• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Аварійний радіомаяк

По якості, гарантійним строкам служби та зберігання товар повинен бути першої категорії. Гарантійний термін не менше 1 року від дати поставки. З товаром надається паспорт (сертифікат, висновок) виданий виробником. Якість маркування повинні відповідати вимогам ОСТ нормативно-технічної документації.

Торги відмінено

276 660.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 766.60 UAH
Період оскарження: 10.09.2020 15:38 - 16.09.2020 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

Оскарження дискваліфікації ФОП ОМЕЛЬЧЕНЕОК

Номер: 29cdc060f7d1470794d3e238fd6dca10
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-10-002615-a.a5
Назва: Оскарження дискваліфікації ФОП ОМЕЛЬЧЕНЕОК
Вимога:
Оскарження дискваліфікаціїї ФОП ОМЕЛЬЧЕНКО
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 05.10.2020 10:55
Вимога
Вирішена

Щодо внесення змін в тендерну документацію і врахуванню в роботі

Номер: 9e6c6064054046dbb0e90b356e7f2ae0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-10-002615-a.b4
Назва: Щодо внесення змін в тендерну документацію і врахуванню в роботі
Вимога:
Інформуємо Вас про наступне: Після виконання робіт представник Центру з програмування та заміни батарей («Programming and battery replacement center» (далі – BRC) або експлуатантів, останні виконують всі відповідні записи у формулярі (паспорті) ELT і формулярі ПС (Також згідно порядку, встановленого наказом Міністерства оборони України від 05.07.2016 № 343 «Про затвердження Правил інженерно-авіаційного забезпечення державної АВІАЦІЇ України»), невід’ємною частиною зазначених документів являється «CHEСKLIST» (Контрольний лист) Останній є ОБОВ'ЯЗКОВИМ при наданні інформації виробнику про ELT в разі його виходу з ладу (гарантійного або післягарантійного виробу). Крім того, виробник має право отримати копії даних форм «Контрольного листа» із справи по обслуговування ELT, для підтвердження факту належного і сертифікованого обслуговування ELT за час його експлуатації. Зазначене обумовлено тим, що для відправки на ремонт ELT попередньо повідомляється виробник, який видає номер та за яким буде повертатися на виробництво обладнання. Без цього номера, обладнання не буде доставлено. Для отримання даного номера BRC заповнює пакет документів і проводить перевірку на відсутність факту несанкціонованого обслуговування, заміни батарей, програмування і ремонту. На підставі цього BRC отримує номер на відправку вироби на ремонт. У разі виявлення факту несанкціонованого (несертифікованого) технічного обслуговування, ремонту, заміни батарей, програмування, BRC повідомляє виробника, додаючи технічний рапорт і той має право відмовити в гарантійному і післягарантійному ремонті ELT. Крім цього, у експлуатанта можуть і мають право вимагати сертифікат (авторизаційний лист на право дистрибуції) організації, яка виконувала поставку ELT, батареї і компонентів. Особлива увага звертається на виконання всіх міжнародних норм і вимог до постачання даної продукції, у тому числі і батарей для потреб військової та державної авіації. У разі, якщо кінцевим користувачем є військова організація, постачальник зобов’язаний повідомити виробника, заповнивши відповідні форми і отримавши дозвіл. У випадках порушення поставки ELT, батарей і компонентів до них, виробники залишають за собою право відмовити як в постачанні, так і в подальшій підтримці експлуатанта, внісши його і постачальника до «санкційного списку» порушників законодавства в сфері поширення військових технологій та технологій подвійного призначення. Тому, ПРОСИМО Вас внести зміни до тендерної документації, які забезпечать Замовнику отримати гарантійні і післягарантійні послуги ремонту та технічної підтримки предмету закупівлі під час експлуатації ARTEX МЕ406Р (p/n 455-6615) та ARTEX C406-1 (p/n 455-5015), а також безкоштовне програмування зазначених маяків. Дякуємо. З повагою
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Це питання компанії ARTEX однією із вимог ДП "ЗАВОД 410 ЦА" (замовника) стосовно постачання продукції є забезпечення виконання гарантійних забов'язань постачальником. Тому Замовником буде укладено договір із постачальником, в якому гарантійні забов'язання бере на себе Постачальник протягом 2х-років (навіть у разі, якщо задіяні треті особи). Взаємовідносини між постачальником та виробником-це питання постачальника.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо внесення змін в тендерну документацію, які гарантують якість товару, його походження і офіційність постачання

