-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщень 1-го поверху адміністративної будівлі під Центр надання адміністративних послуг, пл. Соборна, 1, м. Фастів, Київська область.
Торги відмінено
4 570 160.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 850.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 22 850.80 UAH
Період оскарження:
09.09.2020 16:14 - 25.10.2020 01:00
Скарга
Скасована
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Номер:
f0e4dc5d32cb43bb9ab048a8fa695ba5
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-09-005605-c.a3
Назва:
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга:
Скарга
щодо порушення законодавства та встановлення Замовником
дискримінаційних вимог у тендерній документації
по процедурі відкритих торгів на закупівлю за № UA-2020-09-09-005605-c «Капі-тальний ремонт приміщень 1-го поверху адміністративної будівлі під Центр надання адміністративних послуг, пл. Соборна, 1, м. Фастів, Київська область.»
Виконавчий комітет Фастівської міської ради 09 вересня 2020 року оприлюднив за-купівлю № UA-2020-09-09-005605-c на «Капітальний ремонт приміщень 1-го поверху ад-міністративної будівлі під Центр надання адміністративних послуг, пл. Соборна, 1, м. Фастів, Київська область.»
Ознайомившись з Тендерною документацією (далі – Документація) затвердженою рі-шенням тендерного комітету протокол від 9 вересня 2020 року та підписаною Головою тен-дерного комітету Зиковою О.Б., ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинному за-конодавству, обмежують конкуренцію та дискримінують учасників. Після цього, в період уточнень, написали запитання Замовнику з проханням уточнити та роз’яснити вимоги До-кументації, яке було опубліковане 14.09.2020 о 10:20 на веб-порталі Уповноваженого органу.
Питання було таке:
«Уточнення тендерної документації
Дата подання: 14 вересня 2020 10:20
Дата відповіді: 15 вересня 2020 09:51
Добрий день. Уточніть будь-ласка згідно Додатку 2 пункту 2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у Учасника вимагаються наступні документи: свідоцтва, дипломи, трудові книжки, трудові або інші угоди. Все це є персональними даними працівників, які згідно Закону України "Про захист персональних да-них" надали згоду підприємству на обробку таких даних.
Прошу уточнити замовника:
1) на підставі, якого закону підприємство має надати такі документи для участі у закупівлі
2) якщо надати Замовнику тільки інформацію про диплом та свідоцтво, а саме його серію та номер чи буде це підставою для відхилення пропозиції;
3) якщо Замовник змінить тендерну документацію і попросить надати згоду на обробку таких даних, то чи буде підставою для відхилення, якщо працівник не надасть згоди на обробку персональних даних Замовнику.
4) аналогічно попереднім запитання в трудових або інших угодах теж є зазначені персональ-ні дані працівників, як буде розцінено затушування таких даних у разі відмови працівника надати згоду Замовнику.
Окрім того тендерною документацією вимагається звіт з праці (форма №1-ПВ) - конфіден-ційність цього звіту забезпечена статтею 21 Закону України "Про державну статистику". Чи буде підставою для відхилення визначення цього звіту конфіденційним і залишити його в доступі тільки для замовника?»
Замовник на поставлене запитання відповів наступне:
«Відповідь:
Відповідно до умов Тендерної документації Замовником пропонується Учаснику надати документи, які підтверджують досвід інженерно-технічних працівниківта робіт-ників будівельних професій (свідоцтва, дипломи, посвідчення, виписку з протоколу про ате-стацію робітників на робочому місці, тощо)
Отже, Учаснику пропонується надати будь – які документи, що підтверджують досвід працівника.
Розгляд документів, надані Учасником у складі тендерної пропозиції буде здійснюва-тися відповідно до чинного законодавства України, в тому числі: з урахуванням згоди або незгоди працівників на обробку персональних даних.
Відсутність інформації або/та документа про згоду або не згоду працівника буде розглядатися як надання згоди особою на оброблення персональних даних.»
Замовник своєю відповіддю спотворює вимоги своєї тендерної документації та вво-дить в оману учасників, які мають бажання прийняти участь у цій закупівлі.
Пункт 2 Розділу 1 Додатку 2 не містить інформації про те, що документи потрібно надати на вибір, а містить перелік документів, які потрібно подати у складі тендерної пропозиції на підтвердження цього кваліфікаційного критерію.
