• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт приміщень корпусу № 3 по вул. Коноплянська, 22 у м. Києві

Завершена

1 620 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 100.00 UAH
Період оскарження: 09.09.2020 20:16 - 28.09.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дії Замовника

Номер: fc05daa9c9934146acb0a2e99ada0bf2
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-09-011053-b.c3
Назва: Скарга на дії Замовника
Скарга:
Доброго дня, скарга у вкладенні!
Дата розгляду скарги: 04.11.2020 17:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.10.2020 20:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 09.11.2020 22:40
Дата виконання рішення Замовником: 10.11.2020 18:39
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "АЛЬППРОМ" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент" переможцем процедури закупівлі — "Поточний ремонт приміщень корпусу № 3 по вул. Коноплянська, 22 у м. Києві", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-09-09-011053-b, та визнати переможцем відкритих торгів ТОВ "АЛЬППРОМ" відповідно до рішення АМКУ від 04.11.2020 № 20524-р/пк-пз.
Автор: ТОВ "АЛЬППРОМ", Дмитрук Олександр Володимирович +380443313245 TENDER_ALPPROM@UKR.NET http://alpprom.com.ua
Вимога
Є відповідь

Вимога про скасування рішення про визначення переможця в закупівлі для участі у тендері на закупівлю згідно оголошення № UA-2020-09-09-011053-b:«Поточний ремонт приміщень корпусу № 3 по вул. Коноплянська, 22 у м. Києві», код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.

Номер: 5b4a02a6a710417e9af21ebd96ec31bf
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-09-011053-b.a2
Назва: Вимога про скасування рішення про визначення переможця в закупівлі для участі у тендері на закупівлю згідно оголошення № UA-2020-09-09-011053-b:«Поточний ремонт приміщень корпусу № 3 по вул. Коноплянська, 22 у м. Києві», код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.
Вимога:
Тендерним комітетом Державного бюро розслідувань 09.09.2020 року оголошено закупівлю № UA-2020-09-09-011053-b:«Поточний ремонт приміщень корпусу № 3 по вул. Коноплянська, 22 у м. Києві», код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.15.10.2020 року Рішенням тендерного комітету Державного бюро розслідувань Протокол № 42/8 від 15.10.2020 року найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕД ТЕМП» неправомірно відхилено на підставі абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації, та визнано переможцем іншого учасника ТОВ «І.Б.К. Девелопмент» (витяг з протоколу № 42/9 від 15.10.2020р.) та сформовано і оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з цим учасником.ТОВ «ЕД ТЕМП» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів як учасник процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»» та ТД звертається до Вас з проханням переглянути тендерну пропозицію та скасувати рішення про визнання переможцем торгів учасника ТОВ «І.Б.К.Девелопмент» та скасувати рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем торгів, та встановити справедливе рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВ «ЕД ТЕМП» з наступних мотивів:1.Тендерна пропозиція учасника закупівель ТОВ «ЕД ТЕМП» є найбільш економічно вигідною.2.ТОВ «ЕД ТЕМП» подав тендерну пропозицію в повному обсязі відповідно до вимогТД, в тому числі відповідно до додатку 3 до ТД «Якісні та кількісні характеристики опис та основні вимоги до предмету закупівлі на «Поточний ремонт приміщень корпусу №3 по вул. Коноплянська, 22 у м.Києві» ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. Протоколом замовника від 15.10.2020 року проводився розгляд тендерної пропозиції учасника закупівель ТОВ «ЕД ТЕМП» ціною 1 365 000, 00 грн. з ПДВ. В результаті чого зроблено висновок:«Підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 Закону: тендерна пропозиція учасника ТОВ "ЕД ТЕМП" відхилена на підставі абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі ТД, а саме:1.-у тендерній пропозиції ТОВ "ЕД ТЕМП" відсутні розрахунки адміністративних витрат, заробітної плати та розрахунки по підприємству;2.