Поточний ремонт коридору другого поверху будівлі Комунальної установи "Запорізький геріатричний пансіонат" Запорізької обласної ради
Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.Назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, , визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі:45421146-9 - Монтаж підвісних стель. Предмет закупівлі визначено згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво", затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04.06.2014 року №163.
Завершена
396 851.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 968.51 UAH
Період оскарження:10.09.2020 09:34 - 02.10.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення щодо дискваліфікації учасника
Номер:9f5540c2d5de467fbc40a4501c865559
Пов'язана кваліфікація:ТОВ РОНД, UA-EDR 24514146
Ідентифікатор запиту:UA-2020-09-10-000308-a.a1
Назва:Оскарження рішення щодо дискваліфікації учасника
Вимога:
ТОВ «РОНД», в особі генерального директора Рощина Миколи Яковича, учасник процедури закупівлі на «Поточний ремонт коридору другого поверху будівлі Комунальної установи "Запорізький геріатричний пансіонат" Запорізької обласної ради», ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-10-000308-a, вимагає скасування рішення щодо дискваліфікації ТОВ «РОНД» (протокол розгляду тендерних пропозицій ДК 021:2015:45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи).
Підстави для подання вимоги:
Згідно п.7 Протоколу Замовник відхилив пропозицію ТОВ «РОНД» виходячі з наступного:
Згідно тендерної документації Замовника «Додаток №2. 1.Документи, що мають бути подані Учасником в складі тендерної пропозиції на етапі подання тендерних пропозицій» п.6 Технічні вимоги: Орієнтовний календарний графік виконання послуги із зазначенням етапів виконання та загального строку виконання послуги».
Згідно наданого Учасником «Календарного графіку виконання послуги (орієнтовного)»:
• Орієновний строк виконання послуги становить 60 календарних днів (орієнтовний строк виконання послуги становить 60 календарних днів, що за простими арифметичними підрахунками значно перевищує строк виконання послуги за предметом закупівлі ДК 021:2015:45450000-6 і Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт коридору другого поверху будівлі Комунальної установи "Запорізький геріатричний пансіонат" Запорізької обласної ради, Ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-10-000308-a, вказаний в оголошенні та тендерній документації (Розділ І. Загальні положення, п. 4.4. строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): до 04.12.2020 року),
• Учасником не вказано загальний строк виконання послуги, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації.
Вважаємо рішення Замовника безпідставним та неправомірним, таким, що порушує п. 1, п.п. 4 та п.4 Статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі, з огляду на наступне:
ТОВ «РОНД» у складі тендерної пропозиції надано Календарний графік виконання послуги (орієнтовний)», де зазначено усі етапи та строки виконання робіт, кінцевим строком виконання робіт є грудень, без зазначення конкретної дати (графік складено згідно Наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України №13.01.2009 N 2 Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві), але роботи, які заплановано на грудень враховано такі, що виконуються протягом чотирьох днів (з 1 по 4 грудня). Звертаємо увагу, що Замовником у складі Тендерної документації в жодному розділі не зазначено дати початку виконання послуг по предмету закупівлі, виходячі з чого Учасником ТОВ «РОНД» складено календарний графік відносно дати подання своєї пропозиції (01.10 2020 р.) та дати розкриття тендерних пропозицій (07.10.2020 р.). Учасник, в процесі підготовки тендерної пропозиції, не має змоги врахувати, в який саме день буде підписано договір, у разі перемоги в торгах, чи в який саме день Замовник допустить переможця до початку виконання послуг. У зв’язку з тим, Учасник ТОВ «РОНД» надав саме ОРІЄНТОВНИЙ графік виконання послуги, що по суті є підставою коригування як графіку, так і строків виконання послуги відповідно до дати підписання Договору про закупівлю у разі перемоги у торгах.
Крім того, звертаємо увагу на те, що Учасником ТОВ «РОНД» у складі тендерної пропозиції було надано Проект договору згідно додатку №4 тендерної документації, де в п. 3 Строки виконання договору п.3.2. зазначено наступне: Підрядник зобов’язується виконати послуги до 04.12. 2020 року. Проект договору підписано уповноваженою особою Учасника та завірено печаткою, що підтверджує згоду та обов’язки Учасника з основними умовами Договору та вимогами предмету закупівлі.
Враховуючі вищесказане, вважаємо, що пропозиція ТОВ «РОНД» відповідає усім умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Вимагаємо скасувати рішення щодо дискваліфікації пропозиції ТОВ «РОНД», як таке, що порушує Закон України «Про публічні закупівлі».
Генеральний директор ТОВ "РОНД" Рощин М. Я.
Вирішення:20 жовтня 2020 10:40 ) ТОВ РОНД у процедурі відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт коридору другого поверху будівлі Комунальної установи "Запорізький геріатричний пансіонат" Запорізької обласної ради, Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-10-000308-a подано «Вимогу про усунення порушення» (Номер вимоги: UA-2020-09-10-000308-a.a1).
19 жовтня 2020 тендерну пропозицію ТОВ РОНД було відхилено. Підстава відхилення: Абз.2 п.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»: тендерна пропозиція учасника:не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації( Згідно тендерної документації Замовника «Додаток №2 1. Документи, що мають бути подані Учасником в складі тендерної пропозиції на етапі подання тендерних пропозицій» п.6 Технічні вимоги: Орієнтовний календарний графік виконання послуги із зазначенням етапів виконання та загального строку виконання послуги». Учасник в наданому у складі тендерної пропозиції Орієнтовному календарному графіку виконання послуги не вказав загальний строк виконання послуги).
