-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
« Капітальний ремонт будівлі № 1/570а (сховище для техніки), в/ч А 0281, м. Житомир ,в/м № 1 (шифр 2020-35)»
Зміст робіт, склад та якість робіт мають відповідати завданню на проектування, іншим вихідним даним, вимогам державних будівельних норм України, іншим нормативам у галузі будівництва, а також вимогам чинних законодавчих та нормативних актів
Завершена
1 408 457.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 042.29 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 042.29 UAH
Період оскарження:
10.09.2020 11:21 - 16.09.2020 00:00
Вимога
Відхилено
вимога щодо усунення дискримінаційних положень
Номер:
9b9ccca1766448668e41ca205cfc1b3f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-10-003268-b.a1
Назва:
вимога щодо усунення дискримінаційних положень
Вимога:
Уповноваженій особі з проведення спрощених закупівель
Квартирно-експлуатаційного відділу м. Житомира
Ільченко Андрію Миколайовичу
10014, м. Житомир, вул. Дмитра Донцова, 20
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Квартирно-експлуатаційний відділ м. Житомир було оголошено закупівлю ID UA-2020-09-10-003268-b щодо закупівлі робіт «код ДК 021:2015 код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» (Капітальний ремонт будівлі № 1/570а (сховище для техніки) в/ч А 0281 м. Житомир в/м № 1 (шифр 2020-35) »
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку, а саме:
У розділі критерії до учасників та інші вимоги, встановлені замовником в частині наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід висувається вимога про наявність кваліфікованих працівників для виконання робіт, які перебувають з ним у трудових відносинах (за основним місцем роботи), у тому числі: інженера – будівельника - не менше 1 особи та досвідом роботи не менше 10-ти років на одному і тому ж підприємстві.
Дана вимога обмежує можливість взяти участь у торгах представників бізнесу, у яких наявні працівники відповідної кваліфікації з меншим досвідом роботи та які мають необхідні знання та досвід.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку не можливості внесення змін, скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.09.2020 17:46
Вирішення:
Доброго дня! Ваша вимога щодо встановленого кваліфікаційного критерію щодо наявності кваліфікованих працівників для виконання робіт, які перебувають з ним у трудових відносинах( за основним місцем роботи), у тому числі інженера – будівельника не менше однієї особи та досвідом роботи не менше 10-ти років на одному і тому ж підприємстві уважно розглянута та підлягає відхиленню.
Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено заборону вимагати від учасника досвіду роботи працівників відповідної кваліфікації.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює кількість та досвід робити працівників відповідної кваліфікації, що мають надаватись Учасниками у складі тендерної пропозиції, виходячи із специфіки предмета закупівлі.
Також, згідно листа - роз’яснення 3304-06/41825-06 від 16.11.2017 Мінекономрозвитку України «Щодо надання узагальнених рекомендацій для складання тендерної документації» надано наступні рекомендації:
« Законом передбачено три кваліфікаційні критерії, які можуть бути встановлені замовником до учасників згідно вимог статті 16 Закону.
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - зазначений критерій встановлюється замовником, щоб мати можливість за потреби пересвідчитись, що закупівля відбуватиметься у суб’єкта, який має відповідно кваліфікований персонал.
Замовникові у разі встановлення такого кваліфікаційного критерію доцільно конкретизувати вимоги щодо кваліфікації персоналу, досвіду роботи тощо.
На підтвердження цьому кваліфікаційному критерію інформація може бути надана учасниками або у вигляді таблиці, або довідки (у довільній формі або за формою встановленою замовником) із зазначенням необхідних відомостей, наприклад: ПІБ працівників, кваліфікація/спеціальність, досвід роботи за конкретною спеціальністю.»
Замовник зазначає, що дана вимога забезпечить участь у спрощеній процедурі досвідчених організацій, що дозволить отримати належну якість та своєчасність виконання робіт. Відповідність учасника зазначеній вимозі Оголошення є ознакою компетентності та передумовою виконання в повному обсязі і своєчасно договірних зобов’язань учасником.
Замовник вважає, що саме відсутність відповідного досвіду та достатньої кваліфікації учасника з виконання аналогічних договорів впливає на строки виконання робіт, якість виконаних робіт або взагалі унеможливлює їх виконання. Як результат, це невиконання державного замовлення та неефективне використання бюджетних коштів.
Вимоги щодо підтвердження учасника кваліфікаційним критеріям не є дискримінаційними для стабільно працюючих учасників, які мають необхідний досвід та спроможні здійснити усі необхідні технічні та організаційні заходи для успішного досягнення результату, і які дають захист від недобросовісних учасників та створюють необхідні умови для якісного та професійного виконання робіт.
Крім того, відповідно до п.2 ч. 3 ст. 16 Закону та до п. 3.5.3 розділу ІІІ Оголошення « Інструкція з підготовки пропозиції для участі в спрощеній закупівлі» зазначено: « Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців »
Слід зазначити, що Уповноважена особа КЕВ м. Житомир під час проведення спрощених процедур закупівель керується такими принципами здійснення закупівель:добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників;об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням; та з дотриманням законодавства загалом
Статус вимоги:
Відхилено