Переможця ФОП ВОЛОШИН С.А. відмінити (скасувати) та дискваліфікувати ФОП ФОП ВОЛОШИН С.А., оскільки рішення тендерного комітету є необ’єктивним, упередженим та незаконним, чим порушує принципи здійснення закупівель, які передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі) та встановлені Замовником в Тендерній документації вимоги до учасників.
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі у встановлені Тендерною документацією та Законом України «Про публічні закупівлі» терміни.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.11.2020 12:23
Вирішення:
Шановний учаснику! Дана закупівля проводиться замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Додатково повідомляємо, відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» станом на 04.11.2020р. закупівлю UA-2020-09-10-008491-b здійснює моніторинг ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Ну да ну да
Номер:
611a296cae2940d1a7b5695fcf079f90
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-10-008491-b.c8
Назва:
Ну да ну да
Вимога:
Ну да... ваш беспредел не оставил даже их равнодушными ..
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.11.2020 21:02
Вирішення:
Шановний учаснику! Дана закупівля проводиться замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Додатково повідомляємо, відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» станом на 04.11.2020р. закупівлю UA-2020-09-10-008491-b здійснює моніторинг ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
5145ab2e3a4548eb982e49c5599cdbba
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-10-008491-b.c7
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга по суті викладена у файлі: "Скарга УО голосіївске антисептик.pdf"
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга УО голосіївске антисептик.pdf 04.11.2020 19:55
- Виписка ЄДР.pdf 04.11.2020 19:55
- Повноваження.pdf 04.11.2020 19:55
- Заперечення на пояснення замовника.pdf 17.11.2020 21:10
- рішення від 09.11.2020 №20723 +лист Замовнику.pdf 10.11.2020 00:28
- інформація про перенесення розгляду скарги № 18120.pdf 16.11.2020 21:27
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.11.2020 №22139.pdf 01.12.2020 20:49
- рішення від 30.11.2020№22139.pdf 03.12.2020 22:38
- Пояснення по суті скарги (Антисептик).docx 13.11.2020 11:43
- Пояснення по суті скарги (Антисептик).pdf 13.11.2020 11:43
- ПРОТОКОЛ № 384.pdf 10.12.2020 12:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.11.2020 13:02
Дата розгляду скарги:
16.11.2020 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.11.2020 00:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.12.2020 22:38
Дата виконання рішення Замовником:
10.12.2020 12:54
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідь додається в Протоколі
Вимога
Є відповідь
Реєстрація засобу
Номер:
a996035b9e9c403fbacd25ef40b8c80f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-10-008491-b.c5
Назва:
Реєстрація засобу
Вимога:
А де реєстрація запропонованого засобу?
Не побачили?
Тільки не посилайтесь на "лист" від учасника про позитивний висновок ДСЕЕ.
Дез засіб має бути зареєстрований та внесений в реєстр на сайті МОЗ. Прочитайте цю постанову https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/178-2018-%D0%BF#Text
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.11.2020 13:11
Вирішення:
Шановний учаснику! Дана закупівля проводиться замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Додатково повідомляємо, відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» станом на 04.11.2020р. закупівлю UA-2020-09-10-008491-b здійснює моніторинг ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Неправомірна дискваліфікація
Номер:
c92b0c0380e846a3a6f2e16bdc99ab3c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-10-008491-b.c4
Назва:
Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Шановний Замовник.
Не пишіть нісенітницю на не ганьбіться на всю країну.
Уважно перевірте подані нами документи.
Щодо температури зберігання.
Невже вам не соромно, чи ви не вчились в школі?
Діапазон температури зберігання нашого засобу від мінус 40 до плюс 35 градусів. Невже в цьому проміжку немає діапазону, що вимагався в документації "від +5 до + 30 градусів"?.
Щодо терміну придатності засобу на момент поставки.
Уважно перечитайте текст гарантійного листа.
Ми гарантували, що термін придатності товару буде не менше 5 років від дати підписання накладної. Що за нісенітницю ви написали в протоколі відхилення?
Ви ще скажіть, що шрифт тексту пропозиції не підходить.
Будь ласка, змініть своє ганебне рішення і прийміть нашу пропозицію як таку, що відповідає всім вимогам Документації.
Не змушуйте нас звертатись до АМКУ та блокувати процедуру.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.11.2020 13:03
Вирішення:
Шановний учаснику! Дана закупівля проводиться замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Додатково повідомляємо, відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» станом на 04.11.2020р. закупівлю UA-2020-09-10-008491-b здійснює моніторинг ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ та процедуру призупинено відповідно до поданої скарги Учасником до АКУ.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вы просто лучшие !!!!
Номер:
e68a8d25ae794310bb3a5302e3b7ad13
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-10-008491-b.b3
Назва:
Вы просто лучшие !!!!
