• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з модернізації та доопрацювання Автоматизованої системи обліку та моніторингу об’єктів нерухомого майна комунальної власності Вінницької міської об’єднаної територіальної громади

Завершена

110 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 100.00 UAH
Період оскарження: 10.09.2020 11:59 - 16.09.2020 11:50
Вимога
Відхилено

Предмет аналогічного договору

Номер: 1871804c1e294370905beb48e741bf7b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-10-004133-b.c2
Назва: Предмет аналогічного договору
Вимога:
Під час вивчення технічного завдання до предмета закупівлі Учасником було зроблено висновок, що реалізація модернізації та допрацювання автоматизованої системи повинна бути зроблена з роботою з веб-сайтом (у технічному завдання клієнт-браузер), тому було надано відповідний аналогічний за технічним зваданням приклад договору. З технічної точки зору у сфері інформаційних технологій вебсайт та програмне забезпечення пов'язані між собою поняття та кожна людина може по-своєму називати продукт з одними й тими самими технічними характеристиками. Якщо Замовник спирається саме на предмет договору "розробка пакетів програмного забезпечення" тоді ФОП Зюбіна А.В. може на підтвердження кваліфікації надати аналогічний договір саме з предметом договору "пакети програмного забезпечення".
Вирішення: Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Пункт 3 розділу 1 Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708 (далі - Порядок) зазначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника . Загальні положення Національного класифікатора України Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 прийнятого та надано чинності Наказом Мінекономрозвитку України від 23.12.2015 № 1749 (далі - ЄСЗ) визначають наступне: Основний словник базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев’яти цифр; групи цифр, у свою чергу, відповідають найменуванню, що описує товари, роботи і послуги, які становлять предмет контракту. Код складається з 8 цифр, що згруповані таким чином: - перші дві цифри визначають розділ (XX000000-Y); - перші три цифри визначають групу (XXX00000-Y); - перші чотири цифри визначають клас (XXXX0000-Y) ; - перші п’ять цифр визначають категорію (XXXXX000-Y). Останні три цифри коду дають більший ступінь деталізації в межах кожної категорії. Дев’ята цифра — контрольна. Закупівля згідно з предметом закупівлі – Послуги з модернізації та доопрацювання Автоматизованої системи обліку та моніторингу об’єктів нерухомого майна комунальної власності Вінницької міської об’єднаної територіальної громади (UA-2020-09-10-004133-b) відноситься до класу 7 221 0000-0 “ Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення”, тоді як “Послуги з розробки веб-сайтів” - 72413000-8 відносяться до класу 7241 0000-7 “Послуги провайдерів”, тому наданий Учасником договір від 09.01.2020 № 01-20 не може вважатися аналогічним. Відповідно до ч. 9 ст. 14 Закону, пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Кожен учасник має право подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі частини предмета закупівлі (лота). Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються. Пропозиція учасника повинна містити підтвердження надання учасником забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Учасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання пропозицій. Тому завантажений 28.09.2020 після прийняття рішення про дискваліфікацію договір від 03.05.2020 №02-20 не може прийматися до розгляду, та вказує на порушення Учасником ч.9 ст.14 Закону. Враховуючи вищенаведене, Замовник вважає дискваліфікацію учасника с прощеної закупівлі UA-2020-09-10-004133-b ФОП Зюбіної Анни Володимирівни (РНОКПП 3595004204) правомірною та такою, що відповідає нормам чинного законодавства.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога на кваліфікацію

Номер: 74d0f70f759b4cde92150da96b31e311
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-10-004133-b.a1
Назва: Вимога на кваліфікацію
Вимога:
Згідно з частиною 9 статті 14 Закону "Про публічіні закупівлі" : “Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.” Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються- навіть не існує технічної можливості. При цьому Учасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення пропозиції (якщо таке вимагається). Такі зміни або заява про відкликання пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання пропозицій. Тобто пропозиція має бути подана до завершення строку подання пропозицій.Будь-які зміни до пропозиції також можуть вноситись тільки до завершення строку подання пропозицій. У Постачальників немає технічної можливості завантажувати документи в систему після формування повідомлення про намір укласти договір, а згідно з вимогами ч.9 ст. 14 Закону, вони не мають права це робити. При цьому можливість завантажувати документи після формування повідомлення про намір укласти договір є в процедурах закупівлі. Нагадаємо, що спрощена закупівля не є процедурою закупівлі. Тобто по-перше завантаження відредагованих документів-це правопорушення частини 9 статті 14 Закону, по-друге ЄСЗ не надає можливості у відповідності з Законом на дозавантаження або редагування будь-яких документів у складі пропозиції. Таким чином вимогу Замовника про надання документів після завершення строку подання не зможе виконати жоден Постачальник.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 28.09.2020 15:15