-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги зі збирання та зберігання для подальшої утилізації або знешкодження відходів, що утворилися при обсерваційній діяльності, направлений у боротьбі з коронавірусом, а саме: використані медичні рукавички, халати, маски, респіратори, та інший медичний одяг, а також пластиковий одноразовий посуд, рушники, предмети для підтримання життєдіяльності хворих
Торги відмінено
3 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 15.00 UAH
Період оскарження:
10.09.2020 13:29 - 16.09.2020 13:24
Вимога
Вирішена
В Учасників немає технічної можливості в спрощеній закупівлі,завантажувати документи в систему після аукціону.
Номер:
6c0eac5717034cfa85e9ace5484c6e3d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-10-005531-b.a2
Назва:
В Учасників немає технічної можливості в спрощеній закупівлі,завантажувати документи в систему після аукціону.
Вимога:
1.Найменування Замовнику: Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради «Маріупольська міська лікарня № 9» код ЄДРПОУ 43522608, Адреса 87510, Донецька обл., місто Маріуполь, Приморський район, ВУЛИЦЯ ГАГАРІНА, будинок 114/116
2.Номер закупівлі: UA-2020-09-10-005531-b Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами).
3.Підстави подання вимоги: в Учасників немає технічної можливості завантажувати документи в систему після аукціону.
4.Обґрунтування вимоги:
Замовник, Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради «Маріупольська міська лікарня № 9, оголосив в електронній системі «Прозорро» закупівлю UA-2020-09-10-005531-b за спрощеною процедурою. Порядок проведення спрощеної закупівлі регулюється статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон).
У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Ознайомившись з Оголошенням спрощеної закупівлі, ми виявили в ній вимоги, що суперечать чинному законодавству.
Додатком 3 до Оголошення зазначено:
Протягом 24 годин після закінчення редукціону, у разі зниження ціни пропозиції, Учасник-переможець зобов'язується додати ОНОВЛЕНУ форму з ціною за результатами редукціону.
Інформуємо Вас, що станом на дату подання пропозиції згідно даної закупівлі в Учасників немає технічної можливості завантажувати документи в систему після аукціону, оскільки програмний комплекс системи Прозорро було приведено у відповідність вимогам ч.9 ст. 14 Закону, якою передбачено:
«9. Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу.
Кожен учасник має право подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі частини предмета закупівлі (лота).
Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються.» В зв’язку з викладеним вище, можливість виконати вимогу щодо завантаження оновленої форми пропозиції, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону відсутня.
Ознайомитись з зазначено інформацією Замовник може на ресурсі:
https://infobox.prozorro.org/articles/zavantazhennya-dokumentiv-v-sproshcheniy-zakupivli
Вимагаємо: внести зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: надати можливість завантажити форму пропозиції приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону на електронну пошту Замовника.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога_умови закупівлі_оновлена цінова_МЛ 9 Маріуполь.pdf 11.09.2020 11:42
- 3 форма - ПРОПОЗИЦІЯ.doc 11.09.2020 15:45
Дата подачі:
11.09.2020 11:42
Вирішення:
На момент подання Вами вимоги триває період уточнень, прийом пропозицій з 16.09.2020, оновлено документацію
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Порушення ст.5, ч.5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі». Не існує нормативно-правового документу, який би обґрунтовував вимогу нагальної потреби видалення відходів 5 разів на тиждень.
Номер:
1b3bd67a99e74ec1a4cf4b76777adc09
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-10-005531-b.a1
Назва:
Порушення ст.5, ч.5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі». Не існує нормативно-правового документу, який би обґрунтовував вимогу нагальної потреби видалення відходів 5 разів на тиждень.
Вимога:
1.Найменування Замовнику: Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради «Маріупольська міська лікарня № 9» код ЄДРПОУ 43522608, Адреса 87510, Донецька обл., місто Маріуполь, Приморський район, ВУЛИЦЯ ГАГАРІНА, будинок 114/116
2.Номер закупівлі: UA-2020-09-10-005531-b Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами).
3.Підстави подання вимоги: Порушення ст.5, ч.5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі». Не існує нормативно-правового документу, який би обґрунтовував вимогу нагальної потреби видалення відходів 5 разів на тиждень.
4.Обґрунтування вимоги:
Замовник, Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради «Маріупольська міська лікарня № 9, оголосив в електронній системі «Прозорро» закупівлю UA-2020-09-10-005531-b за спрощеною процедурою. Порядок проведення спрощеної закупівлі регулюється статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон).
У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Ознайомившись з Оголошенням спрощеної закупівлі, ми виявили в ній вимоги, що суперечать чинному законодавству.
В Технічних вимогах зазначено наступне:
2. Учасник бере на себе зобов’язання своєчасно вивозити накопичувані відходи не рідше 5 разів на тиждень. (Надати гарантійний лист у довільній формі).
Зазначена вимога Замовника про вивіз накопичувальних відходів не рідше 5 разів на тиждень є необґрунтованою, оскільки нормативно-правовою базою щодо поводження з медичними відходами є Наказ МОЗ №325 від 08.06.2015р. «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», яким визначено вимоги до зберігання та поводження з небезпечними медичними відходами, яких Замовник повинен дотримуватись, та Закон України «Про відходи». Зазначаємо, що не існує нормативно-правового документу, який би обґрунтовував вимогу нагальної потреби видалення відходів 5 разів на тиждень, яка, вбачається, навмисно прописана Замовником для звуження кола учасників та формальної причини для відхилення неугодних учасників.
Інформуємо Вас, що небезпечні клінічні відходи не продукуються в такій кількості навіть великими медичними закладами, щоб виникала нагальна потреба вивозу 5 разів на тиждень. Вивіз відходів здійснюється згідно погодженого з Замовником графіку (орієнтовно декілька разів на місяць) і ніяких нагальних потреб не виникає у медичних закладів на всій території України.
Державними санітарно-протиепідемічними правилами і нормами щодо поводження з медичними відходами встановлені вимоги до приміщень прийому та тимчасового зберігання відходів, що надходять, приміщення обробки відходів, обладнане установками для знезараження відходів категорії В, приміщення мийки та дезінфекції.
В ч.9 Р V Наказу МОЗ № 325 зазначено: Медичні відходи категорії В, отримані з клінічних підрозділів, збирають у контейнери, які переміщують до приміщення для збирання відходів або до приміщення для тимчасового зберігання відходів.
В даних діях Замовника вбачається порушення основних принципів закупівель, які визначені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ч.5 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вищезазначене вимагаємо:
Внести зміни до Технічних вимог спрощеної закупівлі щодо надання гарантійного листа і викласти зазначений пункт в наступній редакції:
2. Учасник бере на себе зобов’язання своєчасно вивозити накопичувані відходи за заявкою від Замовника. (Надати гарантійний лист у довільній формі).
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога_умови закупівлі_вивіз відходів_МЛ 9 Маріуполь.pdf 11.09.2020 11:22
- 1 технічні вимоги до предмета закупівлі.doc 11.09.2020 15:33
Дата подачі:
11.09.2020 11:22
Вирішення:
оновлено документацію
Статус вимоги:
Задоволено