В пункті 2 Розділу 1 Додатку 2 написано так:
«Інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників повинна містити інфо-рмацію у вигляді таблиці про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій, а саме:
● для інженерно технічних працівників – ПІБ, посада, спеціальність, досвід роботи по за-йманій посаді (в т.ч. на інших підприємствах, установах, організаціях, тощо).
● для робітників: ПІБ, спеціальність, досвід роботи по займаній посаді (в т.ч. на інших підп-риємствах, установах, організаціях, тощо), розрахунок нормативної потреби по кожній спе-ціальності відповідно до технічного завдання, наявність власних.
Надати документи, які підтверджують досвід інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій (свідоцтва, дипломи, посвідчення, виписку з протоколу про атестацію робітників на робочому місці, тощо)
Надати скановані сторінки трудових книжок, копії наказів, трудових угод/інших угод (на підставі яких працівники зазначені у довідці будуть залучені для виконання ро-біт у разі наявності).
У разі якщо працівник, зазначений в довідці, працює за сумісництвом, у довідці зазна-чається дана інформація та подається документ, яким підтверджується факт роботи у учасни-ка за сумісництвом (документи надаються в електронному вигляді, скановані з оригіналів документів).
Копії відповідних сторінок трудових книжок надаються лише працівниками, які працюють у штаті учасника.
Надати копії посвідчень про проходження навчання з питань охорони праці відпо-відальних працівників, копію витягу (іншого документу), що засвідчує здійснену переві-рку знань з питань охорони праці;
Витяг з протоколу перевірки знань з охорони праці на групу допуску з електробез-пеки до 1000В, копії посвідчень про проходження навчання та перевірку знань НПА з питань охорони праці на групу допуску в електроустановках до 1000В.
Крім того, наявність робітників та ІТР підтверджується:
- сканованою копією оригіналу штатного розпису або витягу зі штатного розпису.
- сканованою копією оригіналу звіту за формою 1-ДФ за останній звітній період.
- копією звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою.
Після поставлених уточнюючих запитань до вимог Документації, Замовник навіть не звертає уваги на те, що порушує Закон України «Про захист персональних даних» та Конституцію України і не вносить ніяких змін до Документації повністю ігноруючи чинне законодавство України.
Проаналізувавши Документацію в повному обсязі, були виявлені наступні дискримі-наційні умови встановлені Замовником, які порушують статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закону), а саме:
1. В додатку 2 Розділі 1: Документи на підтвердження відповідності Учасника ква-ліфікаційним критеріям пункт 2 міститься вимога надати документи, які підтвер-джують досвід інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій (свідоцтва, дипломи, посвідчення, виписку з протоколу про атестацію робітників на робочому місці, тощо), надати скановані сторінки трудових книжок, копії на-казів, трудових угод/інших угод (на підставі яких працівники зазначені у довідці будуть залучені для виконання робіт у разі наявності).
Звертаємо вашу увагу на те, що така вимога є незаконною та дискримінаційною з огляду на наступне:
• Відповідно до частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвер-дження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законо-давством.
• Відповідно до частини 6 статті 6 Закону України «Про захист персональних да-них» та частини 2 статті 32 Конституції України (Офіційне тлумачення положення частини другої статті 32 див. в Рішенні Конституційного Суду № 2-рп/2012 від 20.01.2012) не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди.
В ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25» є працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та потрібні для виконання робіт по Капітальному ремонту приміщень 1-го поверху адміністративної будівлі під Центр надання адміністративних послуг, пл. Соборна, 1, м. Фастів, Київська область у повній відповідності нормативній потребі визначеній у кошторисній документації, що підтверджується довідкою. Довідка з розрахунком норматив-ної потреби додається. Проте працівники у своїх заявах повідомили про те, що не нада-ють згоди на обробку персональних даних, зокрема документів, що стосуються отри-мання освіти та трудової діяльності (свідоцтво, диплом, посвідчення, виписку з прото-колу про атестацію на робочому місці, скановані сторінки трудової книжки, копії наказу, трудової угоди, тощо), які будуть оприлюднюватися на веб-ресурсі «PROZORRO» і зна-ходитися у загальному доступі. Заяви долучаються до скарги.
Аналогічне порушення вже розглядалося Органом оскарження по закупівлі № UA-2017-05-12-000685-b і було визнано дискримінацією рішенням від 05.07.2017 №4415, яке опубліковане на веб-порталі уповноваженого органу. (рішення додається)
Зважаючи на вказані дискримінаційні вимоги ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25» не може взяти участь в даній закупівлі відповідно до чинної Тендерної Документації.