Також, в протоколі розгляду тендерних пропозицій ТОВ РОНД були зазначені невідповідності, виявлені в процесі розгляду тендерної пропозиції Учасника, а саме: Згідно наданого Учасником «Календарного графіку виконання послуги (орієнтовного)»:орієнтовний строк виконання послуги становить 60 календарних днів (орієнтовний строк виконання послуги становить 60 календарних днів, що за простими арифметичними підрахунками значно перевищує строк виконання послуги за предметом закупівлі ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт коридору другого поверху будівлі Комунальної установи "Запорізький геріатричний пансіонат" Запорізької обласної ради, Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-10-000308-a, вказаний в оголошенні та тендерній документації (Розділ І. Загальні положення, п 4.4 строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) : до 04.12.2020 року).
Згідно Закону За результатами аукціону, пропозиції учасника ранжуються від найменшої до найбільшої вартості цінової пропозиції. Найменша ціна пропозиції (приведеної пропозиції) не завжди є гарантією перемоги в тендері (лоті) оскільки окрім ціни учасник повинен бути кваліфікованим Замовником як такий, що відповідає всім кваліфікаційним критеріям визначених в тендерній документації, а також вимогам визначеним Законом. На етапі "Кваліфікації" Замовник послідовно перевіряє отримані пропозиції, починаючи з найменшої запропонованої ціни до найвищої. Якщо пропозиція Учасника з найменшою ціною відповідає вимогам Замовника, Замовник завантажує документ, що підтверджує його рішення і визнає учасника Переможцем. Якщо не відповідає, Замовник завантажує протокол, що підтверджує його рішення про відхилення Учасника, зазначає підставу відхилення, дає аргументацію та відхиляє таку пропозицію. Система приводить до оцінки наступного за ціною Учасника. Замовник повинен дотримуватися термінів на кваліфікацію одного Учасника згідно законодавства, а саме: Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати 5 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.У Учасника були наявні всі строки для розрахунку орієнтовного графіку:
1.Строки, вказані в оголошенні про закупівлю:
Дата оприлюднення: 10 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 26 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 жовтня 2020 17:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2020 12:19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 грудня 2020
2. Строки зазначені у тендерній документації Замовника:
Розділ І. Загальні положення
4.4 строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) До 04.12.2020 року
Розділ VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю
2 Строк укладання договору 2.1. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
2.2. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
2.3. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю призупиняється.
Додаток №1 ФОРМА “ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ” п.: «Якщо нас буде визнано переможцем торгів, ми зобов'язуємося підписати Договір про закупівлю із Замовником не пізніше ніж через 20 (двадцять) днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог Документації та тендерної пропозиції, але не раніше ніж через 10 (десять) днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик (dzo.com.ua) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.»
Згідно Статті 24 Закону «Про публічні закупівлі» та тендерній документації Замовника( п.1 пп1.1 Розділ ІІ. Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації : «1.1. Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів із дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
1.2. У разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру.
1.3. Для поновлення перебігу тендеру замовник повинен розмістити роз’яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель із одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менше як на сім днів.
1.4. Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону.».)
Згідно Додатку №4 Проєкт Договору: 3. Строки виконання послуг
3.1. Підрядник зобов'язується розпочати виконання послуг впродовж 3 (трьох) календарних днів з моменту отримання узгодженої проектно-кошторисної документації.
Цитата вимоги : «Замовником у складі Тендерної документації в жодному розділі не зазначено дати початку виконання послуг по предмету закупівлі, виходячі з чого Учасником ТОВ «РОНД» складено календарний графік відносно дати подання своєї пропозиції (01.10 2020 р.) та дати розкриття тендерних пропозицій (07.10.2020 р.).»
Учасник ТОВ «РОНД» у разі потреби мав змогу не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Цитата вимоги: «Учасником ТОВ «РОНД» складено календарний графік відносно дати подання своєї пропозиції (01.10 2020 р.) та дати розкриття тендерних пропозицій (07.10.2020 р.).»
Згідно з ч. 1 ст. 41 Закону: договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ст. 251 Цивільного Кодексу України: Строком є певний період у часі, зі спливом якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення. Терміном є певний момент у часі, з настанням якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення.
Згідно Додатку №4 Проєкт Договору: 3. Строки виконання послуг
3.2. Підрядник зобов'язується розпочати виконання послуг впродовж 3 (трьох) календарних днів з моменту отримання узгодженої проектно-кошторисної документації.
Учасник ТОВ «РОНД» у разі потреби мав змогу не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Цитата вимоги: «Крім того, звертаємо увагу на те, що Учасником ТОВ «РОНД» у складі тендерної пропозиції було надано Проект договору згідно додатку №4 тендерної документації, де в п. 3 Строки виконання договору п.3.2. зазначено наступне: Підрядник зобов’язується виконати послуги до 04.12. 2020 року. Проект договору підписано уповноваженою особою Учасника та завірено печаткою, що підтверджує згоду та обов’язки Учасника з основними умовами Договору та вимогами предмету закупівлі».
Замовником у тендерній документації закупівлі не вимагалось надання «Проекту договору згідно додатку №4 тендерної документації». Згідно тендерної документації Замовника вимагалось надання: «Листа - погодження з умовами договору в довільній формі».
Прийняте рішення про відхилення «Вимоги про усунення порушення» (Номер вимоги: UA-2020-09-10-000308-a.a1, Дата подання: 20 жовтня 2020 10:40) ТОВ РОНД у процедурі відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт коридору другого поверху будівлі Комунальної установи "Запорізький геріатричний пансіонат" Запорізької обласної ради, Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-10-000308-a. З повагою, КУ ЗГП ЗОР.