-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Детектори та аналізатори
Завершена
141 496.37
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 707.47 UAH
мін. крок: 0.5% або 707.47 UAH
Період оскарження:
10.09.2020 12:47 - 09.10.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на умови закупівлі
Номер:
0723f40decb64f1cafef0f1576d69dce
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-10-002792-c.a2
Назва:
Скарга на умови закупівлі
Скарга:
СКАРГА
на дискримінаційні вимоги тендерної документації
10.09.2020 року Замовник оголосив закупівлю: код ДК 021:2015 – 38430000-8 детектори та аналізатори.
Вимогами даної тендерної документації не передбачено поділу предмета закупівлі на окремі частини (лоти).
Ознайомившись з тендерною документацією, виявили у ній дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію та порушують права нашої компанії - учасника ТОВ “Ледум”.
Відповідно до Тендерної документації (Додаток 2) Замовник зазначає перелік медичних виробів, які закуповуються.
Звертаємо Вашу увагу, що медичні вироби — Позиція №4: “Вакуумна пробірка Lind-Vac 13х75 мм, Цитрат натрію 3,2% та розділяючий гель, 3,6 мл, блакитна кришка, стерильна. (100 шт)”, які відповідають всім у сукупності вимогам Замовника, зареєстровані лише в ОДНОГО виробника — Lind Vac (InterVacTechnoogy), Естонія, за участі відповідного уповноваженого представника.
Наразі інші медичні вироби (позиції № 1-3, 5-7), які складають предмет закупівлі, зареєстровані в Україні у декількох виробників, які мають своїх уповноважених представників в Україні, зокрема яким є ТОВ “Ледум”. Проте, наявність в переліку згаданих вище медичних виробів (позиція №4, які зареєстровані лише в ОДНОГО вищезгаданого виробника) позбавляє ТОВ “Ледум” можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням його прав як учасника, оскільки ТОВ “Ледум” має можливість поставити медичні вироби згідно переліку (позиції № 1-3, 5-7), які відповідають загальновстановленим стандартам щодо пробірок (зокрема, розмір пробірки, об'єм крові, колір кришки тощо), однак за умови внесення змін до тендерної документації (усунення дискримінаційних вимог) !!! Дані вимоги є дискримінаційними та призводять до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Зазначаємо, що АМКУ з аналогічних обставин вже неодноразово приймав рішення !!! Зокрема надаємо Вам для огляду копії рішень АМКУ, якими було встановлено факт дискримінаційних вимог (наявність лише одного виробника), а тому було зобов'язано Замовника внести зміни до тендерної документації шляхом виокремлення певних медичних виробів в окремий лот !!!
Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінація учасників.
Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”
Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, розширення кола потенційних учасників, забезпечення реальної добросовісної конкуренції, керуючись ст.ст. 5, 18, 20, 22, ЗУ “Про публічні закупівлі”,-
ПРОШУ:
1.Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі: «код ДК 021:2015 – 38430000-8 детектори та аналізатори» (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-10-002792-c).
2.Встановити викладені у скарзі порушення, допущені Замовником торгів щодо процедури закупівлі UA-2020-09-10-002792-c.
3.Зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації:
виокремити медичні вироби ( Позиція №4: “Вакуумна пробірка Lind-Vac 13х75 мм, Цитрат натрію 3,2% та розділяючий гель, 3,6 мл, блакитна кришка, стерильна. (100 шт)”) в окремий лот предмету закупівлі.
Додатки:
1. Оплата за скаргу здійснена у відповідності до ч.2 ст.18 ЗУ “Про публічні закупівлі” ( в новій редакції від 19.04.20р.).
2. Роздруківка з сайту щодо медичних виробів виробника Lind Vac (InterVacTechnoogy), Естонія.
3. Копії рішень АМКУ (аналогічні обставини).