-учасник, подаючи тендерну пропозицію, подає у її складі заповнений та підписаний проект договору про закупівлю (разом з додатками до нього), чим підтверджує, що погоджується з умовами проекту договору. Проте, ТОВ "ЕД ТЕМП" було надано змінений проект договору, а саме не у тому вигляді, який міститься у додатку 6 до тендерної документації.Дані твердження неправдиві, здійснені на підставі Листа від 15.10.2020р №140\10-16-02 начальника відділу організації управління майном та обліку Управління забезпечення діяльності з невідомих мені причин.Тендерною документацією замовника, відповідно до статті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлено подачу документів в електронному вигляді через систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, а саме:відповідно до пункту 1) Документ «Тендерна пропозиція», який складений і заповнений за формою, що наведена у Додатку 2 до тендерної документації;відповідно до абзацу 5 цієї статті: Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує надати за договором, з урахуванням всіх податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, на умовах, викладених в проекті договору про закупівлю, який наведено у Додатку 6 до тендерної документації.відповідно до пункту 4) Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація, згідно з переліком визначеним у Додатку 3 доТД. Пунктом 1.8. додатку 3 до ТД визначено склад документів ціни пропозиції: Сама тендерна пропозиція відповідно до додатку 2 до ТД, дефектний акт, договірна ціна, зведений кошторисний розрахунок вартості послуг, локальні кошториси та план-графік надання послуг, а також проект договору відповідно до Додатку 6 до ТД всього в кількості 8 (восьми) документів.Як бачимо, всі обов’язкові вимоги ТД щодо кількості та переліку документів пропозиції, учасникТОВ «ЕД ТЕМП» виконав в повному обсязі, в належні терміни завантажив електронні документи. 2.Пунктом 1.12. додатку 3 до ТД визначено вимоги щодо розрахунку ціни пропозиції: «1.12.Розрахунок ціни тендерної пропозиції, виконаний згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва (в програмному комплексі АВК-5 (договірна ціна, локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів, розрахунок зарплати, загальновиробничі витрати, адміністративні витрати), в тому числі: календарний графік на надання послуг з поточного ремонту». Даним пунктом визначено нормативний документ ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 на підставі котрого має здійснюватися розрахунок договірної ціни, учасник ТОВ «ЕД ТЕМП» дотримався даного пункту? Відповідь – дотримався! То де є порушення вимог ТД? – Немає!!! В даному пункті відсутні вимоги щодо подання інших документів, в тому числі таких документів як: «Розрахунок показника або усередненого показника, для визначення розміру адміністративних витрат», також відсутня вимога щодо подання такого документу: «Розрахунок розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів»відповідно до наказу Мінрегіону №218 від20.10.2016р. в редакції наказу № 196 від 27.07.2018р. Тендерна пропозиція учасника ТОВ «ЕД ТЕМП» в частині формування кошторисних розрахунків ціни тендерної пропозиції виконана відповідно до вимог даного пункту та ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва (в програмному комплексі АВК-5(3.5.2) українською мовою та вимогами пункту 1.6. додатку 3 до ТД Учасник закупівель ТОВ «ЕД ТЕМП» врахував тендерні вимоги даних пунктів та сформував тендерну пропозицію на підставі Наказу № 281 від 20.10.2016р.в редакції наказу №196 від 27.07.2018р. Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України , Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16 серпня 2018 р. за № 931/32383 «Про внесення змін до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів»,За вказаними положеннями розмір кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва в 2020 році має бути не нижче ніж 9954,78 гривень, виконуючи вимоги пунктів 1.6 та 1.7 додатку 3 до ТД ТОВ «ЕД ТЕМП» застосувало розмір заробітної плати відповідно до даного Наказу, про що подано електронним файлом Пояснювальна записка.pdf розрахунок у складі тендерної пропозиції «Пояснювальна записка», .