Вимога:
Вот это, бл..ть,героическая победа,ни разу ни коррупционера ,-господина волошина . Мы делали ставки- доползете вы все- таки до него или по дороге фортунат перехватит . Но нет , сука, не перехватили . Мощи не хватило даже у этих. Судя по протоколам отклонения - писала их группа пациентов наркологических клиник во главе с Волошиным , который даже наверное и знать не знает, ведать не ведает, каким образом используют его паспорт.дайте пацану хоть литр антисептика, который группа обнюхавшихся судя по всему пьёт вместе с заказчиком . Это ж надо так любить деньги чтобы затянуть закупку так чтобы она вообще не состоялась в этом году. Правильно , нахуя эти антисептики , пусть все дохнут от ковида - и дети и учителя . Либо Волошин , которого месяц выбирали , либо никто . Правда ?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.11.2020 11:42
Вирішення:
Шановний учаснику! Дана закупівля проводиться замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Додатково повідомляємо, відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» станом на 04.11.2020р. закупівлю UA-2020-09-10-008491-b здійснює моніторинг ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Шановний Замовник, вимагаємо внести зміни в технічні характеристики предмету закупівлі
Номер:
7d95519cb1ee4321b7f02ee3a10973a4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-10-008491-b.b2
Назва:
Шановний Замовник, вимагаємо внести зміни в технічні характеристики предмету закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник, вимагаємо внести зміни в технічні характеристики предмету закупівлі
У технічних характеристиках визначено вимогу по хімічному складу: Вміст діючих речовин: спирт ізопропіловий – має містити не менш ніж 60%, та не бiльше 70%; суміш четвертинних амонійних сполук - не менш 0,11%; Засіб не повинен містити інших спиртів, хлоргексидін, біглюконат, перекис водню, повідон, 2-феноксіетанол
Чому саме ізопропіловий спирт? Якщо вже казати про доречність взагалі використання пропілових спиртів у вигляді засобів для постійного та довготривалого користування, то треба розуміти що ГДК (гранично допустима концентрація) у пропілових спиртів дорівнює 10 мг/м3, а у етилових спиртів ГДК - 1000 мг/м3 . Тому, при виборі засобу для закладів освіти (де велика кількість дітей) перевагу треба віддавати засобам на основі етилового спирту як менш токсичного. До того ж пропілові спирти мають різкий та неприємний запах, який важко прикрити навіть запашкою.
Вимога прибрати дискримінаційне обмеження в технічних характеристиках предмету закупівлі щодо можливості використання інших спиртів!
Пов'язані документи:
Учасник
- UA-2020-09-10-008491-b.docx 14.09.2020 16:20
Дата подачі:
14.09.2020 16:20
Вирішення:
Шановний учаснику! Тендерним комітетом уважно розглянуто вимогу UA-2020-09-10-008491-b.b2 та за результатами розгляду повідомляємо, що відповідно до відкритих джерел, зокрема аналізу закупівель на Прозорро та реєстру дезінфекційних засобів на сайті МОЗ https://moz.gov.ua/vidkriti-dani на теперішній час наявні щонайменше десятки засобів різних виробників з вказаними технічними характеристиками.
Додатково повідомляємо, що у засобі з вмістом ізопропіловий спиртом мають доказану ефективність та є більш економічно вигідними. Безпечність використання засобів дезінфекції з вмістом ізопропілового спирту також доведена та для здорової шкіри ізопропіловий спирт цілком безпечний і викликає не більше реакцій, ніж етанол.
Враховуючи наведене Ваша вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимагаємо виключити обмеження, щодо верхньої межі кількості спирту та обов’язкову наявність ЧАС з Додатку 2 до тендерної документації
Номер:
15028d81b1bd4f58b987b6b2229dfa67
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-10-008491-b.c1
Назва:
Вимагаємо виключити обмеження, щодо верхньої межі кількості спирту та обов’язкову наявність ЧАС з Додатку 2 до тендерної документації
Вимога:
У технічних характеристиках пункт по хімічному складу: Вміст діючих речовин: спирт ізопропіловий – має містити не менш ніж 60%, та не бiльше 70%; суміш четвертинних амонійних сполук - не менш 0,11%;
Навіщо ви ставите верхню межу кількості ізопропилового спирту, адже у всіх рекомендаціях МОЗ України та ВООЗ прописано, що кількість пропілових спиртів повинна складати не менш ніж 60% і ніяких обмежень по кількості. До того ж, якщо кількість спирту у засобі буде більша 70 %, тоді можна не використовувати ЧАС (додаються, щоб посилити дію спирту), які часто викликають алергічні реакції при постійному використанні.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо виключити обмеження, щодо верхньої межі кількості спирту та обов’язкову наявність ЧАС з Додатку 2 до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 14.09.2020 13:06
Дата подачі:
14.09.2020 13:07
Вирішення:
Шановний учаснику! Тендерним комітетом уважно розглянуто вимогу UA-2020-09-10-008491-b.c1 та за результатами розгляду повідомляємо, що відповідно до відкритих джерел, зокрема аналізу закупівель на Прозорро та реєстру дезінфекційних засобів на сайті МОЗ https://moz.gov.ua/vidkriti-dani на теперішній час наявні щонайменше десятки засобів різних виробників з вказаними технічними характеристиками.
Додатково повідомляємо, що для ефективної боротьби з мікробами концентрація спирту в засобах для обробки рук повинна бути вище 60%. Концентрація спирту для обробки рук в обсязі від 70% до 95% застосовується переважно для медичних установ, таких як лікарні та клініки. Алергічні реакції на суміш четвертинних амонійних сполук дуже рідкісні, а перевага від їх використання (збільшення антимікробної ефективності) набагато перевищує ризики.
Враховуючи наведене Ваша вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги:
Відхилено