Таким чином така вимога Замовника є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи здійснення публічних закупівель.
Враховуючи вищесказане, ця вимога має бути виключена з Документації.
2. Відповідно до вимог Додатку 2 Розділу 1 п 2 наявність робітників та ІТР підтвер-джується:
- сканованою копією оригіналу штатного розпису або витягу зі штатного розпису.
- сканованою копією оригіналу звіту за формою 1-ДФ за останній звітній період.
- копією звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою.
Відповідно до інформації, яка зазначена на бланку цього звіту – він є державним статистичним спостереженням, конфіденційність статистичної інформації забезпечу-ється статтею 21 Закону України "Про Державну статистику", Порушення порядку по-дання або використання даних державних статистичних спостережень тягне за собою відповідальність, яка встановлена статтею1863 Кодексу України про адміністративні пра-вопорушення.
Вимога замовника стосовно подачі цього звіту, для підтвердження наявності робіт-ників та ІТР є необгрунтоваю, адже звіт використовується виключно органами статистики, а інформація в ньому є конфіденційною.
Дане питання задавалося Замовнику на веб-порталі Уповноваженого органу, але відповідь на нього Замовник не надав.
Таким чином така вимога Замовника є необґрунтованою, адже не має відношен-ня до підтвердження наявності працівників, а є статистичним звітом для органів стати-стики.
Враховуючи вищесказане, ця вимога має бути виключена з Документації.
3. Відповідно до вимог Додатку 2 Розділу 1 пункту 3 Наявність досвіду виконання аналогічних договорів у Учасника потрібно надати довідку у визначеній формі
Довідка
про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних договорів
№ Найменування За-мовника аналогіч-них робіт, його ад-реса, контактний телефон, код ЄДР-ПОУ, ПІБ керівника Дата та номер договору, пре-дмет договору, ціна договору та загальний опис робіт Строк (термін) дії договору вартість фактично виконаних робіт Посилання на пу-блічне розміщення інформації про аналогічний дого-вір (PROZORRO, Е-data)
1 2 3 4 5 6
У формі , яку визначив замовник в стовпчику 6 зазначено Посилання на публічне розміщення інформації про аналогічний договір (PROZORRO, Е-data)
Відповідно до частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Звертаємо вашу увагу на те, що така вимога є дискримінаційною та порушує прин-ципи здійснення публічних закупівель
ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25» має досвід виконання аналогічного договору, що підтвер-джується довідкою, договором предметом яких є виконання робіт: нове будівництво та/або реконструкція та/або реставрація та/або капітальний ремонт будівель та/або при-міщень об’єктів освіти та/або охорони здоров’я та/або адміністративних будівель (примі-щень) та термін виконання яких визначений до дати оголошення даної процедури закупівлі, актами виконаних робіт за наданим договором та відгуком від Замовника будівельних робіт, які додаються.
Але Замовник вирішив обмежити коло учасників, встановивши дискримінаційні ви-моги, адже визначив два ресурси на яких повинні бути розміщені аналогічні договори. На цих ресурсах публікують свої договори підприємства державної та комунальної власності.
ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25» має аналогічний договір з суб’єктом – приватної влас-ності, який не зобов’язаний звітуватися чи надавати інформацію жодному інтернет ре-сурсу згідно законодавства України.
Таким чином така вимога Замовника є обмежуючою та дискримінаційною і по-рушує принципи здійснення публічних закупівель.
Враховуючи вищесказане, ця вимога має бути виключена з Документації.
Відповідно до Документації кінцевий строк для подання пропозицій 25.09.2020 р. 17:00
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови, зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства.
Додатки:
1. Довідка про наявність працівників № 21-17/09/20 від 17.09.20 р.
2. Заяви працівників про відмову від обробки їх персональних даних.
