-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
39830000-9 – мийні засоби та засоби для прання. (2210)
Торги не відбулися
197 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 2 955.00 UAH
мін. крок: 1.5% або 2 955.00 UAH
Період оскарження:
10.09.2020 10:33 - 16.09.2020 18:00
Вимога
Відхилено
Щодо заборони надання еквіваленту!
Номер:
435c0a78bbd944689b5d918af39ae0c7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-10-001269-c.a1
Назва:
Щодо заборони надання еквіваленту!
Вимога:
Шановний Замовнику!
Відповідно до ч. 3 ст. 23 Закону України «Про Публічні закупівлі» - технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Також, згідно ч. 4. ст. 23 Закону України «Про Публічні закупівлі» - технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Всупереч вимогам чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, Вами у Додатку № 1оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі «Технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі» вказано посилання на конкретну торгову марку, при цьому Вами не обґрунтовано необхідність закупівлі тільки вказаних Вами торгових марок.
Крім того, відповідно до ч. 5 ст. 14 Закону України «Про Публічні закупівлі» - Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Під час здійснення закупівель Замовники повинні дотримуватись принципів, які визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
З огляду на вище викладене, вимагаємо: Внести зміни до ДОКУМЕНТАЦІЯ для проведення закупівлі через систему електронних закупівель та усунути вимоги, які є дискримінаційними та не дають можливості постачальникам надати свої пропозиції для участі в спрощеній закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.09.2020 10:54
Вирішення:
Продукція, яка виставлена на аукціон в оголошені UA-2020-09-10-001269-c, не є на ринку України найдорожчою або найдешевшою.
Враховуючи негативний попередній досвід поставок еквівалента даного Товару, наприклад, як «ПУСЯ» та ін.. більш дешевих замінників, які за складом та технічними характеристиками підходили під опис бажаної, але з дуже поганою якістю, оголошення було опубліковано без зазначення «Еквівалента».
Крім того недобросовісні Постачальники враховуючи великій вибір мийних засобів з аналогічним складом, намагаються поставити дешеву і не якісну продукцію за високою ціною. Тестувати Товар кожного Учасника аукціону, не обґрунтовано та не раціонально, тому Ми, як Замовник визначили Товар, який вже зарекомендував себе з найкращого боку у процесі використання.
Статус вимоги:
Відхилено