Учасник закупівлі ТОВ «ЕД ТЕМП» подав документ Договірна ціна, що містить посилання на обґрунтування розрахунками статей витрат, а саме : Прямих витрат, в тому числі: Розрахунок 1 –Заробітна плата, Розрахунок № 2-Вартість матеріальних ресурсів, Розрахунок №3-Вартість експлуатації будівельних машин і механізмів;Розрахунок № 4-Загальновиробничі витрати;Розрахунок № 8- Інші супутні витрати; Розрахунок № 9-Прибуток;Розрахунок № 10-Кошти на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій.Такі розрахунки учасник ТОВ «ЕД ТЕМП» надав наступними електронними файлами відповідно до даних таблиці.Додаток 3 до тендерної документації «ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» не містить інших пунктів та будь-яких інших конкретизованих або деталізованих вимог, щодо надання розрахунків адміністративних витрат, заробітної плати та розрахунків по підприємству. Учасник закупівель ТОВ «ЕД ТЕМП» виконуючи вимоги пунктів 1.6 та 1.7 додатку 3 до ТД в цілях формування конкурентно-здатної цінової пропозиції при формуванні договірної ціни, а в її складі і розміру адміністративних витрат не використовував бажаний або запланований рівень адміністративних витрат, або такий що склався за минулий період, згідно додатку Г того ж ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, а застосував визначений додатком Д того ж ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 усереднений показник для визначення в інвесторській кошторисній документації розміру адміністративних витрат будівельних організацій в розрахунку на 1 люд.годину загальної кошторисної трудомісткості будівельних робіт, пунктом 7 котрого визначено такий показник для ремонту житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою в розмірі 1,23 грн./люд.год.Даний показник застосовано і примінено правильно і відповідно до вимог згідно ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013. На підставі вище сказаного, розрахунок адміністративних витрат ТОВ «ЕД ТЕМП» від повідно до вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 здійснено правильно ? –так! Розрахунок адміністративних витрат подано? –так! ВИСНОВОК: твердження про те, що у тендерній пропозиції ТОВ "ЕД ТЕМП" відсутні розрахунки адміністративних витрат, заробітної плати та розрахунки по підприємству- неправдиве; а учасник ТОВ «ЕД ТЕМП» надав всі розрахунки згідно вимог ТД та ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва, дані розрахунки в повному обсязі відображені на майданчику закупівель. 3.Пунктом 3 «Відомість обсягів надання послуг» Додатку 3 до ТД «ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» сформовано два розділи на виконання робіт. На підставі даної відомості учасником закупівлі було сформовано дефектні акти, та локальні кошториси з врахуванням та відображенням витрат відповідно до визначених розділів на ремонт приміщення розташування корпусу №3, та на ремонт приміщення спортзалу корпусу №3.В результаті чого сформовано перелік додатків до договору з і збереженням нумерації додатків, але з конкретизуванням нумерації підпунктів даних додатків,...внесені уточнення підпунктів додатків і відображені в пункті 11.12 поданого документу Додаток 6. Проект договору.pdf .4.Останнім пунктом (після додатку 4 «Календарний графік на послуги») Додатку 6 до тендерної документації «Проект договору про надання послуг» визначено, що: ««За результатами закупівлі цей проект договору може бути змінений, але в будь якому випадку без зміни істотних умов договору.»Учасник закупівлі ТОВ «ЕД ТЕМП» не вносив ніяких змін до тексту «Проекту договору», а тим більше не змінював ніяких істотних умов договору. ТОВ «ЕД ТЕМП» не отримував від замовника ніяких зауважень щодо невідповідності інформації відповідно до абзацу 11,12 пункту 2 розділу V.«Оцінка тендерної пропозиції»а саме: «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.» В свою чергу учасник ТОВ «ЕД ТЕМП» завжди готовий до співпраці, і в належні терміни виправив би невідповідності в поданій тендерній пропозиції, враховуючи принципову позицію замовника за наявності таких зауважень щодо формування нумерації додатків до договору , або визнання такого формування нумерації додатків до договору формальними помилками відповідно до вимог тендерної документації : пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» а саме: «Допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій» та відповідно до Затвердженого наказом від 15.04.2020 р. № 710 Мінекономіки переліку таких помилок , а саме:«1. Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині:…нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі)..Дана обставина щодо внесення підпунктів в нумерацію додатків до договору не є такою , що змінює хоча би які небуть умови договору, кількісні, якісні, або технічні характеристики предмету закупівлі, тому твердження що:« ТОВ "ЕД ТЕМП" було надано змінений проект договору,а саме не у тому вигляді, який міститься у додатку 6 до тендерної документації.» - є хибним, а замовником не наведено фактів зміни тексту договору, чи зміни істотних умов договору, а тому твердження що тендерна пропозиція ТОВ«ЕД ТЕМП» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі ТД також є хибним, так як на підставі вище викладеного та відповідно до поданих документів на електронному майданчику закупівель учасник ТОВ «ЕД ТЕМП» подав свою тендерну пропозицію в повному обсязі відповідно до вимог замовника, а тому відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕД ТЕМП» є неправомірним.ТОВ «ЕД ТЕМП» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів як учасник процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»» та тендерної документації звертається до Вас з проханням переглянути тендерну пропозицію та скасувати рішення про визнання переможцем торгів учасника ТОВ «І.Б.К. Девелопмент» та скасувати рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «І.Б.К. Девелопмент», пропозицію якого визнано кращою за наявності інших економічно вигідніших пропозицій, та не надавши іншим учасникам можливості для оскарження такого рішення до визнання переможця відповідно до умов ТД, та порушує фундаментальне право рівності та позбавляє нас права на перемогу в процедурі закупівлі.При умові дотримання Замовником вимог законодавства та вимог ТД ТОВ «І.Б.К. Девелопмент» не може бути визнаним переможцем закупівлі.Також прошу надати роз’яснення, чому посадові особи, котрі формують ТД не застосовують при цьому на сто % свою високу кваліфікацію, в чому я не маю права сумніватися, але застосовують її на двісті % для відхилення неугодних учасників-конкурентів? Чому такі посадові особи, підміняють поняття та перекручують зміст, ними ж сформованих вимог ТД, закидаючи це як помилку учасника?Чому замовник не вказує конкретних вимог та їх обґрунтування , вимог щодо подачі конкретних документів що мають визначені номери затверджених форм бланків, додатків, їх назви ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013,або вказують «розрахунки по підприємству», або інші загальні назви - під це формулювання можна списати що завгодно та які завгодно назви документів, та застосовувати їх до небажаних учасників.На підставі вище наведеного, я роблю висновок, що замовник навмисно відхиляє економічно-вигідні пропозиції конкурентів та визнає Переможцем«свого учасника». Прошу надати вмотивовану відповідь згідно закону.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Добрий день! Дякуємо за запитання. Тендерним комітетом Державного бюро розслідувань (Протокол від 15.10.2020 № 42/8) було визначено, що тендерна пропозиція ТОВ «ЕД ТЕМП» не відповідає вимогам тендерної документації. Тендерну пропозицію учасника було законно та правомірно відхилено. Підстав для відміни рішення Тендерного комітету не виявлено.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога на технічні умови ТД

Номер: 2e9063690e9f4dba9f53a90248897744
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-09-011053-b.c1
Назва: Вимога на технічні умови ТД
Вимога:
У технічному завданні не зазначено маркування та назви виробів (бойлеру, вимикачів автоматичних, кабелю, світильників, пластикових підвіконних жалюзів, дощок, вертикальних (горизонтальних). Просимо Замовника переглянути технічне завдання та внести відповідні зміни.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Назви та маркування виробів визначає підрядник при складанні кошторисів до договірної ціни.
Статус вимоги: Відхилено