3. Рішення органу оскарження від 05.07.2017 №4415
4. Бланк Звіту з праці 1-ПВ
5. Довідка про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних договорів №3-17/09/20 від 17.09.20 р
6. Договір підряду № 1/05/19 від 13 травня 2019 року
7. Акти виконаних робіт (форма КБ-2)
8. Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3)
9. Відгук про виконання робіт на об’єкті № 2020-2К від 1.07.2020
Директор ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25» _______________________Т.М. ПРИХОДЬКО
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга _ 1-18 09 2020 від 18.09.2020.pdf 18.09.2020 17:05
- Skarha 1-18 09 2020 vid 18.09.2020.pdf 18.09.2020 17:05
- Скарга _ 1-18 09 2020 від 18.09.2020 _сканкопія_.pdf 18.09.2020 17:05
- Skarha 1-18 09 2020 vid 18.09.2020.zip 18.09.2020 17:05
- 7. Акти виконаних робіт _форма КБ-2_+ 8. Довідки про вартість виконаних будівельних робіт _форма КБ-3_.pdf 18.09.2020 17:05
- 6. Договір підряду _ 1 05 19 від 13 травня 2019 року.pdf 18.09.2020 17:05
- 9. Відгук про виконання робіт на об_єкті _2020-2К від 1.07.2020.pdf 18.09.2020 17:05
- 5. Довідка про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних договорів _3-17 09 20 від 17.09.20 р..pdf 18.09.2020 17:05
- 4. Бланк Звіту з праці 1-ПВ.pdf 18.09.2020 17:05
- 3. Рішення органу оскарження від 05.07.2017 _4415.pdf 18.09.2020 17:05
- 2. Заяви працівників про відмову від обробки їх персональних даних.pdf 18.09.2020 17:05
- 1. Довідка про наявність працівників _21- 17 09 20 від 17.09.20 р..pdf 18.09.2020 17:05
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
18.09.2020 17:07
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Номер:
a88dd65dd90b45fab2a1e2840d385a11
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-09-005605-c.a2
Назва:
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга:
Скарга
щодо порушення законодавства та встановлення Замовником
дискримінаційних вимог у тендерній документації
по процедурі відкритих торгів на закупівлю за № UA-2020-09-09-005605-c «Капі-тальний ремонт приміщень 1-го поверху адміністративної будівлі під Центр надання адміністративних послуг, пл. Соборна, 1, м. Фастів, Київська область.»
Виконавчий комітет Фастівської міської ради 09 вересня 2020 року оприлюднив за-купівлю № UA-2020-09-09-005605-c на «Капітальний ремонт приміщень 1-го поверху ад-міністративної будівлі під Центр надання адміністративних послуг, пл. Соборна, 1, м. Фастів, Київська область.»
Ознайомившись з Тендерною документацією (далі – Документація) затвердженою рі-шенням тендерного комітету протокол від 9 вересня 2020 року та підписаною Головою тен-дерного комітету Зиковою О.Б., ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинному за-конодавству, обмежують конкуренцію та дискримінують учасників. Після цього, в період уточнень, написали запитання Замовнику з проханням уточнити та роз’яснити вимоги До-кументації, яке було опубліковане 14.09.2020 о 10:20 на веб-порталі Уповноваженого органу.
Питання було таке:
«Уточнення тендерної документації
Дата подання: 14 вересня 2020 10:20
Дата відповіді: 15 вересня 2020 09:51
Добрий день. Уточніть будь-ласка згідно Додатку 2 пункту 2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у Учасника вимагаються наступні документи: свідоцтва, дипломи, трудові книжки, трудові або інші угоди. Все це є персональними даними працівників, які згідно Закону України "Про захист персональних да-них" надали згоду підприємству на обробку таких даних.
Прошу уточнити замовника:
1) на підставі, якого закону підприємство має надати такі документи для участі у закупівлі
2) якщо надати Замовнику тільки інформацію про диплом та свідоцтво, а саме його серію та номер чи буде це підставою для відхилення пропозиції;
3) якщо Замовник змінить тендерну документацію і попросить надати згоду на обробку таких даних, то чи буде підставою для відхилення, якщо працівник не надасть згоди на обробку персональних даних Замовнику.
4) аналогічно попереднім запитання в трудових або інших угодах теж є зазначені персональ-ні дані працівників, як буде розцінено затушування таких даних у разі відмови працівника надати згоду Замовнику.
Окрім того тендерною документацією вимагається звіт з праці (форма №1-ПВ) - конфіден-ційність цього звіту забезпечена статтею 21 Закону України "Про державну статистику". Чи буде підставою для відхилення визначення цього звіту конфіденційним і залишити його в доступі тільки для замовника?»