Генеральний директор ТОВ “Ледум” Н.Б. Коваленко
16.09.2020 року
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 16.09.2020 12:24
- Lind Vac виробник Естонія.pdf 16.09.2020 12:24
- Рішення АМКУ від 13.07.2020 № 13481.pdf 16.09.2020 12:24
- Рішення АМКУ від 16.05.18р..pdf 16.09.2020 12:24
- рішення від 18.09.2020 № 17588 + лист Замовнику.pdf 18.09.2020 20:27
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.09.2020 № 18324.pdf 30.09.2020 18:09
- рішення від 29.09.2020 № 18324.pdf 02.10.2020 19:23
- Протокол № 208.pdf 05.10.2020 14:18
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.09.2020 12:33
Дата розгляду скарги:
29.09.2020 15:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.09.2020 20:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.10.2020 19:23
Дата виконання рішення Замовником:
05.10.2020 15:54
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до протоколу № 208
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога на умови закупівлі
Номер:
6aaa61c6faab4192b4aa3ad55bf39913
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-10-002792-c.b1
Назва:
Вимога на умови закупівлі
Вимога:
10.09.2020 року Замовник оголосив закупівлю: код ДК 021:2015 – 38430000-8 детектори та аналізатори.
Вимогами даної тендерної документації не передбачено поділу предмета закупівлі на окремі частини (лоти).
Ознайомившись з тендерною документацією, ми виявили у ній дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію.
Відповідно до Тендерної документації (Додаток 2) Замовник зазначає перелік медичних виробів, які закуповуються.
Звертаємо Вашу увагу, що медичні вироби — Позиція №4: “Вакуумна пробірка Lind-Vac 13х75 мм, Цитрат натрію 3,2% та розділяючий гель, 3,6 мл, блакитна кришка, стерильна. (100 шт)”, які відповідають всім у сукупності вимогам Замовника, зареєстровані лише в ОДНОГО виробника — Lind Vac (InterVacTechnoogy), Естонія, за участі відповідного уповноваженого представника.
Інші медичні вироби (позиції № 1-3, 5-7), які складають предмет закупівлі, зареєстровані в Україні у декількох виробників, які мають своїх уповноважених представників в Україні. Проте, через наявність в переліку згаданих вище медичних виробів (позиція №4, які зареєстровані лише в ОДНОГО вищезгаданого виробника), інші компанії не можуть прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням прав цих учасників. Дана вимога є дискримінаційною та призводить до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Звертаємо Вашу увагу, що АМКУ з аналогічних обставин вже неодноразово приймав рішення !!! Зокрема надаємо Вам для огляду копії рішень АМКУ, якими було встановлено факт дискримінаційних вимог (наявність лише одного виробника або його відсутність), а тому було зобов'язано Замовника внести зміни до тендерної документації шляхом виокремлення певних медичних виробів в окремий лот !!!
Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінація учасників.
Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”
Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, розширення кола потенційних учасників, забезпечення реальної добросовісної конкуренції, керуючись ст.ст. 5, 20, 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”, прошу внести зміни до тендерної документації: виокремити медичні вироби ( Позиція №4: “Вакуумна пробірка Lind-Vac 13х75 мм, Цитрат натрію 3,2% та розділяючий гель, 3,6 мл, блакитна кришка, стерильна. (100 шт) Або еквівалент.”) в окремий лот предмету закупівлі .
В разі незадоволення даної вимоги, наша компанія залишає за собою право оскаржити дані вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, безпосередньо до АМКУ у порядку ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі” !!!
Додаток: копії рішень АМКУ (аналогічні обставини).
Пов'язані документи:
Учасник
- Рішення АМКУ від 13.07.2020 № 13481.pdf 11.09.2020 17:16
- Рішення АМКУ від 16.05.18р..pdf 11.09.2020 17:16
- Протокол № 180.pdf 16.09.2020 10:52
Дата подачі:
11.09.2020 17:16
Вирішення:
Керуючись вимогами наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», який зареєстровано в Міністерства юстиції України 09 червня 2020 року за № 500/34783(далі - Порядок) і відповідно до діючого Єдиного закупівельного словника, Замовником визначено єдиний лот, виходячи з того, що є лише один код класифікатора для пробірок. Іншої причини виділяти товар в окремі лоти, аніж той, що зазначений в діючому Порядку, не передбачено. В своїй діяльності Замовник керуються виключно нормами діючого законодавства. Тендерна документація складена у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі». Вимоги, встановлені Замовником, жодним чином не обмежують права учасників та не дискримінують їх.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.10.2020 09:02