Номер: d9b914c61c314b27bcecaf8e361e6e1c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-10-002615-a.b3
Назва: Щодо внесення змін в тендерну документацію, які гарантують якість товару, його походження і офіційність постачання
Вимога:
З метою підтримки Замовника і кінцевого споживача, доводимо до Вашого відома особливі умови експлуатації аварійних авіаційних радіомаяків ARTEХ, та пропозиції для внесення в тендерну документацію, які дозволять зберегти гарантійну підтримку виробів виробником (ACR Electronics, Inc.) та офіційними сервісними центрами на гарантійний і після гарантійний період експлуатації маяків, а саме: 1. ПРОСИМО внести до тендерної документації обов’язкову вимогу для постачальника про надання ним з продукцією, що постачається, наступних документів: 1.Рахунок-фактура з обов’язковим зазначенням країни походження товару за кожним найменуванням. 2. Авіанакладна. 3. Пакувальні листи із зазначенням вагогабаритних характеристик кожного найменування товару, специфікації. 4. Вантажно-митної декларації. 5.Сертифікат якості (форми FAA8130 або EASA1). Наявність зазначених документів підтверджує офіційне походження товару, подальшу гарантійну і післягарантійну підтримку обладнання, а також безмитний тимчасовий експорт на виробництво у випадку необхідності післягарантійного ремонту маяків. 2. ПРОСИМО внести зміни до тендерної документації, в яких зобов’язати постачальника провести програмування маяка і підтвердити дані повноваження. Вартість зазначених послуг у випадку постачання нового обладнання завжди враховується виробником і офіційними сервісними центрами та представництвами ACR Electronics, Inc. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до «ПУБЛІЧНОГО ДОГОВОРУ ARTEX ACR Electronics Inc. СТАНДАРТНІ УМОВИ ПРОДАЖУ ТОВАРУ І ПРОПОЗИЦІЇ ПОСЛУГ від 24 липня 2018 року» Гарантії не поширюються, якщо: 9.1.1. Товари були неналежним чином змінені або піддані неправильного використання або несанкціонованого ремонту; 9.1.2 Товари були неправильно встановлені або підключені; 9.1.3 Чи не були дотримані якісь вимоги до технічного обслуговування, що відносяться до Товарам; Найбільш поширені запитання та відповіді на них опубліковані на офіційному сайті ARTEX РОЗДІЛ «FAQS» https://www.acrartex.com/support/faqs/faq Дякуємо за врахування пропозицій до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Завод вимагає пакет документів, що вимагається законодавством України та митними органами і Сертифікат якості (форми FАА8130 або EASA1). По питанню митного оформлення на тер. України Вам необхідно звернутися в Державну митну службу України за. тел (044) 247-26-06
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Информирование о конечном пользователе предмета закупки

Номер: a2d003ae0b6a46f28e7e2757de04a5a4
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-10-002615-a.b2
Назва: Информирование о конечном пользователе предмета закупки
Вимога:
Уважаемые господа! На выполнение требования производителя аварийных авиационных маяков, а именно, Cobham Commercial Systems ACR/ARTEX Products (ACR Electronics, Inc.) размещение заказа на производстве и поставка возможно при информировании производителя о конечном пользователе и стране конечного пользователя. Кроме этого, с 1 июня 2020 года любые услуги и оборудование, поставляемые из США в Украину, особенно представителям оборонной сферы, является частью программы «TradeControls Embargo Questionnaire program». Поэтому просим сообщить информацию о конечном пользователе закупаемых Вашим предприятием ARTEX МЕ406Р (p/n 455-6615) и ARTEX C406-1 (p/n 455-5015). Кроме этого, это позволит на предприятии подготовить маяки к использованию в указанной Вами стране (регионе).и в дальнейшем проводить гарантийное и послегарантийное обслуживание маяков. Cпасибо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Для компанії ARTEX, кінцевим користувачем є ДП "ЗАВОД 410 ЦА"
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо врегулювання питання дискримінації учасників тендеру

Номер: 1821d8d2d4264f11bab4b2ea4d394c4a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-10-002615-a.b1
Назва: Щодо врегулювання питання дискримінації учасників тендеру
Вимога:
Звертаємо Вашу увагу на наявність у зазначеному тендері ознак порушення Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель», а саме п.п.1, 4 п.1 ст.5 « Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Зазначене обумовлене тим, що в Закупівлі для всіх учасників наведений бюджет з урахуванням ПДВ в розмірі 276 600,00. Таким чином, учасники платники ПДВ знаходяться у дискримінаційних умовах перед учасниками, які не є платниками ПДВ у різницю їхніх ставок 20%. Керуючись досвідом інших підприємств ДК «Укроборонпром» та враховуючи вище наведені законодавчі вимоги ПРОСИМО внести зміни до бюджету закупівлі, а саме вказати в бюджеті закупівлі суму: 230 500 грн. без урахування ПДВ. Після проведення процедури буде визначений переможець за найнищої ціною без ПДВ. При цьому нарахування ПДВ буде проведено переможцю лише у випадку, коли той являється платником ПДВ. Зазначене врахування дозволить не тільки дотриматися умов не дискримінації учасників, але і провести економію коштів державного підприємства при участі не платників ПДВ. Дякую. З повагою.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за запитання. Принципом наших закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників та їх недискримінація. Податок на додану вартість (ПДВ) - це непрямий податок, який входить в ціну товарів (робіт, послуг) та сплачується покупцем, але його облік та перерахування до державного бюджету здійснює продавець. Розміри ставок податку визначає Податковий кодекс України. Ставки податку встановлюються в таких розмірах: • 20 відсотків; • 7 відсотків; • 0 відсотків. Найчастіше товари обкладаються 20% податком. Податок 7% використовується для певних медикаментів, медичного обладнання тощо, а нульовою ставкою ПДВ оподатковуються лише певні операції, перелік яких наведений в статті 195 Податкового Кодексу України
Статус вимоги: Задоволено