Замовник на поставлене запитання відповів наступне:
«Відповідь:
Відповідно до умов Тендерної документації Замовником пропонується Учаснику надати документи, які підтверджують досвід інженерно-технічних працівниківта робіт-ників будівельних професій (свідоцтва, дипломи, посвідчення, виписку з протоколу про ате-стацію робітників на робочому місці, тощо)
Отже, Учаснику пропонується надати будь – які документи, що підтверджують досвід працівника.
Розгляд документів, надані Учасником у складі тендерної пропозиції буде здійснюва-тися відповідно до чинного законодавства України, в тому числі: з урахуванням згоди або незгоди працівників на обробку персональних даних.
Відсутність інформації або/та документа про згоду або не згоду працівника буде розглядатися як надання згоди особою на оброблення персональних даних.»
Замовник своєю відповіддю спотворює вимоги своєї тендерної документації та вво-дить в оману учасників, які мають бажання прийняти участь у цій закупівлі.
Пункт 2 Розділу 1 Додатку 2 не містить інформації про те, що документи потрібно надати на вибір, а містить перелік документів, які потрібно подати у складі тендерної пропозиції на підтвердження цього кваліфікаційного критерію.
В пункті 2 Розділу 1 Додатку 2 написано так:
«Інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників повинна містити інфо-рмацію у вигляді таблиці про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій, а саме:
● для інженерно технічних працівників – ПІБ, посада, спеціальність, досвід роботи по за-йманій посаді (в т.ч. на інших підприємствах, установах, організаціях, тощо).
● для робітників: ПІБ, спеціальність, досвід роботи по займаній посаді (в т.ч. на інших підп-риємствах, установах, організаціях, тощо), розрахунок нормативної потреби по кожній спе-ціальності відповідно до технічного завдання, наявність власних.
Надати документи, які підтверджують досвід інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій (свідоцтва, дипломи, посвідчення, виписку з протоколу про атестацію робітників на робочому місці, тощо)
Надати скановані сторінки трудових книжок, копії наказів, трудових угод/інших угод (на підставі яких працівники зазначені у довідці будуть залучені для виконання ро-біт у разі наявності).
У разі якщо працівник, зазначений в довідці, працює за сумісництвом, у довідці зазна-чається дана інформація та подається документ, яким підтверджується факт роботи у учасни-ка за сумісництвом (документи надаються в електронному вигляді, скановані з оригіналів документів).
Копії відповідних сторінок трудових книжок надаються лише працівниками, які працюють у штаті учасника.
Надати копії посвідчень про проходження навчання з питань охорони праці відпо-відальних працівників, копію витягу (іншого документу), що засвідчує здійснену переві-рку знань з питань охорони праці;
Витяг з протоколу перевірки знань з охорони праці на групу допуску з електробез-пеки до 1000В, копії посвідчень про проходження навчання та перевірку знань НПА з питань охорони праці на групу допуску в електроустановках до 1000В.
Крім того, наявність робітників та ІТР підтверджується:
- сканованою копією оригіналу штатного розпису або витягу зі штатного розпису.
- сканованою копією оригіналу звіту за формою 1-ДФ за останній звітній період.
- копією звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою.
Після поставлених уточнюючих запитань до вимог Документації, Замовник навіть не звертає уваги на те, що порушує Закон України «Про захист персональних даних» та Конституцію України і не вносить ніяких змін до Документації повністю ігноруючи чинне законодавство України.
Проаналізувавши Документацію в повному обсязі, були виявлені наступні дискримі-наційні умови встановлені Замовником, які порушують статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закону), а саме:
1. В додатку 2 Розділі 1: Документи на підтвердження відповідності Учасника ква-ліфікаційним критеріям пункт 2 міститься вимога надати документи, які підтвер-джують досвід інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій (свідоцтва, дипломи, посвідчення, виписку з протоколу про атестацію робітників на робочому місці, тощо), надати скановані сторінки трудових книжок, копії на-казів, трудових угод/інших угод (на підставі яких працівники зазначені у довідці будуть залучені для виконання робіт у разі наявності).
Звертаємо вашу увагу на те, що така вимога є незаконною та дискримінаційною з огляду на наступне:
• Відповідно до частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвер-дження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законо-давством.
• Відповідно до частини 6 статті 6 Закону України «Про захист персональних да-них» та частини 2 статті 32 Конституції України (Офіційне тлумачення положення частини другої статті 32 див. в Рішенні Конституційного Суду № 2-рп/2012 від 20.01.2012) не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди.
В ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25» є працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та потрібні для виконання робіт по Капітальному ремонту приміщень 1-го поверху адміністративної будівлі під Центр надання адміністративних послуг, пл. Соборна, 1, м. Фастів, Київська область у повній відповідності нормативній потребі визначеній у кошторисній документації, що підтверджується довідкою. Довідка з розрахунком норматив-ної потреби додається. Проте працівники у своїх заявах повідомили про те, що не нада-ють згоди на обробку персональних даних, зокрема документів, що стосуються отри-мання освіти та трудової діяльності (свідоцтво, диплом, посвідчення, виписку з прото-колу про атестацію на робочому місці, скановані сторінки трудової книжки, копії наказу, трудової угоди, тощо), які будуть оприлюднюватися на веб-ресурсі «PROZORRO» і зна-ходитися у загальному доступі. Заяви долучаються до скарги.
Аналогічне порушення вже розглядалося Органом оскарження по закупівлі № UA-2017-05-12-000685-b і було визнано дискримінацією рішенням від 05.07.2017 №4415, яке опубліковане на веб-порталі уповноваженого органу. (рішення додається)
Зважаючи на вказані дискримінаційні вимоги ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25» не може взяти участь в даній закупівлі відповідно до чинної Тендерної Документації.
Таким чином така вимога Замовника є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи здійснення публічних закупівель.
Враховуючи вищесказане, ця вимога має бути виключена з Документації.
2. Відповідно до вимог Додатку 2 Розділу 1 п 2 наявність робітників та ІТР підтвер-джується:
- сканованою копією оригіналу штатного розпису або витягу зі штатного розпису.
- сканованою копією оригіналу звіту за формою 1-ДФ за останній звітній період.
- копією звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою.
Відповідно до інформації, яка зазначена на бланку цього звіту – він є державним статистичним спостереженням, конфіденційність статистичної інформації забезпечу-ється статтею 21 Закону України "Про Державну статистику", Порушення порядку по-дання або використання даних державних статистичних спостережень тягне за собою відповідальність, яка встановлена статтею1863 Кодексу України про адміністративні пра-вопорушення.
Вимога замовника стосовно подачі цього звіту, для підтвердження наявності робіт-ників та ІТР є необгрунтоваю, адже звіт використовується виключно органами статистики, а інформація в ньому є конфіденційною.
Дане питання задавалося Замовнику на веб-порталі Уповноваженого органу, але відповідь на нього Замовник не надав.
Таким чином така вимога Замовника є необґрунтованою, адже не має відношен-ня до підтвердження наявності працівників, а є статистичним звітом для органів стати-стики.
Враховуючи вищесказане, ця вимога має бути виключена з Документації.
3. Відповідно до вимог Додатку 2 Розділу 1 пункту 3 Наявність досвіду виконання аналогічних договорів у Учасника потрібно надати довідку у визначеній формі
Довідка
про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних договорів
№ Найменування За-мовника аналогіч-них робіт, його ад-реса, контактний телефон, код ЄДР-ПОУ, ПІБ керівника Дата та номер договору, пре-дмет договору, ціна договору та загальний опис робіт Строк (термін) дії договору вартість фактично виконаних робіт Посилання на пу-блічне розміщення інформації про аналогічний дого-вір (PROZORRO, Е-data)
1 2 3 4 5 6
У формі , яку визначив замовник в стовпчику 6 зазначено Посилання на публічне розміщення інформації про аналогічний договір (PROZORRO, Е-data)
Відповідно до частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Звертаємо вашу увагу на те, що така вимога є дискримінаційною та порушує прин-ципи здійснення публічних закупівель
ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25» має досвід виконання аналогічного договору, що підтвер-джується довідкою, договором предметом яких є виконання робіт: нове будівництво та/або реконструкція та/або реставрація та/або капітальний ремонт будівель та/або при-міщень об’єктів освіти та/або охорони здоров’я та/або адміністративних будівель (примі-щень) та термін виконання яких визначений до дати оголошення даної процедури закупівлі, актами виконаних робіт за наданим договором та відгуком від Замовника будівельних робіт, які додаються.
Але Замовник вирішив обмежити коло учасників, встановивши дискримінаційні ви-моги, адже визначив два ресурси на яких повинні бути розміщені аналогічні договори. На цих ресурсах публікують свої договори підприємства державної та комунальної власності.
ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25» має аналогічний договір з суб’єктом – приватної влас-ності, який не зобов’язаний звітуватися чи надавати інформацію жодному інтернет ре-сурсу згідно законодавства України.
Таким чином така вимога Замовника є обмежуючою та дискримінаційною і по-рушує принципи здійснення публічних закупівель.
Враховуючи вищесказане, ця вимога має бути виключена з Документації.
Відповідно до Документації кінцевий строк для подання пропозицій 25.09.2020 р. 17:00
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови, зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства.
Додатки:
1. Довідка про наявність працівників № 21-17/09/20 від 17.09.20 р.
2. Заяви працівників про відмову від обробки їх персональних даних.
3. Рішення органу оскарження від 05.07.2017 №4415
4. Бланк Звіту з праці 1-ПВ
5. Довідка про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних договорів №3-17/09/20 від 17.09.20 р
6. Договір підряду № 1/05/19 від 13 травня 2019 року
7. Акти виконаних робіт (форма КБ-2)
8. Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3)
9. Відгук про виконання робіт на об’єкті № 2020-2К від 1.07.2020
Директор ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25» _______________________Т.М. ПРИХОДЬКО
Пов'язані документи:
Учасник
- Skarha 1-18 09 2020 vid 18.09.2020.zip 18.09.2020 16:56
- Скарга _ 1-18 09 2020 від 18.09.2020.pdf 18.09.2020 16:56
- Скарга _ 1-18 09 2020 від 18.09.2020 _сканкопія_.pdf 18.09.2020 16:56
- 9. Відгук про виконання робіт на об_єкті _2020-2К від 1.07.2020.pdf 18.09.2020 16:56
- Skarha 1-18 09 2020 vid 18.09.2020.pdf 18.09.2020 16:56
- 7. Акти виконаних робіт _форма КБ-2_+ 8. Довідки про вартість виконаних будівельних робіт _форма КБ-3_.pdf 18.09.2020 16:56
- 4. Бланк Звіту з праці 1-ПВ.pdf 18.09.2020 16:56
- 6. Договір підряду _ 1 05 19 від 13 травня 2019 року.pdf 18.09.2020 16:56
- 5. Довідка про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних договорів _3-17 09 20 від 17.09.20 р..pdf 18.09.2020 16:56
- 3. Рішення органу оскарження від 05.07.2017 _4415.pdf 18.09.2020 16:56
- 2. Заяви працівників про відмову від обробки їх персональних даних.pdf 18.09.2020 16:56
- 1. Довідка про наявність працівників _21- 17 09 20 від 17.09.20 р..pdf 18.09.2020 16:56
- sign.p7s 18.09.2020 17:07
- Рішення від 23.09.2020 № 17901 (+лист Замовнику).pdf 23.09.2020 23:26
- інформація про перенесення розгляду скарги № 15395.pdf 01.10.2020 17:28
- інформація про перенесення розгляду скарги № 15676.pdf 07.10.2020 14:16
- інформація про перенесення розгляду скарги № 15967.pdf 12.10.2020 20:47
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.10.2020 № 19242.pdf 15.10.2020 22:32
- Рішення від 13.10.2020 № 19242.pdf 19.10.2020 22:38
- відповідь на скаргу 28.09.pdf 28.09.2020 17:17
- відповідь на скаргу 28.09.pdf 29.09.2020 08:20
- protokol zmin 21.10.20.pdf 21.10.2020 15:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.09.2020 16:59
Дата розгляду скарги:
30.09.2020 12:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.09.2020 23:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.10.2020 22:38
Дата виконання рішення Замовником:
21.10.2020 16:56
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Перелік змін, внесених до тендерної документації із закупівлі – відкриті торги - Капітальний ремонт приміщень 1-го поверху адміністративної будівлі під Центр надання адміністративних послуг, пл. Соборна, 1, м. Фастів, Київська область.
(назва за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
1. Виключити :
- із п.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у Учасника», розділу 1 «Документи на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям», Додатку 2 до Тендерної документації наступний абзац:
- копією звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою.
2. Доповнити:
Додаток 2 до тендерної документації: графу 6 Довідки про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних договорів, пункту 3 «Наявність досвіду виконання аналогічних договорів у Учасника», Розділу 1 «Документи на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям» словами «Інші»